Tarjoan kahvit kaille halukkaille

Jep, näin teen. Juhla Mokkaa olisi sitten, se on ihan hyvä perussumppi. Tilasin oman erikoiserän, on sitten tuoretta, mutta harmillisesti en saanut puolet tilauksesta, toinen puolikas kuulemma juttui jonnekin rajalle toistaiseksi ja asiaa selvitellään nyt siellä paikallisesti, siitä oli uutinenkin:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009364931.html
120189
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 120

Vanhimmat

Ei auta että täällä kutsut ihmisiä kahville. Sun pitää kutsua ihminen oikeasti nap nap milloin lähetät?

Äänestä
  • Aloittaja

Tuossahan se kutsu on yläpuolella, ei muuta kuin hopi hopi!

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Tuossahan se kutsu on yläpuolella, ei muuta kuin hopi hopi!

Lähetä kutsu kännykkään.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00014 kirjoitti:

Lähetä kutsu kännykkään.

Laita se numerosi vastaukseesi.

Äänestä

Laita se numerosi vastaukseesi.

Sinä tiedät minun numeron vai oletko unohtanut?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00020 kirjoitti:

Unohtanut, niin laita vaan tuohon.

Äänestä

Unohtanut, niin laita vaan tuohon.

En laita mutta sinä voit laittaa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00021 kirjoitti:

En laita mutta sinä voit laittaa.

No ei ole tarpeen, noita ilmottautuneita on jo tullu aivan älyttömästi. Lähipoliisikin kävi kysymässä, että riittääkö sumppia varmasti koko Nihtisillan porukalle...

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

P.s. Sillä on niin monta numeroa ettei se tiedä kuka olet, jos et ole rekattuna.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00022 kirjoitti:

P.s. Sillä on niin monta numeroa ettei se tiedä kuka olet, jos et ole rekattuna.

Niin, mulla menee leidit sekaisin, kun niitä numeroita puhelimessa reilut 400... Ei voi aina muistaa kuka Sanna se niistä 17:n Sannasta on jonka kanssa just höpöttelee ja niin edelleen...

Äänestä

Niin, mulla menee leidit sekaisin, kun niitä numeroita puhelimessa reilut 400... Ei voi aina muistaa kuka Sanna se niistä 17:n Sannasta on jonka kanssa just höpöttelee ja niin edelleen...

Käytä finderiä äläkä tinderiä

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00041 kirjoitti:

Käytä finderiä äläkä tinderiä

Ei mulla ole tinderiä...

Äänestä

Lähi-Idässä tapahtuu ihmeitä. Joskus muuttuu vesi viiniksi ja joskus parista kalasta ja muutamasta leivästä saadaan kalakukkoa koko helluntailaisten suviseuroille. Nytpä oli Pietari verkoilla Sepeteuksen poikain kanssa ja toiveissa oli vain muutama metri hamppuköyttä ja päiväkahvikofeiinit seurueelle mutta pyytämättä tuli hasista ja amfetamiiniä paatin täydeltä.

Äänestä
  • Aloittaja

Niin, on se Pietari kova kalamies... Vaan nyt saadaan ruokailun jälkeen koko seurakunnalta myös nuppi himmeeksi, on sitten mukava vietellä ruokalepoa.

Äänestä

Niin, on se Pietari kova kalamies... Vaan nyt saadaan ruokailun jälkeen koko seurakunnalta myös nuppi himmeeksi, on sitten mukava vietellä ruokalepoa.

Jos olisit minun mies et kirjoittelisi täällä muille akkoille.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00023 kirjoitti:

Jos olisit minun mies et kirjoittelisi täällä muille akkoille.

Jospa olisin edes mies...

Äänestä

Jospa olisin edes mies...

Olet mies.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00031 kirjoitti:

Olet mies.

No ainakin miesoletettu

Äänestä

No ainakin miesoletettu

Mies on mies ja nainen on nainen.
    Ihmisiä on monenlaisia.

Äänestä

• Sitä saa mitä ei tilaa. Kielimuuri.

Tai sitten meni lastit sekaisin ja jossain joku huumeporukka kiroilee niin maan perusteellisesti.

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Sitä saa mitä ei tilaa. Kielimuuri.

Tai sitten meni lastit sekaisin ja jossain joku huumeporukka kiroilee niin maan perusteellisesti.

Niinkö sulle kävi että et saanut mitä tilasit?

Äänestä

Taas tuommoinen uutinen. Ei pitäisi julkaista ennenkuin tiedetään syy kiinnostavimpaan asiaan eli juhlamokkapakettien alkuperään. Huumeita nyt kulkee siellä täällä, nyt on törkeällä tavalla vedetty syytön juhlamokka mukaan.

Äänestä

Suuresti ihmettelen sitä että kun sinä randombypasser olet töissä niin kumppanisi kirjoittelee aamusta iltaan palstalla.
Sairastaako hän jakomieli tautia?

Äänestä

Nyt täytyy olla tarkkana, jos kahvittelun jälkeen tulee outo olo. Saattaa porojen seassa olla jotain huumaavaa. Juhla-mokka hyllyn vieressä oli pitkä jono.

Äänestä
  • En koskaan aukaise linkkejä joten otin tuon kahvi kutsun tosissaan. Miksi tyrkytät itseäsi täällä joka akalle?

Äänestä

• Aloittaja

Ja kohta se jono vasta pitkä onkin 😂

Äänestä

Ja kohta se jono vasta pitkä onkin 😂

Ei jonosta kovin pitkä näytä tulevan kun et kutsua saa tehtyä.

Äänestä

En juo juhlamokkaa.

Opin tänään että maalaisliittolaiset ovat ransuja!

Äänestä

Oletko onnellinen? Onko sulla haaveena tehdä oma lapsi?

Äänestä
  • Aloittaja

Kyllä kai, ei ainakaan vituta isommin mikään.
    Lapsi? Niitä tulee jos on tullakseen.

Äänestä

Minkähän näköinen vauva randombypasserin vauvasta tulisi.

Äänestä
  • Aloittaja

Aika hirvee... Onneks siinä olis toinen puolikas äitiänsä, niin ei ole menetetty tapaus...

Äänestä

Aika hirvee... Onneks siinä olis toinen puolikas äitiänsä, niin ei ole menetetty tapaus...

Ei siitä hirvee tulisi.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei siitä hirvee tulisi.

Mistäs tiiät? Jos mä olenkin hirvi? Tulis puoliksi hirvi ja puoliksi ihminen, sehän olis jo aivan hirvee-tä.

Äänestä

Mistäs tiiät? Jos mä olenkin hirvi? Tulis puoliksi hirvi ja puoliksi ihminen, sehän olis jo aivan hirvee-tä.

Niin tuosta hirvee sanasta tuli mieleen hirvi mullakin mutta kun tuota sun kuvaa katsoo niin uskoisin että vauvasta tulisi söötti.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00024 kirjoitti:

Niin tuosta hirvee sanasta tuli mieleen hirvi mullakin mutta kun tuota sun kuvaa katsoo niin uskoisin että vauvasta tulisi söötti.

No jos sieltä ton näkönen olmi tulis, niin parturiin joutais nulikka heti, tommottis pitkätukkasta hampuusia kattella hetkeekään 😂

Äänestä

No jos sieltä ton näkönen olmi tulis, niin parturiin joutais nulikka heti, tommottis pitkätukkasta hampuusia kattella hetkeekään 😂

Joillakin vauvoilla on tuuheat hiukset jo syntyessään.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00026 kirjoitti:

Joillakin vauvoilla on tuuheat hiukset jo syntyessään.

No on juu, mutta jos tuollainen moppitukka kurkistaa synnärillä jalkojen välistä, niin parempi soittaa poliisi paikalle vikkelästi 😂

Äänestä

No on juu, mutta jos tuollainen moppitukka kurkistaa synnärillä jalkojen välistä, niin parempi soittaa poliisi paikalle vikkelästi 😂

Ei varmaan nuin pitkiä kuitenkaan.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei varmaan nuin pitkiä kuitenkaan.

No olis niistä ainakin helppo nyhtää se vötkylä ulos, jos ei muuta...

Äänestä

• Sun kirjoituksesta ei saa mitään selvää.

Äänestä

Sinnekö on mummojen tyhjät kahvipussit trokattu? Ja mulle ku sanottiin, että askarteluun menivät. No totta totisesti.

Äänestä
  • Joo, kannattaa säilyttää kriittinen medialukutaito kun mummot ET- ja käsityökerholehdessä kertovat että "Tyhjistä kahvipaketeista saa vahvoja ostoskasseja ja vedenpitäviä aamutossuja ja foliohattuja. Että ei näissä mitään huumeita ole tarkoitus kuljettaa ollenkaan. Että semmoiseen me ei ryhdytä. Pelkkiä kasseja vaan tehdään."

Äänestä

• scrg kirjoitti:

Joo, kannattaa säilyttää kriittinen medialukutaito kun mummot ET- ja käsityökerholehdessä kertovat että "Tyhjistä kahvipaketeista saa vahvoja ostoskasseja ja vedenpitäviä aamutossuja ja foliohattuja. Että ei näissä mitään huumeita ole tarkoitus kuljettaa ollenkaan. Että semmoiseen me ei ryhdytä. Pelkkiä kasseja vaan tehdään."

Tää nyt on ihan Ylen juttu eikä em. lehdistä, mutta ei sitä Untosta ja Eevastakaan välttämättä päällepäin heti arvaisi niiden busineksia. Vaikka ehkä siinä tiettyä vilunkia on katseessa...
    https://yle.fi/a/3-7588406

Äänestä

• Aloittaja

Tottakai virkavalta saa tulla kahville myös, tuleekin kivat kinkerit 🤗

Äänestä

Tarjouksesta ostettuna Juhlamokkaa useampi paketti. Tuleekohan sieltä ylläri.

Äänestä

Nyt olet erehtynyt. Tämä erä oli Marinille kultarantaan jauhojengin vaalivalvojaisia varten.

Äänestä
  • Aloittaja

Ei, kyllä minä sen ihan itte tilasin, mutta tuo selittää sen miksi puolet takavarikoitiin matkalla...

Äänestä

Sulla taitaa olla sitten pitkä valtion maksama loma olla tulossa? Toivottavasti on Suomessa, Jenkeissä voi olla vähän rankempi rasti. Muuten, mitä hittoa sä kahvisi jenkkien kautta kierrätät vai kavereilleko lähetit Suomessa jauhetut tuliaiset? 😂 Vai jauhetaanko kahvi nykyään halpamaissa?

Kahvi on parempaa ilman ylimääräisiä päihteitä. Tilkka maitoa tai kauranmaitoa riittää hyvin!

Äänestä
  • Aloittaja

Kattotaan nyt, puolikas lasti tuli suoraan ovelle, mutta se toinen puolikas jäi tuonne Omaniin nyt. Se ei silti ole ongelma, koska vastaanottajaksi on merkitty Sanna Marin. Eli Suomeen se lasti varmaankin tulee, mutta minä en taida sitä saada 😁

Tuo on yhtä Etiopialaista "kahvi"lajiketta, niin sen takia se kiertää tuota hassua reittiä, Välimeri on vähän haastava tuollaisille lasteille näin talvisin, kun on myrskyjäkin ja kaikkea 😂

Äänestä

Kattotaan nyt, puolikas lasti tuli suoraan ovelle, mutta se toinen puolikas jäi tuonne Omaniin nyt. Se ei silti ole ongelma, koska vastaanottajaksi on merkitty Sanna Marin. Eli Suomeen se lasti varmaankin tulee, mutta minä en taida sitä saada 😁

Tuo on yhtä Etiopialaista "kahvi"lajiketta, niin sen takia se kiertää tuota hassua reittiä, Välimeri on vähän haastava tuollaisille lasteille näin talvisin, kun on myrskyjäkin ja kaikkea 😂

No on sulla hyvin matkustanutta kahvia. Ensin Länsi-Afrikassa, mahdollisesti Mosambik, Madagaskar ja Etelä-Afrikan kautta Nabiaan ja Liberiasta yli Rio Grandeen ja sitten vielä rannikkoa pitkin Jenkkeihin. Ei olis kovaan paljon tarvinnut enää kiertää, että olis maailmanympäri-Mokkaa. 😉

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

No on sulla hyvin matkustanutta kahvia. Ensin Länsi-Afrikassa, mahdollisesti Mosambik, Madagaskar ja Etelä-Afrikan kautta Nabiaan ja Liberiasta yli Rio Grandeen ja sitten vielä rannikkoa pitkin Jenkkeihin. Ei olis kovaan paljon tarvinnut enää kiertää, että olis maailmanympäri-Mokkaa. 😉

Ehei, ny sää oot kattonnu väärin. Se mun lasti jäi kiinni Omaninlahdella, ihan siellä missä sen pitikin olla, meillä on niissä GPS:t. Sitä mä vaan en tiedä kuka Jenkkien rannikkovartioston sinne hälytti, mutta jos se vasikka jää kiinni, niin jukupliut 😂

Se lähti Etiopiasta, hulahti punaisen meren yli Jemeniin ja siitä halki koko eteläisen Arabian, mutta ne penteleet nappas sen ennenku lasti pääs Iraniin saakka. Himputtinen...

Äänestä

Ehei, ny sää oot kattonnu väärin. Se mun lasti jäi kiinni Omaninlahdella, ihan siellä missä sen pitikin olla, meillä on niissä GPS:t. Sitä mä vaan en tiedä kuka Jenkkien rannikkovartioston sinne hälytti, mutta jos se vasikka jää kiinni, niin jukupliut 😂

Se lähti Etiopiasta, hulahti punaisen meren yli Jemeniin ja siitä halki koko eteläisen Arabian, mutta ne penteleet nappas sen ennenku lasti pääs Iraniin saakka. Himputtinen...

Muista, että KRP seuraa sun kirjoittelua! 😁

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

Muista, että KRP seuraa sun kirjoittelua! 😁

Aina se RKP:n voittaa 😂

Äänestä

Aina se RKP:n voittaa 😂

RKP ja KRP, kaipa se nyt sama kuka sinua hiillostaa. 🙄 Parempi vaan elää ihan kiltisti, niin ei kielivähemmistöt eikä viranomaiset niskassa! ☝️

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

RKP ja KRP, kaipa se nyt sama kuka sinua hiillostaa. 🙄 Parempi vaan elää ihan kiltisti, niin ei kielivähemmistöt eikä viranomaiset niskassa! ☝️

Paraskin puhuja, kun asut kaksikielisessä kunnassa 😂

Äänestä

Paraskin puhuja, kun asut kaksikielisessä kunnassa 😂

Ei ne minua hiillosta! Ja asuvan täällä kuuluisa persukin (jos ei ole muuttanut) ja vielä kalliilla aluella. Persus en kyllä äänestä!

Äänestä

• Citrinella kirjoitti:

Ei ne minua hiillosta! Ja asuvan täällä kuuluisa persukin (jos ei ole muuttanut) ja vielä kalliilla aluella. Persus en kyllä äänestä!

Persua, onhan se toki toisaalta myös persuus

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

Kyllä ne tulee vaalien lähestyessä oven taakse kuin jehovat konsanaan 😁

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

Persua, onhan se toki toisaalta myös persuus

Juu, ihan on sama asia kyseessä 😂

Äänestä

Juu, ihan on sama asia kyseessä 😂

😂😂😂😂

Äänestä

Kyllä ne tulee vaalien lähestyessä oven taakse kuin jehovat konsanaan 😁

Ei ne täällä maalla tule. Postilaatikkoon korkeintaan tiputtavat ”henkilökohtaista” viestiä.

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

Ei ne täällä maalla tule. Postilaatikkoon korkeintaan tiputtavat ”henkilökohtaista” viestiä.

Ai kun harmi 😁

Äänestä

Ai kun harmi 😁

Mikäs harmi se on? Sullako ne käy ovella jutustelemassa?

Täällä ne voi hypätä kimppuun ja alkaa jutella, jos käy prisma tai sittarissa. Tosin 10v aikana on ollut vain kaksi Elisabeth Rehn ja Anders Adlercreutz. Ensimmäinen taisi promota perheenjäsentään ja toinen oli muuten hyvin karismaattinen mies luonnossa.

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

Mikäs harmi se on? Sullako ne käy ovella jutustelemassa?

Täällä ne voi hypätä kimppuun ja alkaa jutella, jos käy prisma tai sittarissa. Tosin 10v aikana on ollut vain kaksi Elisabeth Rehn ja Anders Adlercreutz. Ensimmäinen taisi promota perheenjäsentään ja toinen oli muuten hyvin karismaattinen mies luonnossa.

Vain KRP käy mun oven takana 😁

Ellu se jaksaa aina vaan porskuttaa, melkoinen täti kyllä. Anders on kyllä hyvin karismaattinen 👍

Äänestä

Vain KRP käy mun oven takana 😁

Ellu se jaksaa aina vaan porskuttaa, melkoinen täti kyllä. Anders on kyllä hyvin karismaattinen 👍

Olin silloin taaperon äiti, lapsi istui 150% täynnä olevissa ostoskärryssä ja pitkä mies tuli kohti. Jossain toisella puolella sittarissa oli vaalikoju, mutta oli pukeutunut niin arkisesti etten tajunnut mitään. Taisi ensiksi kysyä saanko auttaa kassien kanssa tms. Näytti jotenkin tutulta, mutta omassa päässä ei yhtään leikannut. Kun alkoi jutella lapsiperheen asioista, vasta yhdistin kuka on. Karisma on harvinaisen vaikuttava ja katsoi suoraan silmiin täysin läsnäollen. En äänestänyt RKP, mutta moni mamma varmaan äänesti. 😁

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

Olin silloin taaperon äiti, lapsi istui 150% täynnä olevissa ostoskärryssä ja pitkä mies tuli kohti. Jossain toisella puolella sittarissa oli vaalikoju, mutta oli pukeutunut niin arkisesti etten tajunnut mitään. Taisi ensiksi kysyä saanko auttaa kassien kanssa tms. Näytti jotenkin tutulta, mutta omassa päässä ei yhtään leikannut. Kun alkoi jutella lapsiperheen asioista, vasta yhdistin kuka on. Karisma on harvinaisen vaikuttava ja katsoi suoraan silmiin täysin läsnäollen. En äänestänyt RKP, mutta moni mamma varmaan äänesti. 😁

Se on mainio kaveri. Usein kyllä liikkuu ylemmän keskiluokan asusteissa, ei mitään prameeta kuitenkaan, mutta aina vaalien aikaan jostain kaapista löytyy vähän tavanomaisemmat siistit vaatteet. Kyllä se duuninsa osaa 😁

Äänestä

Se on mainio kaveri. Usein kyllä liikkuu ylemmän keskiluokan asusteissa, ei mitään prameeta kuitenkaan, mutta aina vaalien aikaan jostain kaapista löytyy vähän tavanomaisemmat siistit vaatteet. Kyllä se duuninsa osaa 😁

Farkut ja huppari tai muu rento paita taisi olla päällä. Stalkkako Anders’ia kun tiedät missä kuteissa se vapaa-ajalla liikkuu? Luultavasti eduskunnassa on eri vaatteet kuin mökkireissulla tai sittarissa ostoksilla tai lenkillä?

Nyt alkoi toi ylempi keskiluokka alkoi kiinnostaa? Miten se pukeutuu? Itse kyllä taidan tuohon lukeutua ja moni ystävä myös, jos ne tavalliset kriteerit on käytössä: vanhempien koulutus (valtsikka VTM, ydinfysiikka FM), lapsuuden postinumero, oma koulutus, oma tuloluokkaa otetaan huomioon. Vain nykyinen postinumero on 1.5km pielessä, että sekin osuisi sarjaan. Pukeudunko minä jotenkin kummallisesti?

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

Farkut ja huppari tai muu rento paita taisi olla päällä. Stalkkako Anders’ia kun tiedät missä kuteissa se vapaa-ajalla liikkuu? Luultavasti eduskunnassa on eri vaatteet kuin mökkireissulla tai sittarissa ostoksilla tai lenkillä?

Nyt alkoi toi ylempi keskiluokka alkoi kiinnostaa? Miten se pukeutuu? Itse kyllä taidan tuohon lukeutua ja moni ystävä myös, jos ne tavalliset kriteerit on käytössä: vanhempien koulutus (valtsikka VTM, ydinfysiikka FM), lapsuuden postinumero, oma koulutus, oma tuloluokkaa otetaan huomioon. Vain nykyinen postinumero on 1.5km pielessä, että sekin osuisi sarjaan. Pukeudunko minä jotenkin kummallisesti?

En stalkkaile, mutta olen huomannut, että RKP:n porukoilla on tapana pukeutua hiukan tavanomaisemmin vaalien alla, varmasti ihan harkittua taktiikkaa.

No ylempi keskiluokka tapaa pukeutua hieman muodollisemmin, ei siinä yleensä isoa eroa olekaan, ihmisiä kaikki ollaan ja arjessa ei voi kaikkea ennakoida.

Et sinä minun mielestä ainakaan kummallisesti ole ollut pukeutunut, sanoisin että oikeastaan tismalleen tilanteeseen sopivalla tavalla. Pois lukien viimeksi kun kummallakaan ei ollut pässinpökkimiä alla ja silti piti jäädä viimaan juttelemaan lisää 😁

Äänestä

Ai kun harmi 😁

Onko vai eikö ole? Etkö uskalla olla omaa mieltä?

Äänestä

En stalkkaile, mutta olen huomannut, että RKP:n porukoilla on tapana pukeutua hiukan tavanomaisemmin vaalien alla, varmasti ihan harkittua taktiikkaa.

No ylempi keskiluokka tapaa pukeutua hieman muodollisemmin, ei siinä yleensä isoa eroa olekaan, ihmisiä kaikki ollaan ja arjessa ei voi kaikkea ennakoida.

Et sinä minun mielestä ainakaan kummallisesti ole ollut pukeutunut, sanoisin että oikeastaan tismalleen tilanteeseen sopivalla tavalla. Pois lukien viimeksi kun kummallakaan ei ollut pässinpökkimiä alla ja silti piti jäädä viimaan juttelemaan lisää 😁

Luulen, että tuo muodollisuus tulee työstä. Mitä isompi jakkara, sitä enemmän odotetaan, että on huoliteltu. Ja sitten kun ja jos lähtee ulos, usein on työhön liittyviä
    Ilmaisen tarjoilun juhlia ja taas ollaan siisteissä. Ja kun kaappi on täynnä siistejä vaatteita, tulee vaikka keikallekin lähdettyä casual-siisti pikemmin kuin, että kaapissa on vain huppareita. Itse en jaksaisi tehdä työtä, jossa pitäisi olla kynnet lakattua, paita silitettyjä, korkkarit jalassa ja tekoripset päässä.

Menee aiheen ohi, mutta sain tänään suoran työtarjouksen ehkä tilanteessa, jossa en sitä odottanut ja otin sen vielä samantien vastaan. Aihepiiri on vielä sellainen, että olen liekeissä kuin roihuava juhannuskokko. Pitää varmaan laittaa joku kaapissa oleva shampanja kylmään viikonloppua vasten (sain niitä useamman lahjaksi 10v sitten ja en ole kuin yhden muistaakseni juonut).

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00035 kirjoitti:

Mitäs sinä tulit siihen puhisemaan? Täysin typerät kysymykset kohdistettuna kommenttiini "Ai kun harmi"

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

Luulen, että tuo muodollisuus tulee työstä. Mitä isompi jakkara, sitä enemmän odotetaan, että on huoliteltu. Ja sitten kun ja jos lähtee ulos, usein on työhön liittyviä
    Ilmaisen tarjoilun juhlia ja taas ollaan siisteissä. Ja kun kaappi on täynnä siistejä vaatteita, tulee vaikka keikallekin lähdettyä casual-siisti pikemmin kuin, että kaapissa on vain huppareita. Itse en jaksaisi tehdä työtä, jossa pitäisi olla kynnet lakattua, paita silitettyjä, korkkarit jalassa ja tekoripset päässä.

Menee aiheen ohi, mutta sain tänään suoran työtarjouksen ehkä tilanteessa, jossa en sitä odottanut ja otin sen vielä samantien vastaan. Aihepiiri on vielä sellainen, että olen liekeissä kuin roihuava juhannuskokko. Pitää varmaan laittaa joku kaapissa oleva shampanja kylmään viikonloppua vasten (sain niitä useamman lahjaksi 10v sitten ja en ole kuin yhden muistaakseni juonut).

Kyllä se asema varmaan nostaa sitä pintaan, kun on vaatimuksia olla edustava. Asema, eli lopulta sitten se ylempi keskiluokka 😁

Ohhoh! Ja onnittelut! Palan uteliaisuudesta, kuten varmasti arvaatkin 😁
    Täytyy kyllä todella hyvin olla sinun näköistä tekemistä tarjottu kun noin vikkelästi päätöksen teit.

Äänestä

Mitäs sinä tulit siihen puhisemaan? Täysin typerät kysymykset kohdistettuna kommenttiini "Ai kun harmi"

Turinatiimi, turinatiimi, aina se täällä turisee vailla järjenhäivää.

Äänestä

Kyllä se asema varmaan nostaa sitä pintaan, kun on vaatimuksia olla edustava. Asema, eli lopulta sitten se ylempi keskiluokka 😁

Ohhoh! Ja onnittelut! Palan uteliaisuudesta, kuten varmasti arvaatkin 😁
    Täytyy kyllä todella hyvin olla sinun näköistä tekemistä tarjottu kun noin vikkelästi päätöksen teit.

Mitäpä sitä jahkaamaan kun selkeä match molemmin puolin ja intuitio vahva sen lisäksi. Lupasivat pitkälle mitä pyysin ja itse työstä olen enemmän kuin liekeissä. Sain kyllä vihin tuosta paikasta viime vko ja kyselin maililla sen perusteella lisää. Itse tapaamisessa meni varmaan 20-30min ja asia oli jo selvä. 😁

Äänestä

• Aloittaja

Citrinella kirjoitti:

Mitäpä sitä jahkaamaan kun selkeä match molemmin puolin ja intuitio vahva sen lisäksi. Lupasivat pitkälle mitä pyysin ja itse työstä olen enemmän kuin liekeissä. Sain kyllä vihin tuosta paikasta viime vko ja kyselin maililla sen perusteella lisää. Itse tapaamisessa meni varmaan 20-30min ja asia oli jo selvä. 😁

No eihän siinä, kun nuotit on molemmin puolin heti selvät, fiilis hyvä ja intuitio huutaa tarttumaan kiinni. Onnittelut 🤗

Äänestä

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Turinatiimi, turinatiimi, aina se täällä turisee vailla järjenhäivää.

Eikö keskustelupalstalla saa keskustella mitä kukin haluaa ja on muita kohtaan asiallinen?

Vai oletko sitä mieltä, että meidän rekattujen pitäisi perustaa oma suljettu FB-ryhmä, jossa saa vapaasti jutella tyhmiä turinoita? Mukaan pääsee vain suosituksesta ja mahdolliset asiattomat lentää pihalle?

Olisko parempi? Veikkaan, että jäisi hiljainen palsta jäljelle? Kannattaa miettiä mitä toivoo, se saattaa toteutua yhtä palstalaisia lainaten.

Äänestä

No eihän siinä, kun nuotit on molemmin puolin heti selvät, fiilis hyvä ja intuitio huutaa tarttumaan kiinni. Onnittelut 🤗

Kiitos! 😊

Äänestä

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Randomi ei koskaan ole eri mieltä naisten kanssa vaan komppaa kieli pitkällä

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00039 kirjoitti:

Randomi ei koskaan ole eri mieltä naisten kanssa vaan komppaa kieli pitkällä

Teillä mussukoilla näyttää olevan vähän selektiivinen tuo luku- ja ymmärrystaito, mutta niillä korteilla teidän on pelaaminen, mitä luonto teille jakoi. Vaikkei ne kummoset kortit olekaan...

Äänestä

Nainen on nainen ja mies on mies.

Äänestä

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Nainen on nainen ja mies on mies.

Randombypasser ei uskalla vastata.

Äänestä

Teillä mussukoilla näyttää olevan vähän selektiivinen tuo luku- ja ymmärrystaito, mutta niillä korteilla teidän on pelaaminen, mitä luonto teille jakoi. Vaikkei ne kummoset kortit olekaan...

Miten kauan olet ajatellut tuolla tavalla niin kuin profiilissasi lukee? Oletko ajatellut aina niin vai onko ajattelusi vuosien varrella muokkaantunut. Tarkoitan tuota miesoletettu.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00043 kirjoitti:

Randombypasser ei uskalla vastata.

Vastailen kyllä, jos tulee tolkullisia kysymyksiä. On vaan aika hiljasta pidellyt...

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00044 kirjoitti:

Miten kauan olet ajatellut tuolla tavalla niin kuin profiilissasi lukee? Oletko ajatellut aina niin vai onko ajattelusi vuosien varrella muokkaantunut. Tarkoitan tuota miesoletettu.

Palstalla ei ole naisia tai miehiä, on vain oletettuja, siksi. Huomaat sen varmasti kun hetken aikaa seuraat palstan menoa, täällä joku kyllä kertoo pian ettei kirjoittaja-X ole mies, vaan nainen. Tai toisinpäin.

Äänestä

Palstalla ei ole naisia tai miehiä, on vain oletettuja, siksi. Huomaat sen varmasti kun hetken aikaa seuraat palstan menoa, täällä joku kyllä kertoo pian ettei kirjoittaja-X ole mies, vaan nainen. Tai toisinpäin.

On palstalla naisia ja miehiä minä ainakin uskon niin.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00045 kirjoitti:

On palstalla naisia ja miehiä minä ainakin uskon niin.

Mutta koska asiaa ei voi palstalta käsin todentaa, et voi olla varma yhdenkään palstahahmon sukupuolesta, vaikka mitä väittäisivätkin. Niinpä periaatteessa jokainen jokin sukupuolioletettu, kunnes asia on todennettu.

Äänestä

Mutta koska asiaa ei voi palstalta käsin todentaa, et voi olla varma yhdenkään palstahahmon sukupuolesta, vaikka mitä väittäisivätkin. Niinpä periaatteessa jokainen jokin sukupuolioletettu, kunnes asia on todennettu.

Olkoot sitten niin mutta sinä näytät mieheltä ja uskot varmaan kun sanon minä olen nainen vai haluatko että olisin mies jonka kanssa juttelet?
    Ovatko miehet parempia juttelemaan?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00046 kirjoitti:

Olkoot sitten niin mutta sinä näytät mieheltä ja uskot varmaan kun sanon minä olen nainen vai haluatko että olisin mies jonka kanssa juttelet?
    Ovatko miehet parempia juttelemaan?

Niin, niinhän minä näytän, vaikka kuvani voisikin olla joku netistä napattu.

Voit sanoa olevasi nainen ja asia on niillä puhein sovittu. Itse en vaivaudu olettamaan palstalla jonkun sukupuolta, vaan luotan siihen miten hän itse sukupuolestaan viestii.

Mielestäni naiset ovat pääosin parempia juttukavereina, mistä johtunee sekin, että tulen paremmin toimeen naisten kanssa ja enemmistö nykyisistä ystävistäni on naisia.

Äänestä

¨lincolnin TOENKAARA muszta sedani muuten en lähde..

Äänestä

Minulla on ollut mielessä juttu kun tytöt noita ihmissuhde- seikkailupelejäkin, niin voisin auttaa koska DirectX D3D, voisi tehdä kolmiulotteisia niisä jutuista.

Äänestä

Graphics Hardware Acceleration tyttöjen peleihin heh

Äänestä

ei ehkä kelpaisi vaan tupla macallan rusinoilla heh

Äänestä
  • Aloittaja

Pahoittelut, Macallan on päässyt loppuun, mutta voit saada tuplarusinat jäillä?

Äänestä

Nautitaanko tää "sumppi" pillillä nenään peilin päältä? 😄

Äänestä
  • Aloittaja

No se toinen laatu menee vaikkapa noin. Toinen menee sitten esimerkiksi perinteisellä tavalla tai vaikkapa vesipiipulla 😂

Äänestä

No se toinen laatu menee vaikkapa noin. Toinen menee sitten esimerkiksi perinteisellä tavalla tai vaikkapa vesipiipulla 😂

Poikakin linkitti tuon ja naureksi, kun mutsi säästi johonkin noita kahvipaketteja ja sit vietiin iso kasa niitä johonkin muovinkeräykseen.... että nyt ne kuskaa niillä humehia. 😁

Äänestä

• Aloittaja

Disseisback kirjoitti:

Poikakin linkitti tuon ja naureksi, kun mutsi säästi johonkin noita kahvipaketteja ja sit vietiin iso kasa niitä johonkin muovinkeräykseen.... että nyt ne kuskaa niillä humehia. 😁

Juu, sieltä ne on tulossa takaisin, tosin uudelleen täytettyinä 😂

Äänestä

Juu, sieltä ne on tulossa takaisin, tosin uudelleen täytettyinä 😂

Kalpeeta kahvia. 😄

Äänestä

• Aloittaja

Disseisback kirjoitti:

Kalpeeta kahvia. 😄

Ja vähän kuivakkaakin on, pölisee vaan kurkussa 😂

Äänestä

Ja vähän kuivakkaakin on, pölisee vaan kurkussa 😂

Noh, jospa se kiehuvaan veteen liukenis? 😁

Äänestä

• Aloittaja

Disseisback kirjoitti:

Noh, jospa se kiehuvaan veteen liukenis? 😁

Liukenee liukenee, liukenee se limakalvoillekin pienen yskittämisen jälkeen 😁

Äänestä

Liukenee liukenee, liukenee se limakalvoillekin pienen yskittämisen jälkeen 😁

😜🤣🤣🤣

Äänestä

Hahahahaha!!

Äänestä

Onko tummapaahtoista kahvia?

Äänestä
  • Aloittaja

No kyllä se vesipiipussa viimeistään tummuu 👍

Äänestä

No kyllä se vesipiipussa viimeistään tummuu 👍

Ai ajattelit oikein ruveta polttelemaan piippua.

Äänestä

• Aloittaja

Norppa83 kirjoitti:

Ai ajattelit oikein ruveta polttelemaan piippua.

Se on puolet tuosta lastista sellaista lajiketta, että se kannattaa ihan itse paahtaa vesipiipussa 😁

Äänestä

Se on puolet tuosta lastista sellaista lajiketta, että se kannattaa ihan itse paahtaa vesipiipussa 😁

Älä kuitenkaan liikaa ota tuota kyseistä lajiketta. Ei tiedä millaisessa kunnossa sitten olet ja saattaa kirjoituksetkin täällä olla sen jälkeen mitä sattuu.

Äänestä

• Aloittaja

Norppa83 kirjoitti:

Älä kuitenkaan liikaa ota tuota kyseistä lajiketta. Ei tiedä millaisessa kunnossa sitten olet ja saattaa kirjoituksetkin täällä olla sen jälkeen mitä sattuu.

No tuskin kirjoitukseni ainakaan huonompaan suuntaan menisivät verrattuna nykyisiin, jotka on aiheutettu paikallisen Juhlan Mokan vahvistamina 😁

Äänestä

Mitäs ajattelit kahvin kanssa tarjota kunhan Usan rannikkovartiosto luovuttaa sun kahvit takaisin?

Ihmetyttää vaan tossa sun linkittämässä uutisessa se, että miten Juhlamokka-paketit on päätyny Usaan. Täytyy jonkun asianosaisen olla varmaan käynyt Suomessa. Eihän Juhlamokkaa saa muualta, en ole ainakaan ikinä kuullut että saisi.

Äänestä
  • Aloittaja

Nooo, ne mun Mokkanihan oli Omaninlahdella, että sitä tässä vaan kuka kavalsi sen lähetyksen Jenkkien rannikkovartiostolle, kun Omanin omat porukat on niin läpilahjottu ettei ne pysäyttäis edes Iraniin matkalla olevaa uraanilastia.

Kyllä ne sen kuorman varmaan luovuttaa vielä, se olisi nimittäin osoitettu Sanna Marinille... Toki voi Sanna vähän sitä puhelua Omanista ihmetellä, mutta ensi kesänä on varmasti uusia bileitä tulossa Sannallakin 🙄

Äänestä

Tarjoan kahvin leivoksen kanssa palstanaisille.
Lähdemme kohti kahvilaa polkupyörämarssia 20 km matka maantien laitaa.
Vielä on jäinen ja kurainen maantien reuna, mutta kyllä siihen palstanaiset mahtuu perä perätysten pyörämarssille kohti kahvilaa.
Komento ojaan, kun rekka lähestyy takaapäin, niin ei jäädä rekan alle.
Odotan innokkaasti palstanaisia pyörämarssille.
Pyörämarssi alkaa pe klo 18,00 ja perillä kahvilassa laskelmien mukaan olemme klo 18.20, kun pidämme ripeää tahtia.

Perillä kahvilassa odottaa Arabica tummapaahto samettijauhatus kahvi, rasvatappi hillopossu pötkylä ja salmiakki suklaa juustokakku!
Kaikki palstanaiset mukaan, minä määrään NYT

t. Ätmi toteaa!!!

Äänestä

Olin kyllä aiemminkin kuullut, että tumma paahto on vatsaystävällisempää. Nytpä vasta tiedän, mitä sillä tarkoitetaan..

Mutta mikä törkeintä, Juhla Mokka -pakkaukset oli väärennettyjä. Kaikkea se rikollinen mieli keksii 😏

Äänestä
  • Aloittaja

No ilmankos ne jäi kiinni, olisivat tilanneet Suomesta niitä käytettyjä pakkauksia, kun niitä on kirpparit väärällään 😂

Äänestä

• Miten jossain maailmalla osataan väärentää Juhlamokkapakkauksia. Täytyy olla kysymyksessä suomalainen, että tietää edes mitä Juhlamokka on.

Äänestä

• Aloittaja

Norppa83 kirjoitti:

Miten jossain maailmalla osataan väärentää Juhlamokkapakkauksia. Täytyy olla kysymyksessä suomalainen, että tietää edes mitä Juhlamokka on.

Hmmm, tuo oli hyvä havainto! Jossain kohden toimitusketjua täytyy olla jonkun sellaisen, joka tuntee riittävästi Suomea.

Äänestä

• Norppa83 kirjoitti:

Miten jossain maailmalla osataan väärentää Juhlamokkapakkauksia. Täytyy olla kysymyksessä suomalainen, että tietää edes mitä Juhlamokka on.

No onhan Juhla Mokka yli 90 vuotta vanha tuote, jota nykyisellä nimelläänkin on markkinoitu yli 50 vuotta. Sitä saa myös "aromikkaana ja täyteläisenä Reilun kaupan luomukahvina". 😄
    Kun raaka-aine tuodaan Etelä- ja Väli-Amerikasta sekä Afrikasta, niin kaipa jossakin kohtaa tuontiketjua joku on saattanut vaan bongata hyvä vienti-ideankin 😄

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Jep, näin teen. Juhla Mokkaa olisi sitten, se on ihan hyvä perussumppi. Tilasin oman erikoiserän, on sitten tuoretta, mutta harmillisesti en saanut puolet tilauksesta, toinen puolikas kuulemma juttui jonnekin rajalle toistaiseksi ja asiaa selvitellään nyt siellä paikallisesti, siitä oli uutinenkin:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009364931.html

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu