Miksi miehet alkavat ilkeilemään?

Anonyymi-ap

Miksi kaikki miehet elämässäni, joihin olen lähentynyt, ovat ennemmin tai myöhemmin alkaneet aina jollain tavalla ilkeilemään tavalla tai toisella vaikka en ole tehnyt tai sanonut heille yhtään mitään mikä oikeuttaisi olemaan täysi ääliö minua kohtaan. Osa toki on jo heti alusta saakka ristiriitaisia, sellaisia hermoilevan ystävällisiä mutta sitten alkaa satunnainen otsa rypyssä mulkoilu ja ilkeily. Joskus olen luullut että osa ehkä olisi ihastunutkin (koska hermoilu) mutta sitten juuri tälläinen käytös korjaa kyllä harhaluulot. Miksi te käyttäydytte noin, mikä saa niin ilkeäksi kun nainen yrittää olla mukava ja ystävällinen teitä kohtaan?

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieslapsia.

    • Anonyymi

      Miehet nyt vaan on aivan perseestä. Lapsen tasolle jääneitä eikä mitään aikuisen ihmisen kykyä hallita tunnetilojaan niin eivät osaa muuta kuin kiukuta.

    • Anonyymi

      Alemmuuskompleksi

      • Anonyymi

        Antaisin myös ääneni tälle vastaukselle.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä tästä kommentista, aloitus tosin taitaa olla miehen kirjoittama teennäisen ylikorostettu provo, mutta kyllä sellaisessa tavassa voi olla tietyntyyppisten miesten osalta perää, että pyritään suhtautumaan naiseen alempiarvoisena oman pienisieluisuudesta lähtöisin olevan riman alentamiseksi tai ylipäätään. Jotenkin hyvin traumaattista käytöstä


      • Anonyymi

        Ääni myös täältä, vanha miesten kikka yrittää alistaa toinen


    • Anonyymi

      Taidat luulla itsestäs liikoja.

      • Anonyymi

        Millä tavalla aloittaja tässä luulee itsestään liikoja jos kysymys on että miksi miehet kohtelevat/käyttäytyvät ilkeästi? Oletko jotenkin jälkeenjäänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla aloittaja tässä luulee itsestään liikoja jos kysymys on että miksi miehet kohtelevat/käyttäytyvät ilkeästi? Oletko jotenkin jälkeenjäänyt?

        Kyllä tämä katkeruuteensa sairastunut taitaa olla. Sivusta


    • Anonyymi

      Samanlaisuus tasapainottaa, erilaisuus synnyttää ristiriitoja ja epävarmoissa tilanteissa kärjistymiset mahdollisia? Jännitteet on oma maailmansa, epävarma ei aina usko hyvään lopputulemaan. Miehenä olen yllättynyt naisissa siitä, että vinoileva/ kiusoitteleva mies saa naisen petikumppaniksi, mikä näillä miehillä on myös tavoitekin. yksi ystävä oli tällainen nuoruudessa (tämän kuulin toiselta ystävältä). Onnistumisprosentti oli hyvä. Kanssakäyminen on peliä monille, ehkä olet kohdannut tietynlaisia ja ehkä olet tietämättäsi hakenutkin tai ruokkinut tietynlaista käytöstä heissä?

    • No naiset rento kohta on tulossa 3 maailma sota ja kaikki miehet sotahin sota

    • Anonyymi

      Varmaan samoista syistä kuin naisetkin on vastaus aloittajalle.

      • Anonyymi

        Täällä eräs ei ole koskaan kokenut tarvetta olla ilkeä mukaville ja ystävällisille miehille. Tosin olen huomannut että nämä mukavat ja ystävällisetkin miehet osaavat muuttua ilkeiksi eli lienee vain maskia pidetty naamalla. Siinä saattaisi olla aloittajalle vastaus, noilta miehiltä on tippunut naamari naamalta ja eivät jaksa enää esittää.


    • Anonyymi

      Mies alkaa hermoilemaan kun rumapainoinen ja/tai mummeli pyrkii iholle.

      • Anonyymi

        Hyvin moni mummeleista ei todellakaan yritä pyrkä iholle, vaan päinvastoin välttää suhteilua kenenkään kanssa. Ovat käytännön ihmisiä ja nauttivat siitä ettei kukaan yritä tunkea lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin moni mummeleista ei todellakaan yritä pyrkä iholle, vaan päinvastoin välttää suhteilua kenenkään kanssa. Ovat käytännön ihmisiä ja nauttivat siitä ettei kukaan yritä tunkea lähelle.

        Suurin osa naisista todellakin osaa/kykenee kohtaamaan/käsittelemään vaihdevuotensa arvokkaasti. Mutta minä vain yritin tarjota apuani avaajan esittämän kysymykseen liittyen, en kohdistanut vastausta sen laajemmin.

        Agressiivisten mummeleiden ongelma korostuu näillä tämmöisillä palstoilla joille ne kaikki kerääntyvät kiusaamaan arkamiehiä.


    • Anonyymi

      Lakkaa pihtaamasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe