Et unohda ikinä?
Ketä palstalaista
18
116
Vastaukset
En pysty pujottelijaa koskaan unohtamaan, sehän on selviö. Pari muutakin palstalaista on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen.
Se yks oli joku...emmä muista.
Onhan noita, aika monta.
Vanhoja tuttuja YB, tosi.typpy, Jasu millä nikillä tahansa, Xena, uudempia sitten Pirppis ja Disse ainakin, mutta näitä tulee varmasti lisää vielä.
Nää nyt ne mitkä tuli heti mieleen, saatto joku unohtuakin.
Vanhoissa tutuissa on niitäkin joita ei tarttis muistaa, mutta tikulla silmään ja toisella toiseen jne.- Anonyymi
Taksu
- Anonyymi
Maksu
Eihän sitä tiedä jos muistisairaus iskee. 🤷🏼♂️
Enköhän mä aika monen muista, ainakin tutummat ja sydäntä koskettaneet.- Anonyymi
Kiitos kulta. Minäkään en unohda sinua <3
T. Topi
nuotio neiti
Peris tai hänen juttunsa ovat jääneet mieleen. Luennoi autoista ja autourheilusta ja tarinoi Liljalaakson tyypeistä, moottoripyöräkerholaisista ja muista kehittelemistään hahmoista.
Yksi tyyppi, joka yhteen aikaan aina valitti täällä, että miksei saa naista vaikka on pitkä on rahaa. Tosin kovin positiivisessa mielessä ei ole jäänyt mieleen.
Ovatko nämä henkilöt sitten niin unohtumattoamia, etten ikinä unohda heitä? Tuskinpa. Viimeistään sitten, jos vanhana dementoidun he ovat siirtyneet unholaan.Luonnollisesti Pirpanaa
Kumpaankohan osaan duaalimuistiani palstalaiset menevät; a) siihen, joka muistaa esimerkiksi kaikki tietyn lajin olympiavoittajat Lontoon kisoista 1948 alkaen tai itsenäisen Suomen pääministerit vai b) kun kaupasta pitää hakea jauhelihaa ja ruokakermaa, toinen unohtuu ja tilalla on 2-pack Pepsi Maxia?
- Anonyymi
aloittaja anonyymiä :)
Moniakin...
Pihallatipuista on jo ikävä, ei ole huhuilusta huolimatta näkynyt, tai ei ole vaan ollut silloin palstalla. Wuppistakin on vähän ikävä. Elluista jo pikkuisen vilaukselta näinkin. Nainenruuduntakaa katosi joskus... onhan näitä...
Niin ja Erkkitäti. 🤣 Se oli persoona joskus mun palsta-alkuajoilta. No teknistäkin oon jo nähnyt, vaikka ei siihen aina saa kontaktia...vieläköhän se koettaa ajaa Audilla? 😝
Palstaneito ja Pirkanmaan likka. 😄
Mylmyr ja Pönttis.
Kyllähän näitä löytyy...😄- Anonyymi
Papeete1 oli ainakin siinä määrin pikkuhitleri, että sen muistaa.
Myös vakuutusmies aliaksineen ja au-liskoineen jäi mieleen.
Miksei myös MarttyyriMallari-TTt.
Oli niitä muitakin hauskoja aikoinaan.
Vanhoja hyviä aikoja muistellessa :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
NAL:ia on aika vaikea unohtaa, oli hänen löpinöistään mitä mieltä tahansa.
Kirjautumaton palstalutka - Anonyymi
Sukkahousumiestä!! vaikka jutut on viistossa ,niin ätmit hermostuivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282651- 1282335
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162063- 1312023
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029