Haeskelen noin 20 v. kaunottaria. Olen isukkisi ja turvanasi elämän vastoinkäymisissä 😊. Ilmoittakaa vain missä ja monelta. Suostun kohtaamaan ainoastaan julkisilla paikoilla päivänvalon aikaan, oman turvallisuuteni vuoksi. Täällä voi nääs liikkua ties mitä ansojen virittelijöitä esiintyen nuorina neitokaisina.
Tytsyjä isukille
15
349
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö saa oman ikäisiltä? 😂
- Anonyymi
Mikä logiikka tässä on? Niiltä saisi helpommin kuin nuoremmilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä logiikka tässä on? Niiltä saisi helpommin kuin nuoremmilta.
Eli saat kiksejä jos saat maksaa rahalla? Aika häiriintynyttä.
- Anonyymi
hydroksia eli vetypomeja namaan isännille hah... kukten joku naamavoide hydrokortisoni jos on koiraö-allegroa.
- Anonyymi
Mitä sul on tarjota? T. Vaalea tampereelta
- Anonyymi
Sinkkumakkaraa ja kermavaahtoa.
- Anonyymi
Maksan luonnossa :). Olen vaativa mutta annan myös paljon huomiota toiselle. - ap.
- Anonyymi
Luuletko, ettei ne 20v saa erinomaista, parempaa ja kestävämpää munaa vähän nuoremmilta? Pappa on vaihtoehto muista syistä.
Oletko Mäkynen vai Rydman?
- Anonyymi
Nuo on molemmat sama henkilö. Ja tietysti nainen!
- Anonyymi
Halla-ahokin on mahdollinen.
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
73 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
73 v.
Oooh.
Onko sulla testamentti vielä kesken. Mä voin tulla viimeisteleen. Voit maksaa pime...ässä.
- Anonyymi
🤭😁
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76959
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm54686- 42671
- 90608
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473