On suorastaan

Anonyymi-ap

Psykoottista kuvitella että miehelle riittää pelkkä hyvä ulkonäkö. Miksi sitten on niin että vaikka olen tunne-elämältäni vähintään samalla tasolla ja ulkonäöllisesti korkeammalla tasolla kuin eräät puolitutut tai puoli-puolitutut, niin silti he ovat parisuhteessa ja osalla on vieläpä lapsia ja minä sen sijaan jäin elämässäni yksin? Olen myös ihmisten ilmoilla eli väkisinkin eteeni tulee tilanteita joissa olisi aineksia vaikka mihin. Ulkonäkö ei riitä ainakaan miehille vaan sen lisäksi miehellä täytyy olla jotain manipulatiivisia piirteitä omassa käyttäytymisessään. Tämä on se todellisuus missä itse elän, ei minua kiinnosta ideologiaani vastaan sotivat muiden ihmisten näkemykset. Se olisi vain pointtini sivuuttamista eikä ratkaisunhakua jos joku alkaa täällä demonisoimaan autenttista näkemystäni, mikä perustuu suoraan havainnointiin elämäni varrella. Se on tiedettä, vaikkakin vain ns. yksittäistapauksen muodossa. Käytökseltäni en ole myöskään mikään m**kku, ettäs tiedätte ;).

4

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooh, kylläpä vaikutatkin fiksulta kaverilta ja kun olet vielä hyvännäköinen, niin täytyy todeta, että markkinat ovat väärässä, kun eivät ole tarttuneet moiseen kultakimpaleeseen.

• Anonyymi

The world just doesn't seem to make sense to me, ja se turhauttaa. En ole pinnallinen ihminen, päinvastoin. Se on yksi pääsyistä miksi en ole rekisteröinyt esim. tinderin käyttäjäksi. Toivoin että joku olisi tajunnut aloitukseni, että ihmisen perusluonteella on valtava vaikutus ihmissuhteisiin ja koko elämään. Ihmisiin on vaikeaa osata luottaa vaikken paranoidinen skitsofreenikko olekaan :). - Ap.

• Anonyymi

Ymmärrän tilanteen vaativuuden heips ;)...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6228
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5707
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2723
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2148
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1848
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1078
    Aihe