Minä sanon miten naiset nyt pukeutuu ja kesällä...

Anonyymi-ap

No niin naiset, nyt ei ryppyillä vastaan, sanon miten pukeudutte.
Kirkuvan punaiseen tiukkaan nahkahameeseen, joka ylyää polven yläpuolelle,
Punaiseen nahkatakkiin ja hiukset permanentille ja pinkin punaisiksi värjättyinä.
Huulet myöskin punaisiksi ja kynnet myös.
Sellaiset kahvilautasen kokoiset ampiais aurinkolasit, joissa pinkit muovikehykset.
Kaulalle sellainen pitkkarvainen pörröinen pinkin punainen kaulahösseli.
Suuhun lollipop pyöreä tikkari, jota pidetään suussa niin, että poskessa pullottaa tikkarin pyörä pää.
Kengät sellaiset korkokengät, joissa korkeat korot ja mustat.
Käsiin valkoiset pitkävartiset sormikkaat.

53

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja paskat. Pukeudun juuri tasan miten itse haluan.

      • Anonyymi

        Jaahas, onko näin? Saatpahan sitten luvan tyytyä ainoastaan siihen lähes jo rikkikulutettuun satisfyeriisi :). - Sivusta.


      • Anonyymi

        Jaa, kuule, sinä et voi pukeutua, kuten haluat, minä tulen kuule kotiisi ja ovella vahdin, että pukeudut, kuten minä sanon.
        Nyt on asiat niin, että naiset kuvittelee, että ne saa touhuta miten haluavat, on tasa-arvo asiat menneet liian pitkälle.
        Hus, hus, seuraavaksi määrään, että naiset peittää kasvonsa, kuten Lähi-idässä sitäkö haluat?
        Kannattaa kuule totella minua tai muuten on perunasäkki päälläsi, sellainen minulla on täällä repussa juuri sinua varten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, onko näin? Saatpahan sitten luvan tyytyä ainoastaan siihen lähes jo rikkikulutettuun satisfyeriisi :). - Sivusta.

        Todellakinn on niin. En omista satisfyeria. Ei ole ollut tarvetta. Onko se hyvä? Sulla ilmeisesti on kokemusta.

        P.S. mies jonka tollasella vaatetuksella voisi saada, olis aika ala-arvoista kuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, kuule, sinä et voi pukeutua, kuten haluat, minä tulen kuule kotiisi ja ovella vahdin, että pukeudut, kuten minä sanon.
        Nyt on asiat niin, että naiset kuvittelee, että ne saa touhuta miten haluavat, on tasa-arvo asiat menneet liian pitkälle.
        Hus, hus, seuraavaksi määrään, että naiset peittää kasvonsa, kuten Lähi-idässä sitäkö haluat?
        Kannattaa kuule totella minua tai muuten on perunasäkki päälläsi, sellainen minulla on täällä repussa juuri sinua varten!

        Todellakin voin. Sä et uskaltaisi edes yrittää mun talooni sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, kuule, sinä et voi pukeutua, kuten haluat, minä tulen kuule kotiisi ja ovella vahdin, että pukeudut, kuten minä sanon.
        Nyt on asiat niin, että naiset kuvittelee, että ne saa touhuta miten haluavat, on tasa-arvo asiat menneet liian pitkälle.
        Hus, hus, seuraavaksi määrään, että naiset peittää kasvonsa, kuten Lähi-idässä sitäkö haluat?
        Kannattaa kuule totella minua tai muuten on perunasäkki päälläsi, sellainen minulla on täällä repussa juuri sinua varten!

        Ennemmin pistänkin vaikka sen huivin päähäni ja perunasäkin päälleni kuin aloituksessa kuvaltua skeidaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, kuule, sinä et voi pukeutua, kuten haluat, minä tulen kuule kotiisi ja ovella vahdin, että pukeudut, kuten minä sanon.
        Nyt on asiat niin, että naiset kuvittelee, että ne saa touhuta miten haluavat, on tasa-arvo asiat menneet liian pitkälle.
        Hus, hus, seuraavaksi määrään, että naiset peittää kasvonsa, kuten Lähi-idässä sitäkö haluat?
        Kannattaa kuule totella minua tai muuten on perunasäkki päälläsi, sellainen minulla on täällä repussa juuri sinua varten!

        Minä päätän että mies laittaa päällensä sadetakki kangaasta olevat minit uimahousun tapaiset. Sadetakki kangas on ihan hyvä pitää säästää turhuuksiin en rahojani laita.
        Siitä perunapussista mikä on repussasi tehdään sulle lakki muutapa et sitten vaatteeksi kesällä tarvikkaan niissä saat mennä joka paikkaan menetpä töihin tai kauppaan. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin voin. Sä et uskaltaisi edes yrittää mun talooni sisään.

        Odotas, viiden minuutin kuluttua ovikello soi, minä olen oven takana, kello on nyt 16.50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotas, viiden minuutin kuluttua ovikello soi, minä olen oven takana, kello on nyt 16.50

        Ei näy ei kuulu. Siitä vaan yrittämään. Lähtö tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakinn on niin. En omista satisfyeria. Ei ole ollut tarvetta. Onko se hyvä? Sulla ilmeisesti on kokemusta.

        P.S. mies jonka tollasella vaatetuksella voisi saada, olis aika ala-arvoista kuraa

        Eturauhastutkimuksessani oli dildo käytössä, siinä seksilelukokemukseni. En anellut että sitä käytettäisiin ja ajattelin sen olevan vain lääketieteellinen koe. Tutkijani oli nainen joten se teki tilanteesta epähomomman entisestään. Olin terve kuin pukki. Eli 99,99 % miehistä on siis ala-arvoista kuraa? Jokainen mies jolla on miehuus kunnossa arvostavat naiskauneutta kun sellaista näkevät. Jos se ei kiinnosta miestä niin sitten miehen halut ovat tiessään syystä tai toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, kuule, sinä et voi pukeutua, kuten haluat, minä tulen kuule kotiisi ja ovella vahdin, että pukeudut, kuten minä sanon.
        Nyt on asiat niin, että naiset kuvittelee, että ne saa touhuta miten haluavat, on tasa-arvo asiat menneet liian pitkälle.
        Hus, hus, seuraavaksi määrään, että naiset peittää kasvonsa, kuten Lähi-idässä sitäkö haluat?
        Kannattaa kuule totella minua tai muuten on perunasäkki päälläsi, sellainen minulla on täällä repussa juuri sinua varten!

        Älä uhoa! Mun kotini ovelle, jos tulet meuhkaamaan, mä pyydän saada käydä ensin vessassa; ennen kuin jatketaan keskusteluja. Takaisin tullessani tuon sovintoneuvotteluihin mukaan, joululahjani; Browning BAR MK3 HC ...Saattaa olla ett ´hän` on niin kovaneuvottelija; ett mä saan pitää just niitä vaatteita kun itse haluan!

        Punaiset sortsit, hiukan tosin kulahtaneet, mutt käyvät hyvin kotioloissa, ja iso valkoinen
        T-paita. ylettömän mukava kotiasu kesäkuumalla, eikä housun polvet edes multaannu mun touhutessani puutarhassani; istutus ja kitkentä hommissa. Kätevää eiks olekin!

        Tukkaani mä värjään jo nykyäänkin, tosin sävytän sen ruskeaksi, peittääkseni hiusteni luonnollisen värin. (punaisen) Ja sen perunasäkin sä saat pukea itse yllesi, jotta pääset sovinnollisesti poistumaan. Ettäs kehtaatkin; uhkailla pientä naisparkaa, hyi sua!


    • Anonyymi

      Vaihtoehtoina äitiämekko, kuten Sanna Marinilla, joka varmasti peittää nilkat ja muutkin vartalon muodot.

      Tai vaihtoehtona joku supersankari Brandy Ledford avaruussarjoista, supervoimat ja nopeus sekä hyvä seksi.

