miten saan hiukset näyttämään tosi tuuheilta?

errrrika.

mun hiukset on kamalan ohuet ja suorat. haluisin et ne näyttäis tosi tuuheilta. mitä tuotteita suosittelette? entäs mitä kampauksia on missä hiukset näyttävät tuuheilta? kaikki muutkin konstit millä saa hiukset tosi tuuheiksi niin neuvoja tänne vaan. kiitän.

14

2339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

      Itselläni ei ole kovin ohuet hiukset, yksittäinen hius on ehkä ohut, mutta hiuksia on paljon. Näin minä saan omat hiukseni näyttämään vielä tuuheammilta:

      - Käytän kampaamosta ostettua shampoota ja hoitoainetta, tällä hetkellä menossa Tigin Self absorbet -vitamiinishampoo ja Tigin Dumb Blonde -hoitoaine. Kaapista löytyy myös Joicon värjätyille hiuksille tarkoitettuja tuotteita.

      - Pesen hoitoaineen kunnolla pois, hoitoaineen jämät painavat hiuksia.

      - Pyyhekuivatuihin hiuksiin laitan .tecnicsin tyvikohouttajaa.

      - Pituuksiin laitan Tigin Small talkia, tuote tuuheuttaa, antaa kiiltoa ja volyymiä.

      - Kuivaan hiukset pää alaspäin tai annan ne kuivua itsestään.

      - Maksimaalisen tuuheuden saavuttamiseksi laitan päähäni isot tarrarullat ja nukun ne päässä.

      • lyhyt tukkainen

        Miten sulta onnistuu nukkuminen isot rullat päässä?
        Sain sulta hyviä vinkkejä, kiitos niistä!


      • http://jasen.suomi24.fi/sis...
        lyhyt tukkainen kirjoitti:

        Miten sulta onnistuu nukkuminen isot rullat päässä?
        Sain sulta hyviä vinkkejä, kiitos niistä!

        Eihän se ole kuin laittaa pää tyynylle ja nukahtaa :) Käytän yleensä noin neljää isoa (5cm halkasija) ja kolkyt pientä rullaa (halkasina 2-4 cm) ja nämä päässä sitten pistän nukkumaan. Olen huomannut, että kyljellä on helppo nukkua, en edes herää siihen, että rullat ovat huonosti.

        Jos on kovin herkkäuninen tai jos ei osaa nukkua kuin selällään, rullat päässä nukkuminen on varmasti hankalaa. Muuten kannattaa vaan kokeilla, mulla kesti ehkä pari-kolme kokeilukertaa ennen kuin totuin siihen. Nyt ei oo enää ongelmia.


      • Kampaaja
        lyhyt tukkainen kirjoitti:

        Miten sulta onnistuu nukkuminen isot rullat päässä?
        Sain sulta hyviä vinkkejä, kiitos niistä!

        Mulla on todella hentoinen polkkatukka ja joudun pesemään sen joka päivä.
        Pesen hiukset aamulla ja föönillä puhallan ne kuiviksi. Vain alimmat hiukset taivutan alaspäin.
        Pääli- ja sivuhiukset laitan tarrarullille ja annan olla työpaikalle asti (varttikin riittää, meikatessa) jossa otan rullat pois ja lakkaan kevyesti. Pysyy koko päivän!
        Hiukseen jää kosteutta hiukan vaikka tuntuvat kuivilta. Siksi pienikin aika riittää.
        Menokampaukseen voi laittaa vähän tupeeraustakin.


      • Sanna
        Kampaaja kirjoitti:

        Mulla on todella hentoinen polkkatukka ja joudun pesemään sen joka päivä.
        Pesen hiukset aamulla ja föönillä puhallan ne kuiviksi. Vain alimmat hiukset taivutan alaspäin.
        Pääli- ja sivuhiukset laitan tarrarullille ja annan olla työpaikalle asti (varttikin riittää, meikatessa) jossa otan rullat pois ja lakkaan kevyesti. Pysyy koko päivän!
        Hiukseen jää kosteutta hiukan vaikka tuntuvat kuivilta. Siksi pienikin aika riittää.
        Menokampaukseen voi laittaa vähän tupeeraustakin.

        Jos laitan lämpörullat, vartti saattaa riittää, mutta niiden laittamiseen menee sitten enemmän aikaa. Tavalliset tarrapaplarit eivät juuri vaikuta mun tukkaan vartissa. Syynä on varmasti sekä kampaus että hiuslaatu: minulla on kerrostettu leikkaus, pisimmät pituudet ovat lapaluiden puoliväliin ja lyhimmät olkapäille, lisäksi minulla on runsaasti hiuksia (joskin yksittäinen hius on ohut).

        En minä tosin joka päivä kamalaa volyymipehkoa tahdo, monesti arkipäivä- tai työkampauksena on ponnari tai sitten annan hiusten olla suorana auki, luonnollisina. Mutta silloin tällöin on kivaa tehdä jotain vähän erikoisempaa, ja silloin laitan joko tarrapaplarit tai lämpörullat.

        Ja ainakin itseltäni tuo paplarit päässä nukkuminen sujuu ongelmitta, eli eipä tarvitse kärsiä. Vaikka sanonta meneekin "no pain no gain"
        ... :)


    • kesäheinä

      Tuossa edeltävässä viestissä tulikun jo hyviä vinkkejä. Hiukseni eivät ole ihan ohuimmasta päästä, mutta halutessani niihin vielä lisää tuuheutta käytän kampausnestettä ja kuivaan hiukset pää alaspäin samanaikaisesti fööniharjalla harjaten. Hiukset täytyy malttaa kuivattaa täysin kuiviksi, jotteivat lässähdä.

      Toinen hyvä konsti on käyttää tyvivaahtoa. Olen kuitenkin huomannut tyvivaahdon kertyvän päähän (esim. muutaman päivän käytön jälkeen) jolloin hiukset on puhdistettava syväpuhdistavalla sampoolla. Käyttämäni syväpuhdistava sampoo on jotain kampaamoista saatavaa, mutta myös marketeissa on joitain myynnissä.

      • Nea

        Suihkutettavista hiuksiinjätettävistä hoitoaineista monikin paksuntaa hiusta!
        Olen huomannut omassa käytössäni.

        Ainakin Oysterin suihkutettavat molemmat. Se oinen on vielä erikseen tuuheutta lisäävä, ja se toinenkin care- spray tuuhentaa.

        Niiden laiton jälkeen kun vielä föönää tukan niin kyllä on paksumpi!!


    • zara

      Kaikki muut vinkit onkin jo tullut paitsi tupeeraus. Eli huolellisesti tupeeraat hiuksesi alta lähtien ja joka välissä suihkutat lakkaa tupeerauksen päälle. Siinä menee hiukset kyllä ihan takkuun jä pörrölle, mut pitää muistaa kammata päällimmäinen kerros sileäksi, ettei tule teinikampaus..

      • pipsa

        Jos aikoo nukkua paplarit päässä, niin kannattaa ostaa vaahtomuovitäytteisiä paplareita.


      • Sanna
        pipsa kirjoitti:

        Jos aikoo nukkua paplarit päässä, niin kannattaa ostaa vaahtomuovitäytteisiä paplareita.

        Vaahtomuovipaplari, tekevät ainakin minulle vain kiharoita, mutta keskustelunavaaja kyseli vinkkejä joilla lisätä hiusten volyymiä. Itse en ole nähnyt missään isoja vaahtomuovipaplareita, isoimpien halkaisija on 2,5cm. Niillä ei kyllä kovin paljon tuuheammat hiukset saa, kiharoita kylläkin (jotka tietysti nekin antavat lisää volyymiä).

        Miksi tarrapaplareilla ei sinun mielestäsi voisi nukkua? Onko syy mukavuudenhalu vai kärsiikö hiukset siitä?


    • Harja ja märkä tukka+hiiren...

      Nii hupaisalle kun se kuulostaakin nii vettä ja hyvä harja!

      Okei, kiharaahan se ei tee eikä muutakaan kiehkuraa.. Mulla on ohut ns.Lasihius ja painin saman ongelman kanssa aikanani... Huomasin tän ihan vahingossa =)

      Tulin suihkusta ja annoin hiusten kuivaa ILMAN FÖÖNIÄ (inhon sitä,tappaa talossa ja puutarhassa!)
      Huom. ei saa olla kiire kun hoidat hiuksia, sääntö nr.1 ainakin meillä jolla on ohuet hiukset.. Kääntää vaan päätä jommalle kummalle puolle ja alkaa selvittämään hiuksia latvasta ylös päin pienellä selvittely harjauksella,älä heti missään nimessä yritä repiä harjaa märän tukan läpi,vihoviimenen temppu..=D
      Samalla kun tukka kuivaa harjauksen lomassa se tuntuu paljon eloisammalta ja tuuheammalta kun se saa kuivaa rauhassa. Mulla jää ainakin mukavan terveen tuuhen tuntuset hiukset 20 min harjailun jälkeen ja hiuksetkin kasvaa/tuuheutuu huimaa vauhtia kun päänahka saa joka päivä huomiota tarpeeksi!

      Hyvää kesän jatkoa teille kaikille! =)

    • jattasdiary
    • jebrfhjdjkd

      hiuspuuteri tai kuivashamppoo autto mulla! Ja mun hiukset ei usko millään!!

    • reppaaja

      Mä saan hiukseni nousemaan päänahasta kreppaamalla tyven. Mulla on puolipitkät hiukset ja kerroksittain leikatut. En kreppaa latvoja, ainoastaan päänahan läheltä, se ei näytä krepatulta mutta nostaa hiukset koholleen.
      Tiedä sitten kuinka hiukset kärsivät hommasta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe