On suorastaan

Anonyymi-ap

Psykoottista kuvitella että miehelle riittää pelkkä hyvä ulkonäkö. Miksi sitten on niin että vaikka olen tunne-elämältäni vähintään samalla tasolla ja ulkonäöllisesti korkeammalla tasolla kuin eräät puolitutut tai puoli-puolitutut, niin silti he ovat parisuhteessa ja osalla on vieläpä lapsia ja minä sen sijaan jäin elämässäni yksin? Olen myös ihmisten ilmoilla eli väkisinkin eteeni tulee tilanteita joissa olisi aineksia vaikka mihin. Ulkonäkö ei riitä ainakaan miehille vaan sen lisäksi miehellä täytyy olla jotain manipulatiivisia piirteitä omassa käyttäytymisessään. Tämä on se todellisuus missä itse elän, ei minua kiinnosta ideologiaani vastaan sotivat muiden ihmisten näkemykset. Se olisi vain pointtini sivuuttamista eikä ratkaisunhakua jos joku alkaa täällä demonisoimaan autenttista näkemystäni, mikä perustuu suoraan havainnointiin elämäni varrella. Se on tiedettä, vaikkakin vain ns. yksittäistapauksen muodossa. Käytökseltäni en ole myöskään mikään m**kku, ettäs tiedätte ;).

3

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooh, kylläpä vaikutatkin fiksulta kaverilta ja kun olet vielä hyvännäköinen, niin täytyy todeta, että markkinat ovat väärässä, kun eivät ole tarttuneet moiseen kultakimpaleeseen.

• Anonyymi

The world just doesn't seem to make sense to me, ja se turhauttaa. En ole pinnallinen ihminen, päinvastoin. Se on yksi pääsyistä miksi en ole rekisteröinyt esim. tinderin käyttäjäksi. Toivoin että joku olisi tajunnut aloitukseni, että ihmisen perusluonteella on valtava vaikutus ihmissuhteisiin ja koko elämään. Ihmisiin on vaikeaa osata luottaa vaikken paranoidinen skitsofreenikko olekaan :). - Ap.

• Anonyymi

Ymmärrän tilanteen vaativuuden heips ;)...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      3463
    2. Alaston miesuimari järkytti suuresti naisuimareita Espoon Matinkylän uimahallissa

Mikä siinä miehen alastomuudessa voi olla niin järkyttävää? Lainmuutoksen jälkeen tuo on normi. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009378839.html Pian
      Maailman menoa
      117
      1110
    3. Koululaiset myyvät huumeita jopa kesken koulupäivän

Taitaa huumeidenvastainen sota olla hävitty kuten viinanvastainen kieltolain aikana, kun kerran jopa kakarat tekevät huumeilla kauppaa. https://www.i
      Maailman menoa
      149
      976
    4. Sen takia sanoin sen

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      100
      841
    5. Nyt lopeta.. jumalauta

Ole niin hyvä. En rakasta sinua enää.
      Ikävä
      46
      806
    6. Miten paljon vertaat itseäsi muihin?

Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne kokemukset toisen elämisen laad
      Sinkut
      243
      800
    7. Milloin mies näimme viimeksi

Ja millainen fiilis siitä jäi?
      Ikävä
      42
      780
    8. Hyvää päivää

Naiselle hyvin samanlaiselle
      Ikävä
      101
      753
    9. Yksi tavoite tälle vuodelle

Tulen kietomaan sinut pikkusormeni ympärille. Jos pikkusormi ei riitä, niin käytän järeämpiä keinoja. Älä koita piiloutua minulta.
      Ikävä
      47
      732
    Aihe