vastoin tahtoaan😒siis kun minä yksinäinen vapaa mies lähden nyt talviaikaan harvemmin iltaelämään ja nää vaivaa pukeutuakseni hieman siistimpiin vaatteisiin kuin normaalisti ja menen baariin istumaan syrjäisimpään nurkkaan olutlasin kanssa..miksi siihen hakeutuu nainen heti kyselemään missä sinun vaimo on?ja naisella sormus sormessa, alkaa samantien kertomaan että hänen mies ei arvosta, kyselin tietenkin että kauanko olleet yhdessä, ja vain 2 vuotta...miksi hän ei mene valittamaan pöytään jossa varattuja miehiä...mikä vtun parisuhdeneuvoja olen. Sanonko seuraavalle että omia valintoja kenen kanssa alkaa suhteeseen. Onko täällä kellään samaa kokemuspohjaa, ja tämä ei ollut ensimmäinen kerta..
Parisuhdeneuvoja..
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mutta jos nainen on hyvännäköinen niin en jakele parisuhdeneuvoja vaan vien naisen luokseni ja nain. Onneksi olen sinkku, muuten en edes kävisi baareissaa.
- Anonyymi
Jos se oli kiinnostunut sinusta muussakin mielessä. Haluten ehkä jopa sutinaa kanssasi. Ehkä vaihtelua ja kuuntelijaa.
- Anonyymi
Ehkä niin, olihan hän jonkinverran päissään niin avautui siksi näistä ongelmistaan ja kivannäköinen nainen kyllä. Mutta en mielelläni sotkeennu varattuihin ja kun olen ns. hakupäällä niin se ärsyttää kun sinkut on vaikeita lähestyttäviä tai ikisinkkuja jotka hengaa vaan kavereineen niin tuo herättää minussa suorastaan ärtymystä ja saa miettimään mitä naiset miehestä hakee jos hetikohta tuollaiset ongelmat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958