Naisten uimapuku tai bikinialaosa miehellä

Anonyymi-ap

Aloitin pari talvea sitten kohtalaisen aktiivisen uintiharrastuksen, eli uimassa tulee käytyä noin 2-3 kertaa viikossa. Olen ihan tavallisen näköinen ja kokoinen suomalainen mies. Käytän nykyisin uidessa vain naisten bikinialaosia tai uima-asuja. Homma lähti oikeastaan siitä liikkeelle, että tykkään pukeutua muutenkin naisten vaatteisiin ja esim. Lenkkeillessä minulla on lähes aina naisten juoksutrikoot jalassa ja myös alusvaatteeni ovat viimeaikoina ostettu lähinnä naisten osastolta. Ajattelin sitten, että mitä pahaa minä teen siinä kenellekkään jos pukeudun myös uimahalliin kuten itse tahdon?

Ensin ostin ihan perinteisen mustan bikini alaosan, joka oli hyvin huomiota herättämätön. Sitten ostin hieman rohkeamman ja naisellisemman mallin. Hieman aluksi jännitti mennä se päällä uimaan, mutta eipä kukaan sanonut mitään. Ei uimavalvoja, eikä myöskään kanssa uimarit.

Nyt sitten ostin punaisen Adidas merkkisen naisten kokouimapuvun, ja olen käynyt se päällä uimassa kaksi kertaa. Alkujännityksen jälkeen huomasin että uintikin tuntuu sujuvan kivemmin, kun se asu tuntuu niin uskomattoman hyvältä päällä. Oikein kaduttaa etten ole uskaltanut kokeilla tätä jo paljon aiemmin.

Kun olin ensimmäistä kertaa uimassa tuo punainen asu päälläni, niin huomasin että uimavalvoja katsoi pari kertaa perääni vähän hölmönnäköisenä, mutta eipä hänkään tullut minulle mitään sanomaan. En riko mitään sääntöä, tai lakia uidessani naisten uimapuvussa, joten eihän hänellä periaattessa voi edes olla mitään sanomista aiheesta.

Seuraavaksi haluan kokeilla uida oikein naisellisissa bikineissä, joissa on myös yläosa. Minulla on jo kaapissa odottamassa kaunis turkoosinvärinen O’neil merkkinen bikini asu. Saa nähdä jos jo seuraavalle uintikerralle uskallan pukea sen päälleni.

Eli yhteenvetona suosittelen siis lämpimästi kaikkia yhtään asiasta kiinnostuneita kokeilemaan!

4

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nainen ja mielestäni paras uima-asu on pitkälahkeinen uimapuku, myös burkini on hyvä, kun ei aina viitsi karvoja ajella.

• Anonyymi

Lainaus erään hallin sivuilta: "Allasosastolla tulee aina olla uima-asussa. Uima-asu voi olla hihallinen tai lahkeellinen. Rantashortsien käyttö uima-asuna on kielletty, mutta selkeästi uimahalliuintiin tarkoitetut, lyhyet (ei yli polvimitan pituiset) uimashortsit ovat sallittu. Uima-asun alla ei saa olla alusvaatteita. Materiaalin tulee olla ohutta, nopeasti kuivuvaa materiaalia, esimerkiksi lycraa. Hameet ja mekot eivät ole sallittuja. Tarvittaessa voi vuokrata uimahallin kassalta asianmukaisen uima-asun. Uimalakkia voi käyttää, jos ei halua kastella hiuksia. Vesiliikunnassa voi käyttää myös suihkumyssyä. Pitkät hiukset pitää sitoa kiinni. Uimavalvomosta saa tarvittaessa lainaan hiuslenkin."

Missään ei sanota/kielletä, että miehen pitäisi pukeutua pelkkiin uimahousuihin. Nykyisin tasa-arvon aikaan pitäisi olla itsestäänselvyys, että mies voi aivan hyvin käyttää koko-uimapukua hallissa uidessaan. Samoin bikineiden kanssa, miksi tuon pitäisi olla kiellettyä tai erikoista, kuten mielestä on ihan normaalia että naiset, muunsukupuoliset yms. voivat olla ilman yläosaa.

Itse en koe mitään kummempia hyvänolon tunteita pukeutuessani uimapukuun, enkä ole koskaan saanut mitään palautetta, enkä mielestäni edes pitkiä katseita asuistani. Hallissa ja kylpylöissä uin lähes aina lyhytlahkeisella kokopuvulla ja rannalle yms. saattaa päälle osua ihan normaalilla uimapukuleikkauksella oleva speedo tai arena. Bikinit eivät kropalleni sovi ja miesten uimahousuja en enää edes omista. Kuten myös aloittajalla, omaankin vaatetukseeni kuuluu myös trikoita, urheiluliivejä, stringejä(miesten tosin), näihin pukeudun, koska tunnen olevani enemmän itseni näissä vaatteissa. Mitään seksuaalista tai kiihottumista ei minulla pukeutumiseen liity.

• Anonyymi

Onpas erikoinen aloitus. Miksi ei mies saisi pukeutua haluaamansa uima asuun? Oli se sitten bikit pelkkä alaosa tai koko uimapuku. Uimahalleissa tulee pukeutua genitaalit peittävään ja uintiin tarkoitettuun asuun mutta vaatteilla ei ole sukupuolta. Minä käyn ympäri vuoden uimassa tuossa lähi järvessä naisten uimapuvussa.

• Anonyymi

Hyvin kommentoitu! Vahvasti samaa mieltä. Miksei jokainen meistä saa pukeutua haluamallaan tavalla? Kunhan sen tekee esim. Uimahalli olosuhteissa siveellisesti ja sääntöjen mukaan. Julkisilla paikoilla sitten omaa harkintaa käyttäen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turkipippurin omistaja törkeä lapsenraiskaus 21.2.2024

Lapin käräjäoikeus Rovaniemi 1.3.2024 törkeä lapsenraiskaus,syyllinnen Turkinpippurin omistaja Farsad Doski Reger https:
      Rovaniemi
      47
      2383
    2. Mitä muuttaisit kaivatussasi?

Rehellisiä vastauksia kiitos.
      Ikävä
      113
      1582
    3. Piruilua suhdekohusta? Anssi Heikkilä julkaisi kuvia "deitti-illasta" - Missä Pernilla Böckerman?!

Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman voittivat viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa -kisan. Nyt heidän ympärillään kuhist
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1461
    4. Raideliikenne

Kuka jäi junan alle?
      Kiuruvesi
      18
      1302
    5. Purra antoi Hakkaraiselle tylysti kenkää

Persujen puheenjohtaja Riikka Purra, joka on myös persujen puoluehallituksen puheenjohtaja, on päättänyt hovinsa kanssa
      Perussuomalaiset
      303
      1294
    6. Siitä näkemisestä tuolla oikeissa kuvioissa

Odotusarvo olisi, että hakeutuisit aktiivisesti tilanteisiin tai paikkoihin, missä olisi mahdollista törmätä. No niinpä.
      Ikävä
      110
      1287
    7. Farmi Suomi -matskua julki! Iida Vainio ja Archie Cruz intiimissä hetkessä: "...yölläkin sitten..."

Sutinaa kerrakseen… Rokkari Archie Cruzilla ja kultamekolla kohahduttaneella Iida Vainiolla on ollut mm. tällaista visp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1247
    8. Ranskan presidentti: Nato joukkoja Ukrainaan?

Silloinhan Suomenkin pitäisi lähettää Ukrainaan joukkoja. Miltä kuulostaa? Macron ei sulje pois länsijoukkojen lähettäm
      Maailman menoa
      341
      1053
    9. Kun kohtasin sinut muutit elämäni

Se ei ole entisellään enää. Olen järkyttynyt ja jäänyt suuren hämmennyksen valtaan. Mitä tämä oli? En tiedä enää, mitä a
      Ikävä
      73
      1025
    10. Vanha valta heitti nyt Kelloniemen ulos

Vanhan vallan juoksupoika Ilpo Tervonen kruunattiin Heikin ritarikunnan ensimmäisen rasvaajan ansiomerkillä. Juhana Kell
      Kemijärvi
      72
      1002
    Aihe