Seurustelin aikoinaan..

Anonyymi-ap

Seurustelin aikoinaan yhden hienon tapauksen kanssa. Hän oli hyvin haastava ja oikukas luonteeltaan, mutta osasi olla myös oikein valloittava ja siksi jaksoinkin sitä hetken aikaa. Kerran oli taas riitaa ja hän pyysi heittämään itsensä kotiin, kun oli luonani eikä omaa autoa. Siinä matkan varrella tuli ilmi, että neidillä onkin vähän kiire ja alkoi vielä siitäkin kiukuttelee. Kysyin syytä kiireeseen, mutta en saanut siihen mitään vastausta. Vein hänet kotiin enkä sitä syytä sen ihmeempiä enää ajatellut.

Meni kuukausia eteenpäin emmekä olleet enää yhdessä. Sain kuitenkin ihan sattumalta muuta kautta kuulla syyn hänen kiireelleen ja vähän muutakin. Oli silloin riitailtana pyytänyt jonkun vakiopanomiehen luokseen eikä ollut kuulemma ensimmäinen kerta, kun tämä sonni oli ohikulkumatkalla kassejaan tyhjentämässä.

Josta tullaan siihen etten todellakaan olisi halunnut tietää sitä, vaikka oltiinkin jo erottu. Tuli vähän tyhmä fiilis, kun olin hänet kiireellä kotiin heittänyt panomiehen odottaessa siellä ovella muna pystyssä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun olit menossa kotia päin, niin siellä pantiin neitiä suuhun ja pimpsakin venyi upeasti. Kun olit kotona, niin todennäköisesti tuo panomies oli jo siinä vaiheessa käynyt kaikki reiät läpi.

      • Anonyymi

        Huoh, vai että oikein venyi. Taas on nukuttu anatomian tunnilla. Tolla logiikalla ilotytöillä olisi valtavat pimpsat. Ja toinen mielenkiintoinen oletus on, että naisen häppärit alkavat roikkua suuresta seksimäärästä😆Yhtä paljon se pimpsa muuttuu panemisesta kuin suu ja huulet syömisestä. 😁


    • Anonyymi

      Eli joku kolmas henkilö väittää tälläistä. Ja sinä uskot. Hyvä että nainen pääsi eroon noin tyhmästä äijästä.

      • Anonyymi

        Jep! Samaa mieltä. Paljon parempi pano odotti


    • Anonyymi

      "Eli joku kolmas henkilö väittää tälläistä. Ja sinä uskot. Hyvä että nainen pääsi eroon noin tyhmästä äijästä."

      Haha. Joku feministi sai taas tämänkin jotenkin käännettyä miehen syyksi:D Ootte te kyllä melkosia kun kaikki on aina muiden syytä:D!

      • Anonyymi

        En ole feministi. Kiitos kysymästä . En itse usko kolmansien osapuolien sanomisia jos ei ole mitään perusteita. Siis joku syyhän jollakin mustamaalata jälkikäteen exälle. Jos nyt olisi halunnut ns. ystävänä kertoa niin toki olisi sen tehnyt silloin kun väitetty tilanne tapahtunut.


    • Anonyymi

      Mitäs otit jännänaisen.

    • Anonyymi

      Muijalla todennäköisesti massiivinen paska tulossa ja ei kehdannut kaasuttaa sinun seurassa.

      Harkitsitko ikinä tätä vaihtoehtoa? Nainenkin on ihminen.

    • Anonyymi

      "En ole feministi. Kiitos kysymästä . En itse usko kolmansien osapuolien sanomisia jos ei ole mitään perusteita. Siis joku syyhän jollakin mustamaalata jälkikäteen exälle. Jos nyt olisi halunnut ns. ystävänä kertoa niin toki olisi sen tehnyt silloin kun väitetty tilanne tapahtunut."

      Ai niin. Pitäisi olla pikkutonttuna ikkunan takana ottamassa kuva ja todistusaineistoa. Sekään ei sinulle riittäisi kun seuraavaksi kysyisit onko muna varmasti sisällä ja sitten sanoisit, että ei se ole panemista kun kortsu on päällä.

      En yhtään ihmettele minkä takia tämä maa on tässä jamassa kun ihmiset on seonneet ja ihailevat kaikenlaista pskaa. Teeveestä tuutataan panemista, kauneutta, pinnallisuutta, homostelua, lesbostelua ja transuilua. Aivopesu nuoriin toimii täydellisesti ja syntyvyys on pohjamudissa.

      • Anonyymi

        Älä viisastele. Kun itse osaa edes vastata kommenttiin siihen kohtaanmihin kuuluu. Ootko kysynyt asiasta exältä jos noin mietityttää? Sehän laitointa levittää toisista julkisesti juoruja jotka eivät pidä paikkaansa. Miksi minulle pitäisi riittää? Ei ole minun exä. Ja minä kysyisin häneltä enkä täältä jos mulle jotain juoruja kerrotaan hänestä. Minä en ainakaan ole pannut ketään muuta kuin niitä joiden kanssa ollut suhteessa.


      • Ei kannata katsoa telkkaria. En minäkään välitä muotioikuista, mutta itse en kyllä ihastu naisiin rappiollisuuttani, vaan koska ko. ihminen ihastuttaa. En myöskään ole hybridi kiusallani, vaan koska olen. 😊

        Jos joku pikku pallero tai isompikin siitä saa halvauksen, niin so be it.


    • Eipä siitä kannata itelleen mielipahaa ottaa, jos saa kuulla toisen toilailuista jälkikäteen. On vain syytä olla onnellinen, että sai tutustua siihen ihmiseen ja että suhde päättyi ennen kuin oli mitään pysyvämpää yhteistä saatu aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Voi porvoon parooni parka niin kovin kovia kokenut vanha mieS

    • Anonyymi

      Nuorena olin niin röyhkeä että olisin voinut noin tehdäkin. Luulin että Jumala on luonut kaikki maailman miehet palvelemaan minua. Kun täytin 30v ymmärsin ettei maailma pyörikään minun ympärillä vaan minä pyörin maailman ympärillä
      -nainen

    • Anonyymi

      Perus lortto niinkuin täällä melkein kaikki asburgerssonit ja muuten vaan kuutamolla olevat😏

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe