Mitä nainen viestittää hienolla autolla

Anonyymi-ap

Sanotaan miehen ajavan hienolla autolla jos penis on liian pieni. Voi olla joillakin niin mutta minulla on toinen kokemus.
Ei ollut peniksessä mitään vikaa mutta bemareita osteli. Syyn omin päin mietin paljon yksinkertaisemmaksi. Oli köyhistä oloiista ja oman työnsä avulla pääsi hyville tuloille. Sillä sitten retosteli. No huono vai hyvä, miten se ottaa, minusta saavutuksistaan saa olla ylpeä ja palkita itseään.
Mutta mitä sitten nainen viestittelee kun ajaa komealla ja kalliilla autolla. Nykyisin harvemmat naiset enää, mutta joillekin kallis auto on tärkeä. Sitä olen mietiinyt kun itse ajelen kauppakassilla.

40

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenko? Naiset viestittää kalliilla jutuilla omaa pärjäävyyttään, jos ovat itse ne ostaneet. Jos pappa betalar tai puoliso ostanut, niin näitten varakkuutta ja hyväosaisuuttaan.

Pitää muistaa, että osalla näin imago juttu, millä korostaa itseään, osalla vain se että on rahaa eikä sen käyttöä mietitä, käytetään vaan kun on mitä käyttää.

• Jotkut siis ajattelee tosiaan olevansa vähän parempia ihmisiä, kun on rahaa. Bättre folk... Ja ne on huonompia, joilla ei ole. Luokkaero ajattelua on yhä paljon. Ja se on rumaa.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Jotkut siis ajattelee tosiaan olevansa vähän parempia ihmisiä, kun on rahaa. Bättre folk... Ja ne on huonompia, joilla ei ole. Luokkaero ajattelua on yhä paljon. Ja se on rumaa.

Samaa mieltä. Joillekin naisille on tärkeää, että heidät arvotetaan paremmiksi kuin toinen, jolloin ovat enemmän tavoittelemisen arvoisia parempien miesten keskuudessa. Ulkoisilla tekijöillä on heille merkitystä. Eivät kelpuuta löyhin perustein miehiä, jotka ajattelevat toisin kuin he.

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Joillekin naisille on tärkeää, että heidät arvotetaan paremmiksi kuin toinen, jolloin ovat enemmän tavoittelemisen arvoisia parempien miesten keskuudessa. Ulkoisilla tekijöillä on heille merkitystä. Eivät kelpuuta löyhin perustein miehiä, jotka ajattelevat toisin kuin he.

No eipä niissä naisissa mitään menetäkkään, jotka noin ihmisiä arvottaa. Jos ilman näitten naisten huomiota jää.

Jos ihmisarvo ja parisuhdearvo on rahaa ja imagoa, joutaa suksia vittuun. Mun mielipide.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

No eipä niissä naisissa mitään menetäkkään, jotka noin ihmisiä arvottaa. Jos ilman näitten naisten huomiota jää.

Jos ihmisarvo ja parisuhdearvo on rahaa ja imagoa, joutaa suksia vittuun. Mun mielipide.

Toisilla tavoitteena on löytää samoin ajattelevia. Elämän arvot, kun kohtaa, silloin yhdessäolokin voi tuntua enemmän mielekkäältä ja tavoittelemisen arvoiselta. Meitä on moneksi, eikä aina ole kaikessa vain yhtä totuutta. Työttömän ihmisen mielikuvia tää.

• Anonyymi kirjoitti:

Toisilla tavoitteena on löytää samoin ajattelevia. Elämän arvot, kun kohtaa, silloin yhdessäolokin voi tuntua enemmän mielekkäältä ja tavoittelemisen arvoiselta. Meitä on moneksi, eikä aina ole kaikessa vain yhtä totuutta. Työttömän ihmisen mielikuvia tää.

Juu. Toki. Itse en vaan piittaa tuttavina saati kumppanina ihmisistä, jotka näkee muut huonompina jos ei ole yhtä koulutettu, yhtä materialisti, yhtä raitis, yhtä terve jne.

Sillä näen niinkin ettei menetä mitään ihmisissä, joille ihmisyys on noin pinnallisia asioita.

• G-LoveR kirjoitti:

Juu. Toki. Itse en vaan piittaa tuttavina saati kumppanina ihmisistä, jotka näkee muut huonompina jos ei ole yhtä koulutettu, yhtä materialisti, yhtä raitis, yhtä terve jne.

Sillä näen niinkin ettei menetä mitään ihmisissä, joille ihmisyys on noin pinnallisia asioita.

Eli arvothan ne mullakin tuossa puhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki tuollainen pärjäämisen osoittaminen liity mitenkään pariutumiseen. Monet ihmiset korostavat omaa "paremmuuttaan", ihan vaan osoittaakseen paremmuuttaan. Sillä ei useinkaan ole mitään tavoitetta tai motiivia, muuta kuin olla muka parempi kuin muut.

• Anonyymi

Mjaa

Oman kokemukseni mukaan naiset eivät valitse autojaan näiden "hienouden" mukaan, vaan kuinka helppo niitä on ajaa puhelinta räplätessä. Eli kyse jonkinlaisesta someturvallisuudesta.

(hihitystä)

• Anonyymi

Auto on yllättävän monelle status-juttu, niin miehille kuin naisille. Olen joskus eksynyt illanviettoon, jossa naiset keskenään vaihtoivat kuulumisia siitä, mihin autoon heidän perheessään on nyt siirrytty. Se oli ihan puhdasta kerskailua ja kilpailua siitä, kenen mies on ostanut hienoimman ja kalliimman auton. Seuraavaksi siirryttiin kerskailemaan siitä, kenen mies oli saanut minkäkinlaisen ylennyksen. Huoh. En tuntenut kuuluvani porukkaan. Livahdin jossain vaiheessa hakemaan boolia ja viihdyin loppuillan juttelemassa talon isännän kanssa armeijajuttuja. En ole käynyt armeijaa enkä tiedä siitä mitään, mutta jutut oli mielenkiintoisia. Ainakin mielenkiintoisempia kuin pröystäilyn kuunteleminen.

Itse ajan suht uudella, mutta vaatimattomalla autolla. Jos kukkaro antaisi myöden, ostaisin kyllä menevämmän pelin, sillä pidän ajamisesta ja olisi mahtavaa saada tehokas menopeli alle. Ei minua muiden mielipiteet niin kiinnostaisi, mutta se ajamisen nautinto on vain ihan eri luokkaa kunnon autolla. Ja jotkut autot ovat myös niin upeita katsella, että kelpaisihan sellaista pitää katoksessa 😍

• Anonyymi

Ilmasto kysymys, ajan pyörällä ja luonto kiittää.
      Ja toisekseen, saa raitista ilmaa ja kuntokin pysyy. Ennen liikuttiin suksilla ja potkurilla talvisin ja joillakin oli jopa hevonen. Aina ei kannata vaan istua siihen autoon, oli se kallis tai halpa, yhdentekevää. Pääasia että menee eteenpäin kohteesta a kohteeseen b.

• Anonyymi

Hienoa, kun pystyt liikkumaan pyörällä. Kannatan lämpimästi muitakin liikkumistapoja kuin autoilu, mutta kaikille se ei ole mahdollista. Nykyään elämä on todella erilaista kuin ennen ja esim. suksilla liikkuminen sopii aika harvan arkeen. Hieman aina ottaa korvaan tuo kun vedotaan siihen, kun ennenkin tehtiin näin. Nykyään elämä on niin erilaista, ettei vanhoja tapoja voida ainakaan sellaisenaan soveltaa nykypäivään.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, kun pystyt liikkumaan pyörällä. Kannatan lämpimästi muitakin liikkumistapoja kuin autoilu, mutta kaikille se ei ole mahdollista. Nykyään elämä on todella erilaista kuin ennen ja esim. suksilla liikkuminen sopii aika harvan arkeen. Hieman aina ottaa korvaan tuo kun vedotaan siihen, kun ennenkin tehtiin näin. Nykyään elämä on niin erilaista, ettei vanhoja tapoja voida ainakaan sellaisenaan soveltaa nykypäivään.

Näinpä. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis joo, en tarkoittanutkaan, että entistä touhua pitäisi soveltaa nykyaikaan, vaan pointti oli se, että kun ihmiset olivat ennen paljon aktiivisempia liikkumaan, kun ei ollut paljon vaihtoehtoja, nykyään on ja helpoimman kautta vaan jämähdetään siihen autoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis joo, en tarkoittanutkaan, että entistä touhua pitäisi soveltaa nykyaikaan, vaan pointti oli se, että kun ihmiset olivat ennen paljon aktiivisempia liikkumaan, kun ei ollut paljon vaihtoehtoja, nykyään on ja helpoimman kautta vaan jämähdetään siihen autoon.

Tuo on kyllä totta, että autoon jämähdetään liiankin helposti ja takuulla moni voisi liikkua enemmän muilla keinoilla. Minä mukaan lukien. Tarvitsen kyllä autoa jo työmatkojen ja lapsen harrastusten takia, mutta se täytyy myöntää, että olen myös tottunut siihen huolettomuuteen, minkä oma auto takaa.

• Anonyymi

Naisena vastaan, että auto on kulkuväline paikasta a paikkaan b. Auton valinnassa otan huomioon ajettavuuden ja ajomukavuuden, riittävästi tilaa. Auton on hyvä olla luotettava eli ei kyrvähdä ensimmäiseen mutkaan, vaikka ikääkin olisi ja tämä rajaa jo tietyt automerkit pois. Auton on siis hyvä olla pitkäikiäinen ja toimivaakin sellainen. Auton jälleenmyyntiarvo on myös tärkeä. Oma autoni on jo niin iäkäs, että se kantsii kuluttaa loppuun, mutta muutoin sellainen että kun vaihtaa esim. kolmen vuoden käytön jälkeen saa rahaa vielä hyvin takaisin. Nää on niitä peruslähtökohtia itselläni auton valinnassa, osa sopis varmaan miehenkin valintaan. Ja kalkkuna päälle, onhan se kiva jos silmääkin miellyttää, ei sitä kuitenkaan millään traktorilla halua ajaa.

• Mitkä automerkit rajaa pois?

• Anonyymi

Sama. Auto on minulle kulkuväline ja se on sen ainoa arvo. Autoni valitsen käyttötarpeen mukaan, eli sen pitää ne tarpeet esim. tilavaatimuksen osalta täyttää, mutta toisaalta en halua myöskään tarpeetoman suurta autoa. Tärkeää on myös tosiaan tuo luotettavuus, turvallisuus, ajettavuus, mukavuus, pieni kulutus ja muutoinkin pienet kustannukset. Minä tosin en etsi pitkäikäistä autoa, vaikka kaikki pidempään omistamani autot ovat kyllä olleet myöskin tuota. Nykyään vaihdan auton uuteen muutaman vuoden välein, eli siksi tuo ei enää ole oleellisena kriteerinä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mitkä automerkit rajaa pois?

Peugeot, Renault ja Opel noin ihan alkuunsa rajaan pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peugeot, Renault ja Opel noin ihan alkuunsa rajaan pois.

Niin, ja sorry Citroën unohtu tosta listalta autoista, joita en hankkis.

• Anonyymi

Naisen auton väri on mielellään pinkki ja sellainen söpö pieni auto, johon nainen tilaa motonetista tai biltemasta silmäripset auton valo umpioon.
      Jos sellaisen auton näette, niin se on naisen auto.
      Mies ei sellaisella autolla kehtaisi ajaa, ajatelkaa mikä lommo miehisyyteen ajaa nyt jollakin pienellä pinkillä autolla, jossa silmäripset, ei ikinä.

• Anonyymi

Ei kun se on musta tai punainen. Sellainen jossa on kokoa ja tyyliä tai virtaviivaiset, urheilulluset, silmiä hivelevät muodot, tämä jo aiemmin vastanneelta,

• Anonyymi

Enpä ole juuri koskaan nähnyt naisilla pinkkejä autoja. Ylipäänsä pinkkejä aitoja ei juurikaan näe.

• Anonyymi

Moni myös kokee tietyt vähän kalliimmat automerkit paremmiksi ja laadukkaamiksi, turvallisemmiksi, mukavemmiksi ajaa, jne. Pelkkä korostaminen ei ole miehilläkään kaiken valinnan perusteena.

• Itse olen ollut havaitsevinani sellaista että mitä hienompi auto (tai ainakin kalliimpi) niin sen pidempi on työmatka, Uskoisin että luotettavuuden ja ajomukavuuden lisäksi kyse on turvallisuudesta.

• Näin ajattelin itsekin kirjoittaa, mutta säästit minulta sen vaivan 👍
        Turvallista autoa tarvitaan, jos kilometrejä tulee vuodessa paljon.

Värillä ei ole väliä 🙂

• Anonyymi

Noh, itse en viestit mitään. Tykkään ajella mukavasti ja kun omalla työlläni olen rahani hankkinut, niin saan ostaa vaikka polkupyörän tai auton ja vieläpä sellaisen kun tahdon.

• Anonyymi

Ei siitä hienosta autosta ole mitään iloa, jos sillä jää sutimaan jäiselle parkkipaikalle johonain toisen autoilijan loska-aikaan tekemään syvään renkaan uraan, johon nainen peruttaa autonsa takarenkaat ja pysähtyy, ei sieltä se auto liikkeelle pääse, vaan eturenkaat vaan sutii.

• Anonyymi

Joku kateellinen impo hinttari täällä taas lässyttää. Ihan korviin sattuu. Tapa ittes

• Anonyymi

Köyhät vinkuu taas.Ajaisitte urheiluautoilla ja premium sedaneilla jos olisi varaa.Suomalaiset maailman kateellisin kansa.Hankkikaa elämä.

• Anonyymi

Eli nainen valitsee auton järjellä rahojensa mukaan. Viisaasti turvallisuuden ja tarpeen huomioiden. Eikä viestitä mitään.

• Anonyymi

Varakkaimmatkin ystävät ja tuttavat ajelevat Toyotalla ja Opelilla (monilla ei ole autoa ollenkaan). Jaa no muutamalla sukulaisilla taitaa olla saksalaisia laatuautoja, ne osuvat hienosti yksiin bisneksensä kanssa.

Olen ajanut hetken bemarilla (en omistanut) ja se oli pa**in auto ikinä. Suunniteltu n. 2m pitkille...

- Sheena

• Anonyymi

Sama täällä. Jouduin kurottamaan kaulaani ja kaverit sanoivat että ajan ylpeän näköisenä. Tarkoitus oli vain nähdä tie. Jos laittoi tyynyn persuuksen alle, ei jalat yltäneet polkimille.

• Naisella ja miehellä on erilaisia syitä hankkia laatu- tai laaduton auto, mutta en usko, että syyt ovat kovin sukupuoleen sidottuja.

Muutenkin tutkimuksissa on havaittu sellaisia yhtäläisyyksiä, joita ei sata vuotta sitten edes arvattu tutkiakaan. Jopa biologinen samanlaisuus on osoittautunut häkellyttävän suureksi. 🌹👀

• Mielestäni menestyvät naiset eivät hanki autoja statussymbooliksi, vaan ihan tarpeeseen. Uuden auton ostaminen on järkevämpää (jos vaan on varaa), se yleensä hajoaa harvemmin, takuut on voimassa, eikä tuota suurempia ongelmia. Auto on menestyvälle naiselle välttämättömyys, ei ylellisyys.
      "Ne piirtää, joilla on liitua!"

Mikäli varakas nainen haluaa nauttia menestyksestään, hän yleensä ostaa osakkeita, tai sijoittaa rahaa menestyviin ja luotettaviin rahastoihin. Itselleen hän voi hankkia luksuslaukun, -jalkineet, tai muita asusteita, joita voi käyttää työelämässä ja tapaamisissa. Yleensä menestyvät ihmiset eivät törsäile, vaan harkitsevat ostoksiaan tarkkaan ja panostavat laatuun.

• Anonyymi

Miksi aina on pakko luulla, että upeat vaatteet ja autot ovat tarkoitettu tekemään vaikutuksen muihin?

Vaikutus tulee vaan lähinnä kaupanpäällisinä ja useimmiten kateus on voimakkaasti reagoivien ihmisten yleisin reaktio. Suurin osa ei reagoi mitenkään, mikä on tervettä.

Jotkut tietenkin kalastelee huomiota rahalla.

Ite vaan tykkään upeista ja taidolla tehdyistä, kauniista jutuista. Kateus on massiivista Suomessa ja vähättely.

• Anonyymi

Niinpä. Ite oon jonkun verran esteetikko ja tykkään kauniista jutuista esim. pukeutumisessa ja sisustuksessa. Ylimääräistä rahaa jos olis, niin matkustaisin enemmän, ym. muita kokemuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Ite oon jonkun verran esteetikko ja tykkään kauniista jutuista esim. pukeutumisessa ja sisustuksessa. Ylimääräistä rahaa jos olis, niin matkustaisin enemmän, ym. muita kokemuksia.

Jos mulla olis ylimääräistä nyt, niin pistäisin taiteeseen.

• Jotkut naiset tykkää autoista ja premium-merkkisistä.

Mä oon huomannut, ettei se ole suoranaista keulimista, vaan nautintoa. Kun polkee kaasua, ei yskitä ja hiljaset äänet, toimivat penkit, ulkonäkö ja kaikki. 😁

Kuka tykkää mistäkin...mä rakastan mun nuhjuista Nisssn Navaraa, kun siihen saa 2 kuutiota puuta ja se on neliveto. Ajo-ominaisuudet kuin Pakistanilaisella aasilla, mut on se niin ihana. ❤️

• Siis viestittävät, että v.ttu kun tykkään hyvistä ja räyheistä autoista..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3805
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2669
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2154
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1657
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1478
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    7. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1451
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1434
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1408
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1284
    Aihe