Tuokin kysymys, miten estää miehen vilkuilevan nuorempia kertoo jo pelosta.
Olen ajatellut paljon tuota sanaa suhde, sillä siihen liittyy paljon.
Meille on jo syntyessä ihmiseksi tullut monet asiat, joita kehittyy iän myötä ja kai se yleisin on kuitenkin tunteet.
Tunne elämä saa sävyjä siitä, missä olemme lapsuutemme ensimmäiset vuodet viettäneet. Olemmeko olleet toivottuja ja saaneet oikeaa rakkautta vanhemmiltamme , tarkoitan suurta välittämistä, jossa olemme saaneet olla lähellä sekä elää nähden tasapainosita perhe-elämää, jossa perheen vanhemmat välittävät toisistaan ja lapsistaan.
Liian usein jo lapsena olemme jääneet vaille vanhempien rakkautta, joka on rakkautta ilman seksuaalisia tarpeita ja välittämistä eli lapsen rinnalla elämistä, kuullen mitä lapsen elämässä tapahtuu ja olla tukemassa myös niinä hetkinä, kun lapsemme ovat saaneet oppia kovaa elämää esim. koulussa kiusaamista.
Liian usein perhe alkaa siitä, että nuoret etsivät tätä puuttunutta rakkautta seksistä ja ajautuvat suhteeseen, josta puuttuu aito rakkaus, jota elämme arkisin perheenä , välittäen toisesta.
Seksin etsinnästä on korvike rakkaudelle ja välittämiselle. ja sitä etsitään koko elämä, ei se puoliso aina tunnu riittävän, vaan istutaan illat viinilasien ääressä, jossa sitten tapahtuu näitä perheiden hajoamisia ja lasten jäämistä toiseksi tässä kilpailussa.
Nyt luemme liian usein, kuinka joku ihminen on ajautunut jopa rikosten tielle, kun ei ole lapsena tullut kuulluksi ja hänestä ei ole aikaa ollut kenelläkään välittää.
Niin sitten tulevat myös muut viina, huumeet, peliriippuvuudet ja tässä seksi paikkamaan tätä välittämistä. Perhe ei kestä, vaan jatkumo on, että lapset jäävät vaille kodin turvaa ja jatkavat turvan etsimistä esim, seksuaalisella lähentymisellä.
siitä tulee pakkomielle ja aletaan avio- ja avoliittojen kierre, johon monesti synty lapsia, joiden huolehtimisesta ei jakseta kantaa huolta.
Jokainen pystyy hallitsemaan seksuaalisuuttaan jos todella yrittää ja ymmärtää, että se ei ole kaikkein tärkeintä elämässä, vaan on osa kokonaisuudesta ja hiipuu iän myötä, tilalle tulee paljon hyviä asioita, jos ymmärtää arvostaa yhteisiä vuosia ja antaa turvaa myös omien lapsien perheille, kun heillä on ruuhkavuodet. Pyritään saamaan kodit arvoon, kuten oli aikaisemmin. Ei silloin istuttu kapakoissa, yhdessä käytiin tansseissa jos sellaiseen oli mahdollisuus. Lapsia ei jätetty yksin pärjäämään koteihinsa ei milloinkaan alle 10 vuotiaita.
Muutetaan suuntaa rakkaat ihmiset välitetään toisistamme ja eletään perheissämme keskustelevaa ja välittävää elämää. Ollaan lasten harrastuksissa mukana.
Suhde mitä se on.
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Suhde tarkoittaa näillä sivuilla tietenkin parisuhdetta. Miehelle ja tytöille parisuhde ei ole toimiva/siedettävä jos siitä puuttuu seksi, seksuaalisuus, erotiikka. Naisille, etenkin vaihdevuotiselle ja sitä vanhemmille mummeleille, joilla ei enää ole halua (himoa) koska vaihdevuodet lopettavat seksihormonien tuotannon, seksitön suhde (oleskelusuhde, gerisuhde) on toivottava.
- Anonyymi
Älä unta nää
- Anonyymi
Kommentoija 14:46 miksi sinä kirjoitat sellaista, mikä ei pidä paikkaansa vaihdevuosista?
Oletko sinä mies, jolla itselläsi on ongelmia? - Anonyymi
Sun sepustuksissasi on yksi perustavaa laatua oleva ongelma. Jokainen nainen tietää ihan henkilökohtaisella tasolla, että juttusi ei pidä paikkaansa. Tyttönä seksivietti oli paljon heikompi, kuin aikuisena naisena, eikä tuo asia muutu, vaikka sinä yrität selittää mustaa valkoiseksi.
- Anonyymi
Antaa miehen katsella.. katselen itekin
- Anonyymi
Itse otsikon kysymykseen en osaa antaa tyhjentävää vastausta. Tuosta ensimmäisestä lauseesta: "Tuokin kysymys, miten estää miehen vilkuilevan nuorempia kertoo jo pelosta." olen kuitenkin täysin samaa mieltä.
Mä ole lukemattomat kerrat elämässäni kuullut, että olen kuulemma ollut parisuhteitteni suhteen liian itsevarma. Ilmeisesti niiden suhteen kuuluisi olla epävarma ja pelokas, olla mustasukkainen ja vahtia ja tosiaan pohtia miten toista estäisi vilkuilemasta. Minulle nuo kaikki ovat täysin käsittämättömiä ajatuksia. Mä en usko kenenkään vahtimalla rajoittamalla suhteessa pysyvän. Toinen menee, jos on mennäkseen, täysin riippumatta siitä vahdinko tai rajoitanko. Mä en osaa olla mustasukkainen ja vahtia ja olla epävarma tai pelokas. Nuo eivät vain kuulu minuun, lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897