Tylsä kysymys

Anonyymi-ap

Minkälaisista rinnoista pidät kysymys vain miehille?

310

2068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierekkäisistä.

      • Anonyymi

        Etkö osannut lukea kysymystä? Aloituksessa kysyttiin miesten mielipiteitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osannut lukea kysymystä? Aloituksessa kysyttiin miesten mielipiteitä.

        Mistäpä sinä tiedät kuka on mies ja kuka ei? En minä ainakaan.
        Sinä nyt voit olla mies hyvinkin, kun tuskin kukaan nainen olisi yhtä retardi...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mistäpä sinä tiedät kuka on mies ja kuka ei? En minä ainakaan.
        Sinä nyt voit olla mies hyvinkin, kun tuskin kukaan nainen olisi yhtä retardi...

        Satun tietämään että olet nainen joten kysymys ei koskenut sua. 😊 Olen hetero eikä minua kiinnosta lesbojen tai homojen vastaukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Satun tietämään että olet nainen joten kysymys ei koskenut sua. 😊 Olen hetero eikä minua kiinnosta lesbojen tai homojen vastaukset.

        No sattuu olemaan hyvät tietokanavat sinullakin.
        Mutta ihan sama mulle, senkun nautit tiedoistasi ja aloitukseen vastauksista. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mistäpä sinä tiedät kuka on mies ja kuka ei? En minä ainakaan.
        Sinä nyt voit olla mies hyvinkin, kun tuskin kukaan nainen olisi yhtä retardi...

        Miten monta nimimerkkiä sulla oikein on oletko sama kuin g lover?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten monta nimimerkkiä sulla oikein on oletko sama kuin g lover?

        Ihan tämä yksi kerrallaan. Sama kaheli savolaisukko.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ihan tämä yksi kerrallaan. Sama kaheli savolaisukko.

        Aa no sitten arvelin väärin sinä olet eri ihminen anteeksi kuin g lover koska hän on nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aa no sitten arvelin väärin sinä olet eri ihminen anteeksi kuin g lover koska hän on nainen.

        Joo, on jotkut meidät sotkeneet ennenkin....en tiedä tahallaan vai vahingossa? 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mistäpä sinä tiedät kuka on mies ja kuka ei? En minä ainakaan.
        Sinä nyt voit olla mies hyvinkin, kun tuskin kukaan nainen olisi yhtä retardi...

        Kerrankin joku puhuu järkeviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satun tietämään että olet nainen joten kysymys ei koskenut sua. 😊 Olen hetero eikä minua kiinnosta lesbojen tai homojen vastaukset.

        Saa olla aika kakaramainen, jos ottaa tosissaan sen, että joku palstatodellisuutta elävä ukkeli olisi nainen, jonka mielestä muiden naisten kanssa keskusteleminen keskustelupalstalla olisi ns seksuaalisuuden harjoittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten monta nimimerkkiä sulla oikein on oletko sama kuin g lover?

        Ilmeisesti joku on jäänyt hieman jumiin tähän miehen luomaan hehheh-hahmoon kun on tarve tivata jokaiselta, että onko hän se sama tyyppi. Onko sinulla jokin koettu todistelun tarve ulkomaailmassa kun juuri tämä g-loverin arvoitus täytyy jotenkin ratkaista? Ehkä näitä oletettuja muita henkilöitä ei ainakaan niin paljoa kuin sinua kiinnosta selvittää, että onko joku netin himmeli se sama henkilö joksi hänet koet. Luet kyllä aina nämä vaihtoehtoiset näkemykset, mutta se tuntuu vain kiihdyttävän kyselytahtiasi. Siitä oletan koetun todistelutaakkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa no sitten arvelin väärin sinä olet eri ihminen anteeksi kuin g lover koska hän on nainen.

        Ei valitettavasti taida olla naisesta saati sitten sinulle millään tavalla ”tutusta” naisesta kyse tässäkään tapauksessa


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sattuu olemaan hyvät tietokanavat sinullakin.
        Mutta ihan sama mulle, senkun nautit tiedoistasi ja aloitukseen vastauksista. 😁

        Mene nyt ihan oiikeasti ....!


    • Anonyymi

      Koko on toissijainen eli isommat ei ole paremmat kuin pienemmät. Sensijaan muoto ja ryhti merkitsevät paljonkin. Nännit pihoineen selkeät ja keskikokoiset/pienet.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta.


    • Miksi vain miehille? Palstalla liikkuu useampikin myös naisista viehättynyt nainen.

      Kaikenlaisista. Tissit on kivat. Tai no en pidä hehtotisseistä, joku tolkku pitää olla, vaikkei tietysti leidi itse voi valita kuinka suuriksi rintansa kasvavat. Hyvä nyrkkisääntö on. että jos tissi mahtuu kämmenelle/kämmeneen, se on sopiva. Ja tämähän toki mahdollistaa varsin runsaankin poven.

      Toki kiinteät rinnat on kivat, mutta painovoima ja aika päättävät toisin, joten se täytyy vain hyväksyä. Eipä tuo omakaan liha näytä kykenevän vastustamaan edellä mainittuja, niin turha moista on muiltakaan vaatia.

      • Anonyymi

        Tuolla on ylhäällä vastaus jonka voit lukea että miksi.


      • Anonyymi

        Haluaisitko tulla kokeilemaan mahtuuko silkinpehmeät luomutissini kämmeniisi vaikka on d-kuppia? Kysehän on meinaan siitä minkä kokoiset ne kämmenet on. Olen satavarma että jollain miehellä niin iso koura että mahtuu. Exällä taas jotkut balettitanssijan kädet ja yksi rintani isompi kuin hänen päänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko tulla kokeilemaan mahtuuko silkinpehmeät luomutissini kämmeniisi vaikka on d-kuppia? Kysehän on meinaan siitä minkä kokoiset ne kämmenet on. Olen satavarma että jollain miehellä niin iso koura että mahtuu. Exällä taas jotkut balettitanssijan kädet ja yksi rintani isompi kuin hänen päänsä.

        Taitaa olla kuppikoko aikalailla väärin määritelty tai eksällä harvinaisen pieni pää. Omat E75/F70 kokoiset rintani eivät ole yhdenkään tapaamani aikuisen ihmisen päätä pienemmät. Ehkä juuri ja juuri voivat olla alle vuoden ikäisen lapsen päätä suuremmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kuppikoko aikalailla väärin määritelty tai eksällä harvinaisen pieni pää. Omat E75/F70 kokoiset rintani eivät ole yhdenkään tapaamani aikuisen ihmisen päätä pienemmät. Ehkä juuri ja juuri voivat olla alle vuoden ikäisen lapsen päätä suuremmat.

        Joo vähän liiottelin. Jos otetaan exän naamasta huulet nenä ja silmät naamariksi niin sen kokonen 1 rinta. Leukakin vielä mahtuu vaikka exä leukava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vähän liiottelin. Jos otetaan exän naamasta huulet nenä ja silmät naamariksi niin sen kokonen 1 rinta. Leukakin vielä mahtuu vaikka exä leukava.

        Eikä ole kyllä osunut kohdalle sellaista miestä, jonka käsiin nuo omani eivät mahtuisi. Mahduvathan nuo omiinikin ja mulla sentään on pienemmät kädet kuin lähes kaikilla miehillä. Eksäsi on ollut ilmeisen pieni mies. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko tulla kokeilemaan mahtuuko silkinpehmeät luomutissini kämmeniisi vaikka on d-kuppia? Kysehän on meinaan siitä minkä kokoiset ne kämmenet on. Olen satavarma että jollain miehellä niin iso koura että mahtuu. Exällä taas jotkut balettitanssijan kädet ja yksi rintani isompi kuin hänen päänsä.

        Kyllä mää mielelläni tulen tunnustelemaan rintoja, koska tahansa. Tissit on vaan kivat, siitä ei pääse mihinkään. Ollaan me miehet kyllä outoja...

        Ei mulla mikään kovin iso lapio ole, mutta kyllä noihin aika iso tissi saadaan sopimaan. Siksikin tuo "käteen sopiva" on hyvä kuvaus, että se mahdollistaa hyvin laajan skaalan, mutta ei mitään ämpärin kokoista enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole kyllä osunut kohdalle sellaista miestä, jonka käsiin nuo omani eivät mahtuisi. Mahduvathan nuo omiinikin ja mulla sentään on pienemmät kädet kuin lähes kaikilla miehillä. Eksäsi on ollut ilmeisen pieni mies. 😊

        Jos nyt tarkkaan pohdin niin 1 rinta on puolikkaan vesimeloonin kokoinen. Jos levitän sormet niin mahtuu omaan käteeni. Kysymys siitä miten se määritellään mahtuuko kouraan vaiko ei. Jos koko vesimeloni pitää olla kourassa niin haastavaa. Kuka vaan voi toki kannatella rintoja mutta että kokonaan mahtuisi kämmeneen niin eih...pitää olla iso työmiehen käsi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllä mää mielelläni tulen tunnustelemaan rintoja, koska tahansa. Tissit on vaan kivat, siitä ei pääse mihinkään. Ollaan me miehet kyllä outoja...

        Ei mulla mikään kovin iso lapio ole, mutta kyllä noihin aika iso tissi saadaan sopimaan. Siksikin tuo "käteen sopiva" on hyvä kuvaus, että se mahdollistaa hyvin laajan skaalan, mutta ei mitään ämpärin kokoista enää.

        Jos koitan kokonaan rinnan saada omaan käteeni sopimaan niin ei kyllä onnistu. Mutta osittain onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt tarkkaan pohdin niin 1 rinta on puolikkaan vesimeloonin kokoinen. Jos levitän sormet niin mahtuu omaan käteeni. Kysymys siitä miten se määritellään mahtuuko kouraan vaiko ei. Jos koko vesimeloni pitää olla kourassa niin haastavaa. Kuka vaan voi toki kannatella rintoja mutta että kokonaan mahtuisi kämmeneen niin eih...pitää olla iso työmiehen käsi.

        No, onhan niitä vesimelonejakin tosiaan myös niitä miniversioita. Tai mene sitten tosiaan hyvä ihminen käymään liivikaupassa. Normaalista puolikkaasta vesimelonista menee 2/3 yli D-kupista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, onhan niitä vesimelonejakin tosiaan myös niitä miniversioita. Tai mene sitten tosiaan hyvä ihminen käymään liivikaupassa. Normaalista puolikkaasta vesimelonista menee 2/3 yli D-kupista.

        Hunajameloni?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hunajameloni?

        Ei vaan oikea vesimeloni


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hunajameloni?

        No siis ihan vesimeloneita on myös niitä miniversioita, mutta juu normikokoinen puolikas hunalameloni on paljon lähempänä, kun D-kupista puhutaan. Jokin tässä aloittajan kuppikoossa siis on "hieman" pielessä. En nyt mene väittämään hänen olevan mies, mutta rintaliivien kuppikoot eivät selvästikään ole ihan hallussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, onhan niitä vesimelonejakin tosiaan myös niitä miniversioita. Tai mene sitten tosiaan hyvä ihminen käymään liivikaupassa. Normaalista puolikkaasta vesimelonista menee 2/3 yli D-kupista.

        Ei ole miniversio. Käytän sekä D75 että E75 liivejä. Ympärysmitta kummassakin vastaa normaalia vesimelonin puolikasta. Painokin sama. Hitsi kun tähän ei voi kuvaa laittaa. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis ihan vesimeloneita on myös niitä miniversioita, mutta juu normikokoinen puolikas hunalameloni on paljon lähempänä, kun D-kupista puhutaan. Jokin tässä aloittajan kuppikoossa siis on "hieman" pielessä. En nyt mene väittämään hänen olevan mies, mutta rintaliivien kuppikoot eivät selvästikään ole ihan hallussa.

        En väittele kenenkään kuppikoosta, koska olen mies enkä ymmärrä asiasta riittävästi. Olen näistä keskustellut jokaisen exäni kanssa ja saanut perusteellisen koulutuksen kulloisenkin leidin varustuksen kaipaamaan liivikokoon, mutta olen myös todennut, että tieto on itselleni yleisellä tasolla turha, riittää että on tissit jotka mahtuvat kouraani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole miniversio. Käytän sekä D75 että E75 liivejä. Ympärysmitta kummassakin vastaa normaalia vesimelonin puolikasta. Painokin sama. Hitsi kun tähän ei voi kuvaa laittaa. :(

        Ei todellakaan vastaa🤣. Sori, mutta tarinasi ei nyt mätsää. D75 ja E75 ovat muutoinkin ihan totaalisen eri koko, että kumpi se nyt sitten on? Kumpikin on kaukana puolikkaista vesimeloneista.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En väittele kenenkään kuppikoosta, koska olen mies enkä ymmärrä asiasta riittävästi. Olen näistä keskustellut jokaisen exäni kanssa ja saanut perusteellisen koulutuksen kulloisenkin leidin varustuksen kaipaamaan liivikokoon, mutta olen myös todennut, että tieto on itselleni yleisellä tasolla turha, riittää että on tissit jotka mahtuvat kouraani.

        En mä sun kanssa asiasta kokenutkaan väitteleväni. Enkä kyllä varsinaisesti aloittajankaan, sillä hänen tietonsa asiasta eivät nyt oikein väittelemiseen riitä. 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan vastaa🤣. Sori, mutta tarinasi ei nyt mätsää. D75 ja E75 ovat muutoinkin ihan totaalisen eri koko, että kumpi se nyt sitten on? Kumpikin on kaukana puolikkaista vesimeloneista.

        75cm on kehon ympärysmitta eikä liity kuppikokoon mitenkään. Tässä makaan kahden rintani kanssa ja vauvan pää kuvaa parhaiten kokoa. Tule katsomaan jollet usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kuppikoko aikalailla väärin määritelty tai eksällä harvinaisen pieni pää. Omat E75/F70 kokoiset rintani eivät ole yhdenkään tapaamani aikuisen ihmisen päätä pienemmät. Ehkä juuri ja juuri voivat olla alle vuoden ikäisen lapsen päätä suuremmat.

        Ei E75/F70 ole kuppina mikään mahdottoman iso, ympärysmitta on vain vähän keskivertoa pienempi.

        Kuppi on sama kuin 80D tai 85C tai 90B. Nopeasti löysin Yleisimmät kuppikoot ovat C ja D. Ympäryksistä yleisimmät ovat 80 ja 85. Siis 80D vastaava F75 on rinnan alta 5-10cm yleisintä kokoa pienempi ja kupista sama tai 2cm isompi.

        Ennen raskauksia olin 80D. Kun urheilin niin paljon, ettei kokoja enää löytynyt naisten vaateosastolta koko oli 75AA. Olin lähes rinnaton ja sixpack ja käden lihakset erottui selvästi (=rasvaton). Raskaana taas koko paisui 90G asti. Siis 6*2cm lisää rinnanympärystä. 🙄Ihan järjetöntä ja varsin epämukavaa. Tätä kyllä selittää, se että kohtu sojottaa ulospäin ja myös kylkiluut kääntyi 3-4cm ulospäin rintalastasta kun tila vatsassa alkoi loppua (kesti vuosia palautua). Raskauden jälkeen koko palautui 80E.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        75cm on kehon ympärysmitta eikä liity kuppikokoon mitenkään. Tässä makaan kahden rintani kanssa ja vauvan pää kuvaa parhaiten kokoa. Tule katsomaan jollet usko.

        Liittyy se kuppikokoon. D75 ja E70 olisivat käytännössä täysin sama koko. D75 ja E75 taas täysin eri koko ja JOS toinen noista olisi sinulle sopiva, niin toinen on kyllä ihan jotain muuta sitten. Ei ole kuule tapreen katsella, sen verran monet oikeankokoiset rintaliivit olen elämäni aikana myynyt. Mene liiviliikkeeseen, jos olet noin pihalla liivien kokomerkinnöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan vastaa🤣. Sori, mutta tarinasi ei nyt mätsää. D75 ja E75 ovat muutoinkin ihan totaalisen eri koko, että kumpi se nyt sitten on? Kumpikin on kaukana puolikkaista vesimeloneista.

        Monet käyttää vierekkäisiä kokoja liivien valmistajista riippuen, tämä sinun naisena pitäisi tietää. Kävin nyt mittaamassa rinnan ympärysmitan ja se on tasan 20cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei E75/F70 ole kuppina mikään mahdottoman iso, ympärysmitta on vain vähän keskivertoa pienempi.

        Kuppi on sama kuin 80D tai 85C tai 90B. Nopeasti löysin Yleisimmät kuppikoot ovat C ja D. Ympäryksistä yleisimmät ovat 80 ja 85. Siis 80D vastaava F75 on rinnan alta 5-10cm yleisintä kokoa pienempi ja kupista sama tai 2cm isompi.

        Ennen raskauksia olin 80D. Kun urheilin niin paljon, ettei kokoja enää löytynyt naisten vaateosastolta koko oli 75AA. Olin lähes rinnaton ja sixpack ja käden lihakset erottui selvästi (=rasvaton). Raskaana taas koko paisui 90G asti. Siis 6*2cm lisää rinnanympärystä. 🙄Ihan järjetöntä ja varsin epämukavaa. Tätä kyllä selittää, se että kohtu sojottaa ulospäin ja myös kylkiluut kääntyi 3-4cm ulospäin rintalastasta kun tila vatsassa alkoi loppua (kesti vuosia palautua). Raskauden jälkeen koko palautui 80E.

        Eihän se olekaan mitenkään erikoisen iso. Kroppaani muutoin verrattuna ovat vähän isot, mutta ovat mitä ovat ja mulle ihan ok. Ja juu, noiden pienempienkin kuppikokojen pitäisi teoriassa mennä kyllä, mutta tuppaavat yleensä olemaan (minusta) ikävän malliset. Ainakaan oman kokemuksen mukaan eivät ole enää täysin samat liivit, jos mennään vaikka nyt E-kupista B-kuppiin isommalla ympäryksellä. Eivät istu enää yhtä hyvin ja kyllä ne jos niitä rinnakkain katsoo, ovat erilaiset. Itselle paras istuvuus on noissa E:ssä ja F:ssä ja D vielä jotenkuten menee.

        Mulla ei yllättävää kyllä raskauden aikana, eikä imettäessä, koko juurikaan muuttunut. Rinnoista tuli vaan kovat pallot, mutta koko pysyi samana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet käyttää vierekkäisiä kokoja liivien valmistajista riippuen, tämä sinun naisena pitäisi tietää. Kävin nyt mittaamassa rinnan ympärysmitan ja se on tasan 20cm.

        Kyllä, mutta mainitsemasi eivät ole rinnakkaiskoko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole miniversio. Käytän sekä D75 että E75 liivejä. Ympärysmitta kummassakin vastaa normaalia vesimelonin puolikasta. Painokin sama. Hitsi kun tähän ei voi kuvaa laittaa. :(

        75D kuppikoko vastaa Sanna kuin 80C, joka on yleisin kuppikoko (C-D) ja se ei ole meloonin kokoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet käyttää vierekkäisiä kokoja liivien valmistajista riippuen, tämä sinun naisena pitäisi tietää. Kävin nyt mittaamassa rinnan ympärysmitan ja se on tasan 20cm.

        20 senttiä, aika pieniä nuo teidän vesimelonit siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei E75/F70 ole kuppina mikään mahdottoman iso, ympärysmitta on vain vähän keskivertoa pienempi.

        Kuppi on sama kuin 80D tai 85C tai 90B. Nopeasti löysin Yleisimmät kuppikoot ovat C ja D. Ympäryksistä yleisimmät ovat 80 ja 85. Siis 80D vastaava F75 on rinnan alta 5-10cm yleisintä kokoa pienempi ja kupista sama tai 2cm isompi.

        Ennen raskauksia olin 80D. Kun urheilin niin paljon, ettei kokoja enää löytynyt naisten vaateosastolta koko oli 75AA. Olin lähes rinnaton ja sixpack ja käden lihakset erottui selvästi (=rasvaton). Raskaana taas koko paisui 90G asti. Siis 6*2cm lisää rinnanympärystä. 🙄Ihan järjetöntä ja varsin epämukavaa. Tätä kyllä selittää, se että kohtu sojottaa ulospäin ja myös kylkiluut kääntyi 3-4cm ulospäin rintalastasta kun tila vatsassa alkoi loppua (kesti vuosia palautua). Raskauden jälkeen koko palautui 80E.

        Huos, vaihtoehdot olikin 75F-E. Jompi kumpi on oltava väärä tai sitten koko ei ole oikein. Ei nuokaan ole tyypillisiä kuppikokoja isommat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huos, vaihtoehdot olikin 75F-E. Jompi kumpi on oltava väärä tai sitten koko ei ole oikein. Ei nuokaan ole tyypillisiä kuppikokoja isommat.

        Ei vaan nimenomaan ne vaihtoehdot olivat E75 ja F70. F75 on minulle aivan liian löysä rintojen alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta mainitsemasi eivät ole rinnakkaiskoko.

        Olen aina ostanut ulkomailta liivit, en koskaan Siomesta. Ihan väitän että ympärys voi olla aina 75cm ja koko (jo kuukautiskierrosta riippuenkin) joko d tai e. En näe tässä mitään ihmeellistä. Enkä ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 senttiä, aika pieniä nuo teidän vesimelonit siellä.

        Kävin googlamassa, niitä kasvaa eri kokosia. Suurimmat jopa 53cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ostanut ulkomailta liivit, en koskaan Siomesta. Ihan väitän että ympärys voi olla aina 75cm ja koko (jo kuukautiskierrosta riippuenkin) joko d tai e. En näe tässä mitään ihmeellistä. Enkä ole aloittaja.

        Eihän siinä nyt mitään ihmeellistä olekaan, jos käytää useampia ERIKOKOISIA liivejä. Eivät ne kuitenkaan SAMANKOKOISIKSI muutu, vaan ovat tosiaan erikoiset aina. Onhan se nyt outoa, jos on tajunnut ostaa erikokoisia liivejä, mutta ei sitten kuitenkaan tajua niiden olevan erikokoiset, kun tarvitsee niihin toisenkokoisiin jossain kohtaa kiertoa vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sun kanssa asiasta kokenutkaan väitteleväni. Enkä kyllä varsinaisesti aloittajankaan, sillä hänen tietonsa asiasta eivät nyt oikein väittelemiseen riitä. 😋

        Mitä aloittaja on sun kanssa väitellyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin googlamassa, niitä kasvaa eri kokosia. Suurimmat jopa 53cm.

        Juu ja tuo 20 senttiä on oikein miniminikokoinen. Yleensä et kaupasta löydä minivesimeloneja noin pienellä ympäryksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä aloittaja on sun kanssa väitellyt?

        Ei mistään. Lähinnä inttänyt ihan hulvattoman hassuja. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt mitään ihmeellistä olekaan, jos käytää useampia ERIKOKOISIA liivejä. Eivät ne kuitenkaan SAMANKOKOISIKSI muutu, vaan ovat tosiaan erikoiset aina. Onhan se nyt outoa, jos on tajunnut ostaa erikokoisia liivejä, mutta ei sitten kuitenkaan tajua niiden olevan erikokoiset, kun tarvitsee niihin toisenkokoisiin jossain kohtaa kiertoa vaihtaa.

        Tuo on vähän sama, kuin jos on turvotusta menkkojen aikaan ja erikokoiset housut käytössä aina silloin. Vaan ei sitten (muka) tajua, että ne housut ovat isommat, kuin ne muutoin käytetyt housut. Että ei sitten (muka) huomaa, että ne toiset puristaa ja kiristää ja nämä eivät, joten toiset lienevät isommat ja toiset pienemmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt mitään ihmeellistä olekaan, jos käytää useampia ERIKOKOISIA liivejä. Eivät ne kuitenkaan SAMANKOKOISIKSI muutu, vaan ovat tosiaan erikoiset aina. Onhan se nyt outoa, jos on tajunnut ostaa erikokoisia liivejä, mutta ei sitten kuitenkaan tajua niiden olevan erikokoiset, kun tarvitsee niihin toisenkokoisiin jossain kohtaa kiertoa vaihtaa.

        Ei h*lvetti mikä tollo. En edes tiedä minkä kokoiset rintaliivit milloinkin. Ymmärräthän että jos ostat kiinasta ja keniasta liivit niin niiden mitat ei ihan samoja ole?
        Sen tiedän että kuppikoot joko d tai e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt mitään ihmeellistä olekaan, jos käytää useampia ERIKOKOISIA liivejä. Eivät ne kuitenkaan SAMANKOKOISIKSI muutu, vaan ovat tosiaan erikoiset aina. Onhan se nyt outoa, jos on tajunnut ostaa erikokoisia liivejä, mutta ei sitten kuitenkaan tajua niiden olevan erikokoiset, kun tarvitsee niihin toisenkokoisiin jossain kohtaa kiertoa vaihtaa.

        Miten voit olla noin yksinkertainen. Kokeilepa joskus tilata wish.comista jotain niin tajuat että suomen m vastaa heillä kokoa xxl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei h*lvetti mikä tollo. En edes tiedä minkä kokoiset rintaliivit milloinkin. Ymmärräthän että jos ostat kiinasta ja keniasta liivit niin niiden mitat ei ihan samoja ole?
        Sen tiedän että kuppikoot joko d tai e.

        No ethän sä sitten sitä kuppikokoa tiedä vetin tollo, kun kerta niiden mitat voi olla mitä vaan 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit olla noin yksinkertainen. Kokeilepa joskus tilata wish.comista jotain niin tajuat että suomen m vastaa heillä kokoa xxl.

        Eli kuppikokokin mitä vaan. Miten voi kato hei joku olla noin yksinkertanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mistään. Lähinnä inttänyt ihan hulvattoman hassuja. 😁

        Kysyin aloituksessa olevan kysymyksen joka oli miehille tarkoitettu. Sinä huono itsetuntoinen tulit noita meloni asioita kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin aloituksessa olevan kysymyksen joka oli miehille tarkoitettu. Sinä huono itsetuntoinen tulit noita meloni asioita kirjoittamaan.

        Minua on turha syyttää mistään vesimelonivertauksista. Mä en ole niin heikolla tietämyksellä varustettu, että kuvittelisin aloittajan koon olevan lähelläkään vesimelonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on turha syyttää mistään vesimelonivertauksista. Mä en ole niin heikolla tietämyksellä varustettu, että kuvittelisin aloittajan koon olevan lähelläkään vesimelonia.

        Aloittaja ei ole väittänyt mitään tuollaista.
        Se että et ole oman kehosi kanssa sinut ei ole minun ongelma. Tulit sitten tämänkin aloituksen pilaamaan.
        T:aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole väittänyt mitään tuollaista.
        Se että et ole oman kehosi kanssa sinut ei ole minun ongelma. Tulit sitten tämänkin aloituksen pilaamaan.
        T:aloittaja

        Täällä kirjottaa siis moni ja osa kuvittelee että aloittaja vastaa tai että edes sama vastaa kenen kanssa kirjottaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjottaa siis moni ja osa kuvittelee että aloittaja vastaa tai että edes sama vastaa kenen kanssa kirjottaa. :D

        Uskoisin noista meloneista puhujan olevan joko xena tai disse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole väittänyt mitään tuollaista.
        Se että et ole oman kehosi kanssa sinut ei ole minun ongelma. Tulit sitten tämänkin aloituksen pilaamaan.
        T:aloittaja

        Ah okei, eli tämä D75 jankuttaja ei ollut aloittaja. Pahoitteluni virheestä. En ole siis puhunut lainkaan aloittajalle, vaan D75 jankuttajalle AKA vesimelonimiehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ethän sä sitten sitä kuppikokoa tiedä vetin tollo, kun kerta niiden mitat voi olla mitä vaan 🤣

        Ei mitä vaan. Italialaisia ja espanjalaisia käytän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin noista meloneista puhujan olevan joko xena tai disse.

        Väärin meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjottaa siis moni ja osa kuvittelee että aloittaja vastaa tai että edes sama vastaa kenen kanssa kirjottaa. :D

        Sinänsä olisin aloittajan paljon ärtyneempi D75 jankuttajalle, aka vesimelonimiehelle, ketjunsa valtamisesta. D75 jankuttaja kun jankuttaa tuolla muuallakin ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitä vaan. Italialaisia ja espanjalaisia käytän.

        Hän jolle vastasin sanoi, että mitat voivat olla mitä vaan. Kuppikokokin on mitta, eli voi myös olla mitä vaan. Joko ne mitat ovat mitä vaan tai selkeät. Hänhän siis tilasi Kiinasta ja Keniasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole väittänyt mitään tuollaista.
        Se että et ole oman kehosi kanssa sinut ei ole minun ongelma. Tulit sitten tämänkin aloituksen pilaamaan.
        T:aloittaja

        Natise D75:lle. Hänellähän ne minikokoiset vesimelonit oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah okei, eli tämä D75 jankuttaja ei ollut aloittaja. Pahoitteluni virheestä. En ole siis puhunut lainkaan aloittajalle, vaan D75 jankuttajalle AKA vesimelonimiehelle.

        Joo jankuttaja ei ole aloittaja anteeksi pyytö hyväksytty. 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllä mää mielelläni tulen tunnustelemaan rintoja, koska tahansa. Tissit on vaan kivat, siitä ei pääse mihinkään. Ollaan me miehet kyllä outoja...

        Ei mulla mikään kovin iso lapio ole, mutta kyllä noihin aika iso tissi saadaan sopimaan. Siksikin tuo "käteen sopiva" on hyvä kuvaus, että se mahdollistaa hyvin laajan skaalan, mutta ei mitään ämpärin kokoista enää.

        Silloin kun olet parisuhteessa niin jos joku muu kuin naisesi pyytää sua tisuleita puristelemaan niin menetkö? Jos vastaus on kyllä niin en ihmettele jos olet eronnut ja olet yksineläjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun olet parisuhteessa niin jos joku muu kuin naisesi pyytää sua tisuleita puristelemaan niin menetkö? Jos vastaus on kyllä niin en ihmettele jos olet eronnut ja olet yksineläjä.

        En, en tietenkään menisi. Ihmeellinen ajatuskin, en haluaisi kumppaninikaan menevän puristelemaan jonkun miehen pakaroita tms.

        Älä tee toiselle sellaista, mitä et haluaisi itsellesi tehtävän, on todella hyvä elämänohje.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En, en tietenkään menisi. Ihmeellinen ajatuskin, en haluaisi kumppaninikaan menevän puristelemaan jonkun miehen pakaroita tms.

        Älä tee toiselle sellaista, mitä et haluaisi itsellesi tehtävän, on todella hyvä elämänohje.

        No hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä.

        Pyrin noudattamaan tuota elämänohjetta, vaikka paljon on käynyt sitäkin, että toiset eivät sitä noudata minua kohtaan. Mutta se on kunkin ihmisen oman elämän arvovalinta ja hyvä juuri sellaisenaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis ihan vesimeloneita on myös niitä miniversioita, mutta juu normikokoinen puolikas hunalameloni on paljon lähempänä, kun D-kupista puhutaan. Jokin tässä aloittajan kuppikoossa siis on "hieman" pielessä. En nyt mene väittämään hänen olevan mies, mutta rintaliivien kuppikoot eivät selvästikään ole ihan hallussa.

        Minä kyllä menen väittämään hänen olevan mies ja todellakaan tälläkään kertaa teeman yksityiskohdat ei ole ihan hallussa. Miksi kukaan nainen blaastausi tisseistä netissä? Mies haluaa selvästi kokeilla mikä osuu ihmisten triggerpisteisiin ja siinä hän onnistuu toisten kohdalla erinomaisesti. Valitettavasti tähän keskusteluun antautuneet tuntuu olevan naisia enimmäkseen. Ei näin tytöt, ei näin🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole miniversio. Käytän sekä D75 että E75 liivejä. Ympärysmitta kummassakin vastaa normaalia vesimelonin puolikasta. Painokin sama. Hitsi kun tähän ei voi kuvaa laittaa. :(

        Sano nyt mies vielä, että joudut kustomoimaan kaksista erillisistä liiveistä sopivat huomattavan kokoeron vuoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan vastaa🤣. Sori, mutta tarinasi ei nyt mätsää. D75 ja E75 ovat muutoinkin ihan totaalisen eri koko, että kumpi se nyt sitten on? Kumpikin on kaukana puolikkaista vesimeloneista.

        Mistähän se johtuisi, ettei tarina oikein mätsää, voidiko syy olla se, että keskustelet elämästä vieraantuneen vesselimiehen kanssa. Näitähän tuppautuu myös erinäisillä naisten kanaville provosoimaan hieman yksinkertaisia ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei E75/F70 ole kuppina mikään mahdottoman iso, ympärysmitta on vain vähän keskivertoa pienempi.

        Kuppi on sama kuin 80D tai 85C tai 90B. Nopeasti löysin Yleisimmät kuppikoot ovat C ja D. Ympäryksistä yleisimmät ovat 80 ja 85. Siis 80D vastaava F75 on rinnan alta 5-10cm yleisintä kokoa pienempi ja kupista sama tai 2cm isompi.

        Ennen raskauksia olin 80D. Kun urheilin niin paljon, ettei kokoja enää löytynyt naisten vaateosastolta koko oli 75AA. Olin lähes rinnaton ja sixpack ja käden lihakset erottui selvästi (=rasvaton). Raskaana taas koko paisui 90G asti. Siis 6*2cm lisää rinnanympärystä. 🙄Ihan järjetöntä ja varsin epämukavaa. Tätä kyllä selittää, se että kohtu sojottaa ulospäin ja myös kylkiluut kääntyi 3-4cm ulospäin rintalastasta kun tila vatsassa alkoi loppua (kesti vuosia palautua). Raskauden jälkeen koko palautui 80E.

        Nyt en kyllä mies parhaallakaan tahdolla ymmärrä, että miten sojottava kohtu liittyy rintojen kokoon, mutta olen avoin oppimaan uutta tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 senttiä, aika pieniä nuo teidän vesimelonit siellä.

        Tämä keskustelusi provoilevan miehen kanssa muuttuu koko ajan nolompaan suuntaan. Anteeksi, mutta hieman hymyilyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mistään. Lähinnä inttänyt ihan hulvattoman hassuja. 😁

        Sinulla ei ole sitten käynyt mielessä, että mies pilailee aika rankasti kustannuksellasi? Ehkä sinun tarve kokea vuorovaikutuskumppanisi tietyksi henkilöksi sokeuttaa sinua tietyllä tavalla. Tämä on vain paras arvaukseni asiasta. Tietysti näitä keskusteluja voi myös mainostaa muille ihmisille, jotta saisi jotain henkistä vahvistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on turha syyttää mistään vesimelonivertauksista. Mä en ole niin heikolla tietämyksellä varustettu, että kuvittelisin aloittajan koon olevan lähelläkään vesimelonia.

        Mitä ihmeen merkitystä aloittajan kuppikoolla on? Luulisi sinun ymmärtävän, että hän on sitäpaitsi mies. Tämä keskustelun taso on aika psykeelinen esimerkiksi sitä kautta, että alennat naiseksi olettamasi henkilön ihmisarvoa näillä kuppikokokinaamisilla ja oikein korostat hänen yksinkertaisuuttaan, vaikka narri olet sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuppikokokin mitä vaan. Miten voi kato hei joku olla noin yksinkertanen.

        Käytätkö ihan mitä vaan diskurssia hyödyksesi, että saat lähinnä omassa päässäsi jonkun vaikuttamaan yksinkertaiselta? Vaikuttaa aika epätoivoiselta tingata miespuolisen kirjoittelijan kanssa pää täynnä omia kokemuksia ja kuvitelmia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko tulla kokeilemaan mahtuuko silkinpehmeät luomutissini kämmeniisi vaikka on d-kuppia? Kysehän on meinaan siitä minkä kokoiset ne kämmenet on. Olen satavarma että jollain miehellä niin iso koura että mahtuu. Exällä taas jotkut balettitanssijan kädet ja yksi rintani isompi kuin hänen päänsä.

        Voisin tulla kokeilemaan;)


      • Anonyymi

        MIKSI et ymmärrä lukemaasi? Ei kysytty naisilta!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen merkitystä aloittajan kuppikoolla on? Luulisi sinun ymmärtävän, että hän on sitäpaitsi mies. Tämä keskustelun taso on aika psykeelinen esimerkiksi sitä kautta, että alennat naiseksi olettamasi henkilön ihmisarvoa näillä kuppikokokinaamisilla ja oikein korostat hänen yksinkertaisuuttaan, vaikka narri olet sinä.

        Miten naisen ihmisarvoa voi alentaa? Kerro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI et ymmärrä lukemaasi? Ei kysytty naisilta!!!!!

        Ei ole aloittajalta tämä ja sanoin jo että ei haittaa jos vastaavat.


    • Tasa-arvolaki ja palstan yleishyödyllinen status mielestäni edellyttävät, että täällä saavat kaikki keskustella. Sukupuolesta riippumatta.

      Koska et osoittanut omaa kysymystäsi naisille, niin esitän sen sijaan sinulle kysymyksen. Miksi asia kiinnostaa sinua?

      Jos olet suunnittelemassa jotakin kauneusleikkausta, niin muista, että operaatioissa on aina riskinsä.
      Riski on siinäkin, että kauneus on katsojan silmässä. - Jos yksi mies viehättyisikin rinnoistasi, niin voihan olla, että toinen haluaisi sinulle ihan erilaiset rinnat.

      Luulenpa, että luomu on ihan ok tässä asiassa. Mutta pidän asian omana tietonani, koska minulta ei kysytty.

      • Anonyymi

        Se että on sinkku ei tarkoita että on homo tai lesbo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se että on sinkku ei tarkoita että on homo tai lesbo.

        Niin?
        Tuo on aivan totta.


      • Anonyymi

        Tämä oli se xenan asiaton kommentti. Huvikseni tein aloituksen ei siihen mitään syytä ollut.
        Se että kysyy miesten mielipiteitä rinnoista tarkoittaa sinun mielestäsi siis sitä että nainen suunnittelee rinta leikkaukseen menoa?
        Olet varsin tyhmä nainen. Olen luonnollisuuden kannalla en ikinä ottaisi silikoneja minuun ei vaikuta naisten eikä miesten mielipiteet. Olet ajatuksiltasi pikku tyttö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli se xenan asiaton kommentti. Huvikseni tein aloituksen ei siihen mitään syytä ollut.
        Se että kysyy miesten mielipiteitä rinnoista tarkoittaa sinun mielestäsi siis sitä että nainen suunnittelee rinta leikkaukseen menoa?
        Olet varsin tyhmä nainen. Olen luonnollisuuden kannalla en ikinä ottaisi silikoneja minuun ei vaikuta naisten eikä miesten mielipiteet. Olet ajatuksiltasi pikku tyttö.

        Aiemmin väitit, että olisin loukkaantunut, kun joku oli kertonut pitävänsä pienistä rinnoista.
        Yritäpä nyt päättää, mikä sinusta oli asiatonta viestintää. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli se xenan asiaton kommentti. Huvikseni tein aloituksen ei siihen mitään syytä ollut.
        Se että kysyy miesten mielipiteitä rinnoista tarkoittaa sinun mielestäsi siis sitä että nainen suunnittelee rinta leikkaukseen menoa?
        Olet varsin tyhmä nainen. Olen luonnollisuuden kannalla en ikinä ottaisi silikoneja minuun ei vaikuta naisten eikä miesten mielipiteet. Olet ajatuksiltasi pikku tyttö.

        Laitan tähän vielä toisenkin kommentin.
        Silloin kun minulla oli vauva niin rintani paisuivat d kuppiin. Onneksi rinnat palautuivat pienemmäksi koska en pitänyt niistä selkä oli kipeä ne olivat liian raskaat. Hyvä ainoastaan sen takia että vauva sai maitoa. Pidän omista pienistä rinnoistani onneksi eivät jääneet liian isoiksi.
        T:aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitan tähän vielä toisenkin kommentin.
        Silloin kun minulla oli vauva niin rintani paisuivat d kuppiin. Onneksi rinnat palautuivat pienemmäksi koska en pitänyt niistä selkä oli kipeä ne olivat liian raskaat. Hyvä ainoastaan sen takia että vauva sai maitoa. Pidän omista pienistä rinnoistani onneksi eivät jääneet liian isoiksi.
        T:aloittaja

        On totta, että maidon tuottaminen on rintojen tärkeä tehtävä. Kovin suuret rinnat ovat varmasti taakka niska-hartiaseudulle pidemmän päälle, vaikka ne jonkun silmää miellyttäisivätkin.

        Minun kuppikokoni ei ole koskaan muuttunut, ei raskauden aikana eikä painon vaihtelun mukaan muutenkaan.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Aiemmin väitit, että olisin loukkaantunut, kun joku oli kertonut pitävänsä pienistä rinnoista.
        Yritäpä nyt päättää, mikä sinusta oli asiatonta viestintää. 😁

        Ja olen edelleen samaa mieltä olit sinä loukkaantunut se näkyy siinä kun haukut pieni rintaisia naisia et kestä että jotkut miehet pitävät pienistä. Onko tervettä että yrität väkisten saada miehet muuttamaan ajatuksensa. No ei ole tervettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen edelleen samaa mieltä olit sinä loukkaantunut se näkyy siinä kun haukut pieni rintaisia naisia et kestä että jotkut miehet pitävät pienistä. Onko tervettä että yrität väkisten saada miehet muuttamaan ajatuksensa. No ei ole tervettä.

        Voi sinua 🤗
        On aina virkistävää, kun joku jaksaa noin pontevasti vängätä 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Voi sinua 🤗
        On aina virkistävää, kun joku jaksaa noin pontevasti vängätä 👍

        Sinä se siinä vängäät huono itsetuntoinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli se xenan asiaton kommentti. Huvikseni tein aloituksen ei siihen mitään syytä ollut.
        Se että kysyy miesten mielipiteitä rinnoista tarkoittaa sinun mielestäsi siis sitä että nainen suunnittelee rinta leikkaukseen menoa?
        Olet varsin tyhmä nainen. Olen luonnollisuuden kannalla en ikinä ottaisi silikoneja minuun ei vaikuta naisten eikä miesten mielipiteet. Olet ajatuksiltasi pikku tyttö.

        Täysin sivusta ap, olet aina ärhäkkä ja akat haukkumaan muita ihan pienistä asioista. Jos toinen ymmärtää väärin, fiksu ja tunnestabiili ihminen vain korjaa erehdyksen. Tyhmäksi tai muuksi haukkuminen kertoo haukkujan omista vajeesta ja tunnetaitojen harjaantumattomuudesta.

        Myös anonyymien sanomisten pistäminen rekkattujen suuhun, kertoo samaa (tämä oli yleiskommentti, ei sinun kohdistuva).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen edelleen samaa mieltä olit sinä loukkaantunut se näkyy siinä kun haukut pieni rintaisia naisia et kestä että jotkut miehet pitävät pienistä. Onko tervettä että yrität väkisten saada miehet muuttamaan ajatuksensa. No ei ole tervettä.

        Toiset tykkää pienestä, toiset isoista ja myös muodon suhteen on erilaisia mielipiteitä. Ketjun lukeneena en ymmärrä tätä syytöstä ketään kohtaan, koska en itse huomannut sitä. Vain yksi anonyymi pitää omaista D75 tisseistään kovasti (miksi ei saisi pitää?). En myöskään ymmärrä, miksi joku mies ei saisi pitää isommista enkä ymmärrä miksi haet asiassa kilpailua? Kummastakin tykätään, tykkääjät on vain eri ihmisiä,

        Sivusta edelleen.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        On totta, että maidon tuottaminen on rintojen tärkeä tehtävä. Kovin suuret rinnat ovat varmasti taakka niska-hartiaseudulle pidemmän päälle, vaikka ne jonkun silmää miellyttäisivätkin.

        Minun kuppikokoni ei ole koskaan muuttunut, ei raskauden aikana eikä painon vaihtelun mukaan muutenkaan.

        Mistähän se kertoo? Oletko vaan niin hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se siinä vängäät huono itsetuntoinen nainen.

        Oletko koskaan nähnyt hyvän itsetungon omaavaa naista, joka ei vängäää joka asiasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän se kertoo? Oletko vaan niin hyvä?

        En tiedä. Työterveyslääkäri kertoi joskus, että hänen sisarensa ovat siltä osin saman mallisia kuin minä. Emme ole sukua.

        Olisiko silti perintötekijät selittävä syy. 🤔
        En ole niin pohtinut asiaa.
        Kyllä ne pitävät kosketuksesta ja niska-hartiasäryistä en ole niiden takia joutunut kärsimään. Joten eiköhän ne aja asiansa loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sivusta ap, olet aina ärhäkkä ja akat haukkumaan muita ihan pienistä asioista. Jos toinen ymmärtää väärin, fiksu ja tunnestabiili ihminen vain korjaa erehdyksen. Tyhmäksi tai muuksi haukkuminen kertoo haukkujan omista vajeesta ja tunnetaitojen harjaantumattomuudesta.

        Myös anonyymien sanomisten pistäminen rekkattujen suuhun, kertoo samaa (tämä oli yleiskommentti, ei sinun kohdistuva).

        Millälailla aloitus liittyy xenan kirjoittamaan ei siinä puhuta että on menossa johonkin rintaleikkaukseen. Mutta jos hän luuli että aloittajalla on isot rinnat ja aikoo mennä pienennys leikkaukseen ja sen takia niin kirjoitti. Kaikki tekevät niin kuin haluavat jos haluavat pienennystä vaikka minun mielestäni siinä ei ole mitään järkeä.
        T:aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset tykkää pienestä, toiset isoista ja myös muodon suhteen on erilaisia mielipiteitä. Ketjun lukeneena en ymmärrä tätä syytöstä ketään kohtaan, koska en itse huomannut sitä. Vain yksi anonyymi pitää omaista D75 tisseistään kovasti (miksi ei saisi pitää?). En myöskään ymmärrä, miksi joku mies ei saisi pitää isommista enkä ymmärrä miksi haet asiassa kilpailua? Kummastakin tykätään, tykkääjät on vain eri ihmisiä,

        Sivusta edelleen.

        Minä ymmärsin xenan kirjoituksen väärin.
        Kaikki saavat tykätä mistä tykkäävät.

        T:aloittaja


      • Anonyymi

        Anteeksi xena ymmärsin kirjoituksesi väärin ja anteeksi kun sanoin sinua tyhmäksi et varmastikaan tyhmä ole.
        T:aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi xena ymmärsin kirjoituksesi väärin ja anteeksi kun sanoin sinua tyhmäksi et varmastikaan tyhmä ole.
        T:aloittaja

        Anteeksipyyntö ei ole tarpeen.

        Minäkin olen pahoillani, jos väärinkäsitys teki sinut surulliseksi.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Anteeksipyyntö ei ole tarpeen.

        Minäkin olen pahoillani, jos väärinkäsitys teki sinut surulliseksi.

        Se ei ollut sinun vikasi minä en vain ymmärtänyt oikein.


    • Anonyymi

      Niiden kantaja on se mikä enemmän kiinnostaa mutta mieluummin pienet tai keskikokoiset kuin suuret..B75 varmaan sopivin🤔

      • Anonyymi

        Voih ei. Et huoli mua kun mul D75. Älä huoli kaikki miehet jonossa kuolaa vaikkei sinua kiinnostakaan.
        -nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih ei. Et huoli mua kun mul D75. Älä huoli kaikki miehet jonossa kuolaa vaikkei sinua kiinnostakaan.
        -nainen

        D75 on sama kuin C80 tai B85, että ei nyt kovin suuri, vaan aika tavallinen koko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        D75 on sama kuin C80 tai B85, että ei nyt kovin suuri, vaan aika tavallinen koko.

        Käytän myös E kuppeja. Minulta on nainen kysynyt mä"miltä on tuntunut elää tuollaisten rintojen kanssa". Vähän outo kysymys sukulaiselta mutta ilmeisesti pitää rintojani normaalia suurempina. Tärkein on kuitenkin että on 100×70×100 suhtainen kroppa. Siikä olen tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän myös E kuppeja. Minulta on nainen kysynyt mä"miltä on tuntunut elää tuollaisten rintojen kanssa". Vähän outo kysymys sukulaiselta mutta ilmeisesti pitää rintojani normaalia suurempina. Tärkein on kuitenkin että on 100×70×100 suhtainen kroppa. Siikä olen tyytyväinen.

        Jos olet 100-70-100, et voi olla koossa 75E. E kuppi vastaa tilannetta jossa rinnan ympärysmitta rinnan päältä on 20-21cm isompi kuin ympärysmitta rinnan alta. 100-21= 79cm. D (18-19cm ero) taas vastaa mittaa 100-19cm = 78cm (75cm voi olla keveimmillä hakasilla ok), mutta 80 on oikea.


    • Anonyymi

      Olet varsin typerä ihminen xena enkä vaivaudu täten vastaamaan sulle mitään.

    • Anonyymi

      D tai DD on paras C meneekin mut D on mun juttu saa kouria kunnolla

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta.


    • Anonyymi

      Pienistä rinnoista tykkään. Nupukat saa olla lyhyet tai pitkät.

    • Snadit on kyl kaiken nätimmät, mut varsinnii kesällä isorintaset tytsyt panee rinnat näkyyn, niet ne huomataan. Ja kuiteski, ku useimmat miehet diggaa niiku suurii, mää kyl iloitsen näitten isorintasten olemisest ihailtavana. 🌹👀

    • Anonyymi

      Tykkään pienistä kauniista tisseistä.

    • Anonyymi

      Kunhan rekan nuppiin sopii. Kyllä, nyt on sunnuntai tänään.

    • Anonyymi

      runsaista päärynöistä

      • Anonyymi

        Päärynät tahtoo kosketusta sille ne just näyttää että niitä pitää hieroo ja kunnollaki


    • Anonyymi

      Miksi aloituksestani tehtiin ongelma?

      • Anonyymi

        Naiset tappeli. Ihan sama mitä sanotte niin minulla on kiinteimmät ja täydellisimmät luomurinnat. Olen koko elämäni niitä ihaillut enkä tee lapsia jotka voisivat niitä pilata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tappeli. Ihan sama mitä sanotte niin minulla on kiinteimmät ja täydellisimmät luomurinnat. Olen koko elämäni niitä ihaillut enkä tee lapsia jotka voisivat niitä pilata.

        Kysyttiinkö sulta jotain saatana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyttiinkö sulta jotain saatana!

        No tuskin saatana itse vaivautuu tänne kirjottelemaan.


    • Anonyymi

      pidän😊

    • Anonyymi

      Reilu kourallinen, saa jäädä vähän ylikin, katselevat silmiin eikä kohti lattiaa :D

    • Kun ne on omassa rakastetussa kiinni, silloin ne on parhaat kaikista. ☝️😄

      *tissit naamalle, plätz*🤤😅

      • Anonyymi

        Makunsa jokaisella.
        Juu minun mies kerran sanoi niin että jos minun rintoihin laitettaisiin silikonia ne olisivat silloin liian isot.
        Mieheni pitää minun pienistä rinnoistani.
        On lovena niihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Makunsa jokaisella.
        Juu minun mies kerran sanoi niin että jos minun rintoihin laitettaisiin silikonia ne olisivat silloin liian isot.
        Mieheni pitää minun pienistä rinnoistani.
        On lovena niihin.

        Niin, mulla on paha tapa tykätä ihmisestä joka kohdasta, päästä varpaisiin, kun ensin retkahdan persoonaan ja luonteeseen. 😁


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Niin, mulla on paha tapa tykätä ihmisestä joka kohdasta, päästä varpaisiin, kun ensin retkahdan persoonaan ja luonteeseen. 😁

        Samoin täällä.


    • Anonyymi

      Naisena pidän eniten omista rinnoistani.

      • Anonyymi

        Sama mulla.
        T:aloittaja


    • Anonyymi

      Palstaa lukiessa näyttää siltä, että jollain anonyymillä on kovin kova tarve tarjota itseään. Mainoskampanja seksillä, tisseillä ja yhdistän itse samat jutut myös aiempiin pimpan mittoihin ja listaan aiemmin saaduista kehuista . Tarve on kova, ei vain ole selvää onko maalissa yksi vai haaremi. 😁 Toivotan onnea kalastukseen! Ihmettelen, jos miehistä löydy keskimäärin ottajaa tarjotulle (tissit ja pimppa).

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan noita meloni hölisijöitä?
        Aloittaja ei edes kertonut onko hänellä pienet vai isot rinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan noita meloni hölisijöitä?
        Aloittaja ei edes kertonut onko hänellä pienet vai isot rinnat.

        Vastauksia lukiessa niin kuin ylempänä jo kirjoitin kun et kestä sitä että jollain miehellä on toisenlainen ihanne kuin sinun povesi niin alat kirjoittamaan rumasti.
        Eli uskon tuon klo:19:03 kirjoittajan olevan sen meloni hölijä naisen.
        Aloitus oli keskustelun aihe minua ei haittaa jos joku pitää isoista rinnoista. Peace😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksia lukiessa niin kuin ylempänä jo kirjoitin kun et kestä sitä että jollain miehellä on toisenlainen ihanne kuin sinun povesi niin alat kirjoittamaan rumasti.
        Eli uskon tuon klo:19:03 kirjoittajan olevan sen meloni hölijä naisen.
        Aloitus oli keskustelun aihe minua ei haittaa jos joku pitää isoista rinnoista. Peace😊

        En ole meloninainen. En tiedä onko aloittaja sama vai eri, kunhan kommentoin jonkun kirjoittajan tarvetta tarjota itseään. En pahastu tarjoamisesta myöskään. Ihan varmasti flaksikin käy hyvin kun pimppa ja tissit on avoimesti tarjolla. Win-win. Minusta jokainen mies saa tykätä ihan minkälaisista vaan. Joku tykkää pienistä ja joku isoista. t.19.03


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole meloninainen. En tiedä onko aloittaja sama vai eri, kunhan kommentoin jonkun kirjoittajan tarvetta tarjota itseään. En pahastu tarjoamisesta myöskään. Ihan varmasti flaksikin käy hyvin kun pimppa ja tissit on avoimesti tarjolla. Win-win. Minusta jokainen mies saa tykätä ihan minkälaisista vaan. Joku tykkää pienistä ja joku isoista. t.19.03

        Aloittaja kysyi vain miesten mielipiteitä rintojen koosta. Kuka on tarjonnut itseään vai ymmärsitkö aloituksen väärin se oli keskustelun aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kysyi vain miesten mielipiteitä rintojen koosta. Kuka on tarjonnut itseään vai ymmärsitkö aloituksen väärin se oli keskustelun aihe.

        Tuolla ketjussa ja aiempina päivinä on tarjonnut. Et varmaan sinä, mutta joku. Ei teitä kirjautuneita toisistaan erota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ketjussa ja aiempina päivinä on tarjonnut. Et varmaan sinä, mutta joku. Ei teitä kirjautuneita toisistaan erota.

        Vaikka olen aloittaja en lukenut koko ketjua joten en tiedä mitä muut ovat kirjoittaneet tähän mutta minä en itseäni ole tarjonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ketjussa ja aiempina päivinä on tarjonnut. Et varmaan sinä, mutta joku. Ei teitä kirjautuneita toisistaan erota.

        Ei ole voinut olla minä koska olen ollut panemassa ja pois palstalta, oli tuossa pieni romanssi. Alapäästä en ole ikinä mittoja tai mitään kommentoinut.
        Meloninainen


    • Anonyymi

      Heti kun joku kehuu jotain muuta kuin isoa povea tulee tämä huono itsetuntoinen nainen.
      Hän ei kestä sitä että oma mies tykkääkin pienemmistä rinnoista mitä hänen omalla naisella on. Saa tuollaisia aloituksia tehdä oli hyvä keskustelun aihe.

    • Anonyymi

      Naurettavinta tässä on se että kun kysyin miesten mielipiteitä niin naiset vastaavat ja rupeavat kertomaan omia kuppi kokojaan.
      Hohhoijakkaa. Tyhmiä olette.
      T:aloittaja

      • Aikamoinen keskustelu näkyy aiheesta syntyneen. Sinänsä ei palstalla voi keskustelua rajoittaa, vaan osallistua saa kuka tahtoo ja kellä on sanottavaa. Rajatut keskustelut pitää käydä yksityisesti.

        Ihan yleinen kommentti keskusteluun koon mittamisesta.
        Sinänsä, jos ostaa liivit merkkiliikkeestä tai laatumerkkien nettikaupoista ei koot vaihtele kuten usein marketista tai netistä tilattujen kiinalaisten ehkä euroopalaistenkin tuotteiden kanssa voi helpommin käydä. Oman koon voi helposti laskea mittaamalla ympärysmitta rinnan alta ja päältä. Noiden erotus kertoo mikä kuppikoko on. Luulen, että sinulle ap tämä on tutua, mutta osalle ei. Itse kun ekan kerran menin merkkiliikkeseen, ympärysmitta pieneni 5cm ja kuppi kasvoi 2 kokoa. Sen muutoksen jälkeen istuvuus oli huomattavasti parempi. 😂 Jos ulkonäkö ei ole ihan ykkös juttu, ei noita asioita tule välttämättä mietittyä, vaikka tieto löytyy netistä helposti.

        https://kokotaulukko.fi/rintaliivit


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Aikamoinen keskustelu näkyy aiheesta syntyneen. Sinänsä ei palstalla voi keskustelua rajoittaa, vaan osallistua saa kuka tahtoo ja kellä on sanottavaa. Rajatut keskustelut pitää käydä yksityisesti.

        Ihan yleinen kommentti keskusteluun koon mittamisesta.
        Sinänsä, jos ostaa liivit merkkiliikkeestä tai laatumerkkien nettikaupoista ei koot vaihtele kuten usein marketista tai netistä tilattujen kiinalaisten ehkä euroopalaistenkin tuotteiden kanssa voi helpommin käydä. Oman koon voi helposti laskea mittaamalla ympärysmitta rinnan alta ja päältä. Noiden erotus kertoo mikä kuppikoko on. Luulen, että sinulle ap tämä on tutua, mutta osalle ei. Itse kun ekan kerran menin merkkiliikkeseen, ympärysmitta pieneni 5cm ja kuppi kasvoi 2 kokoa. Sen muutoksen jälkeen istuvuus oli huomattavasti parempi. 😂 Jos ulkonäkö ei ole ihan ykkös juttu, ei noita asioita tule välttämättä mietittyä, vaikka tieto löytyy netistä helposti.

        https://kokotaulukko.fi/rintaliivit

        Aloittaja ei tarvitse mittataulukkoa koska tietää oman kokonsa. En ole koskaan ostanut rintaliivejä ulkomailta. Mutta hyvä kun laitoit tuon niin tuo meloni nainen voi katsastaa. 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei tarvitse mittataulukkoa koska tietää oman kokonsa. En ole koskaan ostanut rintaliivejä ulkomailta. Mutta hyvä kun laitoit tuon niin tuo meloni nainen voi katsastaa. 🤭

        Joo laitoinkin vain heille ketkä haluavat tarkistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei tarvitse mittataulukkoa koska tietää oman kokonsa. En ole koskaan ostanut rintaliivejä ulkomailta. Mutta hyvä kun laitoit tuon niin tuo meloni nainen voi katsastaa. 🤭

        Tärkeintä että tissit tursuu ulos liiveistä. Siinä kiihottuu itsekin
        Meloninainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä että tissit tursuu ulos liiveistä. Siinä kiihottuu itsekin
        Meloninainen

        Pidän mieluummin sellaisii liivejä jotka eivät purista tulee rinnat kipeäksi jos puristaa.
        T. Pieni rintainen


    • Anonyymi

      Piti sen mustasukkaisen naisen tämäkin aloitus pilata.

    • Anonyymi

      Ei ole eka kerta kun se iso rintainen nainen ei kestänyt että pieniä rintoja kehutaan.
      Olet vajaa.

      • Anonyymi

        Mihin ne normaalin kokoiset rinnat jäi taas? Täällä vaan halutaan pienet/isot asetteluja. Suurimmalla osalla naisista on normaalin keskikokoiset rinnat. Monilla miehilläkin on isommat rinnat kuin naisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ne normaalin kokoiset rinnat jäi taas? Täällä vaan halutaan pienet/isot asetteluja. Suurimmalla osalla naisista on normaalin keskikokoiset rinnat. Monilla miehilläkin on isommat rinnat kuin naisilla.

        Kaikilla naisilla on normaalin kokoiset tarkoitit varmaan keskikokoa.


    • Anonyymi

      Arvaapas...

    • Anonyymi

      Rinnat ovat naisen epäolennaisin osa.

      Voisi vastata että kaikenlaisista, mutta eihän se ole ihan totta.
      Pääasia että en voi pahoin nähdessäni ne.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Rinnat on yhtä oleelliset kuin miehellä penis. Kokeile vaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinnat on yhtä oleelliset kuin miehellä penis. Kokeile vaikka.

        Yksi kaveri kertoi joskus nuoruudessa kuinka oli pannut silloista naisystäväänsä polvitaipeeseen.

        Ei voi sanoa kuin että makuja on monia.

        Jo jos verrataan penikseen, niin kuinka paljon sinua oikeasti kiihottaa katsoa penistä? Jos olet edes oikeasti nainen. Useimmiten naiset sanoo, että penis sinällään ei ole lainkaan kiihottava ainakaan katsella. Olen jopa kuullut, että mies penis pystyssä on hassu näky.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kaveri kertoi joskus nuoruudessa kuinka oli pannut silloista naisystäväänsä polvitaipeeseen.

        Ei voi sanoa kuin että makuja on monia.

        Jo jos verrataan penikseen, niin kuinka paljon sinua oikeasti kiihottaa katsoa penistä? Jos olet edes oikeasti nainen. Useimmiten naiset sanoo, että penis sinällään ei ole lainkaan kiihottava ainakaan katsella. Olen jopa kuullut, että mies penis pystyssä on hassu näky.

        -keinovaginamies-

        Penis on taideteos ja todella upea ilmestys.

        Tuossa vertauskuvassa tarkoitin tuntoaistia. Naisilla nännit+klitiroris on jo 100 kertaa voimakkaammat tuntoaistilta (tutkimusten mukaan klitoris 100x herkempi kuin penis, pelkistä nänneistäkin saa orgasmin)


    • Anonyymi

      En ole ajatellut rintojen kokoa sinänsä koska pienet rinnat käyvät pienille naisille ja suuret suurille (tai sanotaanko reheville).
      Urheilujanaisilla on yleisesti rasvaprosentti niin pieni että se vaikuttaa rintojen kokoon. Mietin joskus kun katson urheilija naisia miten siittä tulee aika povekas kun lopettaa kilpa-urheilemisen.

      Vastaus, eri kokoiset rinnat voivat olla kauniita erilaisissa vartaloissa. Kunhan ovat suunnilleen samankokoiset:)
      Vastaus C.

      AV

    • Terhakoista. Sellaisista omenaisista.

      • Anonyymi

        Ei olisi pitänyt tehdä koko aloitusta koska suurin osa vastauksista muutamaa lukuunottamatta oli pelkkää paskaa.
        Huono itse tuntoisten ihmisten vastauksia.
        Kun eivät kestä sitä että jotkut miehet pitävät enemmän pienistä rinnoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi pitänyt tehdä koko aloitusta koska suurin osa vastauksista muutamaa lukuunottamatta oli pelkkää paskaa.
        Huono itse tuntoisten ihmisten vastauksia.
        Kun eivät kestä sitä että jotkut miehet pitävät enemmän pienistä rinnoista.

        Hmm... No ainahan tällaiset kysymykset kerää kaikenlaisia vastauksia. Siihen saa aina varautua. Mielestäni kysymys oli ihan mukava.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hmm... No ainahan tällaiset kysymykset kerää kaikenlaisia vastauksia. Siihen saa aina varautua. Mielestäni kysymys oli ihan mukava.

        Voi yrittää olla asiallinen ja muutavat eivät olleet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi yrittää olla asiallinen ja muutavat eivät olleet.

        Niin olisi hyvä olla tietysti. Joillakin menee liikaa tunteisiin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin olisi hyvä olla tietysti. Joillakin menee liikaa tunteisiin.

        Kun olet prinssi niin onko sulla kruunu siellä päässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi pitänyt tehdä koko aloitusta koska suurin osa vastauksista muutamaa lukuunottamatta oli pelkkää paskaa.
        Huono itse tuntoisten ihmisten vastauksia.
        Kun eivät kestä sitä että jotkut miehet pitävät enemmän pienistä rinnoista.

        Voi haloo. En minäkään tykkää miehistä jotka pitää pienistä. Ovat varmaan jotain hiirulaisia. En ole koskaan tavannut miestä joka ei tykkäisi minusta, itse asiassa kaikkien mielestä vartaloni on täydellinen vaikken siitä numeroa teekään, muiden silmät näkee sen. Minulla on äärimmäisen hyvä itsetunto, tiedoksi mollaajille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet prinssi niin onko sulla kruunu siellä päässä?

        En ole prinssi muualla, kuin täällä palstalla. 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi haloo. En minäkään tykkää miehistä jotka pitää pienistä. Ovat varmaan jotain hiirulaisia. En ole koskaan tavannut miestä joka ei tykkäisi minusta, itse asiassa kaikkien mielestä vartaloni on täydellinen vaikken siitä numeroa teekään, muiden silmät näkee sen. Minulla on äärimmäisen hyvä itsetunto, tiedoksi mollaajille.

