Pikku pakkanen

Anonyymi-ap

Onko sulla nais puolisia ystäviä randombypasser?

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaan hänen puolestaan. Ei ole.

      • Anonyymi

        Nyt heitän pallon randomille. Kommentoin itseäni. NO V*TTU LÖYTYYKÖ NIITÄ NAHANPALASIA SIELTÄ MISTÄÄN!?! ... 😅😁. Anteeksi mutta ei-anteeksi, minulla nyt vain sattuu menemään lujaa. Selvänä olen 👌.


    • Pikku pakkanen oli, mahtavan upea keli kun kosteus tiivistyi pienen pieniksi jääkiteiksi ja peitti kuuralla kaiken, hitto että oli komeaa maisemaa. Harmi etten ole kunnossa metsämarssille, olisi ollut kauniista kauneinta tarjolla metsässä. Ja kohta meri on jäässä eikä näitä kelejä enää tälle vuotta tule etelässä, stana.

      Itse asiassa ystäväni ovat enimmäkseen naisia. On parit ikuiset luottojätkät ja sitten on naisia, useita. Ja siis ystäviä isolla yyyyyyllä. Myös nuo luottojätkät, tarkennus. On toki nuoruusaikojen jätkäporukka, mutta olemme hajaantuneet eri suuntiin ja yhteydenpito on kevyehköä, mutta tiedän etä ne kundit on siellä, aina, tapahtui mitä tahansa. Tavallaan mielettömän kaunista tietää, että huolimatta väliin jääneestä ajasta ja matkasta meillä on toisemme, aina.

      • Anonyymi

        Jos tutustut uusiin ihmisiin niin oletko heidän kanssaan myös sellainen että ystävyys kestää ikuisesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tutustut uusiin ihmisiin niin oletko heidän kanssaan myös sellainen että ystävyys kestää ikuisesti?

        Hillitöntä kuulustelua tykittää hän. Ja täsmäkysymyksillä. Noh...

        Voi olla, että kestää ikuisesti, sehän riippuu siitä mitä ikuisella ystävyydellä tarkoitetaan. Kuin paita ja peppu hautaan asti ja sen jälkeenkin?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hillitöntä kuulustelua tykittää hän. Ja täsmäkysymyksillä. Noh...

        Voi olla, että kestää ikuisesti, sehän riippuu siitä mitä ikuisella ystävyydellä tarkoitetaan. Kuin paita ja peppu hautaan asti ja sen jälkeenkin?

        Aina ja ikuisesti ystävyys. En näe häntä niin en voi sanoa olevani hänen kanssaan kuin paita ja peppu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina ja ikuisesti ystävyys. En näe häntä niin en voi sanoa olevani hänen kanssaan kuin paita ja peppu.

        Sinällään olen kaikille ystävilleni aina ja iäti ystävä, mutta en välttämättä pidä yhteyttä. En ole kovin yhteysintoinen omatoimisesti, mutta ketään ystävistäni en unohda enkä sivuuta. Paitaa ja peppua saa, jos elämän kiinnostukset kohtaavat ja yleensä sen aikaa kuin ne kohtaavat. Kun eivät kohtaa enää, tulee ero kuten nähdäkseni kuuluukin, elämä kiikuttaa eri suuntiin, mutta ystävyys ei katoa, ei kuole.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sinällään olen kaikille ystävilleni aina ja iäti ystävä, mutta en välttämättä pidä yhteyttä. En ole kovin yhteysintoinen omatoimisesti, mutta ketään ystävistäni en unohda enkä sivuuta. Paitaa ja peppua saa, jos elämän kiinnostukset kohtaavat ja yleensä sen aikaa kuin ne kohtaavat. Kun eivät kohtaa enää, tulee ero kuten nähdäkseni kuuluukin, elämä kiikuttaa eri suuntiin, mutta ystävyys ei katoa, ei kuole.

        Monilla ihmisillä taitaa olla mielenterveys sairauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monilla ihmisillä taitaa olla mielenterveys sairauksia.

        Tutkitusti on.


    • Anonyymi

      En voisi olla parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa kuin randombypasser jolla on tuollaisia ajatuksia.
      Mitä olen sun aikaisempia joitain kirjoituksia lukenut. Vaikkei mitään sellaisesta ole puhe ollutkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe