Mies, jos haluat olla kiinnostava

Anonyymi-ap

ole pitkä 185 cm, sulla on sänki, ei mitään letteja leukaan, hyi... ja viikset kin pitää olla sellaset näiti , kalju ei saa olla, hiukset pitää olla päässä ja siistit, pukeudut hyvin,, puku tarpeen tullen, sulla on työ ja auto, olet ystävällinen et juo et polta, osaat kokata, siivota, olla lasten kanssa,, osaat käyttäytyä, tykkäät olla kotona, osaat tanssia, ja tuot kukkia ja lahjoja naisystävälle... ja olet vaan oma itsesi.

Nuo on kriteerit jotka minä vaadin, ja olen myös saanutkin sellasen miehen, täysin toiveitteni mukainen, ja ainahan voi mies muuttua kun kouluttaa. Kun on puoliso mieluinen niin yhteiselokin on mutkatonta.

23

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmi kun jalkojen pidennys on niin pitkäkestoinen, vaikea ja kivulias operaatio. Hiustensiirto ei sentään niin paha.

    • Anonyymi

      "ainahan voi mies muuttua kun kouluttaa"

      Ryhtyessään parisuhteeseen, tytöt kuvittelevat että miehen voi muuttaa, miehet kuvittelevat että tyttö ei muutu.

    • Anonyymi

      Me tosimiehet joilla kasvaa OIKEASTI parta eikä mitkään haituvat, niin hiusten harventuminen on tosijuttu. Saksilla me karvojamme siistimme. Minkäs me korkeille testosteronitasoillemme mahdamme :)? Testot ja kaljuuntuminen ovat naimisissa keskenään olevia asioita. Hiustensiirto on asia mistä voidaan keskustella mutta se on silti feikkiä hommaa.

    • Anonyymi

      Mites unennäön laita, nukutko hyvin, päiväunia? Sukupuolenvaihdossuunnitelmia?

    • Anonyymi

      JOs sulla on muksuja ni et vielä pitkään aikaan tuu saamaan ainakaan mieleistäs miestä jos noin tiukat kriteerit. Miehet kiertää kauniinkin naisen kaukaa jos sillä on muksuja. Fakta

    • Anonyymi

      jätinkö sinulle kertomatta, että osaan myös levitoida?

      • Anonyymi

        mä osaan teleportata. säästää helvetisti työmatkakuluja.


    • Anonyymi

      Aloittaja voi sitten rauhassa katkeroitua siellä sen saamasi miehen kanssa...
      Et vissiin saanu sitä alle 185cm pitkää kaljua jonka oikeasti olisit halunnut?
      Miksi et? Ympäristön paine ei antanut siimaa sulle näyttäytyä hänen kanssaan?

      No, aikuisilta voi vaatia käytöstapoja.
      Lapset on sitten erikseen, oppivatko edes isompina niitä. Käytöstapoja.
      Se on moi!

      • Anonyymi

        HM, jo ensilauseessa hokasin sun ajatusmaailman että olet kateellinen. Se näkyy tavassa kirjottaa ja ymmärtää asiat väärin... hih... työssäni olen usein ollut tekemisissä narsistien kanssa... harmi että sinäkin olet siihen suuntaan mennyt.

        Kun ihminen kirjottaa selvästi ymmärrettävän lauseen vierestä asioita, hänellä on katkeruutta ja tahallista provosointia hallitsemassa mieltään.

        Jos kerron että kissa meni katolle, ymmärrät että eikö se kissa mennytkään katolle? Yrität olla asian päällä, ja kaipaat saada riitaa aikaiseksi. Lopuksi kaipaat käytöstapoja??? :))) ..hassua, koska et osaa itsekkään.. Käytökseen kuuluu myös sanallisen tekstin hallitseminen, ei morkkaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HM, jo ensilauseessa hokasin sun ajatusmaailman että olet kateellinen. Se näkyy tavassa kirjottaa ja ymmärtää asiat väärin... hih... työssäni olen usein ollut tekemisissä narsistien kanssa... harmi että sinäkin olet siihen suuntaan mennyt.

        Kun ihminen kirjottaa selvästi ymmärrettävän lauseen vierestä asioita, hänellä on katkeruutta ja tahallista provosointia hallitsemassa mieltään.

        Jos kerron että kissa meni katolle, ymmärrät että eikö se kissa mennytkään katolle? Yrität olla asian päällä, ja kaipaat saada riitaa aikaiseksi. Lopuksi kaipaat käytöstapoja??? :))) ..hassua, koska et osaa itsekkään.. Käytökseen kuuluu myös sanallisen tekstin hallitseminen, ei morkkaaminen.

        Juurikin näin, täällä on enemmän kuin tapana kirjottaa vastauksia asianvierestä, ja sitten raivotaan kun joku oikasee! Tahallista riidan hakemista,, morkkaamista, ja halveksuntaa, ei osata kunnioittaa toisten kertomuksia, vaan hyökätään sanallisesti päin näköä. VAIKKA uskon että asia ymmärretään, mutta tahlleen ymmärretään muuta.


    • Anonyymi

      Ja mitäs AP tarjoaa suhteeseen? Kuulostaa ainakin että nalkutusta tulee varmana ja miehessä kiinnosta muut kuin ulkonäkö ja lompakko.

      • Anonyymi

        Niin kun näkisi näistä kilometrilistojen esittäjien edes joskus miettivän, ovatko he itse lainkaan mies-osapuolen odotusten mittaisia ...ja miten vaikean luontoisia,,??


