Eli minä tyhymä en tiiä et miten päin pelattaessa on käsi rightin ja miten leftin...
Left ja right-kumpi on kumpi
7
14814
Vastaukset
- Viisas
Tästä vastauksesta ei tietenkään ole hyötyä ellet tiedä kumpi käsi on oikea...
- wiz
no leftillä on vasen käsi edessä ja rightilla on taas toisin päin eli oikea käsi edessä...
- tilastonikkari
oon huomannu et melkein kaikki pelaa left puolelta. itse en sitä puolta oekeen hallihe kun olen righti puolen speciallisti.. ne voi käsittää miten se tapahtuu.
kumpi käsi teillä kampee mailaa/kummalla kädellä ohjaatte mailaa? olettaisin että vasen vaan pitää ja ylin käsi (oikea käsi) kampee, toimii vipuna!!- deus
itse olen vasenkätinen ja pelaan rightin puolelta ja oikea käsi pitää mailasta kiinni ja vasen käsi kampeaa mailan yläpäästä, etenkin rannelaukauksessa.
- Mallu
Yleensä Vasen käsiset on rightei ja oikee käsiset on Leftei...
- Normi
Vasemmalla puolella kun mailaa normaalisti pidetään on ''lefti'' ja sitten kun oikeella niin ''raitti'' :)
- Anonyymi
Kun sukassa on l r miten puen sukat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687594Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1253012- 1531854
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha661696Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221522Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721472- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784