Miten saamme hänet pois porukastamme??!

Anonyymi-ap

Koulussa meillä on 5 hengen porukka. Me neljä olemme hyvin läheisiä emmekä pidä viidennestä henkilöstä ja haluaisimme hänet pois porukastamme. Meillä neljällä ja hänellä ei ole MITÄÄN yhteistä ei yhtään mitään ja olemme hyvin erilaisia ihmisiä hänen kanssaan. Olemme koulussa yrittäneet jättää hänet ulkopuolelle mm emme puhu hänelle tai odota häntä. Mutta silti hän vain seuraa ja änkeää mukaan. Tämä saattaa kuulostaa hyvin ilkeältä ja kauhelta mutta meidän ”ystävyydessä” ei ole mitään järkeä. Hän on vähän ilkeä ja hänen vanhempansa myös ja emme ole ihmisiä joitten kuuluisi olla ystäviä. MITÄ TEEMME ASIALLE!!!???? KERTOKAA!!! Kiitos

28

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No alkakakaa toimimaan niin ettei persona non grata tiedä teidän yhteisistä jutuista. Kyllä se viesti menee perille kun perustatte oman WA ryhmän jossa hän ei ole läsnä.

      • Anonyymi

        Eipä kyllä ole oiken mennyt perille:(

        Ap


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­y­m­­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17707548r

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ohjatkaa häntä uusien kavereiden luokse, lempeästi ja kannustaen. Aikuisena et halua muistella jos olet kiusannut jotain joskus tai aiheuttanut traumoja, olettaen että empatia kasvaa iän myötä. Tiedän mistä puhun

      • Anonyymi

        Hän ei pidä lähes kenestäkään ja se on tullut jo hyvin selväksi minulle.


    • Anonyymi

      Aika törkeetä käytöstä teiltä neljältä.

      Jätätte koko ajan yhden ulkopuolelle. Toinen yrittää ja yrittää päästä porukkaan mukaan, mutta te ette puhu hänelle, ette pyydä mukaan, ette oo huomaavinaan.
      Ja sitten syytätte hyljeksittyä siitä, että ei sitä voi ottaa mukaan koska se on niin ilkeä.

      Ehkä hän on ilkeä vain siksi, kun kaikki tuuppivat pois joukosta!
      Ehkä hänen vanhempansa ovat ikäviä ihmisiä vain siksi kun te kiusaatte hänen lastaan jättämällä koko ajan porukkanne ulkopuolelle!!!
      On kamalaa olla koulussa ja nuorisopaikoissa jos on muille ihmisille pelkkää ilmaa.
      Nimimerkillä kokemusta asiasta on.

      Mitä jos te neljä mietitte kunnolla jokainen teistä, mikä on se oikea syy,miksi tyyppi ei - sinun- mielestä sovi -sinun- ystäväksi. Mikä on se syy miksi juuri sinä inhoat sitä.
      Eikä vastaukseksi riitä, että kun se on niin ärsyttävä, tai sen vanhemmat ovat hulluja.

      Sen jälkeen mieti mitä -sinussa itsessäsi - pitäisi muuttua niin, että tämä ihminen voisi olla sinun ystäväsi, tai edes mukana samassa kaveriporukassa. Miten sinä voisit kohdella tätä tyyppiä kauniisti.
      Miten sinä haluaisit itseäsi kohdeltavan, jos sinä olisit tämä joka seuraasi tunkee?

    • Anonyymi

      Aloittaja. Tuo porukasta jättäminen on kiusaamista. Tehkää vapaalla mitä lystäätte, mutta koulussa ja työpaikoilla, ketään ei noin vaan jätetä porukasta, varsinkaan yksinään olemaan. Häpeä.

    • Anonyymi

      Ettekös te itse ole ilkeitä? Tuo on kiusaamista.
      Muuttakaapa asennettanne. Yrittäkää löytää yhteistä hänen kanssaan. Jos ei samanlaisuutta löydy, niin sitten teette erilaisuudesta rikkautta.
      Muistakaa, ei sitten työhakemuksiin mitään liirumlaarumia "tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa", jos näin ei ole.

      • Anonyymi

        Eihän se ole ilkeyttä jos porukat pelaa yhden ulos omasta porukasta. Perustavat vaan uuden WA ryhmän jossa hänelle ei ole paikkaa ja välttävät tilanteita joissa ulos heitetty olisi. Aikaa se voi ottaa, mutta kuitenkin.


    • Anonyymi

      Miten tämä normaali hetero yleensäkään on joutunut tähän hinttiporukkaan?

    • Anonyymi

      Ei kannata kiusata ketään. Jokainen, joka kiusaa toista, tulee itse kiusatuksi jossain vaiheessa.
      Tämä on elämän laki, se vain on niin.

      • Anonyymi

        Minua on itsenikin kiusattu ala-asteella, joten kyllä tiedän miltä se tuntuu. Mutta emme vain uskalla sanoa hänelle että hän voisi löytää omankaltaisiaan kavereita jostain muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on itsenikin kiusattu ala-asteella, joten kyllä tiedän miltä se tuntuu. Mutta emme vain uskalla sanoa hänelle että hän voisi löytää omankaltaisiaan kavereita jostain muualta.

        Hän on selvästi löytänyt teistä omanlaisensa, koska hän kerran palaa porukkaanne.


    • Anonyymi

      Hei! Saatoitte nyt ymmärtää hieman väärin. Teillä jokaisella on varmasti ollut elämässä se henkilö jonka kanssa ette vain tule toimeen, vaikka olette kuinka yrittäneet ja hän on juuri sellainen henkilö meille. Hän ei pidä samoista asiosta kuin me, ei samanlaisesta utheilusta, ei samanlaisesta tekemisestä, ei MISTÄÄN! Joten hänen kanssaan on hieman vaikeaa olla kun ei ole mitään puheen aihetta. Ja hän on monesti saattanut huutaa meille jos meillä on erinlaiset mielipiteet hänen kanssaan. Esim on haukkunut meidän harrastuksia tai jopa autojamme?
      Hänen vanhempansa on aina ollut myös silloin kun olimme hyviä ystäviä niin todella voimakastahtoisia yms. En itse ole koskaan tullut hänen kanssaan kovin hyvin toimeen eikä hänkään joskus pitänyt minusta vaikka olin mukava hänelle. ME EMME
      VAIN TULE TOIMEEN HÄNEN KANSSAAN!! Ja ainiin meillä on jo oma snäppi ryhmä.

      T: AP

      • Anonyymi

        Miksi olla yhdenkään sellaisen kanssa, kun ei kerta kaikkiaan tule toimeen edes ajatuksen tasolla! Sellaistakin on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olla yhdenkään sellaisen kanssa, kun ei kerta kaikkiaan tule toimeen edes ajatuksen tasolla! Sellaistakin on tapahtunut.

        No niimpä!! Hienoa että ymmärrät tilanteemme. Mutta miten pääsenme hänestä eroon??


      • Anonyymi

        Viekää toi ap sinne saunan taa ja.....


    • Anonyymi

      sanotte hänelle suoraan että ette halua häntä seuraanne jos ei siltikään ymmärrä ni silloin asiasta jo kai kannattaa ilmoittaa opettajalle vältytte näi ainakin turhalta draamalta

      • Anonyymi

        Emme vain uskalla. Miten sanoisimme sen nätisti hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme vain uskalla. Miten sanoisimme sen nätisti hänelle?

        Jos ette muka ihan oikeasti tiedä, 'miten sanotaan nätisti', niin kuinka ilkeitä oikein itse olette?! Oletteko vaan rumasti aina sanoneet, jos ei nätit sanomiset ole hallussa...???


    • Anonyymi

      Kertokaa sille että ette haluu ettö se hengaa teijän kaa

    • Anonyymi

      Ei se minusta ihan kiusaamista ole, jos ei halua olla jonkun ystävä. Jokaisella on oikeus olla olematta sellaisten ihmisten ystävä, joista ei tykkää. Toisaalta ajattelisin, että koulukavereiden kanssa pitää yrittää tulla toimeen, eikä koulussa tarvitse niin kovasti valikoida seuraansa kuin vapaa-ajalla. Kohtuus tietysti kaikessa.

    • Anonyymi

      >> Me neljä olemme hyvin läheisiä emmekä pidä viidennestä henkilöstä ja haluaisimme hänet pois porukastamme... Tämä saattaa kuulostaa hyvin ilkeältä ja kauhelta <<

      Todellakin kuulosti ilkeältä. Ehkäpä se 5. kokee sielunkumppanuutta teidän kanssanne, koska nimesit hänetkin ilkeäksi. Eikös vakka aina löydä kantensa..?

    • Anonyymi

      Parasta olisi jos kutsuisitte yhdessä tämän viidennen juttelemaan hänen teidän mielestä huonosta käytöksestä. Näin antaisitte hänelle mahdollisuuden sovittaa ja perääntyä tilanteesta sovinnolla.
      Mielestäni on huono asia jos vain yritätte torjua ja vältellä ja henkilö ei tiedä miksi.

    • Anonyymi

      Löysin netistä englanninkielisen artikkelin siitä, kuinka kertoa jollekulle, että et ole kiinnostunut ystävyydestä. Tapoja on artikkelin mukaan vain kaksi:

      1: Ole suora ja kohtelias, kerro kunnioittavasti, että et ole kiinnostunut ystävyydestä.
      2: Keksi tekosyitä ja hylkää kohteliaasti kaikki kutsut, kunnes henkilö lakkaa yrittämästä.

      How To Let Someone Know You're Not Interested In Starting A Friendship With Them

      https://www.succeedsocially.com/turndownfriendship

      Kannattaa minun mielestäni seuraavalla kerralla olla vähän viisaampi ja tyssätä epämieluisat ihmissuhteet heti alkuunsa. Koska ainahan siitä tulee kiusallisempaa, mitä kauemmin on oltu tekemisissä.

    • Anonyymi

      Ei tämä minusta mitään rakettiteidettä ole. Jos joku ei pidä sinusta, ei hän sinun seuraasikaan varmasti hakeudu uudestaan ja uudestaan.

    • Anonyymi

      Surettaa jo valmiiksi. Liian paljon syrjäytyneitä nuoria nykyään.

      • Anonyymi

        Kannattaisi hetki mietttiä asioita omalta kannalta. Eli mitä, jos se ylimääräinen porukassa olisitkin sinä itse, josta muut haluavat päästä eroon?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe