Ongelma parisuhteessa

Anonyymi-ap

Minulla eroprosessi menossa. olen 53 v mies. Olen tapaillut itseäni vähän nuorempaa naista jonkin aikaa. Nyt kun erohakemus nykyisen kanssa tehty, tämä uusi tuttavuus otti oman exänsä luokseen asumaan koska exällä ei ole asuntoa. Tämä kestänyt pian 3 kk. Tuntuu vähän oudolta kun he mm. käyvät yhdessä saunassa, nukkuvat samassa sängyssä ym. Kuitenkin hän vannoo ettei heillä ole mitään intiimiä yhdessä. Minä olisin hslunnut joka viikonloppu käydä siellä mutta exä asuu siellä joten ei mahdollisuutta...

26

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä patjaan reikä jota voit rakastella niinä öinä kun kumppanillasi on miesvieraita kylässä

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­N­­­y­­m­f­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17728100q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kutsut tietenkin sen sun luokse mutta jos asut vaimon kanssa niin sitten tuu kyseleen uusiks kun ero on tullut.

      • Anonyymi

        Ei tule mun luo. Yksin asun kyllä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule mun luo. Yksin asun kyllä....

        Jaa no johan on parisuhde. Varmaan keksitty koko juttu ja yrität saada vaimoos mustasukkaseks sun tarinalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no johan on parisuhde. Varmaan keksitty koko juttu ja yrität saada vaimoos mustasukkaseks sun tarinalla.

        En todellakaan..


    • Anonyymi

      Game Over !

    • Anonyymi

      Mukavaa puolen vuoden odotusaikaa teille. Ehkä vielä löydätte toisenne uudestaan.

      • Anonyymi

        Ero käsitelty 2 kk päästä.


    • Anonyymi

      Sen kun lopetat moisen touhun ja palaat ehkä asiaan kun tämä hänen exänsä on poistunut kuvioista. Mikähän ihmeen syy tuollekin on, että ei tule sinun luoksesi

      • Anonyymi

        Exä ei halua olla yksin, pelkää kuulemma että sinivalkoiset hakee hänet. kuulutus päällä, piileksii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Exä ei halua olla yksin, pelkää kuulemma että sinivalkoiset hakee hänet. kuulutus päällä, piileksii

        Taitaa exä uhkailla kaikenlaisella. No mutta jokainen päättää minkä tanssin tanssii ja kenen kanssa. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa exä uhkailla kaikenlaisella. No mutta jokainen päättää minkä tanssin tanssii ja kenen kanssa. sivusta

        ja jos ei oo ite tanssia valinnut sen saa aina itse päättää millä tyylillä tanssii. sivusta vieläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja jos ei oo ite tanssia valinnut sen saa aina itse päättää millä tyylillä tanssii. sivusta vieläkin

        yks tanssityylin nimi on khoustuas mutta jos ei toimi toinen parempi on antaa takasin samalla millä annetaan. Muistetaan sekin että enää ei ole naista ketä ei saa lyödä koska translaki.


    • Anonyymi

      Miksi , hyvä mies, kieltäydyt käyttämästä tervettä järkeäsi? Miksi?!

      Tuo nainen on varsinainen hu.ra pitäessään useita miehiä naruissaan. Sinun ei tarvitse tyytyä tuollaisiin naisiin. Etko todellakaan näe valtavien punaisten lippujen liehuvan jo nyt. Ne kristallin kirkkaasti ilmoittavat ongelmia tulevaisuudessa tuon tason naisen kanssa!

      Onko sinulla koskaan syttynyt lamppua vailaisemaan katsontakantaasi, huomaamaan että kunnon rehellisiä naisiakin on olemassa. Naisia jotka eivät pelleile toisen tunteilla ja valehtele, syotä puutaheinää toiselle. Puutaheinää jota tietää toisen haluavan kuulla.

      Nyt on ison pulloharjan paikka. Putsaa sillä korviesi väli saadaksesi tilaa rehellisille, raikkaille ja korkeamman tason ajatuksille!

      Vain laske tuo nainen kodittoman miehensä kanssa jakamaan asuntonsa, saunansa ja petinsä. Sinne hän kuuluu.
      Ei sinun elämääsi. Varsinkaan nyt kun selvästi näet totuuden ja asian oikean laidan.
      Täysin poista hänet elämästäsi ja etsi rehellisiä , kunnon naisia!

      • Anonyymi

        Näen kyllä punaliput....


      • Anonyymi

        Äläpä hauku tuota naista, jos et häntä tunne. Nainen voi rakastaa ex-miestään ja siinä ei ole mitään pahaa. Tietysti hänen pitäisi kertoa totuus tälle uudelle "ehdokkaalle".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä hauku tuota naista, jos et häntä tunne. Nainen voi rakastaa ex-miestään ja siinä ei ole mitään pahaa. Tietysti hänen pitäisi kertoa totuus tälle uudelle "ehdokkaalle".

        Teoistaan mies/nainen tunnetaan.
        Tuo nainen ei enää selvemmin voisi kuuluttaa minkä tason ihmistä hän edustaa!


    • Anonyymi

      Oliko eron syy tämä uusi rakastettusi vai olisiko ero tullut muutoinkin vaikkei kuvioissa olisi ollut tätä nuorempaa naista?
      Oliko vaimosi tai siis exäsi hyvin halukas eroon ne? Kumman puolelta eroprosessi lähti käyntiin? Tuohon en osaa vastata onko kuinka outoa että naisystäväsi luona asuu exä. Hankalaa sanoa koska ihmisiä on niin erillaisia mutta tuo kuulostaa hyvin kylmältä ettet sinä jonka pitäisi olla tämän nuoren naisen rakastettu ja ykkönen ei voi mennä viikonloppuisin asunnolle koska siellä on jo mies. Sinun pitäisi olla se ihminen ja se mies jonka kanssa kyseinen nainen haluaa viettää aikaansa ja hän kätkesyää asiat vaikka miten päin että saisi olla kanssasi mahdollisimman usein ja raivaisi esteet tieltään nähdäkseen sinua, viettääkseen aikaa kanssasi. Rakkaus on sellainen että se nostaa sen ihmisen ylemmäksi muita ihmisiä ja asioita että ne potkitaan pois tieltä jotta pääsee ja saa olla mahdollisimman paljon sen ihmisen kanssa jota rakastaa arvostaa ja kunnioittaa.

      • Anonyymi

        Ero olisi tullut joka tapauksessa. On ollut selvä jo 3 vuotta, sen jälkeen kun exä petti puolen vuoden ajan minua ja jäi kiinni. Aika oli kypsä nyt. Minä en 20 vuoden aikana ole pettänyt häntä. Nyt n. 1,5 vuotta olen kyllä tämän kys. naisen kanssa jonka exä nyt tuli kuvioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero olisi tullut joka tapauksessa. On ollut selvä jo 3 vuotta, sen jälkeen kun exä petti puolen vuoden ajan minua ja jäi kiinni. Aika oli kypsä nyt. Minä en 20 vuoden aikana ole pettänyt häntä. Nyt n. 1,5 vuotta olen kyllä tämän kys. naisen kanssa jonka exä nyt tuli kuvioihin.

        Hyvä ettet ole pettänyt plussa sulle siittä. Vaadi tätä uutta naista selittämään missä oikeasti mennään ja kerro että monesta tuo kuvio olisi erikoinen sillä sinua kohtaan tuo on hämmentävää. Minusta on ihan oikein että saat selkeitä vastauksia ja että tuo exxä poistuu kummittele Asta asunnosta. Miltään naisesta tuntuisi jos sinä tekisit saman jos se ei tunnu hänestä miltään niin kaikki ei ole kunnossa


    • Anonyymi

      Ap , nyt kun tiedät ja tunnistat asian rehellisyyden, on vain sinusta itsestäsi kiinni valitsetko jjakaa kalliin aikasi valehtelevan huorintekijän , joka kristallin kirkkaasti on näyttänyt miten karkeasti höynäyttää sinua, kanssa.

      Onko todellakin unelmasi tulevaisuudesta jakaa se ala-arvoisten ihmisten ( jotka tietoisesti toimivat siten) kanssa?

      Vai valitsetko elämää paljon korkeatasoisempaa?

    • Anonyymi

      Tuskin tuollaista naista kannattaa haikailla.

    • Anonyymi

      En haikaile. Mietin vaan kuinka hyväuskoinen voinkaan olla....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      150
      2593
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      421
      2235
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2104
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1405
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1199
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1153
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe