Tuossa aiempana oli puhe Kekkosesta. Entäpä Niinistö, onko hän ottanut joskus juoksuaskeleita ?
Niinistö juoksijana
21
182
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus radiossa kerrottiin, että olisi sekä juossut että hiihtänyt Espooaikoinaan Oittaalla säännöllisesti. Toiminut myös ilmeisesti takapiruna, jotta kartanon kiinteistöt ja lähimaat valui kunnalle.
Nythän Espoo sitten kiittää ja myy osan Microsoftille tai jollekkin sen bulvaanille. Alueelle tulee helvetinkonelaitos.- Anonyymi
Eikös sinne tule Fortumin lämpölaitos ja joku tietokonekeskus, siitä ainakin Nuuksion aateliset valittivat kilvan Espoon kaupungille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sinne tule Fortumin lämpölaitos ja joku tietokonekeskus, siitä ainakin Nuuksion aateliset valittivat kilvan Espoon kaupungille.
Microsoft rakentaa Espoon Oittaalle kiistellyn datakeskusalueen, joka noussee Suomen suurimmaksi tietotekniikka-alan investoinniksi. Työpaikkoja tuo ei tuo.
Arvio on, että tämä on Suomen kaikkien aikojen suurin itc-alan kertainvestointi.
Fortum rakentaa pilvipalvelualueelle hukkalämmön kierrätyksen kaukolämpöverkkoon.
Vuosikausia valmisteltua hanketta on kritisoitu ympäristösyistä ja siitä, että sähkön kulutus alueella kasvaa. Matalajärven lintukosteikko on vaarassa tuhoutua.
- Anonyymi
Niinistö oli tuttu näky rullaluistelumaratoneissa 2000-luvun alkupuolella.
- Anonyymi
Muistan nähneeni niinistön savonlinnassa 2005 rullaluistin maratonilla sijoittui aika korkealle ikäsarjassaan.
- Anonyymi
Taisi ollessaan Palloliiton puheenjohtajana kannustaa suomalaisia liikkumaan "kiipeilkööt vaikka puissa, jos muu ei huvita"
Pelaili pipolätkää aikoinaan ja kypärä päässä jopa Putinin kanssa.- Anonyymi
Taitaa olla edelleen Putinin kavereita.
- Anonyymi
Tiuhaan tahtiin juoksi Amerikassa asioilla...
- Anonyymi
Pellon Seolla nauroivat, että sen minkä Paasikivi ja Kekkonen loivat sekä Koivisto sai ylläpidettyä, sen Niinistö romutti kertalaakista. Vain kielen osaaja voi tuntea venäläisen syvimmän ja perimmäisen tarkoituksen. SEOn Parlamentin jäsenet eivät puhu venättä, joten, vetäkää johtopäätökset itse. Pellosta pääsee jokeen juoksemalla Ruotsiin, virta vie loppumatkasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellon Seolla nauroivat, että sen minkä Paasikivi ja Kekkonen loivat sekä Koivisto sai ylläpidettyä, sen Niinistö romutti kertalaakista. Vain kielen osaaja voi tuntea venäläisen syvimmän ja perimmäisen tarkoituksen. SEOn Parlamentin jäsenet eivät puhu venättä, joten, vetäkää johtopäätökset itse. Pellosta pääsee jokeen juoksemalla Ruotsiin, virta vie loppumatkasta.
Pellolaiset joppaa snuussiä ja Systeemin halpoja kiljuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellolaiset joppaa snuussiä ja Systeemin halpoja kiljuja.
Miksi jopata, kun Pajalasta noita saa ja halapaa kiisseliä tankkiin ?
Siinä on Systeemit heti rajalla.
- Anonyymi
Rullaluistellut ja pelannut kiekkoa.
Ei tarvi hölkätä- Anonyymi
Hölkkä turvallisinta tuon ikäiselle.
- Anonyymi
Kremlissä ja Natossa nauravat skandien hölmöilylle.
ps jos ette ole vielä huomanneet, niin Suomella ei ole rantaviivaa Pohjoisella Atlantilla, jonka puolustusliitto otan on.- Anonyymi
Ootsen trutna harasoo, TSn mukaa Salevauva ärähtänyt.
- Anonyymi
"ps jos ette ole vielä huomanneet, niin Suomella ei ole rantaviivaa Pohjoisella Atlantilla, jonka puolustusliitto otan on."
Etkä vielä ole huomannut, että Natossa on 17 jäsentä, joilla ei ole rantaviivaa pohjoisella Atlantilla, jonka puolustusliitto otan on.
- Anonyymi
Poliittinen poliisi OGPU, Venäjän neuvostotasavallan sisäasiankansankomissariaatti NKVD ja puolueen nuorisojärjestö Komsomol arvostavat Salen juoksutaitoja.
- Anonyymi
Kuinka voittaa sota osallistumatta siihen ?
Toimimalla Ruotsin malliin (vertaa tapahtumat 1 ja 2 maailmansota, sekä 3s tulossa oleva, Ruotsi jää Naton ulkopuolelle ja myy aseet sekä Naattolle että ryskille)
- Anonyymi
Niinistö näyttää kiovassa sannalle kaapin paikan.
Kuka johtaa ulkoPolitiikkaa suomessa. - Anonyymi
sanna sä yrität liikaa. Parempi mennä viinille ilmarin kanssa.
Presidentin kanslia tyrmää ehdotuksen pääministerin turvallisuuspoliittisesta neuvonantajasta: ”Perustunee todennäköisesti erheelliseen olettamukseen” - Anonyymi
kekkonen vastaan biden.
kunpi kovempi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391