Työkavereina paljon maahanmuuttajia ja tänään sain taas nauttia heidän seurastaan. Kaikki kolme olivat ihanan älykkäitä ja sosiaalisia. <3 Viihdyin todella hyvin näiden eloisien ja ystävällisien ihmisten kanssa. Olen enemmän kotonani näiden kanssa kuin kantasuomalaisten ja jos voisin valita, niin mieluummin olisin heidän kanssaan kuin alkuperäissuomalaisten. Aloin miettimään olisinko sitten kuitenkin entisessä elämässäni ollut afrikkalainen? Vai mistä nämä tuntemukset on tulleet?
Minä olen ihan hassuna tummaihoisiin
10
297
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään vielä, että nämä ovat niin paljon iloisempia kuin me ja osaavat hassutella. Ottavat elämän niin paljon rennommin kuin me.
- Anonyymi
Nyt ymmäeeän kun kirjoitan tätä, että ottavat elämän niinkuin minä, joka olen aina sanonut että elämä on vain yksi seikkailu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ymmäeeän kun kirjoitan tätä, että ottavat elämän niinkuin minä, joka olen aina sanonut että elämä on vain yksi seikkailu.
Ihanaa kun olet löytänyt sellaisia ihmisiä jotka saavat sinut hyvälle tuulelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun olet löytänyt sellaisia ihmisiä jotka saavat sinut hyvälle tuulelle.
Irakilaiset on oikeesti hyviä sängyssä🤭🤗👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ovat mieluummin nukkumassa sängyssä kuin töissä 😅
- Anonyymi
Tuntitöitä? Entä mitenkäs ne työt hoituu siinä hassutellessa?
- Anonyymi
Ai että lämmittää kovasti lukea tätä aloitusta. Olet ihana!
T afrikkalainen N - Anonyymi
Jännä ukot hassuttelee, huomaat kun se loppuu ja silloin on jo myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569