      Kumman valitset?

      • Anonyymi

        Marinilla ei ole muotoja mitä peitellä,Saarikolla ne ei peity sissiteltallakaan.



      • Anonyymi

        Kai ny mies miesten vaatteita käyttää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai ny mies miesten vaatteita käyttää

        Ja voidaan me naiseksi syntyneetkin niitä käyttää. Ei mitään estettä. Ei tapahdu räjähdystä tms.


      • Kun nuorena kävin Saksassa kielikursseilla, sain havaita, että oluttupien vessassa usein oli tämän näköinen taulu, joka määräajoin hiottiin. Onkohan tämä miehekäs mies toaletin seinästä revaisty? 🌹👀


      • Kynis kirjoitti:

        Kun nuorena kävin Saksassa kielikursseilla, sain havaita, että oluttupien vessassa usein oli tämän näköinen taulu, joka määräajoin hiottiin. Onkohan tämä miehekäs mies toaletin seinästä revaisty? 🌹👀

        En tiiä. Minua kiinnosti vain päällään olevat vaatteet. ☺️

        Ei niiden sisältö.


      • Anonyymi

        Kuvan mies on komea ja tiedän että sinä olet nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvan mies on komea ja tiedän että sinä olet nainen.

        Niin minkä kuvan?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Niin minkä kuvan?

        Toi missä on musta paita shortsit ja lippis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi missä on musta paita shortsit ja lippis.

        Aha.


    • Anonyymi

      Onks tää joku tranun päiväuni

    • Anonyymi

      Ampiaspuku voisi olla joo aika villi?

      Minulle tulee hyvät yöunet kun katsot tuota Miss Colorado avaruusjutussa missä näyttelee supervoimakasta Ai-Androidia tuo Brandy Ledford, supervoimat seikkailuissa :D

      Doyle.

    • Anonyymi

      Nahka-asu ja pitkät hanskat kesällä? Haluatko mies, että kuolen lämpöhalvaukseen?

      Muuten kivoja, mutta sulkapuuhka ja pinkit aurinkolasit jää kauppaan vaikka maksaisit.

      Punainen nahkatakki on upea vaate! Punainen nahkahamekkin on tosi kaunis. Yhdessä aika motoristihenkiset, erikseen tyylikkäämmät.

      En käytä turkiksia enkä sulkatuotteita, ellei ne ole reilusti vintagea, sulkapuuhkia en edes sittenkään, koska rakastan lintuja. Eksoottisia nahkojahan ei Suomeen saa enää tuoda edes vanhoja. Eikä simpukoita tms.

      • Anonyymi

        Todella hieno vaate, klassikkorotsi punaisena:

        https://aijaa.com/G7BZE5

        Voitko mies ostaa mulle? Koko 40 tai 42, mieluummin 40.

        Ja mustat kiiltonahka Louboutinit koko 39. Ei platoa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sopii meikäläisen emännälle. :)

      Iaskin..väärin

      • Anonyymi

        Kuuma pakkaus.


    • Anonyymi

      Jaa, taas vähä-älyinen ap, huoh!

    • Anonyymi

      Mites jos pukeutuu niin, että on vaikka housut ja sen kanssa joku paita ja joku näkee pukeutumisen kyseisellä tavalla kuvailemasi mukaan eräänlaisen optisen harhan kautta voiko häntä auttaa jotenkin?

    • Mummielestä kaiken nätimpi ja antoisempi on rypytetty kankainen mikrohame ilman pöksyi, niet kaiken kauniimpi välillä vilahtelee. Siin niiku silmä lepääpi. 🌹👀

      • Anonyymi

        Ihmisten ilmoille ei taida kukaan niin pukeutua toivottavasti. Vaatetuksen pitää olla olla asiallinen.


    • Anonyymi

      Nainen voi pukeutua miten haluaa. Voihan nainen kotona laittaa
      pvchameen päälle ja kuulustella miestään jos haluaa ja antaa piiskaa. Kotona voi ainakin näin tehdä ja kuka tietää vaikka mies olisi ansainnut piiskaa.

      • Anonyymi

        Pvc-vaatteet kannattaakin jättää kotivaatteiksi.

        Kerran tulin teknobileistä ja olin hionnut kun tanssin ja iho oli märkä pvc-housujen alla. Ulkona oli pikkupakkanen ja kunnon viimatuuli ja luulin taksijonossa, että kuolen siihen paikkaan. Hirveä kokemus. En bileajoista paljoa muista, mutta tuon muistan:(((


      • Ei ikuna. Eksää oo tienny, et vinyylikloridi aiheuttaa kaiken enämpi ihan määräisentyyppistä maksasyöpää? Ja soon polyvinyylikloridin niiku raakis. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

        Ei ikuna. Eksää oo tienny, et vinyylikloridi aiheuttaa kaiken enämpi ihan määräisentyyppistä maksasyöpää? Ja soon polyvinyylikloridin niiku raakis. 🌹👀

        Miksi se vaate pitää syödä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se vaate pitää syödä

        Ei tarvitse syödä. Vinyylikloridi on niin myrkyllistä, että se aiheuttaa pelkällä kosketuksellaan mainittua syöpää. Suurin määrin näitä maksasyöpiä syntyy polyvinyylikloridin TUOTANNOSSA, siis vinyylikloridin polymeroinnissa.

        Polyvinyylikloridi, josta vaatteet sitten tehdään, ei ole myrkyllistä. 🌹👀


    • Anonyymi

      laittaa jonkin naisen asumaan johonkin leikkimökkiin, niin sitten sitä pitää jotenkin ruokkia, mutta sitten kasvaa isoksi ei enää mahdu johonkin leikkimökkiin.

      Että miten se pärjää se tyttö jos asuu jossain leikkimökissä, onko sillä ruokaa, jne.

    • Anonyymi

      On kyllä niin laadutonta kesäpukeutumista, että jätän väliin. JOS minä kesällä hameen päälleni laitan, niin se on jotain kevyttä kangasta.

    • Anonyymi

      En kyllä pukeudu en edes käytä hameita. Nuorempana mulla oli kesällä musta kangashame sitä joskus pidin.
      Ei ole enää tullut pidettyä hameita.
      Nyt kyl taisin vähän huijata pidän kesällä hameita.🤔🤭

    • Anonyymi

      En pitäisi sellaisesta miehestä joka yrittää päättää mitä puen päälleni. Sain myöhemmin tietää ystävä pariskunnastani yhden asian
      hänen mies päätti mitä nainen pukee päällensä.
      En ole heidän kanssaan enää yhteydessä asuvat muualla.

    • Minulle on täysin käsittämätöntä, miksi naisen pitäisi kesällä käyttää jonkinlaista vaatetusta. Miehen taas pitää, sillä muuten luokitellaan ekshibiaattoriksi ja veminiskit riemuttuvat sekopäisiksi. Ja siitähän ei tunnetusti hyvä seuraa. 🌹👀

    • Anonyymi

      Suu tukkoon. Pukeudu itse tiukkaan punaiseen nahkahameeseen jos huvittaa.

      • Anonyymi

        PS Se olisi myös tasa-arvon kannalta suotavaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Asu on irstas passaisi seksi messuille.
        Mauton on.


    • Anonyymi

      Sanna marinilla oli tyylikäs asu voisi erika ottaa hänen pukeutumisesta mallia.

      • Anonyymi

        Äänestä sdp


    • Anonyymi

      Alasti heidän täytyy olla, sillä alastomuus on yhtä kuin totuus 😘.

    • Anonyymi

      Jos joskus laihdun en koskaan tule laittamaan mitään nahka hameita saatikka punaisia.
      T:lyhytfleda

    • Anonyymi

      Kuulostaa joltain Raimon fantasialta joka pukeutuu vaimonsa nahkakuteisiin kun silmä välttää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4087
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3072
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      27
      3072
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2868
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2824
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2553
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      2499
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      228
      2176
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2027
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      1997
    Aihe