Mistä mies saa egonsa

pitkään miettinyt

Nyt tulee kysymys, joka herättää palavia tunteita. Mutta koska olen miettinyt tätä pitkään, niin uskallan kaikesta huolimatta kysyä. Mies kuin mies, niin tuntuu olevan kyllä ego elefantin kokoinen ja luulot itsestään aivan mielettömät. Aivan kaameat pösilön näköiset ja oloiset miehet, joilla naama muistuttaa hyyskän vessaa, kroppa tankkeria ja aivojen paikalla on jauhosäkki yrittävät iskeä mitä vetävimpiä kaunottaria. Luuleeko mies, että hänellä ihan oikeasti voisi olla jotain chansseja vai onko kysymys jostain metsästysviestistä vai johtuuko se siitä mikä killuu siellä jalkojen välissä.

26

10603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies84

      että jonkinlainen ego on oltava että naiset kiinnostuis. En usko että jalkojen välillä on mitään tekemistä asian kanssa. Itse olen ujo mies vaikka siellä killuu 19 cm paksu pötikkä. Ilman egoa ja röyhkeyttä jäät ilman naisia, tullut todistettua satoja kertoja. Nää egolliset vähemmän komeat pikkunatiaiset vievät baarissa kaikki naiset, ei auta vaikka olen komea ja lihaksikas suht pitkä mies. Katseita ja hymyjä saan lähes jatkuvasti mutta siihen se sitten jääkin... kun ei rohkeus eikä röyhkeys riitä edes juttelemaan menemiseen.

    • Luca

      Naiset usein pitävät muita ihmisiä rumina, koska unohtavat itse katsoa peiliin realistisella asenteella. Yhdellä toisella palstalla yks nainen valitti missä on pitkät ja komeat miehet. Katsoin hänen profiilinsa niin naamansa oli kuin petolinnun perse. Mitä hän sillä pitkällä&komealla miehellä olisi tehnyt? Miksi sellainen mies valitsisi hänet? Ihmisen, joka miettii toisissa pelkästään ulkonäköä.

      Aika monilla rumilla ei juuri ole sisäistäkään kauneutta koska ulkonäkö on heillä tavallaan tärkeä asia. Rumat ovat usein niitä joille kumppanissa on ulkonäkö tärkeintä.

    • kuumaa hottia

      Totisinta totta alkuperäisellä, mutta myös Lucalla. Tunnen suht tavallisen näköisiä ihmisiä, ja he kaikki hakeutuvat valovoimaisten ihmisten seuraan, mielistelevät heitä jne., vaikkei nämä valovoimat ikinä anna vastapalvontaa heille..Mutta sympaattisuuttaan toki kestävät mielistelyt.

      Monet arjessa toistuvasti tapaamani miehet tuntuvat pelkäävän, että yrittäisin iskeä heitä.Samalla he kuitenkin kokeilevat, olisinko kiinnostunut, ego tarvitsee pönkitystä. Olen hyvännäköinen mutta se kiltti, tylsä tyttö, josta ei silti tykätä..Enkä ikinä parjää niitä ilkeitä tyttöjä vastaan, jotka aina vievät miesten sydämet bitch-karismalla.

      Nämä miehet ovat plösöjä, nörttejä, sosiaalisesti ongelmaisia, ja järkyttävän älyvapaita.Ei homma pelaa, ei. Luullaan oikeasti et mä, tosin puhtoinen humanistityttö mut silti nätti, olisin kiinnostunut plösöstä saamattomasta vanhuksesta.

    • Mies

      ...tietenkin siitä, että olen omalla alallani ainakin Euroopan jollei koko maailman parhaimmistoa.

      Ammattiosaamisen mukana sitten tulee varallisuutta, arvostusta ja muuta hyvää.

      Ulkonäkö sitten onkin normaalia suomalaista keskitasoa enkä ole erityisen urheilullinen, vaikka pihatöitä ja halonhakkuuta harrastankin.

      Ja suhtaudun naisiin tyypillisen miesmäisesti, eli jos nainen on nätti TAI sivistynyt TAI saanut aikaan puoletkaan siitä mitä itse olen, en pahemmin ala etsiä vikoja ja puutteita. :-)

    • roikale

      mun egoni on kasvanut naisten omista kehuista.ei mun ole koskaan tarvinnut ns iskeä ketään naiset, ne jotka uskaltaa tulevat juttelemaan.

      joskus kyllä näkee näitä petolinnun perseitä jotka tulee kauheessa kännissä ehdotteleen suoraan ,apua.usein tietenkin näillä naisillakin on hyvä itsevarmuus,mutta toivoisin ihan tavallistenkin tulevan jutulle.ps kaikkea ei voi opetella ei mies eikä nainen.

      sulla on karismaa tai ei.miettikääpä esim.elvistä tai marilyn monroeta vittu mikä karisma.huh,huh.

      • raukat

        Marilyn ja Evis olivat molemmat psyykelääkeriippuvaisia raukkoja. Puhut vielä karismasta. Mikä vain on varmaan sinusta karismaa, kun elokuvissa ja lehdissä näkyy.


      • Anonyymi
        raukat kirjoitti:

        Marilyn ja Evis olivat molemmat psyykelääkeriippuvaisia raukkoja. Puhut vielä karismasta. Mikä vain on varmaan sinusta karismaa, kun elokuvissa ja lehdissä näkyy.

        Superstarat tuppaavat olemaan karismaattisia. Brad Pitt vasta karismaattinen onkin. Karisman kai eniten tuo itsevarmuus


    • Kaitsu

      Mikä helvetin ego? Mulla mitään semmosta ole

    • Jaajo.,.

      Ensin monet naiset vaativat että miehen pitää tietää mitä tahtoo ja tehdä aloiteet. Miehen pitää olla tosi mies aikä hiiri. Miehellä pitää itseluottamus olla rautaa ja hänen pitää tietää mitä tahtoo.
      No yleensä nuo on ominaisuuksia joista syntyy se luonnevikainen elefantin kokoinen ego.

      Pitäisköhän sun koittaa tutustua niihin hiljaisempiinkin miehiin joilla ei ole egoilun tarvetta, ai niin mut nehän on nössöjä.

      Repikää hermonne niiden tosimiestenne kanssa.

      • pitkään miettinyt

        Mies kuin mies niin egoa kyllä löytyy. Joillakin se egon jatko on autossa ja joillakin lompakon sisällä tai ns. vallan kahvassa. Mutta mitä pahemman näköinen pikkuhippiäinen tai tankki tai muuten vaan omituinen pösilö niin sitä suuremmat on miehellä ainakin iskuelkeet. Kivannäköiset taas kuvittelevat, että ovat niin harvinainen luonnonvara, että kun pikkasen kulmakarvaa nostaa niin nainen tanssii ripaskaa ympärillä. Olen tavannut muutaman poikkeuksellisen yksilön ja kesyn nöyrän lampaan ja ei voi muuta sanoa kuin että sydän lähti mukana. Niin että jotain rajaa nyt sentään miehet siinä iskemisessä ja egoilussanne. Peilit on keksitty, jos ei tiedä mihin kastiin kuuluu.


      • Kaitsu
        pitkään miettinyt kirjoitti:

        Mies kuin mies niin egoa kyllä löytyy. Joillakin se egon jatko on autossa ja joillakin lompakon sisällä tai ns. vallan kahvassa. Mutta mitä pahemman näköinen pikkuhippiäinen tai tankki tai muuten vaan omituinen pösilö niin sitä suuremmat on miehellä ainakin iskuelkeet. Kivannäköiset taas kuvittelevat, että ovat niin harvinainen luonnonvara, että kun pikkasen kulmakarvaa nostaa niin nainen tanssii ripaskaa ympärillä. Olen tavannut muutaman poikkeuksellisen yksilön ja kesyn nöyrän lampaan ja ei voi muuta sanoa kuin että sydän lähti mukana. Niin että jotain rajaa nyt sentään miehet siinä iskemisessä ja egoilussanne. Peilit on keksitty, jos ei tiedä mihin kastiin kuuluu.

        Ei oo autoo,rahaa,koulutusta eikä ulkonäkökään oo häävi... Ei paljo brassailla,saatana.....


      • pitkään miettinyt
        Kaitsu kirjoitti:

        Ei oo autoo,rahaa,koulutusta eikä ulkonäkökään oo häävi... Ei paljo brassailla,saatana.....

        sieltä pöksyistä varmaan se killutin.


      • Kaitsu
        pitkään miettinyt kirjoitti:

        sieltä pöksyistä varmaan se killutin.

        Mutta se on ollu työttömänä jo kauan.. Ei paljon egoa kohota.. Ei oo kaikilla iso ego... Uskokaa ny..


      • Janne..,.
        pitkään miettinyt kirjoitti:

        Mies kuin mies niin egoa kyllä löytyy. Joillakin se egon jatko on autossa ja joillakin lompakon sisällä tai ns. vallan kahvassa. Mutta mitä pahemman näköinen pikkuhippiäinen tai tankki tai muuten vaan omituinen pösilö niin sitä suuremmat on miehellä ainakin iskuelkeet. Kivannäköiset taas kuvittelevat, että ovat niin harvinainen luonnonvara, että kun pikkasen kulmakarvaa nostaa niin nainen tanssii ripaskaa ympärillä. Olen tavannut muutaman poikkeuksellisen yksilön ja kesyn nöyrän lampaan ja ei voi muuta sanoa kuin että sydän lähti mukana. Niin että jotain rajaa nyt sentään miehet siinä iskemisessä ja egoilussanne. Peilit on keksitty, jos ei tiedä mihin kastiin kuuluu.

        Ei tollasella luonteella varustettu nainen varmaan kunnon miestä löydäkkään. Kunnon miehet kiertää kaukaa tollasen katkeran ja negatiivisen ruikuttajan. Mutta hei, jos miehet on niin vittumaisia niin paskaako niillä ittees kidutat, kyllä sulle varmaan mukava tyttö löytyy.


      • Kyo-kun
        pitkään miettinyt kirjoitti:

        Mies kuin mies niin egoa kyllä löytyy. Joillakin se egon jatko on autossa ja joillakin lompakon sisällä tai ns. vallan kahvassa. Mutta mitä pahemman näköinen pikkuhippiäinen tai tankki tai muuten vaan omituinen pösilö niin sitä suuremmat on miehellä ainakin iskuelkeet. Kivannäköiset taas kuvittelevat, että ovat niin harvinainen luonnonvara, että kun pikkasen kulmakarvaa nostaa niin nainen tanssii ripaskaa ympärillä. Olen tavannut muutaman poikkeuksellisen yksilön ja kesyn nöyrän lampaan ja ei voi muuta sanoa kuin että sydän lähti mukana. Niin että jotain rajaa nyt sentään miehet siinä iskemisessä ja egoilussanne. Peilit on keksitty, jos ei tiedä mihin kastiin kuuluu.

        Kuten sanottua...kannattaisi ehkä kokeilla sitä ujoa, hiljaista ja ei-niin-hyvännäköistä tyyppiä joskus. Saattaisit yllättyä iloisesti. Aijoo, mutta siinähän menisi maine sulta? Kennellähän niitä ego-ongelmia taas olikaan?!


      • Nipa.,.,.
        Kyo-kun kirjoitti:

        Kuten sanottua...kannattaisi ehkä kokeilla sitä ujoa, hiljaista ja ei-niin-hyvännäköistä tyyppiä joskus. Saattaisit yllättyä iloisesti. Aijoo, mutta siinähän menisi maine sulta? Kennellähän niitä ego-ongelmia taas olikaan?!

        Niinpä!


      • pitkään miettinyt
        Nipa.,.,. kirjoitti:

        Niinpä!

        Kun miehen ego sitten kohtaa toisen miehen egon niin egoilla on tapana satakertaistua per mies niin että elkeet muistuttaa mahtisonnilaumaa ja karjunta kuuluu kilometrien päähän.

        Hyvät rakkaat ihanat miehet, kai te ymmärsitte että tämäkaikki on kirjoitettu pilke silmä kulmassa. :)

        Pienenä vinkkinä, että naisille riittää vähempikin pullistelu.


      • Heebo
        pitkään miettinyt kirjoitti:

        Mies kuin mies niin egoa kyllä löytyy. Joillakin se egon jatko on autossa ja joillakin lompakon sisällä tai ns. vallan kahvassa. Mutta mitä pahemman näköinen pikkuhippiäinen tai tankki tai muuten vaan omituinen pösilö niin sitä suuremmat on miehellä ainakin iskuelkeet. Kivannäköiset taas kuvittelevat, että ovat niin harvinainen luonnonvara, että kun pikkasen kulmakarvaa nostaa niin nainen tanssii ripaskaa ympärillä. Olen tavannut muutaman poikkeuksellisen yksilön ja kesyn nöyrän lampaan ja ei voi muuta sanoa kuin että sydän lähti mukana. Niin että jotain rajaa nyt sentään miehet siinä iskemisessä ja egoilussanne. Peilit on keksitty, jos ei tiedä mihin kastiin kuuluu.

        Kummallista on, jos et ole yhteenkään huonoegoiseen mieheen törmännyt. Ehkä et heitä sitten edes huomaa ?

        Ja jos et ole sattunut huomaamaan, niin vallalla on nyt huomiotalous. Se tarkoittaa sitä että ainoa millä on mitään väliä on ego ja sen osoittaminen kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Tiedot, taidot, luonne: merkityksettömiä.

        Ne heikkoegoiset miehet ovat jo luovuttaneet kilpailussa, jossa he eivät kerta kaikkiaan voi pärjätä, ja nurisevat siitä, että eivät kelpaa naisille, vaikka olisivat kuinka mukavia. Siis tarkoitan niitä, joiden kanssa ollaan vain kavereita.


      • ei halua

        että nainen tekee aloitteita, eikä ne itsekään tee. Suhde jää siis junnaamaan tai joku noita-akka vie ne orjakseen, niistähän ne hiljaiset miehet tykkää. Ainakin aluksi. Kun avioon on ehditty niin sitten vikistään kyllä ja kadutaan ettei sun kanssa silloin...no mitäs halusit sen noita-akan, tai menit sen halpaan.


      • Anonyymi

        Nämä naiset luulevat itsestään liikoja, jos olettavan noin. Minä en ole naisten mies, en ikinä ole ollutkaan.


      • Anonyymi
        Kyo-kun kirjoitti:

        Kuten sanottua...kannattaisi ehkä kokeilla sitä ujoa, hiljaista ja ei-niin-hyvännäköistä tyyppiä joskus. Saattaisit yllättyä iloisesti. Aijoo, mutta siinähän menisi maine sulta? Kennellähän niitä ego-ongelmia taas olikaan?!

        Erittäin hyvä pointti.


    • Sot-uri

      Ego=itsevarmuus

      Mitä isompi ego, sen parempi hän on. Se, mitä minä olen maailmaa havainnoinu niin ne miehet, joilla on oikeasti iso ego, eivät ole niitä kaikkein äänekkäimpiä. Monet yrittävät pönkittää egoansa suurilla puheilla, mutta ne tosi egot ovat hieman hiljaisempia veikkoja. He kulkevat rinta NORMAALISTI rottingilla ja he tietävät olevansa parhaimpia, ei heidän tarvitse pönkittää sitä puheilla, ei autolla, tietokoneella, ei millään. Tosi ego ei kersku millään, mielummin vaikka kerskutaan alakanttiin. Iso egoinen TIETÄÄ olevansa paras. Tietyssä pisteessä, jos ego kasvaa liian isoksi, saattaa siitä olla hallaa joukkuekemialle.

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan, että huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset tarvitsevat sitä pökitystä ja ääntä.


    • en tiiä sit missä ulottuvuudessa suurin osa tämänkin palstan ihmisistä elelee kun en tollasenkaan oo törmännyt juuri koskaan ja oon sentään suht. paljon pyörinyt baareissa.Mut jos tollasta tapahtuu niin todennäköisesti yks syy on viinan tuoma itsekritiikin puute/itseluottamus/totaalinen häpeän tunteen katoaminen ja se että onnistuminen ruokkii itseluottamusta.Eli toisin sanoen eihän se kuka pyytää ole tyhmä vaan se kuka maksaa,tuskin kukaan nyt loputtomiin jaksaa hakata päätään seinään jos ei ole koskaan onnannut.

    • konitohtori

      Testosteroni antaa miehille itseluottamusta ja luo "minä osaan ja voin" -tunteen, mikä voi selittää sen että miehet pyrkivät kaikilla elämän osa-alueilla äärimmäisiin suorituksiin. Miehille on luontaista yrittää ennätyksiä ja pyrkiä omia realistisia mahdollisuuksia parempiin suorituksiin. Onko siis mikään ihme, että miehet yrittävät lähestyä itseään tasokkaampia naisia, niin minäkin teen. Miehet kilpailevat naisten suosiosta ja naiset pyrkivät luonnollisesti antamaan vain parhaille uroksille, jotta se rajoitettu määrä jälkeläisiä, joita yksi nainen voi, synnyttää saisi mahdollisimman vahvat geenit. Kun mies avioituu ja tyytyy perhe-elämään, laskee yleensä testosteronitasokin.

    • taskinen

      Egosta en tiedä, mutta huomasin että teatteri Jurkassa on tulossa joku miesjuttu, nimi on "anna minun rakastaa vähemmän" tai jotain sellasta. Löytysko sieltä miehistä egoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe