Työnantaja on liian kiinnostunut miten minulla menee. Pitää olla yksityiselämä. Minun asiat ei työnantajalle kuulu. Mitta alkaa olla täysi. Jos pamautan nyrkillä naaman menee pomolta silmälasit paskaksi
Työnantaja puuttuu asioihini
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
Valehtele tahallasi hänen esittämiin kysymyksiin, kuten paroni von Munchausen sepitti tarinoita. Sinulle (ja kaikille muillekin) kuuluu yksityisyydensuoja.
Toinen vaihtoehto on, että vastauksessasi vaihdat puheenaihetta, siis et vastaa esitettyyn kysymykseen (tai kysymyksiin).- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177125713
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
totta kait esimiehen on hyvä tietää että elämäsi sujuu laadukkaasti hyvissä tuulissa. Ihan siis yleisellä tasolla. Se riittää. Se on firman ja pomosi etu. Kaikkien etu. Ei sinun tarvitse juoruta koti ja makuukamari asioistasi detaljitasolla. Riittää kun sanot. "Joo ihan kivasti menee. Rakkauselämä kukoistaa ja on vientiä. Pääsin taas viikonlopulla saatille. Olen ihan taivaissa. He-heh. Tuota sellaista tuli mieleen, että voisiko firma tarkistaa palkkaani vähän ylöspäin. Ihan vaan kun tässä kahestansa ollaan nyt näin kivasti juttusilla nenäkkäin" . Silloin pomosi saa sisäisen euforisen rauhan. Kun pyydät palkankorotusta niin pomollesi varmistuu että sorvari A. Levanteri viihtyy talossa. Mikä ettei, Voisihan sille Levanterille antaa parin euron tuntipalkankorotuksenkin. On se reipas avoin rehti mies.
Kauheinta olisi että pitkään muhineet päihde ja siviiliongelmasi lävähtävät puskan takaa ilman ennakkovaroitusta suurella draamalla. Pihalle kurvaa mustamaija renkaat vinkuen. Ovelle koputetaan. Pomo avaa verstaan oven. Sisään lappaa jonossa isoa rumaa poliisimiestä. "Päivää. Olen komisario Palmu. Onkos teillä hommissa sellainen mies kuin Armas Levanteri?, Meillä olisi asiaa hänelle."
https://www.youtube.com/watch?v=3jFcOB8is4M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915