On työnantajasta kiinni

Anonyymi-ap

Työantajat ratkaisee tuleeko lakko vai ei.

14

325

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei suinkaan työnantaja lakkoja järjestele. Jos lakkoja tulee niin työntekijäjärjestö sellaisen julistaa ja järjestää jos ei saa mitä tavoittelee.

• Anonyymi

Työnantaja omalla jääräpäisyydellä sen lakon saa aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnantaja omalla jääräpäisyydellä sen lakon saa aikaan.

muna vai kana

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­­­N­y­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17709501Q

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Höpö höpö. Riitaan tarvitaan kaksi. Itse supistan toiminnan sille tasolle, että ilman vierasta työvoimaa firma pyörii. Ei pienyrittäjillä ole vara menettää tilauksia, jotka on mitoitettu isomalle henkilöstölle. Kulut alas, leipä omalle porukalle ja vieraat ulos.

• Anonyymi

Mitäs rupesit yrittäjäksi !!!
      Lakkovahtien avustusryhmämme tulevat kyllä pitämään huolen ettei rikkurit pääse työhön lakon aikana.
      Siankusta riittää ruutattavaksi yllinkyllin.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Kukas ne lakkoilijoiden työpaikat tekee??? Onneks aina voi tuotannollisista- ja taloudellisista syistä irtisanoa ja supistaa toiminnan itselle sopivaksi. Voi sit Taavetti kavereineen mennä työkkärin ovelle.

• Anonyymi

Työt eivät ole lakossa. Vain jotkut lakkokiimaiset vasemmistolaiset.

• Anonyymi

Olkoot niin tai näin, mutta jokainen rikkuri tullaan käsittelemään lakkoporteilla siankusella ruiskuttamalla ja tarvitessa sukuelimet suditaan tärpätillä.
      Kusen haju ei lähde kahteen viikkoon ja tärpätti kirvelee niin että rikkuri juoksee pysähtymättä pari kolme kilometriä.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Jokunen viikko vielä ja sitten ...huomio... tulta !!!
      Rikkurit saavat siankusta.

• Anonyymi

Meiltä on jo osa kortistossa... kun ei oo töitä. Nyt on aikaa lakkoilla.

• Anonyymi

Paskapuhetta... työtä kuulemma tarjotaan heti kun kortistoon ilmoittautuu.
      Näin kerrotaan, sillä itse olen jo eläkkeellä ja ryhmäni kanssa tulen taas avustelemaan lakkovahteja kun täytyy ruiskuttaa siankusta rikkurien päälle.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Työnantajat lakkoa halusivat.

• Anonyymi

Saivat mitä tilasivat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      105
      1198
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      85
      922
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      237
      890
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      744
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      737
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      652
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      59
      630
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      42
      592
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      567
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      565
    Aihe