        En mollaa sanoin vain mielipiteeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi haloo. En minäkään tykkää miehistä jotka pitää pienistä. Ovat varmaan jotain hiirulaisia. En ole koskaan tavannut miestä joka ei tykkäisi minusta, itse asiassa kaikkien mielestä vartaloni on täydellinen vaikken siitä numeroa teekään, muiden silmät näkee sen. Minulla on äärimmäisen hyvä itsetunto, tiedoksi mollaajille.

        Miten voi ajatella, että jos mies pitää jostain tietyn kokoisista rinnoista, on määrittelee miehen tietynlaiseksi?! Korreloiko tuo peniksen koon kanssa naisilla?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole prinssi muualla, kuin täällä palstalla. 🤴

        Oi ompa sulla hieno kruunu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi ompa sulla hieno kruunu.

        No eikös olekin. 😄 🤴


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miten voi ajatella, että jos mies pitää jostain tietyn kokoisista rinnoista, on määrittelee miehen tietynlaiseksi?! Korreloiko tuo peniksen koon kanssa naisilla?

        Se haluaa lytätä pieni rintaisia naisia koska sillä on huono itsetunto. En usko että tuo hiirulais asia muuhun liittyy. Ei ymmärrä että lihaksikas mieskin voi tykätä naisen pienistä rinnoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se haluaa lytätä pieni rintaisia naisia koska sillä on huono itsetunto. En usko että tuo hiirulais asia muuhun liittyy. Ei ymmärrä että lihaksikas mieskin voi tykätä naisen pienistä rinnoista.

        Tottakai voi tykätä. Siinä missä minkä tahansa kokoisista Pienet pysyy terhakkaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se haluaa lytätä pieni rintaisia naisia koska sillä on huono itsetunto. En usko että tuo hiirulais asia muuhun liittyy. Ei ymmärrä että lihaksikas mieskin voi tykätä naisen pienistä rinnoista.

        Sporttisessa kehossa pitkällä naisella.
        T:aloittaja


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miten voi ajatella, että jos mies pitää jostain tietyn kokoisista rinnoista, on määrittelee miehen tietynlaiseksi?! Korreloiko tuo peniksen koon kanssa naisilla?

        En ole koskaan tavannut naista joka omalla naamallaan kertoisi pitävänsä pienistä munista. Monelle keskikoko ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan tavannut naista joka omalla naamallaan kertoisi pitävänsä pienistä munista. Monelle keskikoko ok.

        Miehille ei koskaan saa sanoa, että sillä on pieni. Johtuisko siitä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miten voi ajatella, että jos mies pitää jostain tietyn kokoisista rinnoista, on määrittelee miehen tietynlaiseksi?! Korreloiko tuo peniksen koon kanssa naisilla?

        Jos on kuuma mies niin tykkää kuumista naisista. Käypä kesällä hietaniemen uimarannalla kattomassa montako pienirintaista löydät. Taitavat viihtyä piilossa sisätiloissa tai mökillä. Pienirintaisilla usein surkea itsetunto ja jos miestä kiinnostaa naiset joilla huono itsetunto niin mitä muuta ne miehet on kuin hiirulaisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kuuma mies niin tykkää kuumista naisista. Käypä kesällä hietaniemen uimarannalla kattomassa montako pienirintaista löydät. Taitavat viihtyä piilossa sisätiloissa tai mökillä. Pienirintaisilla usein surkea itsetunto ja jos miestä kiinnostaa naiset joilla huono itsetunto niin mitä muuta ne miehet on kuin hiirulaisia?

        Varmasti ovat kuumia siellä, kun päivän grillaa itseään auringossa... On tuokin oletus sulla, että automaattisesti pienirintaisella on huono itsetunto? Entäpä jos ei olekaan? Jos liikkuu paljon, menettää rasvakudosta myös rintojen kohdalta. Sporttisilla tuskin on kovin huono itsetunto. Sellaisilla yleensä on, jotka ymppää tisuihinsa silikonia, että saisivat vielä isommat ja pyöreämmät. En nyt ala tästä rintakeskustelusta enempää vääntämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kuuma mies niin tykkää kuumista naisista. Käypä kesällä hietaniemen uimarannalla kattomassa montako pienirintaista löydät. Taitavat viihtyä piilossa sisätiloissa tai mökillä. Pienirintaisilla usein surkea itsetunto ja jos miestä kiinnostaa naiset joilla huono itsetunto niin mitä muuta ne miehet on kuin hiirulaisia?

        Sulla se huono itsetunto on nytkin vain mollaat pieni rintaisia voi vidu kun olet tyhmä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se huono itsetunto on nytkin vain mollaat pieni rintaisia voi vidu kun olet tyhmä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Jos heillä niin hyvä itsetunto niin miksi pysyvät piilossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos heillä niin hyvä itsetunto niin miksi pysyvät piilossa?

        Pieni rintaisia on uimarannat pulloillaan.
        Jos jotain pitää hävetä niin sinun typerää käytöstäsi kuulostat pikku kakaralta vaikka taidat olla aikuinen. Käyttäytyisit sen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni rintaisia on uimarannat pulloillaan.
        Jos jotain pitää hävetä niin sinun typerää käytöstäsi kuulostat pikku kakaralta vaikka taidat olla aikuinen. Käyttäytyisit sen mukaan.

        Kyllä se on tämä kuukautistyttö. Sillä on pienet tissit ja aina olisi halunnut isot mutta ei saanut. Kateellinen ystävilleen joilla isot tissit. Siksi vihaa naisia palstallakin ja puhuu ilkeyksiä heistä. Lapsen asteelle jäännyt ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on tämä kuukautistyttö. Sillä on pienet tissit ja aina olisi halunnut isot mutta ei saanut. Kateellinen ystävilleen joilla isot tissit. Siksi vihaa naisia palstallakin ja puhuu ilkeyksiä heistä. Lapsen asteelle jäännyt ilmeisesti.

        Mikä ihmeen kuukautistyttö? Pidän kroppani hyvässä kunnossa ja ihailen sitä joka päivä. Peppu ja rinnat on tarpeeksi isoja ja vyötärönympärys laiha. Siinä vaiheessa kun ei enää nauti katsoa kroppaansa peilistä, on jo kiire laihduttamaan.
        Mitä pieniin rintoihin tulee, jostain syystä en tunne yhtäkään jolla sellaiset olisi. Ystäväni ovat "seksipommeja" niinkuin minäkin. Sen tiedän että yhdellä naisystävälläni (on artisti) on silikonit mutten tiedä millaiset rinnat hänellä alunperin oli. Itsetunto-ongelmia on rumilla ja pienirintaisilla, ei meillä jotka olemme erittäin tyytyväisiä ulkonäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni rintaisia on uimarannat pulloillaan.
        Jos jotain pitää hävetä niin sinun typerää käytöstäsi kuulostat pikku kakaralta vaikka taidat olla aikuinen. Käyttäytyisit sen mukaan.

        En ole koskaan edes nähnyt pienirintaista, en ymmärrä miten niitä voi olla uimarannat pullollaan? Ei ainakaan täällä stadissa missä ihmiset panostavat ulkonäköön siitä syystä että on kokoajan lukuisten silmäparien alla.

        Maalla voi olla vähän eri asia kun siellä ajatellaan että kaikilla on lupa olla ruma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan edes nähnyt pienirintaista, en ymmärrä miten niitä voi olla uimarannat pullollaan? Ei ainakaan täällä stadissa missä ihmiset panostavat ulkonäköön siitä syystä että on kokoajan lukuisten silmäparien alla.

        Maalla voi olla vähän eri asia kun siellä ajatellaan että kaikilla on lupa olla ruma.

        Voi teidän kanssanne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan edes nähnyt pienirintaista, en ymmärrä miten niitä voi olla uimarannat pullollaan? Ei ainakaan täällä stadissa missä ihmiset panostavat ulkonäköön siitä syystä että on kokoajan lukuisten silmäparien alla.

        Maalla voi olla vähän eri asia kun siellä ajatellaan että kaikilla on lupa olla ruma.

        Noin kovillekko ottaa kun jotkut pitävät pienistä rinnoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin kovillekko ottaa kun jotkut pitävät pienistä rinnoista?

        Sillon kai tykkää naisista joita ei näy...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillon kai tykkää naisista joita ei näy...

        Uskon että rannoille menevät myös pieni- ja normaalirintaiset. Tuskin hki on pelkästään isoryntäisiä täynnä. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon kai tykkää naisista joita ei näy...

        Näkyy sen verran mitä näkyy.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Uskon että rannoille menevät myös pieni- ja normaalirintaiset. Tuskin hki on pelkästään isoryntäisiä täynnä. 😅

        Iso rintaiselle otti koville ei kestä että on miehiä jotka pitävät kaiken kokoisista eikä vain osoista nolo ämmä. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iso rintaiselle otti koville ei kestä että on miehiä jotka pitävät kaiken kokoisista eikä vain osoista nolo ämmä. 🤣

        On erikoista. 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On erikoista. 😅

        Erikoista ja todella noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso rintaiselle otti koville ei kestä että on miehiä jotka pitävät kaiken kokoisista eikä vain osoista nolo ämmä. 🤣

        Johan täällä on todettu että minulla keskikokoiset rinnat eikä ota koville. :D


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Uskon että rannoille menevät myös pieni- ja normaalirintaiset. Tuskin hki on pelkästään isoryntäisiä täynnä. 😅

        Jos on pienet rinnat niin otetaan silikonit että kehtaa näyttäytyäkin. Miltäköhän pienet rinnat näyttäisi edes bikineissä? Täällä meinaan käytetään bikinejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on pienet rinnat niin otetaan silikonit että kehtaa näyttäytyäkin. Miltäköhän pienet rinnat näyttäisi edes bikineissä? Täällä meinaan käytetään bikinejä.

        Pienissä ei ole mitään hävettävää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Pienissä ei ole mitään hävettävää.

        Ei varmasti. Kukaan ei vaan kehtaa niitä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on pienet rinnat niin otetaan silikonit että kehtaa näyttäytyäkin. Miltäköhän pienet rinnat näyttäisi edes bikineissä? Täällä meinaan käytetään bikinejä.

        On naisia joille pienuus ei ole ongelma.😊
        Silikoneja ei missään nimessä kenenkään kannata ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan täällä on todettu että minulla keskikokoiset rinnat eikä ota koville. :D

        Keskikokoiset eivät ole isot. No lopeta sitten pieni rintaisten haukkuminen koska sillä vain näytät sen että et kestä sitä että juuri sinun miehesi niistä pienistäkin rinnoista tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskikokoiset eivät ole isot. No lopeta sitten pieni rintaisten haukkuminen koska sillä vain näytät sen että et kestä sitä että juuri sinun miehesi niistä pienistäkin rinnoista tykkää.

        Mitä hittoa? Kyllä minulla on ollut mies joka pitää isoista (tässä tapauksessa d e keskikoinen) rinnoista. Jotkut tarkoituksella haluaa naisen jolla huono itsetunto ja joka häpeää pieniä rintoja ja pysyy syrjässä, sellaista naista on helpompi hallita. Meidän muodokkaiden perässä taas ihan ulkonäönkin takia ollaan eli vaatii mieheltä itsetuntoa olla hyväkroppaisen naisen kanssa kun tietää jo valmiiksi että muutkin sitä takapuolta ihailee. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        On naisia joille pienuus ei ole ongelma.😊
        Silikoneja ei missään nimessä kenenkään kannata ottaa.

        Se kertoo hyvästä itsetunnosta. Pieni on sievää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen kuukautistyttö? Pidän kroppani hyvässä kunnossa ja ihailen sitä joka päivä. Peppu ja rinnat on tarpeeksi isoja ja vyötärönympärys laiha. Siinä vaiheessa kun ei enää nauti katsoa kroppaansa peilistä, on jo kiire laihduttamaan.
        Mitä pieniin rintoihin tulee, jostain syystä en tunne yhtäkään jolla sellaiset olisi. Ystäväni ovat "seksipommeja" niinkuin minäkin. Sen tiedän että yhdellä naisystävälläni (on artisti) on silikonit mutten tiedä millaiset rinnat hänellä alunperin oli. Itsetunto-ongelmia on rumilla ja pienirintaisilla, ei meillä jotka olemme erittäin tyytyväisiä ulkonäköön.

        Olet varmasti aika nuori nainen, muuta selitystä en löydä kirjoituksellesi.
        En oikeasti tunne itse ketään naista joka ajattelisi noin ulkonäkökeskeisesti ja tunnen hyvin paljon naisia.
        Jotenkin en vaan voi ymmärtää ajatus tapaasi, tai toisaalta ehkä, koska olet tämän ajan nuori, nuori ajassa , jossa some on täynnä pyllyä ja tissiä.
        Itse en nuorena edes koskaan ajatellut, miltä vartaloni näyttää, se oli se mikä oli, mutta maailma oli kovin erilainen ollessani nuori.

        Entäpä jos saat rintasyövän. Minun paras ystäväni kuoli rintasyöpään ja eikä ollut kuollessaan vanha. Minulla oli myös työkaveri, joka kuoli alle nelikymppisenä pienten lasten äitinä ärhäkkään rintasyöpään.

        Itse ajattelen että rinnat ovat naisella lapsen ruokintaa varten. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta niin sen näen.
        Minua hirvittää jotenkin tämä maailma tänä päivänä, kun kaikki on mennyt niin ulkonäkö keskeiseksi.
        Ei millään pahalla ymmärrän että olet vielä nuori ja olet tämän ajan lapsi. Suosittelen silti että käytät kropastasi enemmän aivoja ja sydäntäsi kuin ajattelemalla vain ulkonäköäsi.
        Mukavaa päivänjatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hittoa? Kyllä minulla on ollut mies joka pitää isoista (tässä tapauksessa d e keskikoinen) rinnoista. Jotkut tarkoituksella haluaa naisen jolla huono itsetunto ja joka häpeää pieniä rintoja ja pysyy syrjässä, sellaista naista on helpompi hallita. Meidän muodokkaiden perässä taas ihan ulkonäönkin takia ollaan eli vaatii mieheltä itsetuntoa olla hyväkroppaisen naisen kanssa kun tietää jo valmiiksi että muutkin sitä takapuolta ihailee. :D

        D ja e on isoja eikä mitään keskikoisia tyhmä.
        Sinä niitä isoja rintoja näytät häpeävän kun et kestä että ketjussa kehuttiin myös pieniä rintoja. En ymmärrä miksi jauhat kun ei minua häiritse että isoista joku tykkää. Tykkäähän H yms kupeistakin jotkut sinun rintasi niihin verattuna ovat varmaan sitten pienet vaikkei pienissä mitään vikaa olekkaan. 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti aika nuori nainen, muuta selitystä en löydä kirjoituksellesi.
        En oikeasti tunne itse ketään naista joka ajattelisi noin ulkonäkökeskeisesti ja tunnen hyvin paljon naisia.
        Jotenkin en vaan voi ymmärtää ajatus tapaasi, tai toisaalta ehkä, koska olet tämän ajan nuori, nuori ajassa , jossa some on täynnä pyllyä ja tissiä.
        Itse en nuorena edes koskaan ajatellut, miltä vartaloni näyttää, se oli se mikä oli, mutta maailma oli kovin erilainen ollessani nuori.

        Entäpä jos saat rintasyövän. Minun paras ystäväni kuoli rintasyöpään ja eikä ollut kuollessaan vanha. Minulla oli myös työkaveri, joka kuoli alle nelikymppisenä pienten lasten äitinä ärhäkkään rintasyöpään.

        Itse ajattelen että rinnat ovat naisella lapsen ruokintaa varten. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta niin sen näen.
        Minua hirvittää jotenkin tämä maailma tänä päivänä, kun kaikki on mennyt niin ulkonäkö keskeiseksi.
        Ei millään pahalla ymmärrän että olet vielä nuori ja olet tämän ajan lapsi. Suosittelen silti että käytät kropastasi enemmän aivoja ja sydäntäsi kuin ajattelemalla vain ulkonäköäsi.
        Mukavaa päivänjatkoa.

        Olen keski-ikäinen. Mitä ihmeen lasta pitäisi ruokkia, kadulta kidnapata lapsi ja alkaa ruokkimaan? Ei kukaan fiksu nykypäivänä tee enää lapsia ja jos tekeekin niin jättää imettämisen väliin ettei tarvitse siksi mennä rintaleikkaukseen että on imettänyt ja pilannut rintansa

        Minulla perheenjäsen kuoli rintasyöpään. Jos näin käy niin sitten joko kuollaan tai rakennetaan uusi rinta. Sellaista elämä. Ikinä ei voi tietää mitä tulee vastaan.
        Jo ihan oman terveydenkin takia kannattaisi sitä vatsaansa katsoa peilistä joka päivä ettei käy niin että yhtäkkiä onkin ylipainoa kun ei ole välittänyt itsestään. Toki muidenkin takia on kohteliasta näyttää hyvältä ja pukeutua hyvin. Terveys kuitenkin tärkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        D ja e on isoja eikä mitään keskikoisia tyhmä.
        Sinä niitä isoja rintoja näytät häpeävän kun et kestä että ketjussa kehuttiin myös pieniä rintoja. En ymmärrä miksi jauhat kun ei minua häiritse että isoista joku tykkää. Tykkäähän H yms kupeistakin jotkut sinun rintasi niihin verattuna ovat varmaan sitten pienet vaikkei pienissä mitään vikaa olekkaan. 🤣🤣🤣🤣

        Joku tässä ketjussa aiemmin sano että d on keskikokoinen. Itselleni on se ja sama onko se iso vai koska olen nyt 100% tyytyväinen rintoihini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keski-ikäinen. Mitä ihmeen lasta pitäisi ruokkia, kadulta kidnapata lapsi ja alkaa ruokkimaan? Ei kukaan fiksu nykypäivänä tee enää lapsia ja jos tekeekin niin jättää imettämisen väliin ettei tarvitse siksi mennä rintaleikkaukseen että on imettänyt ja pilannut rintansa

        Minulla perheenjäsen kuoli rintasyöpään. Jos näin käy niin sitten joko kuollaan tai rakennetaan uusi rinta. Sellaista elämä. Ikinä ei voi tietää mitä tulee vastaan.
        Jo ihan oman terveydenkin takia kannattaisi sitä vatsaansa katsoa peilistä joka päivä ettei käy niin että yhtäkkiä onkin ylipainoa kun ei ole välittänyt itsestään. Toki muidenkin takia on kohteliasta näyttää hyvältä ja pukeutua hyvin. Terveys kuitenkin tärkein.

        Sikonit eivät paranna terveyttä vaan huonontavat. Ja ovat ne kyllä helvetin rumatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tässä ketjussa aiemmin sano että d on keskikokoinen. Itselleni on se ja sama onko se iso vai koska olen nyt 100% tyytyväinen rintoihini.

        Saat olla.
        T:aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keski-ikäinen. Mitä ihmeen lasta pitäisi ruokkia, kadulta kidnapata lapsi ja alkaa ruokkimaan? Ei kukaan fiksu nykypäivänä tee enää lapsia ja jos tekeekin niin jättää imettämisen väliin ettei tarvitse siksi mennä rintaleikkaukseen että on imettänyt ja pilannut rintansa

        Minulla perheenjäsen kuoli rintasyöpään. Jos näin käy niin sitten joko kuollaan tai rakennetaan uusi rinta. Sellaista elämä. Ikinä ei voi tietää mitä tulee vastaan.
        Jo ihan oman terveydenkin takia kannattaisi sitä vatsaansa katsoa peilistä joka päivä ettei käy niin että yhtäkkiä onkin ylipainoa kun ei ole välittänyt itsestään. Toki muidenkin takia on kohteliasta näyttää hyvältä ja pukeutua hyvin. Terveys kuitenkin tärkein.

        Herran jestas, en voi millään uskoa, että keski- ikäinen nainen ajattelee noin, luulin että olet lapsi.
        Imettäminen on jokaisen äidin oma asia, itse olen imettänyt, ja vielä pitkään. En ole ikinä sen kummemmin ajatellut rintojani, että miltä ne näyttää. Ne on sellaiset kuin on ja saa ollakin.
        Saanko kysyä, miksi rinnat ja niident koko ovat sinulle noin tärkeät, kun en voi edes naisena sitä ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keski-ikäinen. Mitä ihmeen lasta pitäisi ruokkia, kadulta kidnapata lapsi ja alkaa ruokkimaan? Ei kukaan fiksu nykypäivänä tee enää lapsia ja jos tekeekin niin jättää imettämisen väliin ettei tarvitse siksi mennä rintaleikkaukseen että on imettänyt ja pilannut rintansa

        Minulla perheenjäsen kuoli rintasyöpään. Jos näin käy niin sitten joko kuollaan tai rakennetaan uusi rinta. Sellaista elämä. Ikinä ei voi tietää mitä tulee vastaan.
        Jo ihan oman terveydenkin takia kannattaisi sitä vatsaansa katsoa peilistä joka päivä ettei käy niin että yhtäkkiä onkin ylipainoa kun ei ole välittänyt itsestään. Toki muidenkin takia on kohteliasta näyttää hyvältä ja pukeutua hyvin. Terveys kuitenkin tärkein.

        Silloin olet vielä nolompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikonit eivät paranna terveyttä vaan huonontavat. Ja ovat ne kyllä helvetin rumatkin.

        Ei minulla ole silikoneja vaan ihan luomut. Mitä kateellisena hourit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran jestas, en voi millään uskoa, että keski- ikäinen nainen ajattelee noin, luulin että olet lapsi.
        Imettäminen on jokaisen äidin oma asia, itse olen imettänyt, ja vielä pitkään. En ole ikinä sen kummemmin ajatellut rintojani, että miltä ne näyttää. Ne on sellaiset kuin on ja saa ollakin.
        Saanko kysyä, miksi rinnat ja niident koko ovat sinulle noin tärkeät, kun en voi edes naisena sitä ymmärtää.

        Jos sinäkin tai joku joka päivä kuvaa rintoja ja persettä niin eiköhän sillä ole vähän väliä miltä ne näyttää? :D
        En ole pätkääkään pinnallinen ihminen. Tottakai rakastan kehoani muttei se ole millään tapaa "elämäni sisältö".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran jestas, en voi millään uskoa, että keski- ikäinen nainen ajattelee noin, luulin että olet lapsi.
        Imettäminen on jokaisen äidin oma asia, itse olen imettänyt, ja vielä pitkään. En ole ikinä sen kummemmin ajatellut rintojani, että miltä ne näyttää. Ne on sellaiset kuin on ja saa ollakin.
        Saanko kysyä, miksi rinnat ja niident koko ovat sinulle noin tärkeät, kun en voi edes naisena sitä ymmärtää.

        Sinäkin olet luultavasti nähnyt kuviani lehdessä. Aina kannattaa pitää huolta ulkonäöstä koska se avaa paljon ovia ja =rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole silikoneja vaan ihan luomut. Mitä kateellisena hourit?

        Sanoin vain kun joku silikoneista puhui en ole kateellinen pidä hinkkis minä pidän omani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinäkin tai joku joka päivä kuvaa rintoja ja persettä niin eiköhän sillä ole vähän väliä miltä ne näyttää? :D
        En ole pätkääkään pinnallinen ihminen. Tottakai rakastan kehoani muttei se ole millään tapaa "elämäni sisältö".

        Miksi niitä pitäisi kuvata? Oletko joku porno tähti ilman paitaa? Se on kyllä sitten jo lutkahtavaa. Tuskin kukaan juuri rintoja tarkoituksella kuvaa. Vai tarkoititko porno lehteä siinä on ilman vaatteita ja tietääkseni niitä pieniä rintoja on myös siellä vaikket sinä tykkäisikään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitä pitäisi kuvata? Oletko joku porno tähti ilman paitaa? Se on kyllä sitten jo lutkahtavaa. Tuskin kukaan juuri rintoja tarkoituksella kuvaa. Vai tarkoititko porno lehteä siinä on ilman vaatteita ja tietääkseni niitä pieniä rintoja on myös siellä vaikket sinä tykkäisikään.

        On tämä hauskaa, kun saan ilmoituksia tästä tissiväittelystä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet luultavasti nähnyt kuviani lehdessä. Aina kannattaa pitää huolta ulkonäöstä koska se avaa paljon ovia ja =rahaa.

        Kun kerta olet malli, niin voin jollakin tasolla ymmärtää tuon ylenmääräisen ulkonäköön keskittymisen.
        Sen miten olet tähän kirjoitellut, antaa kyllä sinusta kovin pinnallisen kuvan.
        Itseäni noi ulkonäkö asiat eivät ole koskaan kovin paljon kiinnostaneet ja pidän tämän päivän ulkonäkö keskeistä maailmaa hyvin pinnallisena. En oikeastaan voi ymmärtää sellaista, että ainoa mikä ihmisessä merkitsee on ulkonäkö, se mitä ihminen on sisäisesti kiinnostaa minua huomattavan paljon enemmän.
        Olen itsekin keski- ikäinen nainen ja olen huomannut että mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän pinnalliset asiat kiinnostavat.
        Me elämme varmaan hyvin erilaista elämää, rahan tekeminen ei ole koskaan kiinnostanut minua. Minulle riittää se että tulee toimeen jotenkin, en kaipaa materiaa, luxusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitä pitäisi kuvata? Oletko joku porno tähti ilman paitaa? Se on kyllä sitten jo lutkahtavaa. Tuskin kukaan juuri rintoja tarkoituksella kuvaa. Vai tarkoititko porno lehteä siinä on ilman vaatteita ja tietääkseni niitä pieniä rintoja on myös siellä vaikket sinä tykkäisikään.

        Missä lukee että ilman vaatteita kukaan on? Onkohan sinulla hieeeeman likainen mielikuvitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerta olet malli, niin voin jollakin tasolla ymmärtää tuon ylenmääräisen ulkonäköön keskittymisen.
        Sen miten olet tähän kirjoitellut, antaa kyllä sinusta kovin pinnallisen kuvan.
        Itseäni noi ulkonäkö asiat eivät ole koskaan kovin paljon kiinnostaneet ja pidän tämän päivän ulkonäkö keskeistä maailmaa hyvin pinnallisena. En oikeastaan voi ymmärtää sellaista, että ainoa mikä ihmisessä merkitsee on ulkonäkö, se mitä ihminen on sisäisesti kiinnostaa minua huomattavan paljon enemmän.
        Olen itsekin keski- ikäinen nainen ja olen huomannut että mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän pinnalliset asiat kiinnostavat.
        Me elämme varmaan hyvin erilaista elämää, rahan tekeminen ei ole koskaan kiinnostanut minua. Minulle riittää se että tulee toimeen jotenkin, en kaipaa materiaa, luxusta.

        Tietenkään ulkonäkö ei ole tärkeintä vaan ihmisen arvomaailma ja ihmisen luonne. Jos on terve ja rakastaa itseään niin se hyvä ulkonäkö tulee ihan automaattisesti kun urheilee ja hoitaa itseään. En edes tunne ihmisiä joille terveys ja ulkonäkö ei olisi tärkeitä. Se näkyy kyllä päällepäin kuka välittää itsestään ja muista ja kuka ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkään ulkonäkö ei ole tärkeintä vaan ihmisen arvomaailma ja ihmisen luonne. Jos on terve ja rakastaa itseään niin se hyvä ulkonäkö tulee ihan automaattisesti kun urheilee ja hoitaa itseään. En edes tunne ihmisiä joille terveys ja ulkonäkö ei olisi tärkeitä. Se näkyy kyllä päällepäin kuka välittää itsestään ja muista ja kuka ei.

        Eipä se nyt noin mustavalkoista ole.
        Ajattelepa vaikka monen pienen lapsen äitiä, joka kenties käy töissä, siihen sitten kotihommat päälle. Siinä ei kyllä hirveästi ole aikaa urheilulle ja kuntoilulle.
        Ei aikaa huolehtia ulkonäöstään samalla lailla kuin petheettömän ihmisen.
        Sairauksia saattaa silti tulla, vaikka olisit kuinka terveellistä elämää viettänyt. On sairauksia, jotka rajoittavat tai jopa kokonaan estävät liikunnan.
        Elämä ei ole noin yksinkertaista, että kaikilla olisi mahdollisuuksia, aikaa tai rahaa keskittyä niin hirveästi oman itsensä ja ulkonäkönsä huoltoon.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On tämä hauskaa, kun saan ilmoituksia tästä tissiväittelystä 😅

        Nyt en ymmärtänyt mutta eipä tuo haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerta olet malli, niin voin jollakin tasolla ymmärtää tuon ylenmääräisen ulkonäköön keskittymisen.
        Sen miten olet tähän kirjoitellut, antaa kyllä sinusta kovin pinnallisen kuvan.
        Itseäni noi ulkonäkö asiat eivät ole koskaan kovin paljon kiinnostaneet ja pidän tämän päivän ulkonäkö keskeistä maailmaa hyvin pinnallisena. En oikeastaan voi ymmärtää sellaista, että ainoa mikä ihmisessä merkitsee on ulkonäkö, se mitä ihminen on sisäisesti kiinnostaa minua huomattavan paljon enemmän.
        Olen itsekin keski- ikäinen nainen ja olen huomannut että mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän pinnalliset asiat kiinnostavat.
        Me elämme varmaan hyvin erilaista elämää, rahan tekeminen ei ole koskaan kiinnostanut minua. Minulle riittää se että tulee toimeen jotenkin, en kaipaa materiaa, luxusta.

        Tämä on hyvä kommentti.
        T:aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä lukee että ilman vaatteita kukaan on? Onkohan sinulla hieeeeman likainen mielikuvitus?

        Ei missään minä kysyin sitä sulta kysymysmerkki tarkoittaa kysymystä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On tämä hauskaa, kun saan ilmoituksia tästä tissiväittelystä 😅

        No niin kai saat, kun aloitus on sinun tekemäsi ja yleensä kommentoit vähintään kerran näihin kakkapostauksiisi rekisteröidyllä nimimerkillä, että olet välittömästi tietoinen jos keskustelu esimerkiksi tästä tärkeästä aiheesta jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin olet vielä nolompi.

        Sinä se tässä se nolo taidat olla kun alennut kerta toisensa jälkeen keskustelemaan sinua kuusilla vedättävän miehen kanssa, ilmeisesti siksi koska sinulle on tärkeää nostaa omaa itsetuntoasi nimenomaan toisten naisten kustannuksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin kai saat, kun aloitus on sinun tekemäsi ja yleensä kommentoit vähintään kerran näihin kakkapostauksiisi rekisteröidyllä nimimerkillä, että olet välittömästi tietoinen jos keskustelu esimerkiksi tästä tärkeästä aiheesta jatkuu

        Ei ole prinssin tekemä aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos heillä niin hyvä itsetunto niin miksi pysyvät piilossa?

        Jos ovat niin paljon älykkäämpiä etteivät mene rannalle hakemaan ihosyöpää? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen kuukautistyttö? Pidän kroppani hyvässä kunnossa ja ihailen sitä joka päivä. Peppu ja rinnat on tarpeeksi isoja ja vyötärönympärys laiha. Siinä vaiheessa kun ei enää nauti katsoa kroppaansa peilistä, on jo kiire laihduttamaan.
        Mitä pieniin rintoihin tulee, jostain syystä en tunne yhtäkään jolla sellaiset olisi. Ystäväni ovat "seksipommeja" niinkuin minäkin. Sen tiedän että yhdellä naisystävälläni (on artisti) on silikonit mutten tiedä millaiset rinnat hänellä alunperin oli. Itsetunto-ongelmia on rumilla ja pienirintaisilla, ei meillä jotka olemme erittäin tyytyväisiä ulkonäköön.

        Isot rinnat on kivat nuorena, mutta kun vanhetessa alkaa paikat valua niin ne ei näytäkään enää niin kivoilta. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen kuukautistyttö? Pidän kroppani hyvässä kunnossa ja ihailen sitä joka päivä. Peppu ja rinnat on tarpeeksi isoja ja vyötärönympärys laiha. Siinä vaiheessa kun ei enää nauti katsoa kroppaansa peilistä, on jo kiire laihduttamaan.
        Mitä pieniin rintoihin tulee, jostain syystä en tunne yhtäkään jolla sellaiset olisi. Ystäväni ovat "seksipommeja" niinkuin minäkin. Sen tiedän että yhdellä naisystävälläni (on artisti) on silikonit mutten tiedä millaiset rinnat hänellä alunperin oli. Itsetunto-ongelmia on rumilla ja pienirintaisilla, ei meillä jotka olemme erittäin tyytyväisiä ulkonäköön.

        Juuri tuollaisten ihmisten takia esim nuorelle tytöllä/naiselle voi tulla itsetunto ongelmia jos joutuu jossain tuollaista kuuntelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on pienet rinnat niin otetaan silikonit että kehtaa näyttäytyäkin. Miltäköhän pienet rinnat näyttäisi edes bikineissä? Täällä meinaan käytetään bikinejä.

        Mitä luulet että minkäläinen itsetunto on esim kun Amerikassa suositaa silikoni rintoja niin nuorilla tytöillä jos esim kotoa tulee sellaista palautetta että tarpeeksi kauan kun jankutetaan nuori ajattelee että hänen pitää kelvatakseen hankkia silikonit. Jotkut amerikkalais naiset ovat poistattaneet silikonit.
        Annetaan kaikkien olla sellaisia kuin he ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hittoa? Kyllä minulla on ollut mies joka pitää isoista (tässä tapauksessa d e keskikoinen) rinnoista. Jotkut tarkoituksella haluaa naisen jolla huono itsetunto ja joka häpeää pieniä rintoja ja pysyy syrjässä, sellaista naista on helpompi hallita. Meidän muodokkaiden perässä taas ihan ulkonäönkin takia ollaan eli vaatii mieheltä itsetuntoa olla hyväkroppaisen naisen kanssa kun tietää jo valmiiksi että muutkin sitä takapuolta ihailee. :D

        Selvennäppäs vähän tarkoitatko että kaikilla pieni rintaisilla on huono itsetunto sinun mielestäsi? Jos olet sellaista mieltä niin olet itseäsi täynnä etkä anna muille ihmisille sijaa elämässäsi. Minä en ole koskaan hävennyt piäniä rintojani.


    • Anonyymi

      Omiin rintoihin voi aika vähän vaikuttaa, jollei puhuta leikkauksista tai merkittävistä painon/kehonkoostumuksen muutoksista, joten mihin se vaikuttaa mitä mieltä miehet ovat rinnoista? Onko tämä jotain itsevarmuuden pönkittämistä kerjäämällä miehiltä kehuja, miten tietynlaiset rinnat ovat parhaat? Jos mies ei pidä minusta, koska rintani eivät kelpaa hänelle, niin ei sellaisessa miehessä kyllä kovin paljoa menetä. Toistaiseksi kaikki miehet ovat pitäneet rinnoistani ihan vain, koska ne ovat juuri minun rintani eli osa naista, josta he ovat välittäneet.

      Mielestäni kaikenlaiset rinnat ovat ihania. Ne ovat kaunis osa naisen kehoa, jonka pääasiallisena tehtävänä on lapsen ruokkiminen. Toki rinnat ovat eroottisetkin, ne voivat tuottaa valtavasti seksuaalista nautintoa, mutta en pidä siitä, miten vahvasti rintoja seksualisoidaan nykypäivänä. Vähempikin hypetys riittäisi..

      • Anonyymi

        En minä mitään kehuja kalastellut sinäkö olet ainut joka saa tehdä rintoihin koskevan aloituksen?
        Muistaakseni joku tänne palstalle tehnyt aikaisemminkin aloituksen että tykkääkö joku isoista rinnoista ja minä kysyin vain että minkälaisista rinnoista miehet tykkää ja eri miehet vastasivatkin mieltymyksiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään kehuja kalastellut sinäkö olet ainut joka saa tehdä rintoihin koskevan aloituksen?
        Muistaakseni joku tänne palstalle tehnyt aikaisemminkin aloituksen että tykkääkö joku isoista rinnoista ja minä kysyin vain että minkälaisista rinnoista miehet tykkää ja eri miehet vastasivatkin mieltymyksiään.

        En minä ole tehnyt eläissäni yhtäkään rintoihin liittyvää aloitusta.

        Et vastannut kuitenkaan kysymykseen. Mitä väliä sillä on, mitä mieltä miehet ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole tehnyt eläissäni yhtäkään rintoihin liittyvää aloitusta.

        Et vastannut kuitenkaan kysymykseen. Mitä väliä sillä on, mitä mieltä miehet ovat?

        Et sinä mutta joku on tehnyt empä yhtään ihmettele jos on tuo joka takertui siihen että jotkut miehet pitävät pienistä. Tein ihan huvikseni aloituksen ei mitään kummempaa syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mutta joku on tehnyt empä yhtään ihmettele jos on tuo joka takertui siihen että jotkut miehet pitävät pienistä. Tein ihan huvikseni aloituksen ei mitään kummempaa syytä.

        Mä en edes tiedä kuka takertu pieniin rintoihin. Tääl ilosesti sekasin ihmiset vastaa toisilleen, ei siis keskustella saman kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en edes tiedä kuka takertu pieniin rintoihin. Tääl ilosesti sekasin ihmiset vastaa toisilleen, ei siis keskustella saman kanssa.

        No empä niin ole luullutkaan että yksi ja sama vastailee. Sekin on hyvin mahdollista että tuo joka kirjoittaa rinnoista niin että kaikkien miesten pitäisi pitää vain isoista. Voi hyvinkin olla mies jos hän kuuluu niihin miehiin jotka pitävät vain isoista mutta pitää antaa muiden mielipiteillekin sijaa. Tämä nyt on vain arvelua mutta jotenkin tuntuisi että kukaan nainen ei ole noin lapselinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mutta joku on tehnyt empä yhtään ihmettele jos on tuo joka takertui siihen että jotkut miehet pitävät pienistä. Tein ihan huvikseni aloituksen ei mitään kummempaa syytä.

        Eli halusit vain jutustella rinnoista, vaikka sinulla ei ole mitään erityistä syytä jutustella rinnoista. Got it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli halusit vain jutustella rinnoista, vaikka sinulla ei ole mitään erityistä syytä jutustella rinnoista. Got it.

        Aloituksessa lukee sisältö koita sinä got it. Kyllä pieni rintanenkin voi jutella rinnoista rinta kategoria on laaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa lukee sisältö koita sinä got it. Kyllä pieni rintanenkin voi jutella rinnoista rinta kategoria on laaja.

        Aloituksessa kysytään miehiltä, että minkälaisista rinnoista he pitävät. Minä kysyin, mitä merkitystä sillä on. Sinä vastasit, että teit aloituksen huviksesi eli silloin sinulla ei ilmeisesti ole mitään erityistä syytä keskustella rinnoista, kunhan huviksesi juttelet kuten itse asian ilmaisit. Hain sitä, että onko aloituksen taustalla esim jotain sellaista, että olet saanut negatiivista kommenttia rinnoistasi tai muuta, mikä on herättänyt tarvetta keskustella miesten mielipiteistä rintoihin liittyen, mutta sellaista ei ilmeisestikään ollut.

        Turha tätä kuitenkaan enempää jatkaa, toivottelen mukavia keskusteluhetkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No empä niin ole luullutkaan että yksi ja sama vastailee. Sekin on hyvin mahdollista että tuo joka kirjoittaa rinnoista niin että kaikkien miesten pitäisi pitää vain isoista. Voi hyvinkin olla mies jos hän kuuluu niihin miehiin jotka pitävät vain isoista mutta pitää antaa muiden mielipiteillekin sijaa. Tämä nyt on vain arvelua mutta jotenkin tuntuisi että kukaan nainen ei ole noin lapselinen.

        En ole löytänyt edes ketään joka väittäisi että kaikkien miesten pitäisi tykätä isoista rinnoista. :D Kyllä ootte sekopäistä sakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa kysytään miehiltä, että minkälaisista rinnoista he pitävät. Minä kysyin, mitä merkitystä sillä on. Sinä vastasit, että teit aloituksen huviksesi eli silloin sinulla ei ilmeisesti ole mitään erityistä syytä keskustella rinnoista, kunhan huviksesi juttelet kuten itse asian ilmaisit. Hain sitä, että onko aloituksen taustalla esim jotain sellaista, että olet saanut negatiivista kommenttia rinnoistasi tai muuta, mikä on herättänyt tarvetta keskustella miesten mielipiteistä rintoihin liittyen, mutta sellaista ei ilmeisestikään ollut.

        Turha tätä kuitenkaan enempää jatkaa, toivottelen mukavia keskusteluhetkiä.

        Ei mitään negatiivista halusin tietää vain mielipiteitä ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole löytänyt edes ketään joka väittäisi että kaikkien miesten pitäisi tykätä isoista rinnoista. :D Kyllä ootte sekopäistä sakkia.

        Tiesin että takerrut tuohon jos joku sanoo että kaikkien pieni rintaisten pitäisi hankkia silikonit niin siihen suuntaan se viittaa.😁
        Olet itse sekopää tykkäät haukkua ja arvostella muita ihmisiä ei ole minun ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin että takerrut tuohon jos joku sanoo että kaikkien pieni rintaisten pitäisi hankkia silikonit niin siihen suuntaan se viittaa.😁
        Olet itse sekopää tykkäät haukkua ja arvostella muita ihmisiä ei ole minun ongelma.

        Joku vetäny herneet nenään jos joku jossain sanonu et silarit laudoille, huh kun on herkkää porukkaa. En oikein vieläkään tiä kuka täällä tappelee ja kenen kanssa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vetäny herneet nenään jos joku jossain sanonu et silarit laudoille, huh kun on herkkää porukkaa. En oikein vieläkään tiä kuka täällä tappelee ja kenen kanssa. :D

        Sinä näytät jatkavan tappelua naiset joilla on pienet rinnat eivät ole lautoja. Pieni rintainen voi olla ihan tyytyväinen omaan kokoonsa.
        Se että ihmisellä on hyvä itsetunto näyttää sulle olevan ongelma mutta koita selvitä.
        Sinä se herneen itse vedit kun hermostuit siitä että jotkut miehet pitävät enemmän pienistä kuin isoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näytät jatkavan tappelua naiset joilla on pienet rinnat eivät ole lautoja. Pieni rintainen voi olla ihan tyytyväinen omaan kokoonsa.
        Se että ihmisellä on hyvä itsetunto näyttää sulle olevan ongelma mutta koita selvitä.
        Sinä se herneen itse vedit kun hermostuit siitä että jotkut miehet pitävät enemmän pienistä kuin isoista.

        En ole missään vaiheessa hermostunut sellaisesta. : D Olen erittäin tyytyväinen omiin tisseihin ja miestarjontaan. :D Jostain syystä en tunne yhden yhtä naista jolla olisi pienet rinnat. En ole koskaan ollut sängyssä naisen kanssa joten minulle on se ja sama miltä muut naiset alasti näyttävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa hermostunut sellaisesta. : D Olen erittäin tyytyväinen omiin tisseihin ja miestarjontaan. :D Jostain syystä en tunne yhden yhtä naista jolla olisi pienet rinnat. En ole koskaan ollut sängyssä naisen kanssa joten minulle on se ja sama miltä muut naiset alasti näyttävät.

        Koita pitää oma mielipide mutta anna muiden olla myös omaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa hermostunut sellaisesta. : D Olen erittäin tyytyväinen omiin tisseihin ja miestarjontaan. :D Jostain syystä en tunne yhden yhtä naista jolla olisi pienet rinnat. En ole koskaan ollut sängyssä naisen kanssa joten minulle on se ja sama miltä muut naiset alasti näyttävät.

        Kyllä sulla tarinamies vaan juttua taas pukkaa, on se vaan hyvä, että olet tällaisilta tuttavuuksilta välttynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näytät jatkavan tappelua naiset joilla on pienet rinnat eivät ole lautoja. Pieni rintainen voi olla ihan tyytyväinen omaan kokoonsa.
        Se että ihmisellä on hyvä itsetunto näyttää sulle olevan ongelma mutta koita selvitä.
        Sinä se herneen itse vedit kun hermostuit siitä että jotkut miehet pitävät enemmän pienistä kuin isoista.

        Todellakin tämän provoilevan miehen pahin painajainen on naisten hyvä itsetunto. Toivottavasti et oikeasti kuvitellut matsaavasi jonkun naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No empä niin ole luullutkaan että yksi ja sama vastailee. Sekin on hyvin mahdollista että tuo joka kirjoittaa rinnoista niin että kaikkien miesten pitäisi pitää vain isoista. Voi hyvinkin olla mies jos hän kuuluu niihin miehiin jotka pitävät vain isoista mutta pitää antaa muiden mielipiteillekin sijaa. Tämä nyt on vain arvelua mutta jotenkin tuntuisi että kukaan nainen ei ole noin lapselinen.

        Niinpä, jos ihmisellä on vaan millään järkeä päässä, eikä liiaksi sisäistettyä naisvihaa, niin hän kyllä ymmärtää tällaisen tekstin miehen tavaksi uusintaa naisvihaa esiintymällä netissä esimerkiksi naisena, jonka intohimo on vängätä tissukoiden koosta. Olettamalla naiseksi mahdollistaa tuon naisvihan ympyrän. Siinä, että yksi ja sama vastailee itselleen pääsit jo totuutta lähelle, niin mies nimittäin tekee ja on tehnyt jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa kysytään miehiltä, että minkälaisista rinnoista he pitävät. Minä kysyin, mitä merkitystä sillä on. Sinä vastasit, että teit aloituksen huviksesi eli silloin sinulla ei ilmeisesti ole mitään erityistä syytä keskustella rinnoista, kunhan huviksesi juttelet kuten itse asian ilmaisit. Hain sitä, että onko aloituksen taustalla esim jotain sellaista, että olet saanut negatiivista kommenttia rinnoistasi tai muuta, mikä on herättänyt tarvetta keskustella miesten mielipiteistä rintoihin liittyen, mutta sellaista ei ilmeisestikään ollut.

        Turha tätä kuitenkaan enempää jatkaa, toivottelen mukavia keskusteluhetkiä.

        Ei hyvänen aika kun voi olla ihminen pinnallinen ja lapsellinen kun olettaa kaiken pyörivän miesten mielipiteiden ympärillä, että joku nainen olisi muka niin traumatisoitunut näistä miesten mielipiteistä, että tiedustelisi tästä elämää isommasta aiheesta internetissä. Tämä on selvästi miespuolinen tämä keskustelukaverisi ja sinun oletukset kertoo ennen kaikkea omista arvottamisistasi ja halukkuudesta nähdä toiset naiset. En arvosta ollenkaan tapaasi ajatella.


      • Anonyymi

        ” Onko tämä jotain itsevarmuuden pönkittämistä kerjäämällä miehiltä kehuja, miten tietynlaiset rinnat ovat parhaat? ” Ajattelusi on sikäli absurdia ja teinahtavaa, että ei kukaan täällä anonyymipalstalla varmaankaan pääse siihen ulottuvuuteen, että minkä kokoiset ryntäimet on parhaat. Itselläsi sen sijaan tuntui aloituksen mitätöinnin ja analysoinnin jälkeen riittävän paljon intohimoista tieteeliistä mielipidettä aiheesta. Miksi muuten haluat olettaa miehen aloitusta naisen tekemäksi oletko jotenkin seksistinen ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin tämän provoilevan miehen pahin painajainen on naisten hyvä itsetunto. Toivottavasti et oikeasti kuvitellut matsaavasi jonkun naisen kanssa.

        Heräsin juuri ja te täällä houritte kummallisuuksia. Nainen olen aina ollut vaikka melonit vain tasan 20cm halkaisija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvänen aika kun voi olla ihminen pinnallinen ja lapsellinen kun olettaa kaiken pyörivän miesten mielipiteiden ympärillä, että joku nainen olisi muka niin traumatisoitunut näistä miesten mielipiteistä, että tiedustelisi tästä elämää isommasta aiheesta internetissä. Tämä on selvästi miespuolinen tämä keskustelukaverisi ja sinun oletukset kertoo ennen kaikkea omista arvottamisistasi ja halukkuudesta nähdä toiset naiset. En arvosta ollenkaan tapaasi ajatella.

        Ei pyörikkään mutta yritin sillä karsia lesbot ja homot koska ei minua kiinnosta heidän mielipiteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Onko tämä jotain itsevarmuuden pönkittämistä kerjäämällä miehiltä kehuja, miten tietynlaiset rinnat ovat parhaat? ” Ajattelusi on sikäli absurdia ja teinahtavaa, että ei kukaan täällä anonyymipalstalla varmaankaan pääse siihen ulottuvuuteen, että minkä kokoiset ryntäimet on parhaat. Itselläsi sen sijaan tuntui aloituksen mitätöinnin ja analysoinnin jälkeen riittävän paljon intohimoista tieteeliistä mielipidettä aiheesta. Miksi muuten haluat olettaa miehen aloitusta naisen tekemäksi oletko jotenkin seksistinen ihminen?

        Ei ole kun se oli vain pelkkä keskustelun aihe.
        On täällä sinkku palstalla ennenkin kirjoitettu rinnoista silloin aloitus oli isoista rinnoista niistäkö saa aloituksia jotkut tehdä? Ja kun joku kysyy vain mielipiteitä ja muutama siellä pitää pienistä niin siitä pitää jonkun suuttua. Vaikka suurin osa miehistä pitää isoista niin pienistäkin pitäjiä mahtuu joukkoon. Uskoisin miesten enimmäkseen pitävän kaiken kokoisista. Aloitus koski rintoja mutta muu keho on sitten asia erikseen ja kuuluu tietenkin pakettiin kuin myös ihmisten sisäiset asiatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vetäny herneet nenään jos joku jossain sanonu et silarit laudoille, huh kun on herkkää porukkaa. En oikein vieläkään tiä kuka täällä tappelee ja kenen kanssa. :D

        Ei kukaan muu ole sanonut kuin nyt sinä siinä yllä. Tarkoitin lähinnä tuota ihmistä joka ilkkui pieni rintaisia naisia hän sanoi että jos hänellä olisi itsellään pienet rinnat niin laittaisi silikonit. Ja saisi hän tietenkin sellaiset laittaa jos haluaa mutta se että hän ei pystyisi tai kehtaisi olla pienillä rinnoilla niin se on hänen ongelma. Pieni rintaisella on pienet rinnat mutta ei sen takia tarvi alkaa haukkumaan tuo on lapsellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa kysytään miehiltä, että minkälaisista rinnoista he pitävät. Minä kysyin, mitä merkitystä sillä on. Sinä vastasit, että teit aloituksen huviksesi eli silloin sinulla ei ilmeisesti ole mitään erityistä syytä keskustella rinnoista, kunhan huviksesi juttelet kuten itse asian ilmaisit. Hain sitä, että onko aloituksen taustalla esim jotain sellaista, että olet saanut negatiivista kommenttia rinnoistasi tai muuta, mikä on herättänyt tarvetta keskustella miesten mielipiteistä rintoihin liittyen, mutta sellaista ei ilmeisestikään ollut.

        Turha tätä kuitenkaan enempää jatkaa, toivottelen mukavia keskusteluhetkiä.

        Vastaan uudestaan koska kun sanoin että tein huvikseni tämän aiheisen aloituksen niin oli minulla syy. Halusin yleisesti ottaen vain nähdä että tuleeko pieni rintaisille kehuja ja minlä verran.
        Minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos kehuu jotain.

        Kaikilla on ollut jossain vaiheessa elämää harvoja lukuun ottamatta niin epävarmuutta omasta kehosta tai rinnoista koosta tai sukupuolesta riippumatta varsinkin nuorilla ihmisillä minulla oli nuorena.
        Aikuisena olen sinut rintojeni ja muun kehon kanssa. Itse pidän omista pienistä rinnoistani ja mieheni myös.


    • Anonyymi

      Erittäinkin hyvä kysymys, josta tuli mieleen eräs aika vähän kuin Salatut Elämät mutta jännempi versio: Bates Motel, joka kertoo.. Norman Batesin naismieltymyksistä nuorena siis se psycho-tyyppi joka tykkäsi pukeutua äidikseen...

      Kaikenlaisia katsomisehdotuksia tulee aina kun elokuvaharrastaja olen...

      Nojoo, sitten jossain Andromeda sarjassa, entinen Penthouse-malli, brandy,ledford vai mikä nimi olikaan; Doyle = supervoimakas AI-robottinainen

    • Anonyymi

      Periaatteessa monenlaisista, ja niin malleja kuin kokojakin piisaa. Tykkään että edes jonkinlaiset naisen rinnat mutta ei kärpäslätkät.

      • Anonyymi

        Makunsa kullakin.


    • Anonyymi

      Sellaisista kuin itselleni on kasvanut.
      Kiusallista.

    • Anonyymi

      80F-80G on sopivimmat koot

      • Anonyymi

        Jokaisella sen kokoiset kun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella sen kokoiset kun on.

        Mulla 65A 00100B


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla 65A 00100B

        Jokaisella sen kokoiset kun on.


    • Anonyymi

      Sopivan kokoisista.

    • Kysymys rinnoist on tylsä sillei, et on viel paljon hohdokkaampiki, naisen kaiken kauniimpi. 🌹👀

      • Anonyymi

        Sun mielipiteellä ei ole väliä koska kysymys jos et edelleenkään ymmärtänyt oli miehille ja monet tietävät että olet nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielipiteellä ei ole väliä koska kysymys jos et edelleenkään ymmärtänyt oli miehille ja monet tietävät että olet nainen.

        Ruotsinope aikoinaan kerto, kun silloli ollu oikeen vetelä luokkakaveri. Niitten ope oli sanonu tuskastuneena sille: "Näytä, että olet mies." Ja sit soli näyttäny.

        Netitse ei voi näyttää, niet jäät kyl tuskaan ja vaivaan, mihin harhaisuus sinut on jo pakottanu. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

        Ruotsinope aikoinaan kerto, kun silloli ollu oikeen vetelä luokkakaveri. Niitten ope oli sanonu tuskastuneena sille: "Näytä, että olet mies." Ja sit soli näyttäny.

        Netitse ei voi näyttää, niet jäät kyl tuskaan ja vaivaan, mihin harhaisuus sinut on jo pakottanu. 🌹👀

        Nainen sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielipiteellä ei ole väliä koska kysymys jos et edelleenkään ymmärtänyt oli miehille ja monet tietävät että olet nainen.

        Eipä kyllä ole nainen tämä hahmo ja tämä erikoinen populistinen kehystämisesi (monet tietävät..) antaa viitteitä siitä, että olet se tietty mustamaalaaja joka keksii viikottain uuden mahdollisimman negatiivisen aihion mistä vetää rekeään. Kuitenkin erikoinen ns heteronormatiivinen pööpöily viittaa trollimieheen. Nyt olen hämmentynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kyllä ole nainen tämä hahmo ja tämä erikoinen populistinen kehystämisesi (monet tietävät..) antaa viitteitä siitä, että olet se tietty mustamaalaaja joka keksii viikottain uuden mahdollisimman negatiivisen aihion mistä vetää rekeään. Kuitenkin erikoinen ns heteronormatiivinen pööpöily viittaa trollimieheen. Nyt olen hämmentynyt.

        Olet se mustasukkainen nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kyllä ole nainen tämä hahmo ja tämä erikoinen populistinen kehystämisesi (monet tietävät..) antaa viitteitä siitä, että olet se tietty mustamaalaaja joka keksii viikottain uuden mahdollisimman negatiivisen aihion mistä vetää rekeään. Kuitenkin erikoinen ns heteronormatiivinen pööpöily viittaa trollimieheen. Nyt olen hämmentynyt.

        Aika selkeältähän se näyttää, miksi tänne nettiin kertyy psyykisesti sairaita enemmän, kuin heidän prosenttiosuus on normaalielämässä. Kun on mt-ongelmasta huolimatta sosiaalinen tarve keskustella, mutta irl kukaan ei jaksa kuunnella, niin tulee sitten nettiin, mihin voi tunkeutua pakolla.

        Kun ajattelee harhaisen kannalta, tajuaa ettei hänellä todellakaan ole helppoa. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet se mustasukkainen nainen.

        Minä heräsin vasta. Ei taatusti ole minä.


    • Anonyymi

      Saa avioerot, miten ensin kaikki omaisuus sitten ne on tase miehiä, laskujen maksattajia ex .

    • Anonyymi

      Tissit kirjoitetaan tissit myös toisin päin. Jos joku laittaa gallupin pystyyn tisseistä, niin tekeekö se kyseisestä gallupista jotenkin feminiinisen?
      Miten minusta tuntuu, että tämäkin on lähinnä palstamiehen tekemä alusta omille tärkeille mielipiteilleen

      • Anonyymi

        Niin ja toki myös tälle yksinkeskustelulleen eri kuppikokojen edustajina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja toki myös tälle yksinkeskustelulleen eri kuppikokojen edustajina

        Ajattelin ensin antaa edes hieman kredittiä lukijoille ja jättää tämän aloituksen omaan arvoonsa sillä ajatuksella, ettei kukaan olisi sentään niin typerä, mutta niin vain mies onnistui taas älyttämään ihmisiä sojottavilla kohduilla ja muilla detaljeilla.


    • Anonyymi

      Mies niistä rinnoista yleensä tykkää ja tulihan tästä aikamoinen keskustelu. Se riittää että kukin nainen on itse tyytyväinen rintoihinsa koosta riippumatta.

    • Anonyymi

      Eiks kuitenkin ihminen itsessään ole se juttu mikä kiinnostaa toista? Se on aivokemiallinen asia mikä saa ”WOW” tai ”4ewer” efectin.

      Ihminenhän ei itse voi sille mitään mikä on, eikä kenenkään pidä mennä korjauttamaan ehjää!

      Enemmän arvostaisi naista joka sanoisi tunteensa suoraan eikä olisi mikään rubikinkuutio. On se silmiinkatsominen ja nopea smalltalk kiva, mutta ehkä vähän suorempi puhe olisi parempi.

      Rinnat ja pillu tulee varmasti ajallaan.

    • Anonyymi

      Minä tykkään luomutisseistä. Silikonit ällöttää.

    • Anonyymi

      vasta rinnoista

    • Anonyymi

      rinta maa miehistä

    • Anonyymi

      sinkun rinnoista

    • Anonyymi

      rintsikoista vapaista

    • Anonyymi

      Isot lollot! Sellaiset naiset ovat antaviakin kaikilla tavoin.
      Kesällä laittavat lollot tyrkylle 😋🍆

    • Anonyymi

      Pystyn myöntämään että tein väärin kun keskustelu palstalla kirjoitin että vain miesten mielipiteitä ja pyydän nyt sitä anteeksi.

    • Anonyymi

      pienet, kiinteät ja pirteät. tai kaikki käy.

    • Anonyymi

      Pidän naisen rinnoista, umpihetero kun olen, Koolla ei juurikaan ole väliä, kunhan nainen on sovussa niiden kanssa ja tykkää niitä hyväiltävän, mutta keskikokoiset tai pienet ovat ylisuuria käytännöllisemmät. Siis sellaisista rinnoista tykkään, joiden hyväilystä nainen nauttii.

    • Anonyymi

      Omat on sellaiset B-C. Itse tykkään.

      Pena.

    • Anonyymi

      Omat C-D ja onnellinen olen, samoin ollut jokainen kumppanini. Ovat luonnostaan sopivat ja hyvän malliset, monesti joku on kysynyt onko omat jne. Miesten kiinnostus herää luonnostaan ja sen huomaa jutulle tulon jne. määrissä. Ärsyttää välillä tietysti huomio jota ei halua (epäasiallisiakin kommentteja kuulee, yleensä joiltain puliveirareilta tai joilla ei ole käytöstapoja tai muuten menetettävää).

      Jos olen ihastunut ja mies ihailee rintojani, saa se minutkin syttymään villiksi ja lisää se maustet oman miehen välillä. Parisuhteissa ollut kivaa ja mennyt hyvin.

      Lisäksi urheilen, joten ärsyttää nuokin kommentit yli kaiken ettei voi olla isot/keskikokoiset rinnat, jos liikkuu. Se on geneettistä, millaiseksi ne muodostuvat.

      Minusta on ihan yksilökohtaista, mistä miehet pitävät. Jotkut suuremmista, jotkut keskikokoisesta ja jotkut pienistä. Joillekin se on ihan sama. Olen sinut itseni kanssa ja ne tykkäävät, jotka tykkäävät ja ne jotka ei niin tykkäävät josta kusta muusta. Ihan ymmärrettävää ja siksi on eri makuja! Ehkä lähinnä tässä ikuisuuskeskustelussa ärsyttää se, että irroitetaan rinnat erikseen ihmisestä eli kokonaisuudesta ruumiinosana..kai se on se koko paketti, joka merkitsee enemmän.

      Sama naisena voin todeta: haluan hyvinvarustellun (suuri tai keskikokoinen) ja lihaksikkaan miehen. Tällaisen kanssa on vaan kivempaa sängyssä.

      • Anonyymi

        Hyvä vastaus.
        T:aloittaja


    • Anonyymi

      Isot ja luonno. Ei roikkumaan.

    • Anonyymi

      Semmoiset käteensopivat (minulla on pienet kädet), joita on kiva hyväillä samalla kun yhdyn naiseen takaapäin. Tai miksei edestäkin päin, vaikka onhan se hiukan hankalampaa. Edestäpäin yhtyessä tykkään enemmän pitää käsiä naisen hartioilla, lantiolla tai selässä, riippuen asennosta. Asento kyllä yleensöä vaihtuu, kun en ole minuuttimiehiä, joten tulee ne rinnat hyväiltyä jossain välissä kuitenkin...

      • Anonyymi

        Sinun vastaus meni yli aiheen aloituksessa puhuttiin vain rinnoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vastaus meni yli aiheen aloituksessa puhuttiin vain rinnoista.

        No tuossa tilanteessa kai mies niitä rintoja lähinnä miettii/hyväilee.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä vastaus, "tuntimiehillä" ne rinnatkin siinä jossakin vaiheessa osuvat mieleen ja käsiinkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuossa tilanteessa kai mies niitä rintoja lähinnä miettii/hyväilee.

        Kun nainen on kesällä vähäisissä vaatteissa taitaapi silloin myös miettiä.


    • Anonyymi

      Aivan normaalikokoiset tai pienehköt rinnat ovat parhaat.
      Olen enemmän pyllymies ja pidän sporttisista naisten
      pepuista, enkä koomisista jättipyllyistä jotka ovat muotia.

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on hyvä mainita se tutkimus, jonka mukaan rikkaat miehet pitävät pienistä rinnoista, huonommassa sosioekonomisessa asemassa olevat miehet isoista.

      • Anonyymi

        Jääkiekkoilijoihin tuo ei ainakaan täsmää koska poikkeuksetta ottavat missin.


    • Anonyymi

      luomuista. Vaikka luomien täplittämistä, kunhan ovat aidot alkuperäiset, koko ei ole tärkeä.

    • Anonyymi

      Isot ja sopivasti riippuvat, ai että... Mahtavat nähdä kun heiluvat naidessa ja kun vaimo antaa suuseksiä, niin välillä ottaa kalun niiden väliin.

    • Anonyymi

      Povekkaista naisista pidän 😇😇

      • Anonyymi

        Povi on pieni rintaisillakin se on vain pienempi mutta juu kiitos kun vastasit.


    • Anonyymi

      Ei rinnoille ole väliä koska panen vain peräaukkoon ja takaapäin.

      Mitä pienemmät sen parempi niin ei hölsky niin pahasti.

      SUOMi-MAKE

      • Anonyymi

        Sun pitää mennä seksi sivulle kertoileen tuommoiset asiat tai kirjoita päiväkirjaasi.


    • Anonyymi

      Isot luomut, kiinteät ja raskaat, ei pumpulimaisen pehmeät. Ihan sama roikkuuko vai ei, kunhan ei rullattavat majavanhännät ole.
      Tummat isot nännit, mitkä tykkää kunnon käsittelystä ja imemisestä.
      Tuo koko tarkennus 85-120/DD-H, riippuen ihan vartalon mallista ja kantajansa ryhdistä.

    • Anonyymi

      Isorintaisena naisena kokenut todella huonoa kohtelua. On käsin kähmitty ja väkisin imettykin ihan ventovieraan toimesta. En valinnut syntyä tytöksi ja vielä vähemmän rintavaksi. Koko elämä on ollut hankalaa ja traumatisoivaa rintojen takia. Liikuntaharrastukset piti jättää. Liivien ja vaatteiden hankinta on vaikeaa. Pidän aina peittäviä vaatteita. Nännit on aina kipeät heiluriliikkeen takia.
      Sairaimpia on miehet, jotka rintoja kytätessään luulevat itse olevansa kiinnostavia.
      Rinnat on vaan yksi osa naisen kehoa mutta se että rinnat nähdään kuin erillisenä osana, esineenä, on sairasta ja loukkaavaa.

      • Anonyymi

        Kokemasi on ollut varmasti ahdistavaa ja jos kaupoista ei löydy riittäviä kokoja pitäisi siitä sanoa kauppiaalle se on hänen asia että kaikille on kokoja.
        T:aloittaja


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe