Vuoden paras humoristi palkinto

Viime vuodelle ei ole vielä valittu vuoden parhaan huumorin viljelijää tällä palstalla.

Tehdään näppis-äänestys. Se, joka saa eniten ääniä viikon aikana tulee kruunatuksi?

Jokaisella rekisteröidyllä nikillä on yksi ääni (jos sinulla on kymmeniä nikkejä, niin voitat helposti äänestämällä itseäsi. :))

Aloitan äänestyksen.

Moses_Zuckerkandl

Kirjoittaa sujuvasti myös savvoo anonyyminä, ja muutenkin... :)

27

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin annan ääneni Moses_Zuckerkandlille. Hänestä on tullut jotenkin rennompi ja humoristisempi kun on sementoinut valta-asemansa tunkion herrana. Hänen ei tarvitse enää hyökätä jatkuvasti hihhulien kimppuun vaan joskus huvikseen vetää kölin ali jonkun onnettoman.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­N­­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17713953H

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Palstaa vuosia sivusta seuranneena annan ääneni nimimerkille

      Moses_Zuckerkandl

      Sen lisäksi, että hän on palstan älykkäin kirjoittaja on hän myös huumorin kuningas...

      ja kun hänen alter egonsa G4G on kadonnut jäljettömiin, on valinta kiistaton?

    • ego-eimi

      Parodioi hyvin muita nikkejä ja on palstan älykkäin kirjoittaja Kampelatutkijan ohella.

      • H-P eli avaaja on paras nikkien kaappaaja ja parodiahorisontin taakse yltävä kirjoittaja.


    • Ylittämätön palstan humoristi on miikanaahum
      Toiseksi paras on tietenkin VP (Varma_Paskiainen)
      Pierut sille!

      • Harmittaako sinua, kun et ole saanut vielä yhtä ainoaa ääntä?

        Sopiiko, että hyväksytään vain rekisteröidyt nikit ehdokkaiksi ja äänestäjiksi?


      • H-P kirjoitti:

        Harmittaako sinua, kun et ole saanut vielä yhtä ainoaa ääntä?

        Sopiiko, että hyväksytään vain rekisteröidyt nikit ehdokkaiksi ja äänestäjiksi?

        Heikki, mikä on äänestystilanne nyt? Miksi et ole vielä valjastanut sivunikkiarmeijaasi sinun tueksi? Missä on G4G, Trohättan, poleemikko, yksi-ainoa, yksi-kolmesta, deisti111, Vincenzo, Väinö jne.?


      • Anonyymi
        H-P kirjoitti:

        Harmittaako sinua, kun et ole saanut vielä yhtä ainoaa ääntä?

        Sopiiko, että hyväksytään vain rekisteröidyt nikit ehdokkaiksi ja äänestäjiksi?

        Niin. miikanaahum kyllä poistelee avauksensa useasti, liekö syynä ettei pärjää väittelyssä. VIimeisemmässäkin jo jotain ulostefantasioitaan

        Myös "kaste" palstalta poisti avauksensa

        miikanaahum on pelle, kuten sanoit, eikä tule saamaan ääniä. Ties vaikka poistaisi äänensä kun mieleltään vajaa on .


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Heikki, mikä on äänestystilanne nyt? Miksi et ole vielä valjastanut sivunikkiarmeijaasi sinun tueksi? Missä on G4G, Trohättan, poleemikko, yksi-ainoa, yksi-kolmesta, deisti111, Vincenzo, Väinö jne.?

        En tiedä keitä tarkoitat.

        Missä on sinun reservisi?

        Näytät pitävän kirjaa jopa muiden nikeistä, joten miksi et myös omistasi?


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Heikki, mikä on äänestystilanne nyt? Miksi et ole vielä valjastanut sivunikkiarmeijaasi sinun tueksi? Missä on G4G, Trohättan, poleemikko, yksi-ainoa, yksi-kolmesta, deisti111, Vincenzo, Väinö jne.?

        En ole Heikki, mutta jos sopii, niin annetaan kumpikin yksi ääni Heikille, vaikka hän ei ole kirjautunut palstalle?

        Hänellä ei ole mahdollisuutta voittaa, koska sinulla on jo valmiina kolme ääntä, joista... kuinka moni onkaan sinun oma äänesi?

        Miksi et äänestä minua, höpsö?

        Pelkäätkö, että voittaisin sinut, jos minua äänestäisit?


      • Anonyymi
        H-P kirjoitti:

        Harmittaako sinua, kun et ole saanut vielä yhtä ainoaa ääntä?

        Sopiiko, että hyväksytään vain rekisteröidyt nikit ehdokkaiksi ja äänestäjiksi?

        "Harmittaako sinua, kun et ole saanut vielä yhtä ainoaa ääntä?"

        Ateistien "arvostus" on hevonpaskaa


      • Anonyymi

        Varma Tieto kiittää.


    • Tilanne kärjen osalta on nyt seuraava:

      Strong-atheist 3 eiku Moses_Zuckerkandl
      ego-eimi ja minä (H-P) yksi ääntä

      Ketähän Stron-atheist äänestää?

      Itseään ei sitten saa äänestää, jookos?

      Tai tietenkin, jos on rekannut sata nikkiä itselle, niin sitten saa...

      • Loppukiri, ääni Mosekselle.


    • Anonyymi

      jeesus saa aina pitkän nenän 🤣

    • Äänestän vittuilun kolminkertaista maailmanmestaria eli Paskosen Hessua, joka kirjoittaa täällä nimimerkillä H-P.

      Hän on tittelin ansainnut ylivertaisen älykkyytensä ansiosta. 😂 🤣

    • Kun kerran itseä oli lupa äänestää multinikkeilyn kautta, niin äänestä nimimerkkiä H-P.

      Tiukille on mennyt väliaikatilanne.

      Olisikohan nyt 4-4 Moses ja mä.

      Mitä jos tulee tasuri?

      Voiko palkinnon jakaa ja mikä se nyt taas olikaan?

      • Voitto ja titteli itsessään on palkinto, mutta jos tahdot, niin voin järjestää Vanhalla tuopin, kunhan vain ilmoittaudut baaritiskille koodisanalla "Laiskajaakko".

        Päivystän siellä joka viikko useana päivänä ja kaikkina vuorokauden aikoina. Voit jättää myös yhteydenottopyynnön tiskille, jos en sattumoisin ole paikalla.

        Neuvon kuitenkin olemaan haastamatta riitaa kanta-asiakkaiden kanssa, sillä he ovat kaikki hellareita ja muita vapislaisia, jotka uskovat kovasti Jeesukseen ja Jumalaan Raamatun kirjoitusten opettamalla tavalla.

        Suuttuvat ja vetävät turpiin, jos haukut heidän Jumalaansa laiska-Jaakoksi. Eivät pelkää linnatuomiota, sillä vankila on heidän toinen kotinsa ja täynnä samanlaisia uskoaan tunnustavia Jeesuksen seuraajia. Kaikki "uskossa Jeesukseen", jep...

        Jos et usko, niin kysy heiltä vaikka itseltään, ovatko uskossa Jeesukseen vai eivät. :)


    • No perkele, äänestetään nimimerkkiä H-P, ettei vain voitto menisi Mosekselle. :)

      • Äänestän Mosesta.


      • Anonyymi
        Naakkamiihumi kirjoitti:

        Äänestän Mosesta.

        Moses voitti 5-4.

        Pakko se on uskoa, että on palstan humoristisin kirjoittaja.

        Tästä tosin poistettiin yksi ääni H-P:lle ihan randomisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moses voitti 5-4.

        Pakko se on uskoa, että on palstan humoristisin kirjoittaja.

        Tästä tosin poistettiin yksi ääni H-P:lle ihan randomisti.

        Paras vitsi on, kun ateistit muka tukevat toisiaan HAAAAAAH HAAAAH HAAAAAA :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras vitsi on, kun ateistit muka tukevat toisiaan HAAAAAAH HAAAAH HAAAAAA :)

        Ateisteja yhdistää viha kristittyjä uskovia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateisteja yhdistää viha kristittyjä uskovia kohtaan.

        Ateisteja yhdistää viha toisiaankin kohtaan.


    • Anonyymi

      Jokainen ateisti on vitsin arvoinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe