Pikku pakkanen

Anonyymi-ap

Onko sulla nais puolisia ystäviä randombypasser?

10

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaan hänen puolestaan. Ei ole.

• Anonyymi

Nyt heitän pallon randomille. Kommentoin itseäni. NO V*TTU LÖYTYYKÖ NIITÄ NAHANPALASIA SIELTÄ MISTÄÄN!?! ... 😅😁. Anteeksi mutta ei-anteeksi, minulla nyt vain sattuu menemään lujaa. Selvänä olen 👌.

• Pikku pakkanen oli, mahtavan upea keli kun kosteus tiivistyi pienen pieniksi jääkiteiksi ja peitti kuuralla kaiken, hitto että oli komeaa maisemaa. Harmi etten ole kunnossa metsämarssille, olisi ollut kauniista kauneinta tarjolla metsässä. Ja kohta meri on jäässä eikä näitä kelejä enää tälle vuotta tule etelässä, stana.

Itse asiassa ystäväni ovat enimmäkseen naisia. On parit ikuiset luottojätkät ja sitten on naisia, useita. Ja siis ystäviä isolla yyyyyyllä. Myös nuo luottojätkät, tarkennus. On toki nuoruusaikojen jätkäporukka, mutta olemme hajaantuneet eri suuntiin ja yhteydenpito on kevyehköä, mutta tiedän etä ne kundit on siellä, aina, tapahtui mitä tahansa. Tavallaan mielettömän kaunista tietää, että huolimatta väliin jääneestä ajasta ja matkasta meillä on toisemme, aina.

• Anonyymi

Jos tutustut uusiin ihmisiin niin oletko heidän kanssaan myös sellainen että ystävyys kestää ikuisesti?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos tutustut uusiin ihmisiin niin oletko heidän kanssaan myös sellainen että ystävyys kestää ikuisesti?

Hillitöntä kuulustelua tykittää hän. Ja täsmäkysymyksillä. Noh...

Voi olla, että kestää ikuisesti, sehän riippuu siitä mitä ikuisella ystävyydellä tarkoitetaan. Kuin paita ja peppu hautaan asti ja sen jälkeenkin?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Hillitöntä kuulustelua tykittää hän. Ja täsmäkysymyksillä. Noh...

Voi olla, että kestää ikuisesti, sehän riippuu siitä mitä ikuisella ystävyydellä tarkoitetaan. Kuin paita ja peppu hautaan asti ja sen jälkeenkin?

Aina ja ikuisesti ystävyys. En näe häntä niin en voi sanoa olevani hänen kanssaan kuin paita ja peppu.

• Anonyymi kirjoitti:

Aina ja ikuisesti ystävyys. En näe häntä niin en voi sanoa olevani hänen kanssaan kuin paita ja peppu.

Sinällään olen kaikille ystävilleni aina ja iäti ystävä, mutta en välttämättä pidä yhteyttä. En ole kovin yhteysintoinen omatoimisesti, mutta ketään ystävistäni en unohda enkä sivuuta. Paitaa ja peppua saa, jos elämän kiinnostukset kohtaavat ja yleensä sen aikaa kuin ne kohtaavat. Kun eivät kohtaa enää, tulee ero kuten nähdäkseni kuuluukin, elämä kiikuttaa eri suuntiin, mutta ystävyys ei katoa, ei kuole.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Sinällään olen kaikille ystävilleni aina ja iäti ystävä, mutta en välttämättä pidä yhteyttä. En ole kovin yhteysintoinen omatoimisesti, mutta ketään ystävistäni en unohda enkä sivuuta. Paitaa ja peppua saa, jos elämän kiinnostukset kohtaavat ja yleensä sen aikaa kuin ne kohtaavat. Kun eivät kohtaa enää, tulee ero kuten nähdäkseni kuuluukin, elämä kiikuttaa eri suuntiin, mutta ystävyys ei katoa, ei kuole.

Monilla ihmisillä taitaa olla mielenterveys sairauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Monilla ihmisillä taitaa olla mielenterveys sairauksia.

Tutkitusti on.

• Anonyymi

En voisi olla parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa kuin randombypasser jolla on tuollaisia ajatuksia.
      Mitä olen sun aikaisempia joitain kirjoituksia lukenut. Vaikkei mitään sellaisesta ole puhe ollutkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2138
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1816
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1533
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      172
      1351
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      62
      1348
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1171
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      30
      995
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      939
    Aihe