Mikä on seksikästä?

Anonyymi-ap

Minkälainen on mielestänne seksikäs mies/nainen? Vain nuoria koskeva vai iätön piirre? Tekeekö flirtti ja eleet seksikkääksi, luonne tai ulkonäkö? Entä silmät tai lipido? Mikä tekee ihmisen haluttavaksi?

55

1282

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se, että ihminen uskaltaa olla sellainen mitä on. Vaatteet ja meikit eivät tee kenestäkään seksikästä. Saunan jälkeen kasvot pikkuisen punertavina ja tukka märkänä se seksikkyys punnitaan, tai aamulla kun herää tukka sekaisin. Itsevarmuus, ystävällisyys, iloisuus, toisten huomioiminen.

      AV

      • Anonyymi

        Sitä se on! Ihan parasta, puhdastaja paljasta . Rakkautta aidoimmillaan.


    • Anonyymi

      Sellainen kaunissieluinen on seksikästä miehissä. sivusta

    • Asia on sen verran monisyinen, etten osaa vastata muuten kuin toteamalla, että seksikkyyden määritelmiä on ainakin sen 8 miljardia.

      Omassa elämässäni sille asialle ei tosiaan ole mitään selkeitä määreitä joilla asiaa voisi jäsentää. Tai no yksi on. Sen pitää olla naisimmeinen, että koen sen seksikkääksi.

    • Anonyymi

      Ajatteleva, itsensä tunteva ja itseensä luottava ihminen. Sellainen jolla on sydän paikallaan ja ajattelee myös muita.

    • 1. Silmät. - Kun oma mieheni katsoo minua halukkaasti, alan kyllä hyvin herkästi virittyä seksuaalisesti.
      2. Mies, joka on jalat maassa tyyppi, mutta ei ylimielinen, on seksikäs. Minulle tulee tunne, että voin luottaa häneen.
      3. Älykkyys, huumorintaju ja hellyys samoissa kuorissa on myös vaikuttavaa.

      Siinä ehkä tärkeimmät. 🤔

      Ei kai tuo ikää katso sen jälkeen, kun molemmat ovat täysi-ikäisiä.

      • Meillä on näköjään täysin samanlainen miesmaku. 😁 Silmät ja se, että uskaltaa katsoa syvälle silmiin, on vaikuttavaa. Usein kyllä hämmennyin itse ja saatan väistää katsetta eli kontakti ei synny ihan harjoittelematta. Mies tosin voi olla seksikäs jo ennen syvää silmäkontaktiakin.

        Itse hyvin harvoin koen kovin nuoret seksikkääksi. Olen viettänyt 17v elämästä vähäpukeisten sixpack-vatsaisten nuorten miesten kanssa parhaimmillaan reilu 30h/vko. En oikein osaa pistää arvoa pelkälle ulkokuorelle. Ulkomuoto voi olla kuin veistos, mutta silti samaan aikaan päässä ei välttämättä liiku mitään, osa kiukuttelee kiukuttelee kuin pikkulapset ja puoli maajoukkuetta jakaa samaa tautia yhden bileen jälkeen, kun joku on vähän höllempi jakamaan ”rakkauttaan”. Ja jos piirtäisi kartan kuka kenenkin kanssa on sekoillut, olisi se aikamoinen häkkyrä. 😂 Siis tavallinen fiksu mies minulle mielummin kuin nuori hölmö adonis, kiitos!


      • Citrinella kirjoitti:

        Meillä on näköjään täysin samanlainen miesmaku. 😁 Silmät ja se, että uskaltaa katsoa syvälle silmiin, on vaikuttavaa. Usein kyllä hämmennyin itse ja saatan väistää katsetta eli kontakti ei synny ihan harjoittelematta. Mies tosin voi olla seksikäs jo ennen syvää silmäkontaktiakin.

        Itse hyvin harvoin koen kovin nuoret seksikkääksi. Olen viettänyt 17v elämästä vähäpukeisten sixpack-vatsaisten nuorten miesten kanssa parhaimmillaan reilu 30h/vko. En oikein osaa pistää arvoa pelkälle ulkokuorelle. Ulkomuoto voi olla kuin veistos, mutta silti samaan aikaan päässä ei välttämättä liiku mitään, osa kiukuttelee kiukuttelee kuin pikkulapset ja puoli maajoukkuetta jakaa samaa tautia yhden bileen jälkeen, kun joku on vähän höllempi jakamaan ”rakkauttaan”. Ja jos piirtäisi kartan kuka kenenkin kanssa on sekoillut, olisi se aikamoinen häkkyrä. 😂 Siis tavallinen fiksu mies minulle mielummin kuin nuori hölmö adonis, kiitos!

        Sama juttu minulla, että varsinkin aluksi, kun en vielä tunne toista, on syvälle silmiin katsominen hämmentävää. Minäkin käännän katseeni helposti pois ja punastun.. 🤭
        - Tiedän, se on naurettavaa aikuiselta ihmiseltä, mutta en vain voi sille punastumiselle mitään.

        Toki, jos on tarve ja mahdollista, voin kyllä esittää, etten huomaa koko katsetta ja saan siten pidettyä itseni kasassa 😂

        Ja kyllä, tuo ikäkysymys muuttuu koko ajan oman ikääntymisen myötä. Tällä hetkellä en varmasti pitäisi yhtäkään alle 30-vuotiasta miestä seksikkäänä edes katsella. - Jotta voisin sitten katsoa häntä oikeasti "sillä silmällä" täytyy hänen todennäköisesti olla ainakin 45 ikävuoden päälle. - Ei siis mikään pojankloppi enää. 😉


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Meillä on näköjään täysin samanlainen miesmaku. 😁 Silmät ja se, että uskaltaa katsoa syvälle silmiin, on vaikuttavaa. Usein kyllä hämmennyin itse ja saatan väistää katsetta eli kontakti ei synny ihan harjoittelematta. Mies tosin voi olla seksikäs jo ennen syvää silmäkontaktiakin.

        Itse hyvin harvoin koen kovin nuoret seksikkääksi. Olen viettänyt 17v elämästä vähäpukeisten sixpack-vatsaisten nuorten miesten kanssa parhaimmillaan reilu 30h/vko. En oikein osaa pistää arvoa pelkälle ulkokuorelle. Ulkomuoto voi olla kuin veistos, mutta silti samaan aikaan päässä ei välttämättä liiku mitään, osa kiukuttelee kiukuttelee kuin pikkulapset ja puoli maajoukkuetta jakaa samaa tautia yhden bileen jälkeen, kun joku on vähän höllempi jakamaan ”rakkauttaan”. Ja jos piirtäisi kartan kuka kenenkin kanssa on sekoillut, olisi se aikamoinen häkkyrä. 😂 Siis tavallinen fiksu mies minulle mielummin kuin nuori hölmö adonis, kiitos!

        Jännä, mulla tuo menee tasan toisinpäin ... pitää kyetä siihen katsekontaktiin ja mies hämmentyy ja väistää hieman ujona. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännä, mulla tuo menee tasan toisinpäin ... pitää kyetä siihen katsekontaktiin ja mies hämmentyy ja väistää hieman ujona. 😁

        Ehkä miehiäsi ja minua yhdistää pieni ujous. 😁 Itsekin katson silmiin, mutta silti joskus ujostuttaa. Ja jos mies katsoo suoraan sisään ja varsinkin syvälle, ei siinä voi kun hämmentyä hetkeksi ja uskaltaa hetken päästä uudestaan.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ehkä miehiäsi ja minua yhdistää pieni ujous. 😁 Itsekin katson silmiin, mutta silti joskus ujostuttaa. Ja jos mies katsoo suoraan sisään ja varsinkin syvälle, ei siinä voi kun hämmentyä hetkeksi ja uskaltaa hetken päästä uudestaan.

        Ujoushan se juuri on (minulle) miehessä se piirre, joka lopulta tekee vastustamattoman. Minua saa kyllä katsella silmiin, mutta jos ujoitta ei miehestä löydy, niin ei ole toivoa. Ja sen ujouden pitää olla aitoa, aito on helppo tunnistaa.


    • Anonyymi

      Taitaa se seksikkyys olla lähinnä ihan vaan omista mieltymyksistä kiinni ja siitä minkä nyt sattuu seksikkääksi kokemaan. Mä itse olen tässä vuosien varrella todennut, että ei ole mitään sellaista ominaisuutta, jonka minä kokisin yksiselitteisesti seksikkääksi. Sellaisia ominaisuuksia on, jotka tekevät ihmisen viehättäväksi silmissäni, mutta seksikkyyttä se ei takaa. En mä rehellisesti sanoen tiedä olenko koskaan elämässäni tavannut yhtään ihmistä, josta käyttäisin adjektiivia seksikäs. Tuskinpa!

      • Anonyymi

        On oma kokemus lähinnä mikä on seksikästä.

        Minunkin kokemuksen mukaan seksikkyys osana persoonsllisuutta on hyvin harvinaista, mutta kyllä niitä on sellaisia ihmisiä jotka välittää seksuaalivirtaa ihan luonteenomaisesti ja se tehoaa vähän kaikkiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On oma kokemus lähinnä mikä on seksikästä.

        Minunkin kokemuksen mukaan seksikkyys osana persoonsllisuutta on hyvin harvinaista, mutta kyllä niitä on sellaisia ihmisiä jotka välittää seksuaalivirtaa ihan luonteenomaisesti ja se tehoaa vähän kaikkiin..

        En ole koskaan törmännyt yhteenkään ihmiseen, joka itsessään saisi minussa aikaiseksi yhtään mitään seksuaalista. Se tulee aina minusta itsestäni, jos on tullakseen. Sellaisia olen kyllä tavannut paljonkin, jotka muiden mielestä ovat seksikkäitä. Minä en ole heissä mitään sen ihmeellisempää huomannut. Toisaalta on minua itseänikin tuolla adjektiivilla määritelty ja ihan kummallisissa tilanteissa. Onko siinä sitten ehkä jotain, että kun se virta on itsessä tarpeeksi vahva, niin muut eivät kykene sille mitään tekemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan törmännyt yhteenkään ihmiseen, joka itsessään saisi minussa aikaiseksi yhtään mitään seksuaalista. Se tulee aina minusta itsestäni, jos on tullakseen. Sellaisia olen kyllä tavannut paljonkin, jotka muiden mielestä ovat seksikkäitä. Minä en ole heissä mitään sen ihmeellisempää huomannut. Toisaalta on minua itseänikin tuolla adjektiivilla määritelty ja ihan kummallisissa tilanteissa. Onko siinä sitten ehkä jotain, että kun se virta on itsessä tarpeeksi vahva, niin muut eivät kykene sille mitään tekemään?

        Jos yritän miettiä millainen mies saa minut syttymään, niin minua sytyttää tietynlainen äly, huumori ja samalla aaltopituudella olo. Nuo yksistään eivät kuitenkaan riitä. Sen lisäksi minua pitää "uskaltaa" katsoa suoraan silmiin ja sen pitää olla luontevaa. Kuitenkaan en pidä lainkaan ylettömästä itsevarmuudesta. Se tappaa kaiken mielenkiintoni. Minä pidän tietystä ujoudesta, suorastaan melkeinpä viattomuudesta, joka ei edes tajua, että voisin kiinnostua oikeasti.


    • Anonyymi

      Tykkään et mies on hoikka ja vaalea ja vähän kuumaverinen ja tykkää paljon seksistä. Saa vanheta, nuoret pojat ei kiihota minua ja jos mies on lapsellinen, se on turn off.

      En ole ikinä syttynyt isoihin miehiin.

      Luonteelta liika tunneherkkyys vähän ärsyttää, on hyvä jos mies kykenee toimintaan, eikä tee asioita liian vaikeaksi.

    • Anonyymi

      Ystävällinen käytös

    • Anonyymi

      Sellainen mukavasti itsetietoinen, ei itseään liiallisesti korostava selkeästi naisellinen puolihauska höpsöttelijä jolla on ajoituksen taito hallussa, tadaa...

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa "puolihauska"? En saivartele, vaan kiinnostaa oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "puolihauska"? En saivartele, vaan kiinnostaa oikeasti.

        Ei kokopäiväinen koomikko hassuttelijanarkomaani, ennemminkin satunnainen pinnan alta pulpahtelija. Joo ja nämä on nyt näitä mun omia pölinöitä jotka ei mene perille kuin yhdelle sadasta tai ei ollenkaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kokopäiväinen koomikko hassuttelijanarkomaani, ennemminkin satunnainen pinnan alta pulpahtelija. Joo ja nämä on nyt näitä mun omia pölinöitä jotka ei mene perille kuin yhdelle sadasta tai ei ollenkaan...

        😂, tulee oltua joskus enemmän oikeassa kuin tahtoisikaan...


    • Anonyymi

      Se ei ainakaan ole seksikästä että huono itsetuntoinen povi pommi alkaa ilkeilemään kun pieni rintainen saa kehuja. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Seksikästä miehessä on se, että hän viihtyy omana itsenään, suhtautuu muihin ihmisiin kunnioittavasti, on älykäs (eritoten tunneälykäs), empaattinen, sopivasti huumorintajuinen, ehkä vähän ilkikurinenkin, ja intohimoinen. Olen heikkona myös miehiin, jotka pitävät lapsista ja eläimistä (eritoten kissoista 😻)

      Ulkoisesti en osaa nimetä mitään erityistä, se riippuu niin miehestä, mutta miehen katse on tärkeä. Joidenkin miesten katse on vain sellainen, että se saa aikaan sähköiskuja läpi vartalon..

      • Anonyymi

        Tämähän oli superpositiivista kuulla, että näinkin upeaa sanottavaa vielä saa ajatukset uusiin sfääreihin.


    • Anonyymi

      Matthew McConaughey, Daniel Day-Lewis, Benedict Cumberbatch; Cate Blanchett, Michelle Williams, Ruth Wilson

      • Benedict Cumberbatch on paitsi viimeisten vuosien absoluuttisesti parhaita näyttelijöitä, myös aivan ilmeisesti ehta seksisymboli, jonka ihailijat nimittävät itseään termillä Cumberbitch. Tunnen joitakin suomalaisiakin kulttuuriammattilaisia tästä ryhmästä. Cumberbatch on näyttelijänä tyyppi, joka tulkinnoillaan ja äänenkäytöllään on vienyt näyttelijäntaiteen uusiin ulottuvuuksiin, joten ei tosiaan ole vain mikään nätti poika kuten eräätkin Hollywood-starat.


    • Anonyymi

      Luonteen pitää olla itsevarma ja rauhallinen, naiseen ei saa kiinnittää huomiota eli mielistely ehdottomasti kielletty
      Ulkoisesti
      Pitkät tummat ripset
      Tummat hiukset
      Pulisongit
      183cm
      84kg
      Ei liian bodattu, ei mikään nyrkkeilymasa
      Sähkön siniset silmät
      Pitkä nenä
      Paksut huulet

      Uskokaa tai älkää näitä on tarjolla. Se onkin vaan eri juttu miten narsistisia ovat.

      • Anonyymi

        Saa ollaki tarjolla. Ei kelpaa.


    • Luonne/ajattelu on pääosassa ja se kahdenvälinen kemia, mutta kyllähän ulkonäkökin paljon vaikuttaa tuohon seksikkyyteen. Se ei kuitenkaan tarkoita, että mikä sinusta on seksikkään näköinen olisi minustakin tai toisinpäin.

      Jonkun toisen hyi en tykkää voi olla minun aarre. Minusta upea ihminen.

      • Anonyymi

        ITSE EN VOISI IHASTUA VAALEATUKKAISEEN ENKÄ ISOMAHAISEEN ENKÄ HAISEVAAN ENKÄ VIIKSINIEKKAAN TAI JOULUPUKIN NÄKÖISEEN


      • Anonyymi kirjoitti:

        ITSE EN VOISI IHASTUA VAALEATUKKAISEEN ENKÄ ISOMAHAISEEN ENKÄ HAISEVAAN ENKÄ VIIKSINIEKKAAN TAI JOULUPUKIN NÄKÖISEEN

        Aha.


    • Korvienväli on (jos on) naisessa seksikkäintä. Ulkoisista tekijöistä listan kärjessä ovat silmät ja pisamat. Jälkimmäisistä tosin otos on vain yksi nainen.

      • Samaa mieltä tärkeysjärjestyksestä, pisamat ei kyllä vaikuta itsellä suuntaan tai toiseen. Xena tuolla ylempänä sanoitti saman asian loistavasti.


      • Citrinella kirjoitti:

        Samaa mieltä tärkeysjärjestyksestä, pisamat ei kyllä vaikuta itsellä suuntaan tai toiseen. Xena tuolla ylempänä sanoitti saman asian loistavasti.

