Missä on Pellon yritysneuvojan toimisto nykysin? Ei vissiin ennää kunnantoimistolla ko ei ole minkäänlaista eloa sielä.
Oisin yks päivä kävässy porisemma.
Kyselee nimimerkki "kadonneen jäljillä"
Yritysneuvoja
8
772
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan siinä oves numero mihin voi soitella ja sopia tapaamisaika
Hyvin on palvelu pelannut ja muste riittänyt, vain positiivista sanottavaa.- Anonyymi
Mie kävin eilenki ovela. Ei ollu lappua. Minun puolesta saa kyllä nyt olla. Kyllä pitäsi olla toimistossa, että sais kävästä ko on aikaa.
- Anonyymi
Se on sosiaalitoimistossa. Sieltä ohjataan tukitöihin nälkäpalkalla.
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä suojatyöpaikan Kepun siivellä saanutta? Kraatari oli ammattimies,tämä nykyinen ei ole yritystoiminnasta ja varsinkaan matkailusta yhtään " kiven päällä"
- Anonyymi
Parlamentissa ottavat selvää onko Nivanpäästä tulossa uusi johtaja kehykseen, lempeän mies ei jatka, näin parlamentissa on päätetty, tyhjää toimittaa ja kuulema alko maistuu, onko siinä seuraus edelliesin johtajan jalanjälki , kuppi maistuu ja edustamassa oli humallassa mitä olen parlamentissa kuullu.
- Anonyymi
Juorukerho toimii. Hamekangasta taas myynnissä.
Knaapsut asialla.
- Anonyymi
Vois olla hyväksi useimmille, jos pääsis panemaan? Kassit hankaa reisiä, on niin paljon siementä tiukoissa säkeissä. Missä kaikki naimahaluiset naiset?
T. Yritysneuvoja- Anonyymi
Koeta OKO, tuskin naista saat, ääliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1152193- 1721797
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631175Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K841104Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311040En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k691018Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43963Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75942The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut8894Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse55890