Ulkopuolinen muukalainen

Anonyymi-ap

Haluaisin kuulla mielipiteitä ja erillaisia näkökulmia. Jos jaksaisit te kirjoittaa ja ottaa kantaa. M>tähän puoliso mahtaa tarkoittaa sillä että sanoo rakastavansa mutta elää suurimmaksi osaksi omaa elämäänsä sillä tavalla ettei avaudu juurikaan asioistaan minulle. Hänen omat asiansa vievät hyvin pahin hänen aikaansa. Erillaisset jarrastukset
Jos kysyn niin San ympäri pyöreitä vastauksia. Haluaa pitää asiansa omana tietonaan. Seksiä on ja muutoin fyysistä läheisyyttä. Tunnen kuitenkin jääväni emotionaalisesti yksin. Kuinka yleistä tuollainen käytös parisuhteessa on että toinen tuntee jäävänsä ulkopuoliseksi puolisonsa elämässä?

13

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä jos ajattelisit ihan omilla aivollasi ja tekisit omat kypsät johtopäätökset?

      • Anonyymi

        Kiitos samoin.


    • Anonyymi

      Niin ... vaihtoehtojahan on monia.

      Yksi vaihtoehto on, että hän valehtelee siitä rakastamisesta ja korkeintaan jollain tasolla välittää. Kaikkihan eivät edes kykene rakastamaan. Voihan se olla, että hän ei vain halua olla yksin. Ehkä hän ei itse kaipaa tuon enempää ja hänelle olisi ok, että sinä eläisit kuten hänkin. Ehkä tuo on se ainoa, johon hän kykenee. Se joko kelpaa sinulle ja sopeudut siihen tai etsit itsellesi paremmin sopivaa seuraa.

    • Anonyymi

      Menkää perheneuvolaan puhumaan yhdessä ja erikseen asioistanne niin tilanne voi helpottua.

    • Anonyymi

      Oletko kertonut hänelle tuntemuksistasi?

      Kovin yleistä tuntuu olevan ainakin tämän keskustelupalstan perusteella, että miehellä on paljon muita kiinnostuksenkohteita ja kumppani jää vähemmälle. Eli mies voi rakastaa, mutta hänelle vain riittää paljon vähempi. Suomalaiset miehethän eivät tunnetusti ole kovin hyviä avautumaan, eivät osaa eivätkä kaikki oikein haluakaan. Onko näin ollut alusta asti?

      • Anonyymi

        Olen kertonut Alussa oli enemmän kanssani
        Ajan kanssa on tullut paljon menoja kuin myös harrastuksia. Se vielä mietityttää että kun on kanssani tuntuu kuin ei olisi läsnä ja ajatukset ovat muualla. Tarvitseeko huolestua jos jää aika ajoin pikku valheista kiinni nimittäin kun kysyn esimerkiksi ostiko mitään huutokaupasta niin vasta että ei, kuluu muuan päivä niin vastaan tulee jokin arvokas esine jonka on kyseisestä huutokaupasta huutanut. Tuosta voisi ajatella että valitan oatoistaan mutta kun en tee sitä
        Minusta jän saa käyttää omia rahojaan mihin haluaa sen jälkeen kun on maksanut sovitin osuutensa taloudessamme. Valehtelee tuollaisia juttuja tuon tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kertonut Alussa oli enemmän kanssani
        Ajan kanssa on tullut paljon menoja kuin myös harrastuksia. Se vielä mietityttää että kun on kanssani tuntuu kuin ei olisi läsnä ja ajatukset ovat muualla. Tarvitseeko huolestua jos jää aika ajoin pikku valheista kiinni nimittäin kun kysyn esimerkiksi ostiko mitään huutokaupasta niin vasta että ei, kuluu muuan päivä niin vastaan tulee jokin arvokas esine jonka on kyseisestä huutokaupasta huutanut. Tuosta voisi ajatella että valitan oatoistaan mutta kun en tee sitä
        Minusta jän saa käyttää omia rahojaan mihin haluaa sen jälkeen kun on maksanut sovitin osuutensa taloudessamme. Valehtelee tuollaisia juttuja tuon tuosta.

        No jos tuo vaivaa niin voihan sitä kysyä, että miksi valehtelee. Ehkä olet aikaisemmin reagoinut jollain muulla tavalla, josta hän ei pidä. Voitte keskustella asiasta ja voit sanoa hänelle, että hänen olisi parempi kertoa sinulle, jos käytöksesi ei miellytä häntä


    • Anonyymi

      No ei tuo ainakaan mikään parisuhde ole saati rakastava sellainen. Olet hänelle fyysinen hyödyke.

      • Anonyymi

        Siltä alkanutkin tuntumaan.


    • Anonyymi

      Sama tilanne taas kerran. Voi hitsin hitsi.

    • Anonyymi

      Naisilla on tunnetusti mies joka on kylmä ja etäinen eikä tee naisen kanssa yhdessä mitään. Se on sitä että leikitte kotia mutta miehellä on täysin oma elämä jossa naisella ei ole muuta osaa kuin olla patja kun miestä panettaa.

      • Anonyymi

        Ei enää jaksa mitään kotia leikkiä, siksi vain kaverisuhde suunnilleen yhtä kauan elämää kokeneelle. Kun ikää tulee lisää voisi asua yhdessä, toisistamme huolta pitäen.


    • Anonyymi

      Tuosta miehestä kun ei ole edes kunnon kaveriksi! Jaatteko saman asunnon?
      Jo noin on, se oleskelee vain kanssasi saadessaan vuokran jaettua tai toisen osallistumaan juokseviin menoihin, plus (iso plus) hetken mielijohteessa miniemotionaaliset halunsa täytettyä.

      Miksi et asuisi ilman miestä, pidä häntä vain (entisenä) ystävänä ja etsi kumppani joka vastaa asettamaasi tasoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      154
      2654
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2247
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2134
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      124
      1444
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1340
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      120
      1208
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      68
      1007
    Aihe