        Pisamia oli mukava laskea milli millissä läheisyysrituaalina.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Pisamia oli mukava laskea milli millissä läheisyysrituaalina.

        Ei tainnut olla ihan nopea laskutuokio? 🙃 Ex oli varmaankin punapää.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ei tainnut olla ihan nopea laskutuokio? 🙃 Ex oli varmaankin punapää.

        Blondi, jolla oli pisamia. Aikansa jaksoi kerralla, mutta kun laskut menivät aina sekaisin, piti keksiä muuta.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Blondi, jolla oli pisamia. Aikansa jaksoi kerralla, mutta kun laskut menivät aina sekaisin, piti keksiä muuta.

        Joskus laskin lasten hyttysenpuremia maalla (kun olivat alle kouluikäisiä). Toisella oli 12 ja toisella jaksoin laskea 200 asti… tasan ei käy aina elämä…


    • Anonyymi

      Tämä on täysin mahdotonta pukea sanoiksi. Se on niin tapaus- ja tilannekohtaista.
      Mutta älykkyys siihen ainakin liittyy, ehkä joku arvoituksellinen ja hieman ilkikurinen katse myös.

      Tietysti mulla on joku jännätyttö -syndrooma, mutta Aku Ankan ehdottomasti seksikkäin on Milla Magia :)

      -keinovaginamies-

      • Entä muori, onko hän Milla Magia-tyyppiä? Vai Sirkka Sisu, Riitta Hanhi vai peräti Kultu Kimallus?


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Entä muori, onko hän Milla Magia-tyyppiä? Vai Sirkka Sisu, Riitta Hanhi vai peräti Kultu Kimallus?

        No huh, Kultuhan se vasta jännänainen olisikin, olisin heti polvillani...


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Entä muori, onko hän Milla Magia-tyyppiä? Vai Sirkka Sisu, Riitta Hanhi vai peräti Kultu Kimallus?

        Kyllä on Aku Ankan kåsikirjoittajat sovinisteja ja mielikuviteksettomia, ei uskoisi.

        Naarashahmoja on ylipäätään hyvin vähän, eikä tuolle muorille kyllä löydy vastinetta.
        Ehkä siinä on Klaara Kotkosta jotain :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on Aku Ankan kåsikirjoittajat sovinisteja ja mielikuviteksettomia, ei uskoisi.

        Naarashahmoja on ylipäätään hyvin vähän, eikä tuolle muorille kyllä löydy vastinetta.
        Ehkä siinä on Klaara Kotkosta jotain :)

        -keinovaginamies-

        On Klaara varmasti vetävämpi tyyppi kuin kaverinsa Heluna Ammu.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        On Klaara varmasti vetävämpi tyyppi kuin kaverinsa Heluna Ammu.

        Todennäköisesti muorin henkinen vastine löytyy jostain noista urospuolisista hahmoista.
        Kukas siellä olis sellainen tyylitietoinen, varakas taidemesenaatti yhdistettynä luonnonlapseen? Mutta toisaalta piheys taas toisissa asioissa sopisi kuvioon?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti muorin henkinen vastine löytyy jostain noista urospuolisista hahmoista.
        Kukas siellä olis sellainen tyylitietoinen, varakas taidemesenaatti yhdistettynä luonnonlapseen? Mutta toisaalta piheys taas toisissa asioissa sopisi kuvioon?

        -keinovaginamies-

        Ehkä Kulta-Into Pii, eteläafrikkalainen pohatta, joka ainakin on jonkinlainen luonnonlapsi kun elää savannilla samantyyppisessä rahasäiliössä kuin Roopellakin on.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Ehkä Kulta-Into Pii, eteläafrikkalainen pohatta, joka ainakin on jonkinlainen luonnonlapsi kun elää savannilla samantyyppisessä rahasäiliössä kuin Roopellakin on.

        Täytyy myöntää että sama kävi mielessä :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Tissit mut seksikästä on naisen reidet ja haarojen väli ja pepa ja lantio no jos on seksikäs nainen niin hänessä kaikki on seksikästä

    • Minkäänlainen röteys tai ronskius ei ole naisessa seksikästä, mutta jos ujous on seksuaalista ujoutta, se on aivan kamaloittavaa. Kaiken seksikkäämpi on ystävällinen, hyväntahtoinen ja rakastava. 🌹👀

    • Anonyymi

      Joku tuolla jo mainitsikin ujouden ja sehän se. En tietenkään tarkoita sellasta kaiken kanssakäymisen estävää ylenmääräistä ujoutta, vaan ehkä itsevarmankin oloisen ulkokuoren alta näkyvää ujoutta ja hämmennystä. Minulle tuo on miehessä piirre, joka on aika vastustamaton. Sellainen pelkää itsevarmuutta uhkuva ulkokuori on aika pliisu ja tylsä minusta. Ihan avoinkin ujous on paljon ylenmääräistä itsevarmuutta seksikkäämpää. Tosin ujon miehen kohdalla se seksikkyys löytyy, kun liika ujous karisee, kun yhtäkkiä huomaa, että "katos vaan, uskaltaahan se".

    • Anonyymi

      Kaipaamani mies ei sinänsä ole mikään klassisen komea mies, mutta voi hyvänen aika, kun hän sattuu katsomaan alta kulmain sellaisella tahattomalla "kuunteluilmeellään" aina silloin tällöin kun jutellaan. Sillä hetkellä tuntuu väreilyjä vähän joka puolella ja tekisi mieli hypätä päälle saman tien. 😳

    • Anonyymi

      Sellanen jonka jäykistynyt sukupuolielin sojottaa 45 asteen kulmassa minua kohti valmiina sukeltamaan pyhimpääni eli takaloosteeriin.

      #peppuhommat #auaukohtasattuu #paskanhajuonläsnä
      #kakkonenonykkönen #bear #bearsoffinland #paljaallakiitos
      #suoraansuoleen #versatile

    • Anonyymi

      Vanhemmat miehet voivat olla tosi seksikkäitä. Sitä on vaikea selittää minkä takia jotkut ovat seksikkäitä, mutta ruumiinrakenteella, olemuksella yleensäkin ja tavalla katsoa on merkitystä. Sitten on sellaisia juttuja mitä ei osaa selittää.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko esimerkiksi Toru Ozawan kaltaista miestä?


    • Anonyymi

      Kokemusksesta sanoin, että riippuu ensin, kuinka paljon tiedät ihmisestä, eli mistä hän tykkää, mitä hän on etsimässä, mitä hän arvostaa ja myös keskustelemaan asioista, jossa ei tarvitse peitellä? Vaikka kuinka olisit seksikäs kaunis, niin pidän sisäisestä kauneutta, eli osaatko suhtautua ihmiseen ymmärtäisesti, tulla hyvin toimeen ja myös hiukan kehuvasti. Toki se vaatii ensin aaltopituuta, ettei olla liian erilaisia tai ujoja, mutta jos olette iloisia ja ymmärtäisi, niin se on ok

      Katse, läsnäolo, huumori, hyväntahtoisuus, rehellisyys, kiinnostuksen kohteet, pieni kiusottelu ja huomaisuudella pääse pitkälle.

      Semmoisia, jossa pitäisi vältää, jos kumpikaan ei näytä, mitä ajattelet ihmisestä, niin liian pitkään odottelu tai kosketus ja aktivisuus puute voi johtaa sudenkuoppaan. Kosketuksessa vaatii oikeasti tilannetajua, jotta tilanne ei muutuisi ahdistavaksi. Eli anna toiselle ihmiselle rauhassa aikaa tottua sun seuraan, niin samalla hänen luottamus kasvaa vähitelen.

      Eräs Suomen ihmissuhde asiatuntija: Jevgeni Särki, kertoi hyvän esikuvana, että kaikki liittyy oma-aloitteisuus, aktiivisuus, kyky tarttua hetkeen, kuunnella, kehua, tilannetaju, jaksaminen ja jämäkkyys kyky toimia yms vastaavat ominaisuudet, koska niitä tarvitaan sisältörikkaan elämän elämiseen.

    • Anonyymi

      Aloitusksesi povailee tälle iättömyyttä. Näemme tämän vielä tulevaisuuden nostoina:) wink wink ;) En tosin ymmärrä, miksi tätä kysytään vuodesta toiseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2477
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1281
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      103
      1201
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1020
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      941
    Aihe