Pitää tää asia saada johonkin purkaa.
Puoliso petti (vuoden sivusuhde) ja nyt oma äitini on puolison puolella asiassa. Mielestään minun tulisi ajatella, että miltä puolisosta tuntuu ja esim. minulla ikäänkuin velvollisuus nukkua edelleen puolison vieressä kotonamme.
(Ehdotin siis sinne äitini luo yöksi pääsyä tässä tilanteessa, kun asia selvisi).
Nyt tuntuu vielä enemmän petetyltä ja yksinäiseltä tän asian kanssa pärjäämisessä.
Miten tällaisessa tilanteessa voi edes pärjätä!?
Anoppi puolustaa puolisoa
9
953
Vastaukset
- Anonyymi
Outo äiti.
Huoraamine ja valitun kumppanin noin primitiivisellä tavalla pettäminen on sikamaista loassa elämistä.
Tuon tason ihminen kuuluu kaatopaikalle ja lokaan, ei sinun kanssa jatkamaan yhteistä elämää, enää hetkeäkään.
Vaihda kotisi oviin lukot, ja nainen huorakumppaninsa luo jatkamaan minkä on jo aloittanut.
Sinulle tiedoksi: rehellisiä naisia ON olemassa. Kestää ehkä kauemmin loytää heidät, mutta on sen vaivan arvoista!!!- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17730555p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Huh... Onpa tilanne. Olisikohan niin, että anoppikin on kokenut pettämisen ja yrittää tuolla tavalla kertoa kuinka itse sai suhteen säilymään ja elpymäänkin?
- Anonyymi
No niin.
Tässä näkyy hyvin sukupolvien ero. Jos on 50-60 luvulla syntynyt nainen, on ihan ok että mies käy vieraissa, määrää raha-asiat, pettää, juopottelee ja hakkaa. Tähän maailmaan on opittu, ja sen takia se omakin elämä on sitten mitä on.
Toleranssi paskalle käytökselle (näillä naisilla) on ok, koska 1) itse on kokenut samaa ja nyt on muiden vuoro, 2) on jo niin vanha ettei jaksa välittää (ei edes itsestään) ja 3) ei ole ymmärrystä tai osaamista, mikä nykyään on sallittua ja mikä ei. Ja minkälaista on hyvä elämä.
Hakeudu jonkun oman ikäisen/ystävän seuraan, jossa tilanteesi ymmärretään oikein. Dinosauruksilta saa dinosaurusten tuen ja mielipiteet.
Voimia <3- Anonyymi
Ennen realismi iski tällaisessakin tilanteessa. Minne kotiäiti lapsinensa olisi mennyt ja miten tullut toimeen, jos olisi heittänyt miehen ulos? Tämän päivän naisilla on omat ammatit ja työt, miehen kannattaa olla varovainen syrjähypyissään, sillä asiat ovat muuttuneet. Minne mies lähtisi, kun vaimo vaihtaisi lukot oveen?
- Anonyymi
Kysymys on nyky ajasta. jolloin mm. nainen toteaa ( jos jotain saan, sitä en haluakkaan enää...
- Anonyymi
Ei mitenkään ettei vai ätiskin ole nainu puolisosi kanssa kun noi häntä puollustaa
- Anonyymi
Eiköhän tuo liene sinun asia-teet ihan itse päätösesi. Jos pettäminen tuntuu sinusta pahalta- ei siinä pidä äidin mielipidettä ottaa millään tavoin huomioon. Sinun ihan oma elämä! Tzemppiä siihen, ihan oikein!
- Anonyymi
En ikinä ole kysynyt edellisen polven edustajilta neuvoja ihmissuhteissa. Kasvatus ja asenteet muuttuvat vuosikymmenien myötä. Ero ja uskottomuus olivat tabuja äitiemme ja isoäitiemme elämässä. Nyt ne ovat syy järjestää elämä uuteen uskoon, eikä vanhemmilla ole siihen mitään sanomista.
Avioliitossa ei ole pakko kärvistellä, ja avoliitosta pääsee kassin pakkaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177