Oppimisen vaikeudet, käsitteissä! Voihan rähmä, nuorineiti on oppinut uuden sanan....

Anonyymi-ap

eikä suinkaan käsitä sen merkitystä! Varmaan yli kymmenen miestä tuli nimitettyä isiksi! Joitakin asia nauratti, jotkut katsoivat todella paheksuvasti minua!
Toivottavasti yksikään pariskunta ei joutunut asian vuoksi riitoihin. Kyllä mä muutamille kerroinkin ett uusi sana minkä oppi isältään, ja nyt kaikki miespuoliset ihmiset saavat kuulla tuon sanan. Mimmille se ilmeisesti merkitsee MIES puolista kansalaista yleensäkin. Koska teini-ikäisistä klopeista aina vaari-ikäisiin miehiin; saavat kuulla tuon maagisen toteamuksen.

No mä ainakin opin tänään kauppareissulla; etten mä lähde Mimmin kanssa ostoksille, ennen kuin hän ymmärtää ettei sana merkitse pelkästään miestä.
Tässä mulla on pohtimista miten mä asian selitän alle 2 vuotiaalle... varsinkin kun se hänen isänsä ei asu kanssamme ja käy vain 3-4 kertaa kuukaudessa häntä tapaamassa, tuossa naapurissa. Nyt sitten viimeeksi oli opettanut Mimmille sanan; ISI... sinänsä ihan ymmärrettävää, jos hän halusi kuulla sen Mimmin suusta sanottuna. Probleema on se: ett joka ainut kaksilahkeinen, vähänkin miestä muistuttava ihminen tulee nimitetyksi nyt sillä isittelyllä!

Kaupankassalla, neiti mietti pitkään ja hartaasti; kassalla istui nuori viiksekäs mies, jolla oli hartioille asti pitkä kiharainen tukka! Mimmi tuijotti kassaa ja katsoi välillä minuun, ja varmasti mietti niin että päässä raksutti... piti suunsa kiinni; koska ei osannut päätellä kassan sukupuolta!

Mä tajusin asian vasta kun noustiin jo autoon, ensin pantiin ostokset autoni peräosaan. Siinä vaiheessa kun olin saanut Mimmin jo turvaistuimeen ja kiinnitin hänet siihen; Mimmi bongasi jälleen "uuden isin" aivan mun takaani, hän oli menossa omalle autolleen, jonka keula oli mun autoni takaosan kohdalla. Koska mä peruutin parkkiruutuun, helpottaa huomattavasti lähtemistä, enkä ainakaan peruuta kenenkään kylkeen.
trollikka

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohan on hyvä juttu jos on haku päällä, madaltaa kummasti kynnystä tutustua :)

      • Anonyymi

        "Tuohan on hyvä juttu jos on haku päällä, madaltaa kummasti kynnystä tutustua"

        No, joo! Oskari jo kosikin, kun meillä on yhteinen lapsikin, vie kuulemma Mimmin äidin mielellään vihille. Kysyi samaan hengenvetoon myös hoitomaksun alennusta, jos kerta asuu vaimonsa omistamassa hoitokodissa!
        Mä vastasin Oskarille ett valitettavasti mun annettava kielteinen vastaus kosintaan; koska jos mä joudun alentamaan hänen suhteellisen korkeaa hoitomaksuaan; mun firma menee konkurssiin sinä päivänä!

        Fiksuna yli 8-kymppisenä herrasmiehenä; hän ymmärsi kyllä ahdinkoni ja hyväksyi kieltäytymisen ilman loukatuksi tulemista. Pyysi kuitenkin ett kävisin parikertaa kuussa näyttämässä Mimmiä hänellekin hoitokotiin... ja saisihan muutkin samalla nähdä Mimmin.
        trollikka =))


    • Hauska tarina 😊 Taaperon juttuja ei varmaan kukaan ota niin tosissaan, että tarvisi julkisia esiintymisiä rajoittaa.

    • Anonyymi

      Ehkä lapsi ei tiedä kuka on isä ja etsii isäänsä tietääkö äitikään ja isompana saa tietää isä on joku tinderimies

    • Tuttua kauraa! 🤣

      Poika osasi jotain sanoja ja merkityksiä, kun kerran mentiin kauppaan ja maitohyllyille. Eräs nainen valitsi kuohukermaa ja poika innoissaan tuumasi: "Täti kiima. "

      No mä ensin varmaan menin shokkiin kun sain tuikean mulkaisun naiselta... vastasin pojalle, että kyllä, täti valitsi KERMAA...

      Sitten "heilahdettiin" muualle, vaikka ei noita pitäisi ottaa moksiskaan....lapset on lapsia...ja itse aikuiset sotkee omiaan. 😁

      • Anonyymi

        No tässä nyt on sekin mahdollisuus, ett joku lyhythiuksinen lattarintainen naisen sukupuoli tulee väärin tulkituksi. Se kaupan kassan kanssa tullut mietintä tauko, Mimmin oivalluksessa; antoi mulle aihetta jo epäillä ett vastaavia tapauksia saattaa tulla vielä eteen!
        Ei oikein mukavaa; jos flikka alkaa heittämään lonkalta omia arvioitaan... joku saattaa loukkaantua verisesti.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tässä nyt on sekin mahdollisuus, ett joku lyhythiuksinen lattarintainen naisen sukupuoli tulee väärin tulkituksi. Se kaupan kassan kanssa tullut mietintä tauko, Mimmin oivalluksessa; antoi mulle aihetta jo epäillä ett vastaavia tapauksia saattaa tulla vielä eteen!
        Ei oikein mukavaa; jos flikka alkaa heittämään lonkalta omia arvioitaan... joku saattaa loukkaantua verisesti.
        trollikka

        No saa se lattarintaiben tyyppi kurkata mistä ja keneltä kommentti tuli ja jos ei osaa ymmärtää, ymmärtäkööt mitä sit haluaa... 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No saa se lattarintaiben tyyppi kurkata mistä ja keneltä kommentti tuli ja jos ei osaa ymmärtää, ymmärtäkööt mitä sit haluaa... 😁

        Lisättäkööt, että kaikki ymmärtää oikein....

        Voit olla lapsen tarpeista vastuussa, et siitä mitä se suustaan päästää tai aikanaan tekee...

        Sinussa nyt näkyy samankaltaisuutta kun isässäsi, kun mimmukka vetää käsin safkaa...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Lisättäkööt, että kaikki ymmärtää oikein....

        Voit olla lapsen tarpeista vastuussa, et siitä mitä se suustaan päästää tai aikanaan tekee...

        Sinussa nyt näkyy samankaltaisuutta kun isässäsi, kun mimmukka vetää käsin safkaa...😁

        Anna säkin olla sen se lapsi ja ole itse aikuinen. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Anna säkin olla sen se lapsi ja ole itse aikuinen. 😊

        Kyllä mä olen kertonut täälläkin, ett mä olen jokseenkin perfektionistinen, monessakin asiassa. Jos Mimmi sottaakin kotona syödessään, en mä siitä kärsi; opi ja ikä, kaikkeen tarvitaan. Mutt hänen sopimatonta käytöstä/puhetta vieraalle ihmiselle, mun on mahdoton edes ajatella.

        Siinä kohtaa mun nipottaminen "herää kukkaan", mä olen itse paikalla ja penikka puhuu sopimattomia. Se yksinkertaisesti ei käy mulle, jos Mimmi olisi jonkun toisen ipana ja puhuisi läpiä päähänsä... mua korkeintaan hymyilyttäisi!
        Just keskusteltiin Annan kanssa asiasta, hänkin on samaa mieltä sun kanssasi.

        "Anna olla, äläkä häpeile! Muksut nyt sanoo mitä ajattelee, sen enempää pohtimatta asiaa!"
        -Hyvä se on todeta noin, jos ett todellakaan ymmärrä; miten paljon mä häpeän silloin!
        " Sä se jaksat kerätä vielä ylimääräistä huolta keskenkasvuisten puheista! Mukulasi on lapsi, et sinä ole vastuussa sen sanomisista! Ei kukaan tuon ikäiseltä vaadi täydellisyyttä!"

        Anna lähti kauppaan, koska mä olen täällä heillä ja Mimmikin nukkuu vielä päikkäreitä.
        Mä jäin lapsenvahdiksi; Annan nuorimman ja oman muksun, pian tuon Mimmikin pitäisi jo herätä. Sitt odotetaan vaan ett Anna kotiutuu kauppareissultaan. Sanoi nauttivansa siitä kun saa rauhassa tehdä ostoksiaan, eikä tarvitse vahtia sitä; mitä vekarat tekee kaupassa.

        "ole itse aikuinen. 😊" Jep, mä olen aikuinen; lapsellinen aikuinen ilmeisestikin!
        Päivän jatkoja... mulla oli helppo työpäivä tänään keittiössä, ainoastaan klo.07-13.00
        enkä ollut edes vuorovastaava, joten rapsallekaan en jäänyt! Hommat sujuu, pitkästä aikaan kuin itsestään. Lähes koko porukka on taas työkuntoinen, flunssat sairastettu ja kolme ollut koronassa, lähes 2 viikkoa, viimeinkin parantuneet.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen kertonut täälläkin, ett mä olen jokseenkin perfektionistinen, monessakin asiassa. Jos Mimmi sottaakin kotona syödessään, en mä siitä kärsi; opi ja ikä, kaikkeen tarvitaan. Mutt hänen sopimatonta käytöstä/puhetta vieraalle ihmiselle, mun on mahdoton edes ajatella.

        Siinä kohtaa mun nipottaminen "herää kukkaan", mä olen itse paikalla ja penikka puhuu sopimattomia. Se yksinkertaisesti ei käy mulle, jos Mimmi olisi jonkun toisen ipana ja puhuisi läpiä päähänsä... mua korkeintaan hymyilyttäisi!
        Just keskusteltiin Annan kanssa asiasta, hänkin on samaa mieltä sun kanssasi.

        "Anna olla, äläkä häpeile! Muksut nyt sanoo mitä ajattelee, sen enempää pohtimatta asiaa!"
        -Hyvä se on todeta noin, jos ett todellakaan ymmärrä; miten paljon mä häpeän silloin!
        " Sä se jaksat kerätä vielä ylimääräistä huolta keskenkasvuisten puheista! Mukulasi on lapsi, et sinä ole vastuussa sen sanomisista! Ei kukaan tuon ikäiseltä vaadi täydellisyyttä!"

        Anna lähti kauppaan, koska mä olen täällä heillä ja Mimmikin nukkuu vielä päikkäreitä.
        Mä jäin lapsenvahdiksi; Annan nuorimman ja oman muksun, pian tuon Mimmikin pitäisi jo herätä. Sitt odotetaan vaan ett Anna kotiutuu kauppareissultaan. Sanoi nauttivansa siitä kun saa rauhassa tehdä ostoksiaan, eikä tarvitse vahtia sitä; mitä vekarat tekee kaupassa.

        "ole itse aikuinen. 😊" Jep, mä olen aikuinen; lapsellinen aikuinen ilmeisestikin!
        Päivän jatkoja... mulla oli helppo työpäivä tänään keittiössä, ainoastaan klo.07-13.00
        enkä ollut edes vuorovastaava, joten rapsallekaan en jäänyt! Hommat sujuu, pitkästä aikaan kuin itsestään. Lähes koko porukka on taas työkuntoinen, flunssat sairastettu ja kolme ollut koronassa, lähes 2 viikkoa, viimeinkin parantuneet.
        trollikka

        No oikeasti toi Mimmukan sanailun häpeäminen on sun korvien välin ongelma. Enkä sano sitä pahalla. Ihan niin minäkin olen tehnyt aikoinaan.

        Ihan samaa joskus Mimmikin tekee, kun häpee sua, tai muita lähisukulaisia.

        Mutta lapset opettaa. Niin se menee ja opin voi ottaa vastaan. Myötähäpeäminen liittyy omaan identiteettiin. Siihen mitä sinä hsluaisit olla ja oikeasti mitä olet. Kun keksit mitä olet, ei myötähäpeää enää tule/ole.

        Mutta aivsn normaalia elämätä toi on. 😊
        Ota siitä koppi ja löydä todellista sinua enempi, niin voit naureskella mukana, kun Mimmukka laukoo ties mitä. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No oikeasti toi Mimmukan sanailun häpeäminen on sun korvien välin ongelma. Enkä sano sitä pahalla. Ihan niin minäkin olen tehnyt aikoinaan.

        Ihan samaa joskus Mimmikin tekee, kun häpee sua, tai muita lähisukulaisia.

        Mutta lapset opettaa. Niin se menee ja opin voi ottaa vastaan. Myötähäpeäminen liittyy omaan identiteettiin. Siihen mitä sinä hsluaisit olla ja oikeasti mitä olet. Kun keksit mitä olet, ei myötähäpeää enää tule/ole.

        Mutta aivsn normaalia elämätä toi on. 😊
        Ota siitä koppi ja löydä todellista sinua enempi, niin voit naureskella mukana, kun Mimmukka laukoo ties mitä. 😁

        "Myötähäpeäminen liittyy omaan identiteettiin. Siihen mitä sinä haluaisit olla ja oikeasti mitä olet."
        No, joo ehkä noinkin. Silloin kun mä suutun, mä saatan sanoa mitä tahansa loukkaavaa, sille suuttumuksen kohteelle! Jälkeenpäin usein kaduttaa, mutt sanottu mitä sanottu! Osaan mä kyllä pyytää anteeksikin,... ainakin toisinaan!

        Kuule osaatko sanoa; onko tuo Rande kirjoittanut täällä aikaisemminkin? Alkoi tuntua niin tutulle tuo ns. kuikunpuuska, jonka kohdisti jollekin Joukolle. Yks palstalainen joskus, oli yhtä armoton teksteissään, kun tahtoi lyödä jauhot toiselle suuhun.
        Tosin en ole törmännyt häneen varmaan vuosiin. Meillä oli joskus pitkiäkin juttutuokioita, ja hän tiesi kyllä hyvin mun musiikki maun: ja soitatti mulle niitä biisejä. trollikka

        The Last Goodbye (from "The Hobbit")
        https://www.youtube.com/watch?v=sWP8tfFxS1o


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Myötähäpeäminen liittyy omaan identiteettiin. Siihen mitä sinä haluaisit olla ja oikeasti mitä olet."
        No, joo ehkä noinkin. Silloin kun mä suutun, mä saatan sanoa mitä tahansa loukkaavaa, sille suuttumuksen kohteelle! Jälkeenpäin usein kaduttaa, mutt sanottu mitä sanottu! Osaan mä kyllä pyytää anteeksikin,... ainakin toisinaan!

        Kuule osaatko sanoa; onko tuo Rande kirjoittanut täällä aikaisemminkin? Alkoi tuntua niin tutulle tuo ns. kuikunpuuska, jonka kohdisti jollekin Joukolle. Yks palstalainen joskus, oli yhtä armoton teksteissään, kun tahtoi lyödä jauhot toiselle suuhun.
        Tosin en ole törmännyt häneen varmaan vuosiin. Meillä oli joskus pitkiäkin juttutuokioita, ja hän tiesi kyllä hyvin mun musiikki maun: ja soitatti mulle niitä biisejä. trollikka

        The Last Goodbye (from "The Hobbit")
        https://www.youtube.com/watch?v=sWP8tfFxS1o

        No sä keksit joskus mistä löydät äitisi tyyneyden ja voimat kaikkea vastaan. Sinussa on paljon samaa. 😁

        No mulle ei äkkiä tule Ranesta mieleen ketään muuta tyyppiä. Kerran oli joku muu, millä oli kissoja ja oli erähenkinen myös, mut sit hän hävis...Thymalluskin saattoi olla samantyyppinen joskus, mutta näiden kahden kirjoittajan kanssa en ollut näin tuttavallinen, kuin tässä Ranen kanssa hetkittäin oon ollut. Ehkä nämä kaksi ei ole itse innostunut niin kirjoittamaan juttuja mun kaa.... mähän otan vastaan kaikenlaiset aika avoimesti...noin yleensä.... joskus ei jaksa ketään. 😁

        Palstatyyppien määrittely on lopulta turhauttavaa, kun lopulliaesti varmaa tietoa ei edes tule... joten koitan olla pähkimättä, onko joku entinen se ja se...😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Myötähäpeäminen liittyy omaan identiteettiin. Siihen mitä sinä haluaisit olla ja oikeasti mitä olet."
        No, joo ehkä noinkin. Silloin kun mä suutun, mä saatan sanoa mitä tahansa loukkaavaa, sille suuttumuksen kohteelle! Jälkeenpäin usein kaduttaa, mutt sanottu mitä sanottu! Osaan mä kyllä pyytää anteeksikin,... ainakin toisinaan!

        Kuule osaatko sanoa; onko tuo Rande kirjoittanut täällä aikaisemminkin? Alkoi tuntua niin tutulle tuo ns. kuikunpuuska, jonka kohdisti jollekin Joukolle. Yks palstalainen joskus, oli yhtä armoton teksteissään, kun tahtoi lyödä jauhot toiselle suuhun.
        Tosin en ole törmännyt häneen varmaan vuosiin. Meillä oli joskus pitkiäkin juttutuokioita, ja hän tiesi kyllä hyvin mun musiikki maun: ja soitatti mulle niitä biisejä. trollikka

        The Last Goodbye (from "The Hobbit")
        https://www.youtube.com/watch?v=sWP8tfFxS1o

        Oli kiva aloitus ja luin ketjua läpi, mitä aika harvoin teen, niin päädyin sitten tähän puolimatkan krouviin :)

        Kyllä vain, olen ollut toisella nikillä kirjoittelemassa aikaisemmin. Eikä se kuittailu kohdentunut sille Jouko-tyypille, vaan niille herkullisille anonyymeille jotka nimenomaisesti halusivat hieman säpinää tontille. Joten annoin sitä hiukan, mitä harvemmin teen kun ei niiden horinat kiinnosta.

        Se on totta, että jos mennään tuolle haistattelu-linjalle, niin mikäli jaksan, annan takaisin ja huolella. En ole ikinä jäänyt sanattomaksi tai aseettomaksi, enkä tule sitä ikinä tekemäänkään. Lopulta kyse on vain siitä kuka sietää eniten ja haistettalun osalta olen melko hyvin panssaroitu, nuoruus opetti ettei kaduilla selviä kääntämällä toisenkin poskensa.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sä keksit joskus mistä löydät äitisi tyyneyden ja voimat kaikkea vastaan. Sinussa on paljon samaa. 😁

        No mulle ei äkkiä tule Ranesta mieleen ketään muuta tyyppiä. Kerran oli joku muu, millä oli kissoja ja oli erähenkinen myös, mut sit hän hävis...Thymalluskin saattoi olla samantyyppinen joskus, mutta näiden kahden kirjoittajan kanssa en ollut näin tuttavallinen, kuin tässä Ranen kanssa hetkittäin oon ollut. Ehkä nämä kaksi ei ole itse innostunut niin kirjoittamaan juttuja mun kaa.... mähän otan vastaan kaikenlaiset aika avoimesti...noin yleensä.... joskus ei jaksa ketään. 😁

        Palstatyyppien määrittely on lopulta turhauttavaa, kun lopulliaesti varmaa tietoa ei edes tule... joten koitan olla pähkimättä, onko joku entinen se ja se...😁

        Joku Raider se oli miehen logiikassa.


    • Anonyymi

      Tiedoksesi vaan; Mimmillä on isä, joka halusi jopa tunnustaa Mimmin omaksi lapsekseen. Mikään pakko hänellä ei olisi ollut, eikä se asia ollut edes mun mieleen.
      Me ei olla enää missään tekemisissä keskenämme; Mimmikin tapaa isäänsä mun vanhempieni luona ja useimmiten mä olen silloin työssä tai omassa kodissani, neljän seinän sisällä.
      Mä en halua edes tavata häntä; jottei Mimmin tarvitse nähdä tai kuulla erinäisiä sanasotia. Siis pelkästään lapsen etua ajatellen, mä vältän tilanteita olla nenätysten Mimmin isän kanssa.

      Paina nyt välis kalloosi; minä en ole mikään irtonumero!
      Olin kihloissa Mimmin isän kanssa, kun hän väsäsi tyttölapsen ex-vaimonsa kanssa.
      Mahtuuko sinun ymmärrykseesi; minä loukkaannuin kyseisestä tapauksesta ja meidän välit katkesivat...
      Siksi mä olen yksinhuoltaja ja Mimmin isä tapaa vain lastaan!

      • Anonyymi

        "Paina nyt välis kalloosi; minä en ole mikään irtonumero!"

        Entä.... lyhyehkö novelli?


    • Voi voi voi. Minä nyt olisin enemmän huolissani että Mimmi asenteellisesti on jäänyt jonnekin viime vuosituhannelle. Hän tuosta noin vain tekee silmämääräisesti oletuksia ihmisen sukupuolesta eikä ymmärrä sukupuolten moninaisuutta ja kirjoa. Mikä on maailmassa vialla, kun jo pieni lapsi haluaa jakaa ihmiset kahteen lokeroon?

    • Anonyymi

      Hetken kaupan nurkkaa tutkittuaan tyttäreni kailotti isolla äänellään että "TÄÄLLÄ KAUPASSA ON IHAN HILVEÄSTI MULKKUJA!"

    • Tuo Speden tokaisu "voi rähmä" sinun pitää ehdottomasti saada iskostettua Mimmin mieleen, olisi mahtavaa kun hän sen sanoisi vaikka kassalla kun kassahenkilö mokaa jotain :D

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi. Meinaatko ett opettaisin Mimmistä näsäviisaan mukulan, ehei kyllä toi muksu tulee pärjäämään ilman aikuisen antamia "lohkaiuja"! Mimmillä on jo pari vuotiaana, vahva omatahto. Jalkaa osataan polkea lattiaan kiukutellessa... ja hups`keikkaa, mutt ei se haittaa uus yritys, jos vaikka onnistuisi. Kiukutelkoot mun selälleni, jos aiheetta möykkää, kun ei anna mitään vastakaikua, lopettaa kiukuttelunsa nopeammin.
        Mutt joo, Mimmi on yhtä umpiluinen kuin mä kakarana, toiset sisarukseni ovat kertoneet.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Meinaatko ett opettaisin Mimmistä näsäviisaan mukulan, ehei kyllä toi muksu tulee pärjäämään ilman aikuisen antamia "lohkaiuja"! Mimmillä on jo pari vuotiaana, vahva omatahto. Jalkaa osataan polkea lattiaan kiukutellessa... ja hups`keikkaa, mutt ei se haittaa uus yritys, jos vaikka onnistuisi. Kiukutelkoot mun selälleni, jos aiheetta möykkää, kun ei anna mitään vastakaikua, lopettaa kiukuttelunsa nopeammin.
        Mutt joo, Mimmi on yhtä umpiluinen kuin mä kakarana, toiset sisarukseni ovat kertoneet.
        trollikka

        Varmasti on neiti perinyt ominaisuuksia ja taipumuksia, lisää tulee kasvaessa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2307
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      175
      1382
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1098
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1063
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      920
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      64
      837
    Aihe