Missä on Pellon yritysneuvojan toimisto nykysin? Ei vissiin ennää kunnantoimistolla ko ei ole minkäänlaista eloa sielä.
Oisin yks päivä kävässy porisemma.
Kyselee nimimerkki "kadonneen jäljillä"
Yritysneuvoja
12
1117
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan siinä oves numero mihin voi soitella ja sopia tapaamisaika
Hyvin on palvelu pelannut ja muste riittänyt, vain positiivista sanottavaa.- Anonyymi
Mie kävin eilenki ovela. Ei ollu lappua. Minun puolesta saa kyllä nyt olla. Kyllä pitäsi olla toimistossa, että sais kävästä ko on aikaa.
- Anonyymi
Se on sosiaalitoimistossa. Sieltä ohjataan tukitöihin nälkäpalkalla.
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä suojatyöpaikan Kepun siivellä saanutta? Kraatari oli ammattimies,tämä nykyinen ei ole yritystoiminnasta ja varsinkaan matkailusta yhtään " kiven päällä"
- Anonyymi
Parlamentissa ottavat selvää onko Nivanpäästä tulossa uusi johtaja kehykseen, lempeän mies ei jatka, näin parlamentissa on päätetty, tyhjää toimittaa ja kuulema alko maistuu, onko siinä seuraus edelliesin johtajan jalanjälki , kuppi maistuu ja edustamassa oli humallassa mitä olen parlamentissa kuullu.
- Anonyymi
Juorukerho toimii. Hamekangasta taas myynnissä.
Knaapsut asialla. - Anonyymi
Ittehän me parlamentin aamukokouksessa valitsimme yritysneuvojan,eikä nivanpään johtaja nykyistä parempi,Joten iltaparlamentin iskuryhmä höpöttää ei ole valtuuksia mitään alkaa höpöttään,väsyksissä tuollaisia asioita päättämään
- Anonyymi
Vois olla hyväksi useimmille, jos pääsis panemaan? Kassit hankaa reisiä, on niin paljon siementä tiukoissa säkeissä. Missä kaikki naimahaluiset naiset?
T. Yritysneuvoja- Anonyymi
Koeta OKO, tuskin naista saat, ääliö.
- Anonyymi
Normaali ongelma pikkukullisilla keskivartalolihavilla viiksivalluilla.
- Anonyymi
Varmaan kalvoilla.
- Anonyymi
Se on kotona, ei ole töitä, potkut potkut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974