On työnantajasta kiinni

Anonyymi-ap

Työantajat ratkaisee tuleeko lakko vai ei.

14

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei suinkaan työnantaja lakkoja järjestele. Jos lakkoja tulee niin työntekijäjärjestö sellaisen julistaa ja järjestää jos ei saa mitä tavoittelee.

• Anonyymi

Työnantaja omalla jääräpäisyydellä sen lakon saa aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnantaja omalla jääräpäisyydellä sen lakon saa aikaan.

muna vai kana

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­­­N­y­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17709501Q

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Höpö höpö. Riitaan tarvitaan kaksi. Itse supistan toiminnan sille tasolle, että ilman vierasta työvoimaa firma pyörii. Ei pienyrittäjillä ole vara menettää tilauksia, jotka on mitoitettu isomalle henkilöstölle. Kulut alas, leipä omalle porukalle ja vieraat ulos.

• Anonyymi

Mitäs rupesit yrittäjäksi !!!
      Lakkovahtien avustusryhmämme tulevat kyllä pitämään huolen ettei rikkurit pääse työhön lakon aikana.
      Siankusta riittää ruutattavaksi yllinkyllin.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Kukas ne lakkoilijoiden työpaikat tekee??? Onneks aina voi tuotannollisista- ja taloudellisista syistä irtisanoa ja supistaa toiminnan itselle sopivaksi. Voi sit Taavetti kavereineen mennä työkkärin ovelle.

• Anonyymi

Työt eivät ole lakossa. Vain jotkut lakkokiimaiset vasemmistolaiset.

• Anonyymi

Olkoot niin tai näin, mutta jokainen rikkuri tullaan käsittelemään lakkoporteilla siankusella ruiskuttamalla ja tarvitessa sukuelimet suditaan tärpätillä.
      Kusen haju ei lähde kahteen viikkoon ja tärpätti kirvelee niin että rikkuri juoksee pysähtymättä pari kolme kilometriä.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Jokunen viikko vielä ja sitten ...huomio... tulta !!!
      Rikkurit saavat siankusta.

• Anonyymi

Meiltä on jo osa kortistossa... kun ei oo töitä. Nyt on aikaa lakkoilla.

• Anonyymi

Paskapuhetta... työtä kuulemma tarjotaan heti kun kortistoon ilmoittautuu.
      Näin kerrotaan, sillä itse olen jo eläkkeellä ja ryhmäni kanssa tulen taas avustelemaan lakkovahteja kun täytyy ruiskuttaa siankusta rikkurien päälle.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Työnantajat lakkoa halusivat.

• Anonyymi

Saivat mitä tilasivat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe