Keneen palstalaiseen

Anonyymi-ap

Haluaisit luoda syntisiä katseita?

-flowersreally-

45

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jazuliin <3

      T. Topi

    • Niin .. minulla on kosolti syntejä niskassani.. ehkä jos katson peiliin..?

    • Kunhan et kysy keneen olen luonut syntisiä katseita, niin voimme jatkaa muina "miehinä" palstailua.

      • Anonyymi

        Keneen olet luonut syntisiä katseita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keneen olet luonut syntisiä katseita?

        Sitä ei pitänyt kysyä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sitä ei pitänyt kysyä.

        Velvollisuutesi on vastata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Velvollisuutesi on vastata.

        Hah, kukahan teistäkin sen voi velvoittaa ja millähän pierun voimalla?


    • Anonyymi

      Topiin <3

      T. Jazuli ei kirj.

    • Anonyymi

      joku sitten nimenäkin joku... graphics kortti tietokoneessa pitää olla jota toimii.

      Ei tarvitse jättite3hoja mutta ideana kyllä pystyy normikoneellakin tekemään, ellei aivan äärimmäiosyyksiin tehoihin.

      Justiin idea että jos seikkailee jossain kaupungilla ja tekee hassuuksia...

      Tämä peli mitä itse joskus pelaan Driver - San Francisco... hauska törmäyllä joskus tuossa pelizsä.

    • Anonyymi

      Kaikkiin vitun aivokääpiöihin. Vastaus on 113-69, eli ajatteluun ja järjenkäyttöön yleisesti ennen hyväksytyt ruumiinosat on nyt poistettu virallisesti käytöstä tänään. Ihan tapahtuneen kunniaksi päätin tehdä saman ja ruveta vittuilemaan joka helvetin ketjussa ihan vain sen vuoksi että huvittaa tehdä niin, eli vitut järjestä sen olemassaolosta, mä rupean nyt mulkuksi. Vastaus aloitukseen on sopuli ja aivoton sellainen 👌

      • Vielä kun tulee uudistus myös muunsukupuolisille, niin avot. 😄👍


      • Ole vaan. Täällä niitä piisaa. 😄👍


    • Anonyymi

      Miten tässä voi itseään toteuttaa olemalla kokopäiväinen mulkku saatana, perkele 🤘

    • Spanielin katse sujuu paljon paremmin meikäcockerilta.

    • Anonyymi

      Haluan mulkoilla standardi-rumentajani takaa sinua ಠ⁠ᴥ⁠ಠ

    • Anonyymi

      Kun katseesta on luettavissa himo, siinä ei ole mitään väärää, vaan ihmiseläimen yksi tärkeä ulottuvuus.
      Synnit ja niiden tunnustaminen on ihan muiden seurakuntien juttuja.

      -keinovaginamies-

    • Millainen on syntinen katse? 🤔👁

      Minulla on tapana katsoa keskustelukumppania suoraan silmiin. Minulla on tapana katsoa myös esimerkiksi opettajaa tai esitelmää tai puhetta pitävää henkilöä suoraan silmiin. Ei se tarkoita sitä, että hänen tulisi vastata katseeseeni. Veikkaan, että minun on helpompi keskittyä ja kuunnella sitä mitä hän sanoo, kun toimin niin.

      Toivottavasti tuo ei pahoita kenenkään mieltä?

      • Syntinen katse kuulostaa rakkauden ammattilaisen sissimarkkinoinnilta.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Syntinen katse kuulostaa rakkauden ammattilaisen sissimarkkinoinnilta.

        No ilmankos minun olikin vaikea ymmärtää, mistä on kysymys 😄

        Tuo voisi olla myös häiritsevää tai anovaa katsomista, mutta rakkauden markkinointiin tarkoitettuna ehkä vangitsevaa.


      • Xena-183 kirjoitti:

        No ilmankos minun olikin vaikea ymmärtää, mistä on kysymys 😄

        Tuo voisi olla myös häiritsevää tai anovaa katsomista, mutta rakkauden markkinointiin tarkoitettuna ehkä vangitsevaa.

        ”Special offer for you only, sir” 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        ”Special offer for you only, sir” 😄

        Voimassa rajoitetun ajan 🙂


      • Anonyymi

        Miksi tuollainen kaikkia mielistelevä diipadaapa pahoittaisi jonkun mielen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuollainen kaikkia mielistelevä diipadaapa pahoittaisi jonkun mielen?

        En ole varma mihin viittaat termillä "kaikkia mielistelevä diipadaapa"?

        Puhuja saattaa häiriintyä, jos hän kokee, että tuijotan häntä. Siksi hänen kannattaisi katsoa hieman yleisön yli, huoneen takaseinään.
        Minulla vain on tapana "hakea" katsekontaktia, mutta se tarkoita muuta kuin kiinnostusta asiaan.

        Aloin vaan pohtia, millainen on syntinen katse. Kokeeko joku tällaisen tiiviin silmiin katsomisen sopimattomaksi/syntiseksi?


    • No ketäs palstalaisia nykyään oikeen onkaan?

      Nämä palstalaisiin viittaavat kysymykset kyllä on jo niin tylsiä...voisit keksiä jonkun muun jankutuksen...

      Mutta mähän voisin vaikka Ranelle luoda sellaisen tosi syntisen ilmeen, kun se tilas sitä juhlamokkaa, että oisko parin viikon rairain aika? 😜

      • No totta mooses on ainakin parin viikon humpat tiedossa, kun kerran tuolleen kattot 🥹😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No totta mooses on ainakin parin viikon humpat tiedossa, kun kerran tuolleen kattot 🥹😂

        No itseasiassa mietin, että tämän kuun vois humpat ja jenkat jättää väliin. Sen verran on mennyt hommat edustushommiin, että makaroonilaatikko ja iltatee houkuttelee enempi, kuin pitsa ja iltakalja. 😄

        Mutta kuukaus se on maaliskuukin ja vielä pidempi kuin tää. 😁


      • Pari pakettia Humppa-Mokkaa, Café Arabica.


      • kollimaattori kirjoitti:

        Pari pakettia Humppa-Mokkaa, Café Arabica.

        No säästä ens kuuhun ne, niin nykäistään ne pois kuleksimasta. 😄




      • Disseisback kirjoitti:

        No taitaa siellä olla Turun Sinappiakin jossain ja vst. 😁

        Änäripelaajat sanoo, että täällä mäkkärin eväätkin ja varsinkin siivet on parempia kuin Usassa. Siis ihan usa/kanadalaispeluri tuumi jossain podcastissa tms. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No itseasiassa mietin, että tämän kuun vois humpat ja jenkat jättää väliin. Sen verran on mennyt hommat edustushommiin, että makaroonilaatikko ja iltatee houkuttelee enempi, kuin pitsa ja iltakalja. 😄

        Mutta kuukaus se on maaliskuukin ja vielä pidempi kuin tää. 😁

        No mehän voidaan hyvin odotella maaliskuulle, kotvan se taitaa kestää ennen kuin se lasti sieltä Omaninlahdelta Suomeen ehtii, kun nappasivat sen hetkeksi sivuun 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No mehän voidaan hyvin odotella maaliskuulle, kotvan se taitaa kestää ennen kuin se lasti sieltä Omaninlahdelta Suomeen ehtii, kun nappasivat sen hetkeksi sivuun 😂

        Joo. Nytkin täällä maalla pätkin puita ja näyttää kelit kylmenevän, joten puusouvia riittää. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Nytkin täällä maalla pätkin puita ja näyttää kelit kylmenevän, joten puusouvia riittää. 😁

        Noo, eikö ne pitänyt vaan loppuviikoks viiletä, sitten taas palais pikkupakkasille? Jossain oli kuukausiennuste jonka mukaan meilläkin pitäisi olla selvästi keskimääräistä lämpimämpi helmikuu. Että se sitten siitä talvesta...


      • randombypasser kirjoitti:

        Noo, eikö ne pitänyt vaan loppuviikoks viiletä, sitten taas palais pikkupakkasille? Jossain oli kuukausiennuste jonka mukaan meilläkin pitäisi olla selvästi keskimääräistä lämpimämpi helmikuu. Että se sitten siitä talvesta...

        No saa tulla lämpimämpi talvi, ei haittaa. 😁👌


      • Disseisback kirjoitti:

        No saa tulla lämpimämpi talvi, ei haittaa. 😁👌

        No ei se sinällään haittaa, vaan olis se toisaalta kiva että talvella olis ees hetken talvista 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei se sinällään haittaa, vaan olis se toisaalta kiva että talvella olis ees hetken talvista 😁

        Kyllä se toisaalta haittaa; pakkanen näet tappaa kaikenlaisia pöpöjä/kasvitauteja ja haitallisia hyönteisiä maasta. Niin mä kyllä haluaisin muutaman viikon kunnon pakkaset.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se toisaalta haittaa; pakkanen näet tappaa kaikenlaisia pöpöjä/kasvitauteja ja haitallisia hyönteisiä maasta. Niin mä kyllä haluaisin muutaman viikon kunnon pakkaset.
        trollikka

        Niin, tuo on juuri puoli miksi se olisi kovin hyödyllinen ja luonnolle tarpeellinen lepojakso. Ja kyllä mä tykkään talvisista keleistä, on lunta ja pakkastakin, kunnon jäät vesissä, kevättä kohden on mahtavat ulkoilukelit kun vielä aurinko alkaa päälle paistamaan.

        Vaan jäänee kaukaiseksi haaveksi tälle "talvea".


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei se sinällään haittaa, vaan olis se toisaalta kiva että talvella olis ees hetken talvista 😁

        No pikkupakkasta saa olla, mutta ei ole juuri itsellä tässä hetkessä intoa millekkään paukkupakkasille. 😄


    • Anonyymi

      Pallomainen paikka jozku kööjöe buub hihijy a<wkkuBWB GIURh JWERIU HII <W Oujj ISIRRWKWNB KÖÖJLEUÖ Okki

      pLlo

    • Anonyymi

      Syntinen katse on hömppäkirjallisuuden tuotosta. Ei esiinny luonnossa.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Fantasiaa sanoiksi puettuna.

        Ihmisen katseesta voi välittyä pienessä hetkessä paljon, sitä tunnetta mitä ihminen kokee. Intohimoa voi olla, halua, rakkautta, vihaa, halveksuntaa, epävarmuutta, häpeää, syyllisyyttä, avuttomuutta ja niin edelleen. Mutta syntiä, syntisyyttä… se on vastaanottajan oman tunteen tulkinta.


    • Anonyymi

      hoitajien pukuhuone jos menee vahingossa hassua ehkö'¨

      mutta mikä olisi kysymys ilman vastausta... Arvuuttaja, eli kysymysmerkki vastaukse3n<a

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      276
      3071
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      52
      1731
    3. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1483
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1388
    5. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      190
      1254
    6. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1054
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      8
      1031
    8. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      21
      1005
    9. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      67
      959
    10. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      955
    Aihe