Miksi rovakaira perii korkeita sähkönsiirtomaksuja?

Anonyymi-ap

kertokaapas kuluttajille minne rahaa tarvitaan?

kiitos

tehkää tekin 3 kk katko maksuihin

21

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olis iso apu asukkaille maalla

• Anonyymi

Kannatan alentaa hinta hetti

• Anonyymi

timo kurula ne vie kittilän kommarit

• Anonyymi

sähköt pätkii lähes päivittäin Ounasjoki varressa, linjat on tienladoissa ja hulto varmuus parantunu. Vai onko ? Siirto hinnat sika kalliita.

• Anonyymi

HIH OISKO MUUNTAJALTA PITKÄ MATKA KORTTEERIIN MISSÄ LYHTYJÄ POLTAT. SIITÄ KOOSTUU SIIRTO JA RIISTO HINTA JA KONNAT JUHLII.

• Anonyymi

Laki sähkön siirrosta on huono. Kaikki kulut saa periä mutta yhtiö voi tuhlata halunsa mukaan. Siellä säästäminen heikentää sen tuloja. Lisäksi omistaja t ottavat joka toinen tai kolmas vuosi jokainen miljoona euroa pois osinkoina vaikka se on oikeastaan laitonta. Edes lapin kansa lehti ei kritisoi. Piiloveron keräys on laitonta. Syyllisiä ovat rovaniemi , kittilä, sodankylä.

• Anonyymi

Ketkä päätti?
        Suomen keskusta taas?

• Anonyymi

päätti kuka päätti,mutta tuolle rosvoukselle on tultava loppu.

• Anonyymi

Meiltä kairan eläkeläisistä ei ole koskaan , peritty siirto maksuja .

Se on sellainen etu joka on ansaittu .

• Anonyymi

Enpä tiedä sitä mutta aika omituiselta näyttää?
      Ensin sähkönsiirto lumme-energialta "normaalina" aikoina oli jotain 23euroa ja sitten lyhyessä ajassa nostettiin ensin 51euroon, 72euroon ja nyt tämän hetken lasku on 128euroa.
      saatanan saatana alkaa ihan tosissaan vituttamaan ensi kuussa varmaan 200euroa ja jatkuu 250euroa, 300euroa jnejne ja tuskin loppuu edes tonniinkaan.

• Anonyymi

tasa-arvo alueilla ei toteudu-miksi

• Anonyymi

Eikö tähän saa mitään rotia ? Minkälaisella tavalla me tavan kuluttajat voitaisiin tähän rosvoukseen vasikuttaa ?

• Anonyymi

Kuluttajavirasto voimaton?

• Anonyymi
    • Anonyymi

https://demokraatti.fi/laki-puhuu-sahkon-kohtuullisesta-hinnasta-mutta-kukaan-ei-tunnu-tietavan-mita-se-tarkoittaa-ei-meinaa-loytaa-sita-aikaa-kunnolla-miettimiseen-sanoo-energiaviraston-johtaja/

pihalla lukeneet johtajat? ei oppi ojaankaada

• Anonyymi
    • Anonyymi

rovakaira on niin rosvo firma ettei tarvi kuvitellakkaan,että antaisi siirtomaksuista armoa.Ei ikinä sitä tule tapahtumaan.

• Anonyymi

ja rovaniemen energia ei peri?

tasa-arvoista kohtelua kaupungilta?

• Anonyymi

rosvokaira oli ennen lempinimi-saiko tuulta purjeisiin mutta ei rupeleihin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59