Voice of Finland 2023

Anonyymi-ap

Vilkkumaa kääntyi taas vaikka nainen oli karaokelaulajaksikin surkea, jännitti hirveästi eikä mennyt yhtän nuotilleen. Seuraavakin oli paljon parempi, mutta kukaan ei kääntynyt. Säälistäkö ne joidenkin kohdalla kääntyy.

21

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vilkkumaan valmentamat ei voita koskaan Voicea.

• Anonyymi

Vilkkumaa on *erseenpyörittäjä kun se istuu tuolilla vääntelehtimällä joka suuntaan.👹🐒☹️☹️☹️

• En ole katsonut nyt Voicea. Viime kaudella siellä oli joitain hyviä, esim. heviä laulanut Paavo Laapotti, joka tuli toiseksi. Ehkä olen menettänyt mielenkiinnon siihen ohjelmaan. Kun olen kuunnellut mun suosikkilaulajia ja muita joista tykkään enemmän tai vähemmän, esim. Paul Rodgers, Karen Carpenter, John Fogerty, niin tuo ohjelma ei enää tunnu oikein miltään. Ehkä euroviisufinaalit saatan myöhemmin keväällä katsoa, mutta ei Euroviisutkaan ole musta enää niin kiinnostava kuin joskus oli.

• Anonyymi

Maailmassa on valtavasti hyviä laulajia, ei muuta ehtisi tehdäkään jos vaikka youtubesta alkaisi kuunnella. VoF suurin osa surkeita, mutta silti joitakin hyviä jättävät valitsematta jatkoon.

• Anonyymi

Vilkkumaa pyörii tuolissaan aina kuin *ittu olisi täynnä muurahaisia. Muut tuomarit istuvat kunnolla tuoleissaan.

• Anonyymi

Sai tähän asti parhaan, Veli-Pekka Vaarin, toivottavasti joku kaappaa kun kuitenkin haluaa naisen voittoon.

• Anonyymi

Miksei kukaan kääntynyt Mariskan Liekki kappaleen esittäjälle, nimi jäi huomaamatta, nuori mies varmaankin Jyväskylästä. Ei paras mahdollinen esitys, mutta hyvä ääni ja osaisi esittää varmaan mitä tahansa, olisi kannattanut irroitella rokki-tyyliin hiukan enemmän tai ottaa eri kappale. Moni pääsee jatkoon enkä ymmärrä ollenkaan miksi, etenkin naisia tuntuvat laskevan säälistä tai kun vaan huutaa tarpeeksi.

• Anonyymi

Viljami Salo, sehän olikin tallennettuna. No, tuo esiintyy jo ennestään, mutta olisi ollut mukava kuulla lisää. Ehkäpä ottavat joitakin pudotettuja uudelleen.

• Anonyymi

No nyt on hyvä, Ben Brasiliasta, en ihmettelisi vaikka voittaisi koko kilpailun.

• Anonyymi

Ja Eemeli on suomalaisista paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Eemeli on suomalaisista paras.

Miksiköhän kaksoisveli ei osallistunut, samanlainen ääni niin pärjäävät joka tapauksessa yhdessäkin jos toinen pärjää.

• Anonyymi

Katri-Helenan kappaleen esittänyt nainen on ihan ammattilaistasoa, en jaksa etsiä nimiä.

• Anonyymi

Mitä helvettiä, Maija valitsi sen rääkyjän eikä Tinoa joka ehkä paras koko kisassa. Muut kaapanneet huonoja sohvat täyteen, Elastisella yksi paikka vapaana eikä sekään kaapannut. Toivottavasti Tino jatkaa esiintymisiä ja levyttää, upea on ääni ja komea ulkonäkö.

• Anonyymi

Komea ulkönäkö??Vilkkumaalla vai??😁😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komea ulkönäkö??Vilkkumaalla vai??😁😅😅

S2?

• Anonyymi

Uskomatonta, Anna valitsi (tällä kertaa) oikeat jatkoon, vaikka muut tuomarit yritti kehua heikompia parhaiksi!

• Anonyymi

Hyvä Anna, Maija valitsee aina huonoimmat, eikä muillakaan ole kehumista.

• Anonyymi

Nyt ei ole kukaan selvästi muita parempi, kaikki voisivat ollla voittajia. Harmi ettei Tattari esittänyt jotain iloisempaa kappaletta toisena, turhan yksipuolista.

• Anonyymi

Onnea voittajalle ja muillekin, kaikki hyviä ja moni hyvä tippui jo ennen finaalia.

• Anonyymi

Onni paras!!!!
      Mahtavaa Onni! Nii sitä pitää!!
      Paras on aina paras!

Kerrankin meni äänestys niinkuin piti! Ihana Onni!
      Haleja tuhansittain sinulle Onni!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5171
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2839
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2478
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1819
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1334
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1298
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe