Voi muuta kuin luottaa sattumaan ja kohtaloon. Jos sitä ei löydy niin sitten ei.
Ei siinä kumppanin löytämisessä
10
215
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä oma aktiivisuus auttaa. Väittäisin niin.
Eri asia on sitten, että minkälaiseen läjään kätensä sotkee. Siinä kohtaa vakavaa harkintaa, että jospa sittenkin sinkkuna on ihan kivaa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Ihmisten ilmoille vaan.
- Anonyymi
Naiset odottavat sitä ritaria valkoisella ratsulla.
https://www.youtube.com/watch?v=GntYswNwPHA
AV - Anonyymi
Iso Vee
- Anonyymi
Juo viinaa baarissa niin löydät kumppanin.'
t- viinanainen Ei kumppania väkisin löydy, mutta tottakai kannattaa lähteä kotoa etsimään. Tiedän vain kaksi tapausta, missä on tultu kotoa hakemaan 🙂
Tavallaan olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi siinä, että sattumalla on paljonkin tekemistä asian kanssa.
Juuri eilen eräs ystäväni pohti kokeilevansa jotakin uutta (maksullista) deittifirmaa, missä henkilökohtaisesti haastatellaan kumppania etsivät ja sitten se maksaa lisää, jos syntyy treffit. Olen itse vähän skeptinen tuollaisen palvelun suhteen. Taidan laittaa rahani sähkölaskujen maksamiseen. Sekin lämmittää 😏Kohtaloa ei mielestäni ole olemassakaan, sattumalla sen sijaan on vaikutusta vain asioihin, joita ei voi täysin itse kontrolloida. Kuten esimerkiksi elämään.
Kumppanuuden löytämisessä kaksi asiaa on olennaisia. Ensinnäkin pitää itse olla tarjolla kumppaniksi eli liikkua maailmalla ja kohdata uusia ihmisiä. Ja toisekseen pitää olla onnellinen omassa sinkkuelämässään ei etsiä epätoivoisesti kumppania, koska oman tarvitsevuuden suoranainen säteileminen ympäristöön ajaa useimmat karkuun.- Anonyymi
Noinhan se menee. Ja jos sattumalta kohtaat mielenkiintoisen ihmisen mutta et tiedä miten toinen ajattelee siinä hetkessä?...siinä se ongelma sitten on jos ei uutta sattumaa tule että voi selvittää sitä, tutustua toiseen.
- Anonyymi
Hankala tilanne kyllä. Ei auta kun jäädä epätietoon. sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....588760Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066594Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523810
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283203Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623119- 1541924
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191206