Oletko epäonnistunut

Anonyymi-ap

Kumppanin valinnassa. Jos epäonnistuit niin miten hankkiuduit eroon kumppanistasi?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole epäonnistunut valinnassa kertaakaan. Sen sijaan en ole onnistunut niissä suhteissa riittävän hyvin, jolloin kumppanit hankkiutuivat minusta eroon 😂 Tietenkään asia ei ole noin mustavalkoinen, mutta halua syytellä exiäni tarpeettomasti, kun en voi vaikuttaa kuin omiin toimiini.

    • En koe epäonnistuneeni. Lapseni eivät olisi juuri tuollaisia, täydellisiä🥰, jos en koskaan olisi kohdannut heidän isäänsä.

      Onhan niitä eronneita ja karanneita ja muuten elämään eksyneitä ja niitäkin, jotka kuolema erottaa.

    • Anonyymi

      Tunsin pitkään epäonnistuneeni. Se tunne kumpusi kivuliaista kokemuksista, joiden työstäminen otti aikansa. Mietin paljon, miten olin voinut olla niin väärässä, miksen ollut huomannut tiettyjä merkkejä aikaisemmin. Lopulta hyväksyin sen, että tein päätökset aikoinaan sen hetkisen tunteen, ymmärryksen ja elämänkokemuksen pohjalta. Sain kuitenkin mitä ihanimman lapsen, joten sitä en pysty koskaan katumaan tai liittämään epäonnistumisen tunnetta lapseeni.

    • Anonyymi

      Vein saunan taa ja poltin

    • Anonyymi

      Jätin hyvän kumppanin kun löysin palstan ❤️

    • Anonyymi

      En ole. Kumppanit ovat epäonnistuneet valitessaan minut... :)

      • Anonyymi

        Luulin sinua ystäväksi

        Että voin kertovani, jos oon allapäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin sinua ystäväksi

        Että voin kertovani, jos oon allapäin

        Narsisti-Keenion uhrit ry. voi auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin sinua ystäväksi

        Että voin kertovani, jos oon allapäin

        Minä olen. Aika tulee näyttämään sen, että parempi mitä luulet nyt ja juuri siitä syystä, että koet nyt minun olevan muuta kuin ystävä... :)


    • Vaimoni on maailman suloisempi ja herttaisempi tyttö, lämmin ja hyväntahtoinen. 🌹👀

    • Anonyymi

      En koe epäonnistuneeni kertaakaan, kolme parisuhdetta siis takana. En koe, että kumpikan onepäonnistunut myöskään niissä itse parisuhteissa. Etukäteen ei voi tietää mitä maailma eteen heittää, eikä myöskänä sitä mihin suuntaan se ketäkin kuljettaa. Jokainen parisuhteeni on ollut hyvä, eikä yhdestäkään eksästäni ole tarvinut sen ihmeemmin hankkiutua eroon. Parisuhteet ovat päättyneet yhteisymmärryksessä ja hyvissä väleissä.

    • Nykyisen kumppanin valinnassa olen onnistunut oikein hyvin. Ainahan sitä on kaikenlaista hienosäätöä, kuten parisuhteessa yleensä, mutta toistaiseksi ollaan pystytty puhumalla selvittämään kaikki solmukohdat.

      Ennen suhteet päättyivät kiinnostuksen lopahtamiseen. Molemminpuolisesti. Ei mitään suurta draamaa, eikä vihanpitoa, vaan ihan vaan normalisti eroamalla. Nuorempana ajattelee asioista erilailla ja on usein liian äkkipikainen. Olen ollut joskus hyvinkin voimakastahtoinen tapaus ja hyvin ehdoton mielipiteissäni. Ne ovat kasvattaneet ja opettaneet olemaan joustavampi ja kärsivällisempi. Kumppanin kuunteleminen ja ymmärtäminen ei ole tullut itsestään, se taito, joka minun on pitänyt rauhassa opetella.

    • Anonyymi

      Kyllä minun eks nainen alkoi juomaan viinaa liikaa joten jätin sen.

    • Anonyymi

      Nainen erityisen erityinen
      Mies iskee kuin hyeena
      Onhan siinä pari

    • Anonyymi

      Raskaimman kautta rima tapissa aina

    • Anonyymi

      Olen saanut kunnian tavata vain lähes täydellisiä naisia.
      Tänäänkin katsoimme ylpeinä miten jälkikasvu suoriutuu hyvin harrasteistaan, iloisella ilmeellä ja mielellä kaikki kolme. Hyvä ja onnistunut päivä.
      Vaihtaisinko valintoja? En varmasti vaihtaisi, elämässä ollut enemmän hyvää kuin huonoa, on vieläkin (johtuu varmasti niistä hyvistä valinnoista).

      AV

    • Nimenomaan minä olen useamman kerran epäonnistunut, en kai muuten olisi luovuttanutkaan heidän suhteensa, jos olisin kokenut tehneeni onnistuneen valinnan. Ja olen sentäs saanut aina itse valita.

    • Anonyymi

      Pohdin tässä juuri että kumman valitsis, jäteastian vai mattokäärön?, tai sitten mennään kävelylle heikoille jäille...noh ei sittenkään, jos nyt tommoinen perinteinen asumusero näin alkuun :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe