Velipoikani..

80

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lempo soikoon, lähen Gentsun kanssa keikalle. Sillä on jo tähkä silmässä, kun meikäpoika hymyilee häjysti. 😁

      https://youtu.be/VImBwlInGpo

    • Eka jäi himaan ja toka meni hipstermestan runokaraokeen. Juo lasillisen vegaanista luomuvalkkaria runonlausunnon lomassa.

      • No eii, katos nyt tarkemmin häiskä. Luuletko että tollanen rillirousku mitään edes näkee?


      • G-LoveR kirjoitti:

        No eii, katos nyt tarkemmin häiskä. Luuletko että tollanen rillirousku mitään edes näkee?

        Kyllä hän mun mielestä näyttää herkältä runohipsteriltä, joka karaokessa vetää ääni väristen elämän tuskaa ilmentäviä runoja.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kyllä hän mun mielestä näyttää herkältä runohipsteriltä, joka karaokessa vetää ääni väristen elämän tuskaa ilmentäviä runoja.

        No joo-oo, tai jäi kiinni neljän ruuhkaan, kuten Arto Tamminen?

        https://youtu.be/FjkXIWNVQqg

        Se on morjes!


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No eii, katos nyt tarkemmin häiskä. Luuletko että tollanen rillirousku mitään edes näkee?

        Ei ole mikään ihme jos se mies etsii ja katselee oikeita naisia kun hänen kanssaan kotona asuu mies. Sinussa g lover ei ole naista hitustakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään ihme jos se mies etsii ja katselee oikeita naisia kun hänen kanssaan kotona asuu mies. Sinussa g lover ei ole naista hitustakaan.

        No pimppa ja tissit on kyllä aikalailla naista. Ja hyvin on kelvannut miehelleni, eilen viimeksi oikein ähinän kanssa. 😆

        En tiiä miksi sua harmittaa minun persoona?

        Mä en ole perus tyttö, vaan omanlaiseni.


      • Ja sanot siinä toivossa, että esittelisin ne sinulle. Hölmö. 😂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ja sanot siinä toivossa, että esittelisin ne sinulle. Hölmö. 😂

        Kaikki ei tykkää naisessa miesmäisistä rasva lehmän utareista vaan somista sooivan kokoisista seksikkäistä rinnoista joita sulla mies ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei tykkää naisessa miesmäisistä rasva lehmän utareista vaan somista sooivan kokoisista seksikkäistä rinnoista joita sulla mies ei ole.

        Mun rinnat leikataan, jahka olen saanut itseni tiettyyn elopainoon. Läski ei lähde kun ei pääse kulkemaan kunnolla ilman toimivia terveitä jalkoja. Mutta jahka ne taas kulkee eikä oo jatkuvasti kävelyarat, niin jop lähtee! Läskit ja isot rinnat.

        Saan pienet nätit leikkauksessa tilalle. Ellei käy niin että tarttee poistaa kokonaan. Tytkivat rintasyövän samalla, kun suvussa on ollu. Jos ne lähtee tyystin pois, aina parempi.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mun rinnat leikataan, jahka olen saanut itseni tiettyyn elopainoon. Läski ei lähde kun ei pääse kulkemaan kunnolla ilman toimivia terveitä jalkoja. Mutta jahka ne taas kulkee eikä oo jatkuvasti kävelyarat, niin jop lähtee! Läskit ja isot rinnat.

        Saan pienet nätit leikkauksessa tilalle. Ellei käy niin että tarttee poistaa kokonaan. Tytkivat rintasyövän samalla, kun suvussa on ollu. Jos ne lähtee tyystin pois, aina parempi.

        Mies älä viitsi valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies älä viitsi valehdella.

        En niin.

        https://aijaa.com/FTJid3

        Tuossa on diagnoosi millä se tapahtuu, omakannasta. Enjoy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En niin.

        https://aijaa.com/FTJid3

        Tuossa on diagnoosi millä se tapahtuu, omakannasta. Enjoy.

        Lähti anomuumina, mutta siis tuota kohti..


    • Selkeesti jälkimmäinen lähti baariin, oli ihan muusikko-look, tuli mieleen nuorempi J.Karjalainen 🤣

      • Jesse se on muttei karjalainen, lahesta. 😝


    • Anonyymi

      Toka on paljon söpömpi, että se jäi varmaan himaan. Ei tollasia oikein missään näe, että kai ne on sitten himassa.

      • Se jäi nössöilemään hilaan himatuikuksi, hähäh. Se on meidän rillirousku lukutoukka.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Se jäi nössöilemään hilaan himatuikuksi, hähäh. Se on meidän rillirousku lukutoukka.

        Se on se söpö, joten harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se söpö, joten harmi.

        Varsinkin kun ottaa huomioon, että tolla ekalla on tollanen ihmeellinen palkeenkieli leukaperissään. 🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on se söpö, joten harmi.

        Heh. 😄


    • Ekahan on perhana Janne Tähkän kadonnut veli ja toinen taas Jukkapojan vastaava. Bingo! Pojat löytyivät. 😄👌

      • Oliko jannut hukkatiellään? No perhana, nyt on eksyneet lampaat löydetty ja lähetän ne pajeron perässä kotiinsa! 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Oliko jannut hukkatiellään? No perhana, nyt on eksyneet lampaat löydetty ja lähetän ne pajeron perässä kotiinsa! 😁

        Joo, pistä vaan kottiinpäin menemään. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, pistä vaan kottiinpäin menemään. 😄

        Tulossa ovat! 😁👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tulossa ovat! 😁👍

        Hyvä, hyvä. Kotona jo kaipaillaan. 😄


    • Anonyymi

      minua huvittaa jotkut pelitkin tuo on aika hyvä Driver-San Fancisco.... pitää ajaa nopeasti ja autona joku dodge3n Challenger R&T

      Näen jptaom aika kauniita ja söpök' tyttäjöjä heippa-ihmisiä :D

    • Anonyymi

      Ottakaa opiksi ja juokaa viinaa niin tapaatte naisia baareissa.

      T: viinamies

      • Aika kivat kinkut onkin verkkommekkoon puettu. 😜


    • Anonyymi

      .. onneks naapuri pelas mun kaa ..

      • Ja nyt on kämmenet känsillä?


    • Anonyymi

      Se ilme kun iso menee sisään.

    • Anonyymi

      Tiesitkö g lover että miehesi salaa katselee pieniä ja sopia rintoja sinun kokosi hänelle ei ole mieleen. Ja miten se voisikaan olla koska olet mies ja homo.

      • Kuule, ei mua haittaa yhtään. Mäkin katselen naisten rintoja ja takapuolia, enkä edes salaa. 😄👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kuule, ei mua haittaa yhtään. Mäkin katselen naisten rintoja ja takapuolia, enkä edes salaa. 😄👍

        Haittaa sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haittaa sinua.

        Ei tosissaan haittaa pätkääkään. En kiellä kumppanilta katselua, ihailkoon aivan vapaasti niin paljon kun ehtii ja ennättää. Ymmärrän varsin hyvin mikä niissä viehättää, joten en viitsi esittää tyhmää ja olla vittumainen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei tosissaan haittaa pätkääkään. En kiellä kumppanilta katselua, ihailkoon aivan vapaasti niin paljon kun ehtii ja ennättää. Ymmärrän varsin hyvin mikä niissä viehättää, joten en viitsi esittää tyhmää ja olla vittumainen.

        Ei sun tyhmää tarvi esittää kun olet sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tyhmää tarvi esittää kun olet sellainen.

        En kuitenkaan kykene noin tyhmäksi ryhtymälläkään, mitä sinä oot.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En kuitenkaan kykene noin tyhmäksi ryhtymälläkään, mitä sinä oot.

        Oi et kestä kun sua sanotaan tyhmäksi no mut tyhmä kuiteskin olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi et kestä kun sua sanotaan tyhmäksi no mut tyhmä kuiteskin olet.

        Kestän tietysti, kun tiedän etten ole ja että minua paljon tyhmempi kateuttaan haukkuu mua tyhmäksi. Et ole eka onneton.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kestän tietysti, kun tiedän etten ole ja että minua paljon tyhmempi kateuttaan haukkuu mua tyhmäksi. Et ole eka onneton.

        Ihan itse olet minulle kateellinen kun otit sen puheeksi tyhmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse olet minulle kateellinen kun otit sen puheeksi tyhmä.

        Sinähän sen aloitit, muttet tyhmänä hoksaa sitäkään.


    • Anonyymi

      Totuus on että aika moni mies ja nainen lähtee viimeisenä oljenkortena baariin etsimään kumppania koska muuten ei löydy.

      • Uskon, he ovat epätoivoisia jo siinä kohtaa. Pakko olla.


      • Anonyymi

        Joillekkin kelpaa ihan mikä vaan jopa homo.


    • Veikkaan, että kumpikin jäi himaan ja niillä oli tosi kivat jutut keskenään 🙂
      Mutta onhan toi ensimmäinen kuva söpö. 👍Pitkätukista en niin pidä väliä.

      • Ensimmäinen meni baariin, koska on huuliveikkoja niin piti lähettää kuva kotiin "maisemista", joten kotihiiri pelipoika rillirousku lähetti kuvan vastineeksi, jossa ilme kertoo mielipiteen maisemista ja huuliveikon järjenjuoksusta. 😬😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ensimmäinen meni baariin, koska on huuliveikkoja niin piti lähettää kuva kotiin "maisemista", joten kotihiiri pelipoika rillirousku lähetti kuvan vastineeksi, jossa ilme kertoo mielipiteen maisemista ja huuliveikon järjenjuoksusta. 😬😆

        Okei 🤣 No toivon mukaan molemmat löysivät kuitenkin yöksi omaan sänkyynsä 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Okei 🤣 No toivon mukaan molemmat löysivät kuitenkin yöksi omaan sänkyynsä 😉

        Löysi löysi. 😉

        Ilmeily on intohimoni, nyt kun voi vielä muotoilla vähän lisäksi kuvankäsittelyllä, niin ne ilmeet on jopa luettavissa. 😎


    • Anonyymi

      Oli hassu juttu kylläkin kun olin sairaalassa ja sitten pissitti kocin ja eksyin jonnewkin hoitajien pukuhuoneeseen, joku hoiysjs dsnoi dilloin väärä pasikksa vähän ei asiakasvessa...

      • Pissitkö edes kenenkään kenkään?


    • Anonyymi

      Itsekin olin kyllä hämmästynyt että mikä ihmeen paikka kun etsin ain vessaa niin joku hoitajien pukuhuone?

    • Anonyymi

      Uskallatko mennä nukkumaan ollenkaan jos peittosi alla vaanii jotain tyttöjen keksimiä hirviö-hahmoja, peiton alla.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      276
      3121
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      52
      1761
    3. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1503
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1398
    5. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      193
      1315
    6. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1064
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      8
      1061
    8. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      21
      1025
    9. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      67
      979
    10. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      965
    Aihe