Voinko rakastua naiseen, jonka estin instagramissa ja whattsappissa

Anonyymi-ap

Jos poistan molemmista eston?

34

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastuminen saattaa onnistua vielä nopeammin, jos noiden lisäksi poistat molemmilta estot...

• Anonyymi

Eikös se selviä kokeilemalla.

• Anonyymi

Et saa naista koska olet trolli.

• Anonyymi

En ole!

• Anonyymi

Esto tarkoittaa valitettavasti että peli on menetetty

• Anonyymi

Ei välttämättä jos selitän asian.

• Anonyymi

Nuori, kaunis, ihana, kiihkeä.. ja sä joudut häipyyn. Näinkin voi käydä. Olisiko ikinä edes voinut kuvitella ?

• Et varmaankaan voi rakastua, pahoittelen. Ihastua toki voit, mutta tuttavuutenne ei tule etenemään ystävyydeksi saati rakkaudeksi, jos hän on huomannut tylyn temppusi.

• Anonyymi

Miksi estit?

• Anonyymi

Luulin häntä feikiksi.

• Anonyymi

Ongelma ei liene, ettet voisi rakastua kehen tahansa vaan etteivät he rakastu sinuun.

• Anonyymi

Kyllä joku rakastuu.

• Rakastuminen ei ole tahdonalainen toimi. Jos rakastuu, niin rakastuu. Eikä sitä voi myöskään estää. 🌹👀

• Anonyymi

Vaikka uhoaisi, ettei koskaan ota ketään?

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikka uhoaisi, ettei koskaan ota ketään?

Ei uhoaminen rakastumista estä. 🌹👀

• Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

Ei uhoaminen rakastumista estä. 🌹👀

Sitä voi sanoa mitä tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä voi sanoa mitä tahansa.

Voi myös tarkoittaa, mitä sanoo. 🌹👀

• Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

Voi myös tarkoittaa, mitä sanoo. 🌹👀

Mutta sitä ei koskaan tiedä, löytääkö ketään koskaan vai jääkö sinkuksi.

• Kynis
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sitä ei koskaan tiedä, löytääkö ketään koskaan vai jääkö sinkuksi.

Se on tyystin eri asia. 🌹👀

• Anonyymi

No itse oon rakastunut ja sitten estänyt. Aiheutin liikaa pahaa mieltä hänelle ja itselleni.

• Anonyymi

Rakastuneet ei estä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastuneet ei estä.

Ihmiset, ihmissuhteet ja tilanteet ovat erilaisia. Vahvojen tunteiden kanssa varsinkin voi olla vaikeaa tehdä järkeviä ratkaisuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset, ihmissuhteet ja tilanteet ovat erilaisia. Vahvojen tunteiden kanssa varsinkin voi olla vaikeaa tehdä järkeviä ratkaisuja.

Mikä syy nyt tunteet olisi laittaa joku estoon? Kuulostaa oudolle, on tunteita laitanpa tuon estoon. Miksi?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mikä syy nyt tunteet olisi laittaa joku estoon? Kuulostaa oudolle, on tunteita laitanpa tuon estoon. Miksi?

Hän on vaan se nainen, jonka kanssa en pysty ajattelemaan yhtään järkevästi. Oli pakko tehdä radikaali irtiotto, että saa päätä selvitettyä. Ei oo mitään järkeä hajottaa itseään ja aiheuttaa toiselle samalla pahaa mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän on vaan se nainen, jonka kanssa en pysty ajattelemaan yhtään järkevästi. Oli pakko tehdä radikaali irtiotto, että saa päätä selvitettyä. Ei oo mitään järkeä hajottaa itseään ja aiheuttaa toiselle samalla pahaa mieltä.

Eikö muutoin pysty välttelemään? Vai hänkö ei jätä sinua rauhaan ellet estä häntä?

En ymmärrä kuviota mikä siinä estossa mitenkään asiaa tai oloa helpottaa? Läpihän ne kaikki ikävät tunteet täytyy kuitenkin käydä oli estoissa tai ei.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Eikö muutoin pysty välttelemään? Vai hänkö ei jätä sinua rauhaan ellet estä häntä?

En ymmärrä kuviota mikä siinä estossa mitenkään asiaa tai oloa helpottaa? Läpihän ne kaikki ikävät tunteet täytyy kuitenkin käydä oli estoissa tai ei.

Eihän se varmasti järkevää ollut, mutta minulla hajosi pää. Silloin ei vaan pystynyt käsittelemään asioita.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän se varmasti järkevää ollut, mutta minulla hajosi pää. Silloin ei vaan pystynyt käsittelemään asioita.

Hmm. Mutta ajattelit eston olevan fiksu veto?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Pahoittelut, mutta en jaksa tästä enempää täällä puhua.

• G-LoveR kirjoitti:

Siis silloin, kun sen teit? Vai paniikkiko sinuun iski? Yritän hahmottaa syytä, jos se ei kerran ole vain se syy, ettei halua olla missään väleissä tai tekemisissä, kuten minä estot ymmärtäisin. Vähän vihamielisinä juttuina.

• Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut, mutta en jaksa tästä enempää täällä puhua.

Okei. 👍

• Anonyymi

Mitä jos aloittaja kysyisit häntä facebook kaveriksi?

• Anonyymi

Koska minä en voi enkä aijo enää kysyä.

• Ehkei estojen jälkeen enää rakastuta?

• Anonyymi

Sen tiedät aloittaja vain sinä ei kukaan muu vaikka palstalla asiaa kyseletkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      1906
    2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      13
      1582
    3. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      109
      1336
    4. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      239
      1130
    5. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1042
    6. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      87
      1026
    7. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      929
    8. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      228
      879
    9. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      877
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      165
      672
    Aihe