Kaikki on hyvin

Anonyymi-ap

Jos jääkaappi on täynnä coca colaa eikä viinaa. Se vaan ettei naiset sellaista miestä katsele joka juo coca colaa..

10

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pepsi Max maistuu paremmalta, mutta jokainen saa valita itse juomansa. Vesikin on hyvä 🙂

Toivottavavasti jääkaappisi ei ole liian täynnä? Se kuluttaa silloin kovasti sähköä.
      Ja olisi hyvä, kun sinne mahtuisi vähän ruokaakin.

• Anonyymi

tuo on joku kieroutunut käsitys naisista. huonossa seurassa olet kasvanut

• Anonyymi

No nyt kun mainitsit. Hiukan raskaaksi voi käydä elämä yksilön kanssa jolla on hyvin mahdollisesti huonot hampaat (jos niitä on enää ollenkaan), huomattavasti ylipainoa, metabolinen oireyhtymä, rasvamaksa, sydän- ja verisuonitauteja, tyypin 2 diabetes yms....

• Anonyymi

Mutta rasvamaksa tulee just viinasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta rasvamaksa tulee just viinasta

Nuo kaikenmaailman melassit, fruktoosit, sun muut teollisesti jalostetut makeutusaineet ovat maksalle vaarallisempia kuin on alkoholi. Viinaa kun juo niin maksa tykkää siitä enemmän kuin jostakin coccas-choolasta.

• Anonyymi

Coca cola yhtiötä tukevat ovat jo lähtökohtaisesti poissa pelistä

• Anonyymi

Niin maistuukin Pepsi MAX paremmalta kuin Coca-Cola ZERO, testasin noita paljon jotain 4 vuotta sitten mökillä ollessani. Tiesin jo tuolloin tuon faktan.

On hyvä tosiaan juoda sokerittomia juomia, jotta hammaspeikko ei iske hammashermoihin täydellä voimalla jotta kivun toimesta menetät jo tajunkin...

• Anonyymi

Joulupukki juo Pepsi MAXia myös, jos näitte ennen joulua mainoksen, jossa se joi Pepsiä innoissaan.

Sokerisista karkeista, sain taas jouluna Fazerin vihreitä kuulia paljon suuria paketteja, kiva hampaille, en viitsinyt niitä paljon syödä, koska muutenkin hammaskeijujen juttuja olisi tulossa (hammaspeikko ja hammaskeiju, hammaskeiju voisi olla siis hammaslääkäri, jos on naislääkäri).

Siis syötin vieraille ja muille paljon niitä Vihreitä kuulia.

• Anonyymi

Coca cola zeroa olen juonut yli vuoden. Ei edes liho kun siinä ei ole sokeria. Juon kyllä pullon tai kaksi päivässä.

• Anonyymi

Mullakin on tässä pöydällä ja pöydän ympärillä aika monta pulloo coca colaa. Tai oikeestaan ne on tölkkejä, mutta tyhjiä. Ja mä en oo lihava, koska mä oon se jolla ne kylkiluut törröttää mahasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      446
      3163
    2. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      1737
    3. Emeka Matthew Ekperech tuomittiin raiskauksesta vankeuteen - hän on valittanut tuomiosta

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/43a4cae4-09ed-485b-b47b-ded8761c4d07 Tuomittu joutuu maksamaan myös korvauksia. Yhdynnän kohteena ollut h
      Maailman menoa
      22
      979
    4. Ähtärin pandapäätös

Kun pandapäätöstä valmisteltiin eläinpuiston toimitusjohtajana oli Juhani Haapaniemi, hallituksen puheenjohtajana oli kaupunginhallituksen puheenjoht
      Ähtäri
      34
      976
    5. Hengaillaan

Hengaillaan-visailuohjelmasta ei todellakaan tule suosittua ja pitkäikäistä vaan se floppaa ja komeasti karahtaa kunnolla kivikolle,tuleepahan kokeilt
      Yle
      75
      953
    6. Millon olet

Tavannut kaivattusi viimeksi ja missä.
      Ikävä
      51
      875
    7. Joko sinä mies unohdit tämän naisen?

Kohta nähdään varmaan taas, mutta tykkäätkö yhtään?
      Ikävä
      51
      782
    8. Mistä juttelitte

kun näitte viimeksi?
      Ikävä
      45
      759
    9. Minkä takia sä nainen vihaat mua

Myönnän tehneeni väärin kun en ole ottanut asiaa heti pöydälle. Katuva mies.
      Ikävä
      56
      752
    Aihe