Törmäätkö usein siihen, että joku väittää olevansa kiinnostunut, ymv, mutta teot antaa ymmärtää päinvastaista?
Teot puhuu?
18
312
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus. Jos puhe ja toiminta on ristiriidassa, kannattaa kyllä uskoa niitä tekoja. Kiinnostuksenhan näkee aika yksinkertaisella tavalla loppujen lopuksi, mitä enemmän joku viettää seurassasi aikaa, sitä kiinnostuneempi on susta.
- Anonyymi
"Kiinnostuksenhan näkee aika yksinkertaisella tavalla loppujen lopuksi, mitä enemmän joku viettää seurassasi aikaa, sitä kiinnostuneempi on susta" Tämä. Kiinnostus ajaa aina ottamaan kontaktia ja kiinnostunut ehdottaa usein tapaamisia. Voit suosiolla antaa olla, jollei muutamaan viikkoon kuulu. Mun kokemuksen perusteella puheet ja teot on useimmiten synkassa. Ne jotka sanoo kivasti, kehuu ja puhuu tunteistaan, on yleensä myös innolla ehdottamassa tapaamisia. Niistä jotka ei sano mitään, ei yleensä ole mihinkään teoissakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiinnostuksenhan näkee aika yksinkertaisella tavalla loppujen lopuksi, mitä enemmän joku viettää seurassasi aikaa, sitä kiinnostuneempi on susta" Tämä. Kiinnostus ajaa aina ottamaan kontaktia ja kiinnostunut ehdottaa usein tapaamisia. Voit suosiolla antaa olla, jollei muutamaan viikkoon kuulu. Mun kokemuksen perusteella puheet ja teot on useimmiten synkassa. Ne jotka sanoo kivasti, kehuu ja puhuu tunteistaan, on yleensä myös innolla ehdottamassa tapaamisia. Niistä jotka ei sano mitään, ei yleensä ole mihinkään teoissakaan.
Noin juuri munkin kokemuksen mukaan.
- Anonyymi
On sattunut, mutta myös toisin päin. Kaikki ristiriitaisuus on red flag.
Normaalisti voidaan puhumalla sopia asiat ja pidetään niistä kiinni.- Anonyymi
Yksi iso red flag on sen tyyppinen lapsellisuus, ettei osaa tarttua arkitilanteisiin ja höpöttää vain jotain teinimäistä seksistä, matkoista ja muuta haahuilua. Sellanen kädetön, joka ei ymmärrä tarjoutua mukaan, jos toinen vaikka puhuu että on menossa Ikeaan kattomaan sohvaa. On jollain lailla jäänyt lapsen tasolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi iso red flag on sen tyyppinen lapsellisuus, ettei osaa tarttua arkitilanteisiin ja höpöttää vain jotain teinimäistä seksistä, matkoista ja muuta haahuilua. Sellanen kädetön, joka ei ymmärrä tarjoutua mukaan, jos toinen vaikka puhuu että on menossa Ikeaan kattomaan sohvaa. On jollain lailla jäänyt lapsen tasolle.
Mulle kävi yhden tapailunaisen kanssa, että treffeillä tuli kerran ongelmatilanne missä olisin tarvinnut toisen apua ja se nainen vaan toljotti pöllönä eikä auttanut. Ylläristi tapailu loppui siihen. Tiedän muitakin joille on käynyt samantapaista. Aika paljon noita kädettömiä vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärtäisi tarjoutua mukaan, jos minua ei kysyttäisi. Lähtisin mielellään, mutta ajattelen että minun ehdotus voitaisi kokea tungettelevana.
Samoin on auttamisen laita. Joku on itsenäinen ja haluaa suoriutua itse ja pitää sitä tärkeänä. Ymmärrän pointin kuitenkin. Jokunen tilanne tullit vastaan itsellenikin, jossa olisin toivonut toisen tarttuvan. Toisaalta myös en ole passiivinen ihminen ja oletan, että jos kaipaa jotain täytyy osata avata suunsa. Kommunikaatio on tärkeää puolin ja toisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäksi minusta on kiinnostavaa keskustella matkoista ja seksistä puhuminen on erityisen tärkeää, eikä lapsellista ollenkaan. Millaista olisi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi puhua mikä on seksin suhteen kivaa ja mikä ei?
Meillä on lapsellisuudesta erilainen käsitys. Aikuiset osaavat keskustella siitäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haetko kumppania vai työorjaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haetko kumppania vai työorjaa?
Orjafirman piilokonsultti, saa rahapalkkion kun suosittelee tuttavaansa orjafirmaan, näin itse voi jäädä laiskottelemaan, antaa muiden hoitaa orjatyöt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orjafirman piilokonsultti, saa rahapalkkion kun suosittelee tuttavaansa orjafirmaan, näin itse voi jäädä laiskottelemaan, antaa muiden hoitaa orjatyöt?
Käy muka treffeillä, oikeasti hakee jotain työn ilo orjaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärtäisi tarjoutua mukaan, jos minua ei kysyttäisi. Lähtisin mielellään, mutta ajattelen että minun ehdotus voitaisi kokea tungettelevana.
Samoin on auttamisen laita. Joku on itsenäinen ja haluaa suoriutua itse ja pitää sitä tärkeänä. Ymmärrän pointin kuitenkin. Jokunen tilanne tullit vastaan itsellenikin, jossa olisin toivonut toisen tarttuvan. Toisaalta myös en ole passiivinen ihminen ja oletan, että jos kaipaa jotain täytyy osata avata suunsa. Kommunikaatio on tärkeää puolin ja toisin.Sama. En kanssa tuppautuisi, pitäisi pyytää mukaan, jos mukaan haluaa.
Ja kaikesta pitäs kyetä puhumaan, edes jotain.- Anonyymi
Se, ettei puhu normaalisti eikä avaudu mistään on todella red flag. Ei tule myöskään ihmissuhteesta yhtään mitään jos ei puhu mitään tai vähintäänkin tietää todella pahoja ongelmia ihmissuhteessa.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Sama. En kanssa tuppautuisi, pitäisi pyytää mukaan, jos mukaan haluaa.
Ja kaikesta pitäs kyetä puhumaan, edes jotain.Sama täällä. Pitää osata kysyä ja pyytää jos haluaa mukaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäksi minusta on kiinnostavaa keskustella matkoista ja seksistä puhuminen on erityisen tärkeää, eikä lapsellista ollenkaan. Millaista olisi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi puhua mikä on seksin suhteen kivaa ja mikä ei?
Meillä on lapsellisuudesta erilainen käsitys. Aikuiset osaavat keskustella siitäkin.Tämä palsta ei ikinä petä siinä suhteessa, että aina joku lukee kuin piru raamattua. Sama käy yllättävän usein deittitilanteissa. Eipä ihme että kumppanin löytäminen on vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks pitäisi tarjoutua mukaan, jos toinen ei osaa pyytää. Itse en välttämättä ees haluaisi ketään jos olisin menossa sohvaa katsomaan, enkä voi tietää haluaako toinenkaan jos ei itse kysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks pitäisi tarjoutua mukaan, jos toinen ei osaa pyytää. Itse en välttämättä ees haluaisi ketään jos olisin menossa sohvaa katsomaan, enkä voi tietää haluaako toinenkaan jos ei itse kysy.
En tiedä mitä alunperin tarkoitettiin, mutta itse ainakin arvostan kumppanissa halua osallistua elämääni eikä olla koristeena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085