Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minä olen ihan hassuna tummaihoisiin

Anonyymi-ap

Työkavereina paljon maahanmuuttajia ja tänään sain taas nauttia heidän seurastaan. Kaikki kolme olivat ihanan älykkäitä ja sosiaalisia. <3 Viihdyin todella hyvin näiden eloisien ja ystävällisien ihmisten kanssa. Olen enemmän kotonani näiden kanssa kuin kantasuomalaisten ja jos voisin valita, niin mieluummin olisin heidän kanssaan kuin alkuperäissuomalaisten. Aloin miettimään olisinko sitten kuitenkin entisessä elämässäni ollut afrikkalainen? Vai mistä nämä tuntemukset on tulleet?

10

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään vielä, että nämä ovat niin paljon iloisempia kuin me ja osaavat hassutella. Ottavat elämän niin paljon rennommin kuin me.

      • Anonyymi

        Nyt ymmäeeän kun kirjoitan tätä, että ottavat elämän niinkuin minä, joka olen aina sanonut että elämä on vain yksi seikkailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ymmäeeän kun kirjoitan tätä, että ottavat elämän niinkuin minä, joka olen aina sanonut että elämä on vain yksi seikkailu.

        Ihanaa kun olet löytänyt sellaisia ihmisiä jotka saavat sinut hyvälle tuulelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun olet löytänyt sellaisia ihmisiä jotka saavat sinut hyvälle tuulelle.

        Irakilaiset on oikeesti hyviä sängyssä🤭🤗👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irakilaiset on oikeesti hyviä sängyssä🤭🤗👌

        Hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irakilaiset on oikeesti hyviä sängyssä🤭🤗👌

        Varmasti ovat mieluummin nukkumassa sängyssä kuin töissä 😅


      • Anonyymi

        Tuntitöitä? Entä mitenkäs ne työt hoituu siinä hassutellessa?


    • Anonyymi

      Ai että lämmittää kovasti lukea tätä aloitusta. Olet ihana!
      T afrikkalainen N

    • Anonyymi

      Jännä ukot hassuttelee, huomaat kun se loppuu ja silloin on jo myöhäistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe