Kysymys varmaan lähinnä miehille.

Anonyymi-ap

Mua ahdistaa hirveästi kun eräs mies vilkuilee kokoaika. Tai se ei ahdista eikä ole pääpointti sinällään. Sanotaan näin että lapset on samassa päiväkodissa. Tuijottaa salaa ja hymyilee,ehkä siis kun puhun lapsille ja siinä on jotain hauskaa kai?en tiedä kun nostan katseeni ja katson niin ei ota katsekontaktia vaan äkkiä katsoo joko lattialle tai kääntää pään pois. Vaikka menisin naaman edestä ohi eteisessä ja voisin tervehtiä niin ei katsokkaan vaikka seisoisi ihan tekemättömönä siinä,en itsekkään siinä paljoa ehdi kun on tekemistä tietenkin. Mua siis ahdistaa kun en tiedä hymyilikö mulle silloin alkuunsa jne mutta itse en ehtinyt hänen katseeseen reagoida mitenkään ensimmäisinä kertoina kun ensimmäisellä kerralla kerkesin huomata että katsoo silmiin ja varmaan odotti että tervehdin tms. mutta just sillon lapset jotain puhuivat että käänsin katseeni salamana pois enkä siis ehtinyt tervehtiä. Nyt sitten ei enää ota katsekontaktin ollenkaan mutta huomaan että aina vilkuilee jos samaan aikaan sinne törmätään. Tuntuu että tein itsestäni ylimielisen tai hän ajattelee niin😂 vaikkei se todella ollut tarkoitus. Tervehdin aina kaikkia jos suinkin ehdin ja huomaan.. Mua jotenki jo ahdistaa mennä samaan aikaan sinne kun tuntuu että toinen loukkaantui 😑 oon siis tämmönen yliajattelija ja kaikki päivän tapahtumat kelaan aina läpi 🙈saako kukaan tästä kiinni että mitä tarkoitan ja täytyykö mun nyt yrittää jotenkin asia korjata. Vaikka ei sinänsä asia hetkauta mutta onhan se nyt kamalaa olla jonkun mielestä ylimielinen ja itsekäs .. muutenkin saa aina varoa ja miettiä mitä sanoo kun jään niitä vaan sitten miettimään että olinko töykeä tai teinkö itsestäni hölmön tai tai tai😅

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi. Jospa seuraavalla koittaisit hänen kohdatessasi hymyillä, tilanteeseen sopiva sana tai kaksi. Rohkeesti eteenpäin ja hymyä huuleen. Jos vielä kysyttävää, kysy vaa. K

      • Anonyymi

        Olipas mukavan positiivinen viesti. Kiitti 🤗 ehkä mietin liikaa ja noin se on tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas mukavan positiivinen viesti. Kiitti 🤗 ehkä mietin liikaa ja noin se on tehtävä.

        Noin se elämä menee kun hymyilee. Kun tekee jotain mistä pitää, on hymy herkässä eikä ole aikaa märehtiä. Katso facesta emäntää etsimässä ja tykkää. Näet että ei kannata miettiä vaan tehrä. K


    • Anonyymi

      Ai teillä kö on päiväkoti ikäisiä lapsia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe