olen vuosien ajan laittanut palautetta facebookkiin että eräs profiili johon liittyvää sähköpostiosoitetta en enää omista pitäisi poistaa mutta facebook ei ole reagoinut useisiin palautteisiini millään tavalla. olen laittanut palautteen jopa accountissa jossa selvästi profiili kuvassa olen minä eli pitäisi nähdä että kyseessä on sama henkilö. silti he eivät suostu poistamaan vale profiiliani, ties kuinka monta viestiä sinnekkin on mennyt ja en ole nähnyt,
facebook ei poista vanhaa profiiliani
4
82
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun olisi pitänyt itse se poistaa.
En käytä Facebookia, mutta joissakin palveluissa voi kadonneen salasanan saada tekstiviestillä. Tai vastaavasti saisitko vanhan sähköpostin salasanan palautettua puhelimen avulla, jotta voisit sitten pyytää uuden Facebook-salanan sähköpostiisi?
Ymmärrän tuskasi. Oli ihan hirveä taistelu saada kuolleen sukulaisen profiili pois Facebookista. En enää muista miten homma viimein ratkesi, mutta pitkän taistelun jälkeen sain hänen profiilinsa sieltä pois.- Anonyymi
Ja mun profiili oli vain sekunnin. Saman tien kun olin sen luonut, tuli ilmoitus, että olen rikkonut sääntöjä ja tili suljetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62449Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652268- 2001286
- 711088
- 1091084
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig220932Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211909Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10827- 47779
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta51759