On se harmi juttu kun Tony christian halmeen kuolemasta on jo 13 vuotta siinä menentettiin suorasanainen mies siinä oli kunnon suomalainen kuka sanoi kaiken suoraan ja niin hyvin esimerkiksi raiskaajien tuomioista että ne Ovat liian lyhyitä totta hän puhui moni sanoo että halme oli rasisti’populisti ne eivät kunni
Tony halme christian
3
278
Vastaukset
Halme oli mies paras mies tämän maan päällä vaikka rasisti olikin ja populisti mukamas niin silti hän oli se mies mitä tarvittaisiin nytten vaikka käytti doping aineita niin hän oli asioissa vitun oikeassa ja te ihmiset sanoitte että halme oli vaan paska
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17711767k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Täytyy olla Tony Halmettakin isänkaipuisempi happivajaustapaus pitääkseen häntä sankarinaan - ja kyllähän sellaista reppanajengiä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512