On suorastaan

Anonyymi-ap

Psykoottista kuvitella että miehelle riittää pelkkä hyvä ulkonäkö. Miksi sitten on niin että vaikka olen tunne-elämältäni vähintään samalla tasolla ja ulkonäöllisesti korkeammalla tasolla kuin eräät puolitutut tai puoli-puolitutut, niin silti he ovat parisuhteessa ja osalla on vieläpä lapsia ja minä sen sijaan jäin elämässäni yksin? Olen myös ihmisten ilmoilla eli väkisinkin eteeni tulee tilanteita joissa olisi aineksia vaikka mihin. Ulkonäkö ei riitä ainakaan miehille vaan sen lisäksi miehellä täytyy olla jotain manipulatiivisia piirteitä omassa käyttäytymisessään. Tämä on se todellisuus missä itse elän, ei minua kiinnosta ideologiaani vastaan sotivat muiden ihmisten näkemykset. Se olisi vain pointtini sivuuttamista eikä ratkaisunhakua jos joku alkaa täällä demonisoimaan autenttista näkemystäni, mikä perustuu suoraan havainnointiin elämäni varrella. Se on tiedettä, vaikkakin vain ns. yksittäistapauksen muodossa. Käytökseltäni en ole myöskään mikään m**kku, ettäs tiedätte ;).

4

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooh, kylläpä vaikutatkin fiksulta kaverilta ja kun olet vielä hyvännäköinen, niin täytyy todeta, että markkinat ovat väärässä, kun eivät ole tarttuneet moiseen kultakimpaleeseen.

• Anonyymi

The world just doesn't seem to make sense to me, ja se turhauttaa. En ole pinnallinen ihminen, päinvastoin. Se on yksi pääsyistä miksi en ole rekisteröinyt esim. tinderin käyttäjäksi. Toivoin että joku olisi tajunnut aloitukseni, että ihmisen perusluonteella on valtava vaikutus ihmissuhteisiin ja koko elämään. Ihmisiin on vaikeaa osata luottaa vaikken paranoidinen skitsofreenikko olekaan :). - Ap.

• Anonyymi

Ymmärrän tilanteen vaativuuden heips ;)...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      150
      3245
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      70
      2210
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2177
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      73
      1876
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1702
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1646
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      12
      1575
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      23
      1288
    9. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1153
    10. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1095
    Aihe