On suorastaan

Anonyymi-ap

Psykoottista kuvitella että miehelle riittää pelkkä hyvä ulkonäkö. Miksi sitten on niin että vaikka olen tunne-elämältäni vähintään samalla tasolla ja ulkonäöllisesti korkeammalla tasolla kuin eräät puolitutut tai puoli-puolitutut, niin silti he ovat parisuhteessa ja osalla on vieläpä lapsia ja minä sen sijaan jäin elämässäni yksin? Olen myös ihmisten ilmoilla eli väkisinkin eteeni tulee tilanteita joissa olisi aineksia vaikka mihin. Ulkonäkö ei riitä ainakaan miehille vaan sen lisäksi miehellä täytyy olla jotain manipulatiivisia piirteitä omassa käyttäytymisessään. Tämä on se todellisuus missä itse elän, ei minua kiinnosta ideologiaani vastaan sotivat muiden ihmisten näkemykset. Se olisi vain pointtini sivuuttamista eikä ratkaisunhakua jos joku alkaa täällä demonisoimaan autenttista näkemystäni, mikä perustuu suoraan havainnointiin elämäni varrella. Se on tiedettä, vaikkakin vain ns. yksittäistapauksen muodossa. Käytökseltäni en ole myöskään mikään m**kku, ettäs tiedätte ;).

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooh, kylläpä vaikutatkin fiksulta kaverilta ja kun olet vielä hyvännäköinen, niin täytyy todeta, että markkinat ovat väärässä, kun eivät ole tarttuneet moiseen kultakimpaleeseen.

      • Anonyymi

        The world just doesn't seem to make sense to me, ja se turhauttaa. En ole pinnallinen ihminen, päinvastoin. Se on yksi pääsyistä miksi en ole rekisteröinyt esim. tinderin käyttäjäksi. Toivoin että joku olisi tajunnut aloitukseni, että ihmisen perusluonteella on valtava vaikutus ihmissuhteisiin ja koko elämään. Ihmisiin on vaikeaa osata luottaa vaikken paranoidinen skitsofreenikko olekaan :). - Ap.


    • Anonyymi

      Ymmärrän tilanteen vaativuuden heips ;)...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe