Voiko jostakin palstanaisesta

Anonyymi-ap

Saada hyvän ja kelpo kumppanin ehkä esittää täällä kovaa mimmiä mut oikeasti onkin kiva ja kiltti tipu

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon ainakin maailman kiltein vaikka mua millon mieheksi ja millon narsistiksi haukutaan. Tämän voi allekirjoittaa jokainen läheiseni.

      • Anonyymi

        😄👆siinä on heti yksi ehdokas. Ota se


    • Anonyymi

      Miän en ainakaan esitä mitään kova. Olen erittäin kiltti ja mukava ihminen. Tietenkin minulla sen verran itsetuntoa löytyy, että odotan myös itselleni hyvää ja kohteliasta kohtelua, mutta sen nyt pitäisi olla kaikille ihmisille itsestäänselvyys, ettei toisia kohdella huonosti.

      • Anonyymi

        P.S. Yksi hyvä kohtelun merki on, ettei ketään puhutella "tipuksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Yksi hyvä kohtelun merki on, ettei ketään puhutella "tipuksi".

        No tipu on kyllä yhtä kuin seksikäs nainen tai oikeastaan super seksikäs nainen eli kehu sana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tipu on kyllä yhtä kuin seksikäs nainen tai oikeastaan super seksikäs nainen eli kehu sana

        Ei ole. Tipu on linnunpoikanen, eikä se ole lainkaan asiallinen sana kenestäkään ihmisestä. sille omalle kultamussukallesi saat sitä tietenkin hokea, jos se on hänelle ok. Muiden ihmisten kohdalla tuon sanan käyttö kertoo täydellisestä käytöstapojen puutteesta.


    • Anonyymi

      Sinä olet kyllä niin pässi ettet voi saada naista mistään.

    • Varmasti voisi. Melkein kaikkihan täällä esittää jotain roolia, aniharva täällä on sitä mitä ovat oikeassa elämässä.

      • Anonyymi

        Musta ei tykätä palstalla koska oon liian suorapuheinen. Oon miettiny jos tekis profiilin mut luultavasti saisin osakseni niiin jäätävät määrät nettikiusaamista ettei siitä mitään tulisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta ei tykätä palstalla koska oon liian suorapuheinen. Oon miettiny jos tekis profiilin mut luultavasti saisin osakseni niiin jäätävät määrät nettikiusaamista ettei siitä mitään tulisi.

        No enpä usko että saisit. Minä saan kuraa niskaan solkenaan, mutta olen niin tottunut siihen että harvemmin se saa hermot menemään.
        Helpottaa paljon, kun muistaa vittuilun kohdalla nauraa itselleen muiden mukana ja toisaalta sen, että pahinta takaisin vittuilua on ignooraaminen, ei piittaa piruilusta vaan jatkaa omalla tiellään (palstalla).


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No enpä usko että saisit. Minä saan kuraa niskaan solkenaan, mutta olen niin tottunut siihen että harvemmin se saa hermot menemään.
        Helpottaa paljon, kun muistaa vittuilun kohdalla nauraa itselleen muiden mukana ja toisaalta sen, että pahinta takaisin vittuilua on ignooraaminen, ei piittaa piruilusta vaan jatkaa omalla tiellään (palstalla).

        En oo tutkinu tätä et voiko täällä ottaa yhteyttä jos rekisteröi nickin. Mua surettaa kun tääl oli joskus darkkis jota kiusattiin tosi rajusti. Ei ketään saa edes huumorin varjolla kiusata. Ite jouduin poistumaan yhdeltä keskustelufoorumilta juuri kiusaamisen takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En oo tutkinu tätä et voiko täällä ottaa yhteyttä jos rekisteröi nickin. Mua surettaa kun tääl oli joskus darkkis jota kiusattiin tosi rajusti. Ei ketään saa edes huumorin varjolla kiusata. Ite jouduin poistumaan yhdeltä keskustelufoorumilta juuri kiusaamisen takia.

        Ei ole enää suoraa viestittelyä mahdollista tehdä rekisteröityjen kesken.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei ole enää suoraa viestittelyä mahdollista tehdä rekisteröityjen kesken.

        Ok. Sit ei muuta ku melonit tiskiin. ;) Harmi kun en joka päivä täällä ehdi olemaan. Joidenkin on tosin vaikea sietää minua kun täällä olen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Sit ei muuta ku melonit tiskiin. ;) Harmi kun en joka päivä täällä ehdi olemaan. Joidenkin on tosin vaikea sietää minua kun täällä olen.

        Jaahansson, että oikein melonit. Ois me greipeilläkin pärjätty 😁
        Parempi vaan kun ei joka päivä piipahda, jää toisille jotain odotettavaa ja arvuuteltavaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaahansson, että oikein melonit. Ois me greipeilläkin pärjätty 😁
        Parempi vaan kun ei joka päivä piipahda, jää toisille jotain odotettavaa ja arvuuteltavaa.

        Reilut greipit. Onneks on sellanen ku oma elämä vaikka monesti täällä saa nauraa silmät päästään. Monien miesten huumorintaju on niin huippua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Reilut greipit. Onneks on sellanen ku oma elämä vaikka monesti täällä saa nauraa silmät päästään. Monien miesten huumorintaju on niin huippua.

        No täähän on ihan lastentarha-realitya koko palsta. Jos ei ota tätä lähtökohtaisesti pieruhuumori-asenteella, menee hermot äkkiä 😂


    • Anonyymi

      Pahoin pelkään että löytymättä jää niin tipuset kuin mimmitkin vaikka satunnaisesti johonkin hyvään hetkeen törmäisitkin, useimmiten toiminnan aktiviteetti rajoittuu kynsien teroittamiseen tai vaihtoehtoisesti minuuden korostamiseen, revi siitä 😅

    • Anonyymi

      Ei saa palstalaisesta hyvää kumppania. Ei palstalainen voisi luopua sinkut palstasta joten olisi huono kumppani.

    • No ehkä täällä sellaisiakin on. 🤷🏼‍♂️
      Paha sanoa, kun en yhtään naista tunne niin hyvin. Xenan nyt parhaiten tunnen ja hän on kyllä varmasti hyvä kumppani. Eikä esitä kovaa mimmiä, mutta on melko teräsmuija muutoin elämässään.

      Kykenevä ja älykäs ihminen. Ihailen hänen monipuolisuuttaan ja sisukkuuttaan.

      • Anonyymi

        Entä Lillis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä Lillis?

        Varmasti hänkin on hyvä kumppani kumppanilleen.


    • Anonyymi

      Entä jos ei olekaan kiva ja kiltti vaan onkin ilkeä ja huonotapainen? se voisi olla todennäköisempää.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Tuollaista ilkeää putinistia ei kannata ottaa vaivoikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista ilkeää putinistia ei kannata ottaa vaivoikseen.

        Heti osui odennäköisyys paikkansapitäväksi :D

        -harmiseikirj-


    • Täällähän on oikein mukavia naisia. 😊👌

      Tai ainakin oletettuja...

      Hitostako näistä kaikenmaailman muumeista tietää mitä jalkovälissä heiluu, tai heiluuko? 😄

    • Anonyymi

      Ei täällä ole kilttejä kunnollisia naisia joten ei palstan kiltit miehet saa kunnollista naista.

      • Anonyymi

        Ei täällä ole myöskään kilttejä kunnollisia miehiä. Hyvin sopivat yhteen ne jotka palstalla kirjoittelevat.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe