mäneekö hölkkä pimiässä? Mikä paras lanppu?
paras ottalamppu
18
344
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä led lenserin paristokäyttöinen ottalamppu. Ihan riittävä pimeässä hölkätessä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17713063C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kokkolaan menos ilman lamppua.
Gopro mukana- Anonyymi
Oletko Ietu, kun goprolla hölkkäät?
- Anonyymi
Silva Hike maksaa XXL 10 euroo.
Kokemuksia?- Anonyymi
Nimen perusteella tuon voisi arvella sopivan paremmin koiran kusetukseen kuin juoksuharkoitteluun. Hike viittaa kävelyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen perusteella tuon voisi arvella sopivan paremmin koiran kusetukseen kuin juoksuharkoitteluun. Hike viittaa kävelyyn.
Hike vaeltamista. Vertaa vuorikiipeilyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hike vaeltamista. Vertaa vuorikiipeilyyn
Vaellus kävelypatikkaa, koiran kusetusta luonnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaellus kävelypatikkaa, koiran kusetusta luonnossa.
Ota koira mukaan kotaan Sipoonkorpeen.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa ehdottomasti akkukäyttöinen. Merkillä ei niin väliä, itselläni Petzl. Hintaa tollasilla on n. 50e, ei tarvitse olla mikään valotykki vaan mahdolliimman kevyt. Suunnistukseen sitten lamput erikseen... eli unohtahkaa nuo 10e lelut.
- Anonyymi
Juu näin se on. Viidenkympin ottalamput kelpaa hölkkään, kympin parin patteri lamput koiran kusetukseen.
- Anonyymi
Auvoisaa valoa.
Iloa ei ottalampun tarvetta.
Tee perässä ja sitä rataa.
Kotpeen aamusta.
Kuinkas muuten.
Viimeksi imatralla, tänään kaavin kunto.
Päihteet rapulan tuo, hölkkä vie. - Anonyymi
Laita vinkki kiitti
- Anonyymi
Craftilta löytyy 50€ ladattava ottalamppu juoksuun ja hiihtoon. Kulmaa voi säätää, kolme valotehoa jne.
- Anonyymi
Juoksussa lamppua rynkytetään ja patterit alkavat liikkua pesässään. Vain liimattu akku pysyy paikoillaan.
- Anonyymi
Miula hyvä lamppu, en muista merkkiä ja mallia.
- Anonyymi
Pukinkontista toivon ottalanppua
- Anonyymi
Taitaa olla Puuilosta paras
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015