Kaveriporukat

Anonyymi-ap

Moi.. Oon koulus yhes neljän porukassa jossa en haluaisi olla.. He ovat samalla luokalla kuin minä ja niin on ne joitten kanssa tahtoisin viettää paljon aikaa koulussa ja varmaan myös vapaa ajalla. Minä oikeasti vihaan todella paljon yhtä tyttöä siitä porukasta ja ei se toinenkaan niin kiva ole.. Eli joo, luokassa on semmonen toinen iso ryhmä tyttöjä missä mä oikeesti haluaisin olla. Ne kaksi tyttöä joista en pidä ryhmässäni oli ennen niitten tyttöjen kanssa joitten ryhmässä tahtoisin olla.. Eli, jos menisin vain sen ryhmän luo minkä kanssa tahtoisin olla ja kertoisin syyn miksi tahtoisin olla sittenkin heidän kanssaan.. Minä ehkä todennäköisesti päädyn olemaan yksin ja minua ajateltaisiin huonona ystävänä kenellekkään.. Ryhmässäni on noin 7vuoden paraskaverini ja en oikein tahtoisi kertoa hänellekään että en tahdo olla enää niitten kahden tytön kanssa, koska hän varmaan tykkää olla siinä ryhmässä.. Mitä teen..?? Kun haluisin olla niitten toisten tyttöjen kanssa joista ryhmässäni olevat tytöt ei pidä.. Mutta en myöskään tahdo että olen muitten mielestä täysi kus1pää.. Pliis ei vihaa vaan neuvoi?

1

183

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
        Maailman menoa
        709
        1653
      2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
        Tuusula
        265
        864
      3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        67
        837
      4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
        Kiuruvesi
        101
        626
      5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
        Ikävä
        32
        571
      6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
        Ikävä
        88
        547
      7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
        Ikävä
        32
        530
      8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
        Ikävä
        61
        519
      9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
        Ikävä
        37
        510
      10. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
        Ikävä
        42
        502
      Aihe