Värikäs kielenkäyttö, seksuaalista ahdistelua?

Anonyymi-ap

Onko "rumat" lauseet (värikkäät kielikuvat, kaksimielisyydet) seksuaalista ahdistelua? Onko sillä eroa kuuleeko ne etä/puhelinyhteyden takaa taikka reaalielämässä?

9

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu vastaanottajasta mutta kaikki minkä toisille ihmisille kohdistat voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi jos olet ei-toivottu

• Anonyymi

#metoo

• Anonyymi

Hyvin tiivistetty. Feminismi-lakeja laaditaan siten että tuomion käytännössä antaa/päättää uikuttaja itse. Kun uikuttaja sepittää että hän on ahdistunut niin tuomio paukahtaa, tuomarilla on vain se virka että valitsee vankeusajan pituuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin tiivistetty. Feminismi-lakeja laaditaan siten että tuomion käytännössä antaa/päättää uikuttaja itse. Kun uikuttaja sepittää että hän on ahdistunut niin tuomio paukahtaa, tuomarilla on vain se virka että valitsee vankeusajan pituuden.

Onko paukahtanut omalle kohdallesi? On sekin kai saavutus päästä näiden muutaman tavallaan vielä ennakkotapauksen joukkoon. Joutaisit pelle sinne linnaan ulisemaan ja toivottavasti ajaudut muiden sekaan etkä kaltaistesi selän taakse.

• Anonyymi

"kaikki minkä toisille ihmisille kohdistat voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi jos olet ei-toivottu"

Voiko kukkien lähettäminenkin olla ahdistelua? Olen lähetellyt niitä ihan teinistä alkaen, 'rakkaimmalle sekä tuleville rakkaimmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kaikki minkä toisille ihmisille kohdistat voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi jos olet ei-toivottu"

Voiko kukkien lähettäminenkin olla ahdistelua? Olen lähetellyt niitä ihan teinistä alkaen, 'rakkaimmalle sekä tuleville rakkaimmille.

Jos olet ei-toivottu niin on

• Anonyymi

Viherpiiperö kyselee. Oletko ehdokas SDP

• Anonyymi

Puhelinscatologia (telephone scatologia) tarkoittaa puhelinsoittoa jonka sisältö on härski, säädytön, rivo, siveetön. Näin on nuppipuoskarit määritelleet, niillä on ihan kaikelle määritelmät koska niiden tulot/talous on suorassa suhteessa määritelmiensä lukumäärään. Tämmöistä soittelua todistin -70 luvulla, ja itsekin soitin joillekin oikein kovasti hemaiseville tytölle jotka minua himotutti. Silloin ei ollut mahdollistakaan lähettää "rumia" valokuvia sähköisesti, eikä yleensä edes postitse, joten soitettiin. Soittojen takia ei tuolloin ketään tuomittu vankilaan, sen sijaan jonkin kerran minulla kävi lykky, ja yksi 'kunniajuoksu' jäi lähtemättömästi muistiin. Kukaan tytöistä ei koskaan loukkaantunut, ahdistunut tai uhriutunut soittojen takia tuolloin, kyseessä oli huomionosoitus, piirittelyä, flirttiä eli normaalia paritteluleikkeihin kuuluvaa puuhastelua josta vähintään sai palkakseen hymyn (kiusoittelevan tai surkuttelevan) kun seuraavan kerran nähtiin.

• Anonyymi

Puhehöiriköille paras tapa on vain lopettaa keskustelu tai sen kuunteleminen heti ensimmäisen ilkeyden kuultuasi.
      Joko poistut paikalta, vaihdat puheenaihetta tai kohdistat kysymyksen haeti toiselle ihmiselle, antamatta tilaisuutta puhehäirikon jatkaa lausettaan loppuun.

Somessa se on helpompaa; vain poistat idiootin omista yhteyksistäsi ( miten se edes on päässyt sinne?!)
      Puhelimessa katkaiset heti puhelun, sanomatta sanaakaan ja laitat idiootin puhelukieltoon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      22
      3994
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      91
      1965
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      91
      1349
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1311
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      57
      1161
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1075
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      194
      1030
    8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      47
      943
    9. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      932
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      886
    Aihe