Värikäs kielenkäyttö, seksuaalista ahdistelua?

Anonyymi-ap

Onko "rumat" lauseet (värikkäät kielikuvat, kaksimielisyydet) seksuaalista ahdistelua? Onko sillä eroa kuuleeko ne etä/puhelinyhteyden takaa taikka reaalielämässä?

9

725

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu vastaanottajasta mutta kaikki minkä toisille ihmisille kohdistat voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi jos olet ei-toivottu

      • Anonyymi

        #metoo


      • Anonyymi

        Hyvin tiivistetty. Feminismi-lakeja laaditaan siten että tuomion käytännössä antaa/päättää uikuttaja itse. Kun uikuttaja sepittää että hän on ahdistunut niin tuomio paukahtaa, tuomarilla on vain se virka että valitsee vankeusajan pituuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tiivistetty. Feminismi-lakeja laaditaan siten että tuomion käytännössä antaa/päättää uikuttaja itse. Kun uikuttaja sepittää että hän on ahdistunut niin tuomio paukahtaa, tuomarilla on vain se virka että valitsee vankeusajan pituuden.

        Onko paukahtanut omalle kohdallesi? On sekin kai saavutus päästä näiden muutaman tavallaan vielä ennakkotapauksen joukkoon. Joutaisit pelle sinne linnaan ulisemaan ja toivottavasti ajaudut muiden sekaan etkä kaltaistesi selän taakse.


      • Anonyymi

        "kaikki minkä toisille ihmisille kohdistat voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi jos olet ei-toivottu"

        Voiko kukkien lähettäminenkin olla ahdistelua? Olen lähetellyt niitä ihan teinistä alkaen, 'rakkaimmalle sekä tuleville rakkaimmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kaikki minkä toisille ihmisille kohdistat voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi jos olet ei-toivottu"

        Voiko kukkien lähettäminenkin olla ahdistelua? Olen lähetellyt niitä ihan teinistä alkaen, 'rakkaimmalle sekä tuleville rakkaimmille.

        Jos olet ei-toivottu niin on


    • Anonyymi

      Viherpiiperö kyselee. Oletko ehdokas SDP

    • Anonyymi

      Puhelinscatologia (telephone scatologia) tarkoittaa puhelinsoittoa jonka sisältö on härski, säädytön, rivo, siveetön. Näin on nuppipuoskarit määritelleet, niillä on ihan kaikelle määritelmät koska niiden tulot/talous on suorassa suhteessa määritelmiensä lukumäärään. Tämmöistä soittelua todistin -70 luvulla, ja itsekin soitin joillekin oikein kovasti hemaiseville tytölle jotka minua himotutti. Silloin ei ollut mahdollistakaan lähettää "rumia" valokuvia sähköisesti, eikä yleensä edes postitse, joten soitettiin. Soittojen takia ei tuolloin ketään tuomittu vankilaan, sen sijaan jonkin kerran minulla kävi lykky, ja yksi 'kunniajuoksu' jäi lähtemättömästi muistiin. Kukaan tytöistä ei koskaan loukkaantunut, ahdistunut tai uhriutunut soittojen takia tuolloin, kyseessä oli huomionosoitus, piirittelyä, flirttiä eli normaalia paritteluleikkeihin kuuluvaa puuhastelua josta vähintään sai palkakseen hymyn (kiusoittelevan tai surkuttelevan) kun seuraavan kerran nähtiin.

    • Anonyymi

      Puhehöiriköille paras tapa on vain lopettaa keskustelu tai sen kuunteleminen heti ensimmäisen ilkeyden kuultuasi.
      Joko poistut paikalta, vaihdat puheenaihetta tai kohdistat kysymyksen haeti toiselle ihmiselle, antamatta tilaisuutta puhehäirikon jatkaa lausettaan loppuun.

      Somessa se on helpompaa; vain poistat idiootin omista yhteyksistäsi ( miten se edes on päässyt sinne?!)
      Puhelimessa katkaiset heti puhelun, sanomatta sanaakaan ja laitat idiootin puhelukieltoon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe