Painostus seksiin

Anonyymi-ap

Hei!

Olin viikko sitten miehen luona, olemme tapailleet useampia kertoja.
Viihdyin miehen seurassa hyvin aiempina kertoina mutta tällä kertaa mies oli sekava, huomasin sen pian kun menin hänen luokseen.
Ajattelin, että no olen hetken hänen luonaan ja sitten lähden kotiin, mutta miehellä olikin muuta mielessä sillä hän yritti väkisin painostaa minua harrastamaan seksiä hänen kanssa.
Hän yritti manipuloida ja pyörtää päätäni että hyppäisin sänkyyn mitä em halunnut tehdä sillä en ollut varma vielä kiinnostuksestani.
Mies haukkui minut pystyyn että annan kaikille muille paitsi hänelle(mikä ei ole totta), ja hän yritti manipuloida sanomalla että haluan sinut vain jos hyppäämme juuri nyt sänkyyn.

Olen ollut tilanteesta todella ahdistunut ja tilanne sai minut miettimään olenko vain nolo pihtari?

Minulla on kyllä epävarmuksia edellisistä kokemuksista sekä siitä että mies on mielestäni hyvännäköinen, kaltaistani parempi sekä todella hyvässä kunnossa, joka vaikuttaa siihen etten heti halua hypätä sänkyyn sillä ajattelen että en riitä hänelle, mutta silti minulla oli oikeus kieltäytyä niin koen.
Olemme siis 29v ja 34v.

13

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Plus että tää mies yritti kiristää sillä kans että ”kuka pystyy elää saamatta” ja sitten että hän ei ainakaan voi elää saamatta, mutta uskon että jos on kiinni siitä että hän ei muutamaa viikkoa jaksa odottaa että pääsee sänkyyn kanssani niin hän ei ole oikea minulle.
      - ap

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­­N­­­y­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17729120R

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä miehelle pitää antaa! Näin se vaan menee! Ensin suikkiin kunnon huulihölkkää, sitten revaa ja analaukkoa ja lopuksi huipennus tissien väliin rakastellen!!

    • Anonyymi

      Kuules..järki käteen ja teet hänestä eksän heti.
      Ei se painostaminen ole normaalia, tiedät sen itsekin.

      • Anonyymi

        Näinpä. Jos haukkuu vielä sen lisäksi, niin sillä miehellä on ongelmia. Miks joku olis niin ilkeä tuollaisesta asiasta, jos oikeesti kiinnostaa ja välittää?


    • Anonyymi

      Meilläkin mies ruinaa seksiä vaikka ei kiinnosta ollenkaan kun olen lihonnut ja vulvakin aika väljä. Onneksi tyytyy vielä katsomaan netistä isoperseisiä ja tekemään tarpeensa käteen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten typerä mies voikin olla!

      Sinä kuulostat aivan liian hyvältä tuon tason idiootin seuraan. Teet kaikista parhaan palveluksen itsellesi kun et enää koskaan vastaa tuon typeryksen yhteydenottoihin.
      Et soittoihin, et textareihin, et mihinkään.

      Tuon tason typerykset luulevat olevansa luomakunnan palkinto naisille. Ne jo kättelyssä näyttävät alikehittyneisyytensä.
      Miksi sinä edes haluaisitkaan viettää aikaasi noin alhaisen tason olion kanssa?!

    • Anonyymi

      Viisas vain olet, kun et kenen tahansa kanssa pane ennen kuin sinusta tuntuu sopivalta. Näiden poikien kasvatuksessa on mennyt jotakin pieleen, jos heille ei ole opetettu, että toista ei voi pakottaa tai hoputtaa mihinkään seksuaaliseen toimintaan.

      Positiivista on, että hän näytti todellisen luontonsa jo nyt, niin et ehtinyt tuhlata häneen sen enempää aikaa

      • Anonyymi

        Suosittelen myös mieluummin hakemaan saman tasoista kumppania kuin itse on. Säästyy riittämättömyyden tunteilta


    • Anonyymi

      Ole varuillasi jos huomasit hänen olevan "sekava".Vähän epämääräiseltä tyypiltä vaikuttaa ja ette ole vielä tapailleet kun vähän aikaa.Ketään ei saa painostaa ja todellinen luonto sieltä tulikin esiin.Ansaitset parempaa.Ulkokuori ei merkkaa mitään jos sisältä on paha.

    • Anonyymi

      Suhde vaan poikki heti, ei hyvä ulkomuoto riitä.

    • Anonyymi

      Ei, et ole pihraei, pidä rajasi. Seksiin ei pidä ryhtyä jos ajatus siittä ei tunnu vielä hyvältä vaan molempien kannattaa olla siihen valmiita. Mies on varmaankin laukonut mitä sylki suuhun tuo koska gäntä olisi haluttanut eikä saanuykaan mutta jos hän olisi huomaavainen niin hän olisi voinut sanoa että hän ymmärtää sinua ja hän odottaa sinua ehkä olisitte vain hellineet toisianne muutoin ja mirs olisi voinut sanoa että meinaa tulla hulluksi halusta mutta on valmis odottamaan kosk seksi kanssasi ei ole se ainoa asia jota haluaa kanssasi. Mutta ei ne monikaan ukko ymmärrä puhua. Pidä silti takasi kukaan ei saa pakottaa toista seksiin ja kenenkään ei tarvitse siijen ryhtyä jos se ei tunnu hyvältä katukselta sillä hetkellä.. Keskustele miehen kanssa että et halua loukata mutta et ole valmis seksiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2481
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2138
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      35
      1973
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      111
      1279
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1103
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      978
    Aihe