Terve! Olen siis 14v/08 poika Ylöjärveltä ja haluaisin aloittaa salibandyn joukkueessa. Olen harrastanut 5-8 vuotiaana sählyä joukkueessa, mutta siitä lähtien en ole pelannut muuten, kuin koulun liikuntatunneilla. Pystyykö siis joukkueessa aloittaa pelaamaan vaikka ei ole paljoa pelannut?
Salibandyn aloittaminen 14v
Anonyymi-ap
3
226
Vastaukset
- Anonyymi
voisit aloittaa harjoittelun ensin tyttöjen kans että tuleeko siitä mitään
- Anonyymi
Ihan hyvä laji jos haluat vaan pelata ja raha ei kiinnosta! 👍🏼
Mut jos kiinnostaa raha tai haluat pelata hienompaa ja kokemuksellista peliä niin koris on oikea valinta! 👍🏼 - Anonyymi
Sulla on ihan hyvät pohjat. Suosittelin soittamaan suoraa lähimmän seuran valmennus päällikölle. Hän osaa varmasti neuvoa oikeaan suuntaan ja muutenkin vastata kaiken näkösiin kysymyksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774