Puolustusvoimien kalusto on jatkuvasti tapetilla. Joko ollaan hankkimassa uusia hävittäjiä tai sitten ollaan viemässä panssareita Ukrainaan.
"Puolustusvoimiin kuuluvat Maavoimat, Ilmavoimat ja Merivoimat. Kalustoa tarvitaan tarpeeseen kuin tarpeeseen.
Kuinka hyvin itse tunnet Puolustusvoimien kaluston? Testaa, tunnistatko aseet ja ajoneuvot!"
Tunnistatko kuvista Puolustusvoimien kaluston?
8/10
Taidat olla armeijaguru? Nappisuoritus!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/848c2bd5-3d7b-4bdd-979a-d9f0a990e2c7
har--har-ahra-rha--sdfhsdfsdlsfädfsässääsä
Kuinka hyvin tunnet armeijan kalustoa
Anonyymi-ap
4
276
Vastaukset 4
- Anonyymi
10/10
Taidat olla armeijaguru? Nappisuoritus!
No juu, muutama meni valistuneena arvauksena. Mähän olen kasarmilla lapsuuteni viettänyt. 😂- Anonyymi
Sä olet guru huomasin etten enää muista rk-62:n sarjanumeroa aaaaarrggghhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet guru huomasin etten enää muista rk-62:n sarjanumeroa aaaaarrggghhh
Sama vaiva rahikaisella! Samoin meidän Pasinkin numero jo unohtunut, dääm!
XA-203 mallia mutta numerotunnusta en perkele muista nyt.
Testiä en voi tehdä kun estän evästeet ja testi ei näy.
-sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871638
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15895Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40793Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.113661Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597