huonoin autoliike missä olette asioineet

Anonyymi-ap

NS isoista autoliikkeistä. Huonoin kokemus auton ostossa/huollossa?

25

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suzukin vanhempi automyyjä leikkasi pullapitkosta viipaleita ja sylkivana valui toisesta suupielestä pitkon päälle, hyi saatana. Ei tullut kauppoja.

• Anonyymi

no olisit mennyt ostamaan sitä viipaloitua pullapitkoa vaikka jostain leipomosta,eikä autoliikkeestä.

• Anonyymi

Toyotan liikkeissä ei ymmärretä jos kyselee auton tekniikasta ja huollossa ei osata muuta sanoa kuin että yritetään tutkia ja sitten tulee iso lasku.

• Anonyymi

Tojota liikkeessä saa pullaa.

• Anonyymi

Toyota-liikkeessä yksi porsaan näköinen röhötti että et kai sä mitään Ooppelia menis ostamaan!

No siitäpä suivaantuneena menin ja ostin juuri Opelin.

• Anonyymi

LänsiAuto Viikki (ennen 2014 pois muuttoaan).

Piti autoon jouset vaihtaa, ja jotain pientä säätöä sanoivat olevan. Perään soittivat että tasapainotetaanko renkaat samalla. Kysyin paljonko maksaa niin mutisi vastauksena että no kai sen nyt jotain maksaa. Liikkeeseen tullessa olin vähän kysymysmerkkinä loppusummasta, ja ajattelin, että jos kaikkinensa yli 500 euron menee, myyn koko auton.

1200 euroa.

Sentään pudotti vähän hintaa kun ärjäisin. Joku vaihdettu osa oli kuulemma "tarkastuksen" jälkeen vähän halvempi ja lasku tipahti vähän alle tonniin. Äänestin jaloillani ja niin äänesti liikekin osoitteestaan vuotta myöhemmin.

• Anonyymi

Yksityinen, huono kokemus kusettaa aina.

• Anonyymi

"Sentään pudotti vähän hintaa kun ärjäisin"

Unta olet nähnyt, et ole määräämässä liikkeen hintaa, kyllä liike määrää se täysin itse,
      et ole jossain 50-luvun rehtorinkansliassa, vaikka kuvittelet niin.

• Anonyymi

Ilopuu ei kauppaakaan sormipaneelia paneeleina.

• Anonyymi

Voi ,
      kun olette niin viisaita ja taitavia näiden ennustustenne kanssa,
      ja meedioita tulevaisuuden näkymissä autojen hajoamisissa,
      niin miksi teidän tuomat vaihtoautot ovat niin epäkuntoisia ja pommeja,
      yksityiseltä autot tulevat vaihtoon ,
      eivät liikkeistä.

• Anonyymi

Kun auto hajoaa, liikkeen vikako ja liike on huijari?

• Anonyymi

Lahden Länsi-auto , on ollut ehdottomasti petollisin autoliike jossa olen asioinut.

• Anonyymi

myyjä teki oikean petoksen, josta olisi kannatanut vaikka oikeusjuttu tehdä.tämä siis lahden -länsiautossa

• Anonyymi

Palstajobbarimme se vaan vasikoi viestejä. Taisinpa osua oikeaan poistetussa viestissäni.

• Anonyymi

Tampere Tammer-Auto. Myyjät eivät noteeranneet minua kun olin alle 60v. kaikkia eläkeläisvaareja palveltiin auliisti, ilmeisesti ovat helppoja tapauksia. Menin viereiseen liikkeeseen ja ostin T-Rocin.

• Anonyymi

Ai kun hienoa,
        kyllä nyt heitä varmaan harmittaa oikein kovasti,
        kun teit noin rumasti.
        ( tosin viereisestä ei ollut myyty yhtään ko. autoa.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kun hienoa,
        kyllä nyt heitä varmaan harmittaa oikein kovasti,
        kun teit noin rumasti.
        ( tosin viereisestä ei ollut myyty yhtään ko. autoa.)

Sen verran ovat leipääntyneitä, että ottavat rusinat pullasta ja asiakkaat jotka ei ole varmoja uhreja. Eli huonoa asiakaspalvelua ja se on yleensä läpi koko organisaation, eli siksi hylkäsin Toyotan nopeasti.

• Anonyymi

Lahden Länsi-auto,etenkin opel myynti ja huolto

• Anonyymi

Hajosiko Toyo korjaamo epäsiisti luukku jossa viinaa joivat korjaus äijät

• Anonyymi

En ole ikinä asioinut huonossa autoliikkeessä. Olen heihin ensiksi yhteydessä meilitse tai puhelimella. Jos tarjous kiinnostaa saatan mennä paikan päälle.

Yksikään automyyjä ei ole koskaan ollut minua kohtaan törkeä tai mulkku.
      Kamux, Saka, Rinta-Joupit ovat kaikki samanlaisia "huijareita" -yrittävät tehdä kauppaa parhaalla mahdollisella tavalla, ja osaavat kyllä palvella asiallista asiakasta.

Se joka menee idioottimaisiin autokauppoihin on itse idiootti.

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Yleensä ne persaukiset uunot on niitä jotka luulee että autokaupan tehtävä on tehdä palveluksia asiakkaille, myymällä nollakatteella tai jopa tappiolla jotta asiakkaalle jäisi hyvä mieli.

• Anonyymi

Itselläni huonoin kokemus on j. Rinta-jouppi Pori

• Anonyymi

Tyhmimmille tiedoksi, että jos ja kun moittii jotain yritystä näin julkisesti, niin ymmärrätte kai myös samalla sen, että moittimisen on perustuttava
      tosiasioihin!
      Huvikseen moittiminen on kyllä rangaistava teko!

• Anonyymi

Toyota ehdottomasti huonoin
      VW ehdottomasti kiitettävä palvelu.
      BMW ihan kohtuullinen.
      Volvo palvelu kiitettävä.
      Mercedes palvelu kiitettävä.

• Anonyymi

Auto kilta ja Ripatti lpr.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      5175
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      3098
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      15
      1288
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      49
      1201
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1114
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      141
      982
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      43
      919
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      116
      885
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      834
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142