Vaan ns.pahat pojat vetävät puoleensa?
Olen käynyt useilla Tinder treffeillä eikä koskaan ole tullut seuraavia.
Mielestäni ulkonäössäni ei ole vikaa ja olen hyvin puheliaskin. Mutta puhun mukavia, enkä esim.ehdottele tai vihjaile mitään enkä ole ns.paha poika vaan kiltti mies.
Sekö tässä sitten on vikana, että olen akateemisesti pukeutunut kauluspaitaan ja huoliteltu vai onkohan juttuni vaan arkisen tylsiä ja pitäisi olla "suorempi' tai "röyhkeämpi"?
Kiitos fiksuista mielipiteistä
Onko naiset totta että kiltit miehet eivät kiinnosta?
28
912
Vastaukset
- Anonyymi
Minä luulen että sulta puuttuu polte katseesta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177075933
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei ole totta. Olen aina pitänyt vain kilteistä pojista ja kilteistä miehistä.
- Anonyymi
Voiko olla niin että tinderin käyttäjiksi valikoituu tietyntyyppiset ihmiset? Toiset sopivat siihen maailmaan, minä en. Ja ulkonäöstäni se ei todellakaan ole kiinni ;). - Sivusta.
- Anonyymi
Just mietin ja alko itkettämään kun on pitkään ollut yksin ja aina törmää sellasiin miehiin jotka ovat tunnetasolla saavuttamattomia. Haluisin hellyyttä ja avoimesti osoitettua rakkautta. Olen aina joutunut olemaan vahva ja jotenkin vastuussa. Haluaisin huolehtivaisen miehen jonka kainaloon saisin käpertyä ja olla joskus heikko. Haluan kiltin miehen ehdottomasti, kypsän ja rakastavan❤️
- Anonyymi
Kiltit miehet ovat parhaita.
- Anonyymi
Ei vain löydy sitä ihan tavallista naista vaikka olisi kuinka mukava ja kirjoittelee ystävällisen mukavasti ja käyttäytyy hyvin ystävällisesti.
Tinder osumia kumminkin saan, etten voi olla ihan täysin ruma, mutta osoittaudun kai tylsäksi ja "hitaaksi" kun en ehdottele suoraan ja pian seksiä. On kai jokin ettei se loppupelissä naisia niin kiinnosta että on mukava ja asiallinen, puuttuu jokin jännitys tai salaperäisyys varmaan.
Kuten kerroin niin en ole mielestäni kumminkaan ruma ja pukeudun asiallisesti. Enkä haise pahalle :)... Mutta en ole lihaskimppukaan enkä kiiltokuva poika. En käy baareissa enkä käytä alkoholia niin siksi en naisia löydäkkään. Kai naiset pitävät minua jotenkin tylsänä eikä halua tutustua enempää. Koska en harrasta mitään jännittävää tai edes salia ja työni ei ole kauhean mielenkiintoinen, pelkkää tietokone hommia.
Musta tuntuu että hyväkäytöksiset miehet saavat jäädä yksin olemaan hyväkäytöksisiä kassaneideille ja pintaliitäjä ja röyhkeämmät miehet keräävät naiset(huom, monikko).
Esimerkiksi kaverini tuttava. Tinderissä laittaa matchia kaikille naisille ja osuttua menee suoraan asiaan. Aina löytyy naisseuraa ja kumppaneita seksiin, mutta kun itse etsin vakikumppania ja loppuelämän naista niin lähestymistapani on toinen ja rauhallisempi, mutta se ei näytä toimivan naisiin oikeasti. Vaan naiset tuntuvat haluavan röyhkeämmän ja suoraan asiaan meneviä puheita, vaikka lehtien palstoilla lukee muuta, että törkypuheet ei kiinnosta. Mutta todistetusti ne vaan tuntuu toimivan. Tai sitten en vaan löydä näitä tavallisen kilttejä naisia, jotka haluaisivat vielä parisuhteen.
-ap mies- Anonyymi
Oletko varma, että sieltä Tinderistä ylipäänsä löytyy sellaisia sinun "ihan tavalliseksi" määrittelemäsi kaltaisia naisia?
- Anonyymi
Tyypillisesti, mies joka määrittelee itsensä kiltiksi on todellisesti arka, kiltteys vain on arkamiehelle armollisempi määre jonka taakse voi vetäytyä "kunniallisesti".
Sinun kannattaisi lukea 'How to Become an Alpha Male' John Alexander: https://www.amazon.de/-/en/John-Alexander/dp/1411636600
Nimenomaan tuo alpha-mies teos, John Alexander (nom de plume) on kovan luokan ammattilainen. Samasta aiheesta on raapustellut erittäin moni, mutta ne lähes kaikki ovat piratoituja kikka-kirjoja joita on suollellu rahan keruu tarkoituksessa, vähän eri tyylisiksi editoituina. Tämä Alexander:in teos opastaa miestä itsensä kehittämiseen sekä tyttöjen mielen ailahdusten ymmärtämiseen.
Ja, alpha-mies ei ikinä ole "suorempi" eikä "röyhkeämpi", vaan hän on mm. miehekäs, jämäkkä, rohkea, rehti, ja reilu. - Anonyymi
Sinun mieli on selvästi lukittu ajatukseen että miehen toimiessa evoluution luoman perusasetuksensa mukaisesti, se olisi röyhkeää, piittaamatonta, itsekästä ja mitä vielä tarkoittaneekaan ""suorempi" tai "röyhkeämpi"". Joku on sen lukon asettanut; vanhemmat, isovanhemmat, eskarin tädit, koululaitos, tyttöystävät, tai femakkomummelit.
Tytöt myöskin toimivat evoluution heille luoman perusasetuksen mukaisesti. Tytöt odottavat ja edellyttävät (siis luontaisesti, sisäsyntyisesti) että mies toimii omien perusasetustensa mukaisesti, voi sanoa että silloin se on tytöille kuin polvien notkautus hormonia. - Anonyymi
"olen akateemisesti pukeutunut kauluspaitaan"
Tuo huolestuttavasti viittaa akateemiseen fakkiutumiseen. Asukokonaisuus säätää potentiaaliseen kohderyhmän koostumusta, tietenkin. Asukokonaisuus kannattaa siis valita halutun kohderyhmän ja tilanteen/tilaisuuden kannalta oikein/sopivasti. En ole vielä ymmärtänyt Tinderin ihanuutta saati sitä, että mten minun pitäisi pukeutua ollakseni houkutteleva saalis. Mielestäni paras tapa tavata on vaan mennä ulos sellaiseen tapahtumaan, josta itse tykkäät ja ihan sellaisena kuin olet. Todennäköisyys tavata mielitietty on paljon parempi, ei toki taattu.
- Anonyymi
"Mielestäni paras tapa tavata on vaan mennä ulos sellaiseen tapahtumaan, josta itse tykkäät ja ihan sellaisena kuin olet"
Onko tuottanut tulosta (mielitiettyjä)? Ihan suoraan salilta, uimahallista, metsältä, tms? Anonyymi kirjoitti:
"Mielestäni paras tapa tavata on vaan mennä ulos sellaiseen tapahtumaan, josta itse tykkäät ja ihan sellaisena kuin olet"
Onko tuottanut tulosta (mielitiettyjä)? Ihan suoraan salilta, uimahallista, metsältä, tms?On tuottanut hyvällä hyötysuhteella. Kun teet sellaisia juttuja, joista tykkäät, niin tilanteita ei edes ajattele ns. saalistamisena.
- Anonyymi
Ei se ole totta. Kiltit miehet ovat parhaita.
- Anonyymi
Olen varmaan vähä älyinen en tiedä mikä on Kiltti Mies?Kuvitelen on mies joka aina taustalla ja ei uskala ilmaista itseään.On tuppi suu ja punastu jos hänetä jotain kysytään.Ei kiitos. Pidän miehistä joilla on omat mielipiteet. Asuvat itsenäisesti,käyvät töissä,Tai käyvät töissä ja opiskelevat itsensä uuteen ammatiin. Kuin osaavat hiihtää ,luistella, vihtyvät ulkona.Eivätkä pelaa toto pelejä netissä.Tai istu kaukosäädin toisessa kädessä ja kaljapullo toisessa kädessä, Makuja on siis monia,mutta en todella tiedä mikä on kiltti mies? Helsinki 15.2.23
- Anonyymi
Pelasiko exäsi totopelejä netissä ja istui kaljapullo kädessä sohvalla?
- Anonyymi
Itse en ainakaan pidä ns. pahoista pojista. Rasittavia pentuja sellaiset.
- Anonyymi
Edelleen : SINÄ et pidä, aloittaja ei ole ilmeisestikään ollut treffeillä kanssasi.............
- Anonyymi
Naiset eivät itse ole kilttejä ja kunnollisia. Eivät he samaistu sellaiseen mieheen.
Kiltin ja kunnollisen miehen osa on jäädä yksin. Kiltti ja kunnollinen mies on typerys, hän ei ymmärrä maailman raadollista luonnetta vaan pysyy kuplassaan. Kiltin ja kunnollisen miehen tehtävä on korkeitntaan poimia systeemistä tippuneet hajonneet naiset joilla todennäköisesti on sekä lapset että mielenterveydellisiä ongelmia ja olla noiden naisten kanssa koska kiltin ja kunnollisen miehet ominaisuudet nimenomaan kompensoivat naisen ongelmia - siinä tehtävässä kiltti ja kunnollinen voi olla hyödyksi naiselle.
Sensijaan täyspäinen ja toimintakykyinen vapaa nainen on osa järjestelmää ja kiipii sosiaalipuussa aivan toisella tasolla kuin kiltti ja kunnollinen mies. Tavallinen nainen haluaa mahdollisimman hyvän opportunistisen miehen joka toteuttaa toimivalla tavalla itsekästä mallia saadakseen suhteessa enemmän kuin muut tuhoamatta itseään prosessissa.- Anonyymi
Se että meistä useimmilla on perusmoraali ja "perushyvyys" ei tarkoita etteikö maailma olisi raadollinen. Jos työpaikkoja on tarjolla yksi ja hakijoita 20 niin näistä hakijoista 19 jää ilman. Vaikka perimmäisellä tasolla jokainen olisi "kiltti ja kunnollinen" t. perusmoraalinen ja perushyvä - ei kilvoittelu vaikkapa työpaikasta mahdollista tuon ominaisuuden toteuttamista rakentavasti.
Kyseessä on raadollinen kisa jossa koitat pärjätä mahdollisimman hyvin, jos edellytykset eivät riitä silloin valehtelet - koska kannaltasi ainoa tapa saavuttaa asioita on pyrkiä tehokkaasti kohti maalia. Jos pystyt eliminoimaan tavalla tai toisella kilpailijoita niin sitten teet niin, perusmoraali tarkoittaa että et tee tätä tappamalla tai fyysisesti vahingoittamalla - eikä sitä ettetkö kampittaisi kilpailjoitasi ja välttämättä toimisit reilusti.
Älkää olko "kilttejä ja kunnollisia" vaan olkaa "funktionaalisia". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että meistä useimmilla on perusmoraali ja "perushyvyys" ei tarkoita etteikö maailma olisi raadollinen. Jos työpaikkoja on tarjolla yksi ja hakijoita 20 niin näistä hakijoista 19 jää ilman. Vaikka perimmäisellä tasolla jokainen olisi "kiltti ja kunnollinen" t. perusmoraalinen ja perushyvä - ei kilvoittelu vaikkapa työpaikasta mahdollista tuon ominaisuuden toteuttamista rakentavasti.
Kyseessä on raadollinen kisa jossa koitat pärjätä mahdollisimman hyvin, jos edellytykset eivät riitä silloin valehtelet - koska kannaltasi ainoa tapa saavuttaa asioita on pyrkiä tehokkaasti kohti maalia. Jos pystyt eliminoimaan tavalla tai toisella kilpailijoita niin sitten teet niin, perusmoraali tarkoittaa että et tee tätä tappamalla tai fyysisesti vahingoittamalla - eikä sitä ettetkö kampittaisi kilpailjoitasi ja välttämättä toimisit reilusti.
Älkää olko "kilttejä ja kunnollisia" vaan olkaa "funktionaalisia".Kyl pidän sinua kilttinä
Minua kohtaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl pidän sinua kilttinä
Minua kohtaanMinä pidän sinua vain tekstinä ruudulla.
- Anonyymi
Menet vääränlaisen naisten kanssa treffeille.
- Anonyymi
Täytyy tässä sitten kai alkaa suunnittelemaan jesarilla muumioimista. Harjoitus tekee mestarin ja ennenkuin huomaatkaan, niin olet jo mitä pätevöitynein jännämies. Auton peräkontin mitat on syytä selvittää ja mielellään testata etukäteen omalla kaverillaan ennen tositoimien aloittamista.
- Anonyymi
- Sivusta tämä siis.
- Anonyymi
Kiltit miehet kelpaavat kaveriksi, mutta kunnon MIES on se, joka pääsee pukille.
Ei silti tarvitse olla ilkeä, epäkohtelias eikä epäsiisti.
Sateenkaarimarssille osallistuvat feministimiehet saavat yleensä seuraa kahville ja kirjastoon ja se siitä.
Terveisin
-Isomunainen uros-
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075