      • Anonyymi

        Kaunottaren, joka kyllä tykkää rahasta ja miehen ulkonäöstä, koska se vaan on tärkeetä et on komee mies. Eli tummat kauniisti leikatut hiukset, sänki ihanan karkee leuka, pitkä 185 cm käyttää pukua, liituraita housut on ihanat, auto on ja oma asunto, on kohtelias ja töissä ja kunnioittaa naista ja on avoin kaikille asioille, kuten vaeltelulle, kesäisessä metsässä, kiipeeminen puuhun, mutapaini, pesäpallo, remontointi, maalaus, ja istuminen vaikka kalliolla...
        Muista kukat... ja suklaa... ja irtokarkit ja skumppa.... karaoke,, ja askartelu...
        Lapsista, koirista, kissoista, pupuista ja hamstereista pitää tykätä... ja pitkistä runoista.

        No, mitäs sanot, onko kultturellinen ja viehättävä ainutlaatuinen edessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunottaren, joka kyllä tykkää rahasta ja miehen ulkonäöstä, koska se vaan on tärkeetä et on komee mies. Eli tummat kauniisti leikatut hiukset, sänki ihanan karkee leuka, pitkä 185 cm käyttää pukua, liituraita housut on ihanat, auto on ja oma asunto, on kohtelias ja töissä ja kunnioittaa naista ja on avoin kaikille asioille, kuten vaeltelulle, kesäisessä metsässä, kiipeeminen puuhun, mutapaini, pesäpallo, remontointi, maalaus, ja istuminen vaikka kalliolla...
        Muista kukat... ja suklaa... ja irtokarkit ja skumppa.... karaoke,, ja askartelu...
        Lapsista, koirista, kissoista, pupuista ja hamstereista pitää tykätä... ja pitkistä runoista.

        No, mitäs sanot, onko kultturellinen ja viehättävä ainutlaatuinen edessäsi?

        Ensin aitoit ehdoksi ettei juo ja nyt puhut skumpasta.l..mahtaako löytyä Hra n:o 47 , joka tekee riittäviä muodonmuutoksia....


    • Anonyymi

      Jess, olen tuollainen ja nainen, ole

      - hoikka ja kurvikas
      - pitkät hiukset
      - hoikat sääret ja isohkot rinnat
      - akateemisesti koulutettu
      - osaat käyttäytyä ja tykkää tolla kotona ja osaa tanssia sekä annat lapdancen silloin kun siltä tuntuu


      Reilua vai mitä, AP?

    • Ei miehen välttämättä tartte olla pitkä. Eikä pituuttaan voi sitä paitsi valita. Esim. Charles Chaplin oli 160-167 cm, samoin Buster Keaton, Steve Marriott (bändien Small Faces ja Humble Pie laulaja) oli noin 165 cm, Brian Johnson 165 cm, Agnus Young on 157, Malcolm Young oli 160.

      • Anonyymi

        Tarvii olla ptikä, silloin vaatteet on paremman nkisiä miehen päällä kun on hoikka pitkä tumma ja hiuset päässä.
        Minä aina valitsen miehen joka miellyttää, karsin paljon pois, Miehellä pitää olla puku päällä usein, sellain rento arki puku, olisi kauheeta jos menis retkuissa. Miehen pitää olla tosi komee, ja mulla on tiukka kriteeri, rumista ja lakuista ja lyhyistä en pidä en yhtään... en katokkaan niihin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvii olla ptikä, silloin vaatteet on paremman nkisiä miehen päällä kun on hoikka pitkä tumma ja hiuset päässä.
        Minä aina valitsen miehen joka miellyttää, karsin paljon pois, Miehellä pitää olla puku päällä usein, sellain rento arki puku, olisi kauheeta jos menis retkuissa. Miehen pitää olla tosi komee, ja mulla on tiukka kriteeri, rumista ja lakuista ja lyhyistä en pidä en yhtään... en katokkaan niihin päin.

        Miten arvelet itse kelpaavasi vaativalle miehelle? Pesetkö hänen pyykkinsä esim. jne laitat ruokaa jne..


    • Anonyymi

      Tekeekö miehet tämänlaisia listoja unelmien prinsessasta. Nalkuttaako miehet puolisolle, ettei olen oikeanlainen unelmien prinsessa. Ei kuitenkaan muuksi muutu, mutta valituksella voi menettää elämän mielekkyyden. Toivon naiselta vetovoimaa. Ei tarvitse olla täydellinen. Mielummin rento ja järkevä, eikä nalkuttava kana.

      • Anonyymi

        No ei tee, kuten ei tee naisetkaan joku matador projisoi itseinhoa eli sinä siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tee, kuten ei tee naisetkaan joku matador projisoi itseinhoa eli sinä siis

        Mitä projisointia? Lue aloitus ja sitten vastaus. Metsä vastaa kuten huudetaan. Aloitus ei ollut kiltin empaattisen naisen kirjoittama. Halvensi miehiä sekä niitä naisia, joilla ei ole vastaavaa puolisoa. Vai, että matador, jos ei lähde naisen peliin mukaan.


    • Anonyymi

      ...ja viimein putosit sängystä nähtyäsi unta. Ei uneksimisessa ole mitään pahaa, niin minäkin olen uneksinut fiksusta naisesta koko elämäni mutta ei mahda mitään, unet ovat vain unia.

    • Anonyymi

      Olen tuntenut lyhyen miehen jolla on luontainen karisma ja osaa naurattaa naisia. Voisi huijata naisilta rahat, jos haluaisi. Sitten tavannut pitkiä rikkaita miehiä, jotka on sosiaalisesti rajoittuneita. Ei ymmärrä naisten hienostelusta mitään ja elää omissa maailmoissa. Ikuinen poikamies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe