Onko sulla nais puolisia ystäviä randombypasser?
Pikku pakkanen
11
264
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan hänen puolestaan. Ei ole.
- Anonyymi
Nyt heitän pallon randomille. Kommentoin itseäni. NO V*TTU LÖYTYYKÖ NIITÄ NAHANPALASIA SIELTÄ MISTÄÄN!?! ... 😅😁. Anteeksi mutta ei-anteeksi, minulla nyt vain sattuu menemään lujaa. Selvänä olen 👌.
Pikku pakkanen oli, mahtavan upea keli kun kosteus tiivistyi pienen pieniksi jääkiteiksi ja peitti kuuralla kaiken, hitto että oli komeaa maisemaa. Harmi etten ole kunnossa metsämarssille, olisi ollut kauniista kauneinta tarjolla metsässä. Ja kohta meri on jäässä eikä näitä kelejä enää tälle vuotta tule etelässä, stana.
Itse asiassa ystäväni ovat enimmäkseen naisia. On parit ikuiset luottojätkät ja sitten on naisia, useita. Ja siis ystäviä isolla yyyyyyllä. Myös nuo luottojätkät, tarkennus. On toki nuoruusaikojen jätkäporukka, mutta olemme hajaantuneet eri suuntiin ja yhteydenpito on kevyehköä, mutta tiedän etä ne kundit on siellä, aina, tapahtui mitä tahansa. Tavallaan mielettömän kaunista tietää, että huolimatta väliin jääneestä ajasta ja matkasta meillä on toisemme, aina.- Anonyymi
Jos tutustut uusiin ihmisiin niin oletko heidän kanssaan myös sellainen että ystävyys kestää ikuisesti?
Anonyymi kirjoitti:
Jos tutustut uusiin ihmisiin niin oletko heidän kanssaan myös sellainen että ystävyys kestää ikuisesti?
Hillitöntä kuulustelua tykittää hän. Ja täsmäkysymyksillä. Noh...
Voi olla, että kestää ikuisesti, sehän riippuu siitä mitä ikuisella ystävyydellä tarkoitetaan. Kuin paita ja peppu hautaan asti ja sen jälkeenkin?- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Hillitöntä kuulustelua tykittää hän. Ja täsmäkysymyksillä. Noh...
Voi olla, että kestää ikuisesti, sehän riippuu siitä mitä ikuisella ystävyydellä tarkoitetaan. Kuin paita ja peppu hautaan asti ja sen jälkeenkin?Aina ja ikuisesti ystävyys. En näe häntä niin en voi sanoa olevani hänen kanssaan kuin paita ja peppu.
Anonyymi kirjoitti:
Aina ja ikuisesti ystävyys. En näe häntä niin en voi sanoa olevani hänen kanssaan kuin paita ja peppu.
Sinällään olen kaikille ystävilleni aina ja iäti ystävä, mutta en välttämättä pidä yhteyttä. En ole kovin yhteysintoinen omatoimisesti, mutta ketään ystävistäni en unohda enkä sivuuta. Paitaa ja peppua saa, jos elämän kiinnostukset kohtaavat ja yleensä sen aikaa kuin ne kohtaavat. Kun eivät kohtaa enää, tulee ero kuten nähdäkseni kuuluukin, elämä kiikuttaa eri suuntiin, mutta ystävyys ei katoa, ei kuole.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Sinällään olen kaikille ystävilleni aina ja iäti ystävä, mutta en välttämättä pidä yhteyttä. En ole kovin yhteysintoinen omatoimisesti, mutta ketään ystävistäni en unohda enkä sivuuta. Paitaa ja peppua saa, jos elämän kiinnostukset kohtaavat ja yleensä sen aikaa kuin ne kohtaavat. Kun eivät kohtaa enää, tulee ero kuten nähdäkseni kuuluukin, elämä kiikuttaa eri suuntiin, mutta ystävyys ei katoa, ei kuole.
Monilla ihmisillä taitaa olla mielenterveys sairauksia.
Anonyymi kirjoitti:
Monilla ihmisillä taitaa olla mielenterveys sairauksia.
Tutkitusti on.
- Anonyymi
En voisi olla parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa kuin randombypasser jolla on tuollaisia ajatuksia.
Mitä olen sun aikaisempia joitain kirjoituksia lukenut. Vaikkei mitään sellaisesta ole puhe ollutkaan.- Anonyymi
Samaa mieltä jonkun kanssa vuodelta 2023.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483